ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

doc
Posts: 82
Joined: Wed Jun 24, 2009 09:21

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by doc »

Έχω αποσυρθεί καιρό από τα forum...
Μην με κουρδίζετε, γιατί θα αρχίσω πάλι και εγώ να μιλάω, και θα γίνουμε πουτάνα! :lol:

Ζούμε μαγικές στιγμές! Που απλά δεν υπάρχουν!
Έχω ξενερώσει όσο δεν παίρνει, οι αγωνιζόμενοι έχουν ξενερώσει το ίδιο και χειρότερα, και υπάρχουν 2 "γραφικοί" τύποι που τα χώνουν και προσπαθούν να το σώσουν, που όσο και να έχω τσακωθεί μαζί τους, ότι αντιπαλότητες και να έχουμε, τους βγάζω το καπέλο για το κουράγιο και το στομάχι τους! Απλά εγώ ΔΕΝ το έχω!

Οι γραφικοί τύποι λοιπόν, -που ο ένας έχει φάει και κόκκινη κάρτα από δω μέσα- έχουν αναμφισβήτητα καταφέρει πάρα πολλά στο τομέα των Rally Raid, όπως έχω καταφέρει και εγώ, και μεταξύ μας ο καθένας τρέφει πιστεύω περισσότερη εκτίμηση παρά αντιπάθεια - αντιπαλότητα να το πω καλύτερα, γιατί ξέρει ακριβώς τι γαμήσι είναι αυτό που κάνουμε, από οργανωτικής πλευράς, από κάθε άποψη. Και εμένα που το παίζω τελειομανής δεν μου άρεσαν πράγματα του Μελέτη ή του Αθανασίου στους αγώνες τους, τους κορόιδευα, γέλαγα με τις αποτυχίες τους, όπως και αυτοί που με τη σειρά τους προσπάθησαν να μου κάνουν τη ζωή μαύρη, να μποϋκοτάρουν κτλ κτλ... Και βέβαια, με την σειρά μου, και εγώ έκανα λάθη στους αγώνες μου, τα πλήρωσα, έμαθα, και ακόμα μαθαίνω.
Επειδή όμως "μεταξύ κατεργαραίων συνεννόηση" ξέραμε πως όταν χρειαστεί ο ένας τον άλλο στο βουνό, θα είμαστε εκεί ΠΑΝΤΑ ο ένας για τον άλλον παρόντες. Και αφού μαλακώσαμε και τελείωσαν οι κόντρες και οι έχθρες μεταξύ μας -γιατί δεν υπήρχαν άλλες- (χαχαχα!) βλέπουμε λίγο μακρύτερα το κοινό καλό.

Κοινό καλό που δυστυχώς δεν μπορεί να δει ένας τύπος, που όπου έχει πάει τα έχει κάνει πουτάνα, που δεν λέει να "μαλακώσει" με την καμία, που δεν μπορεί να δεχτεί ότι κάποιοι τον έφτασαν και τον ξεπέρασαν κατά πολύ, που θα τους κυνηγάει μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν, που έχει ορκιστεί να καταστρέφει ότι δεν γίνεται υπό την κυριαρχία του...
Επιτρέψτε μου να το ξέρω καθώς είμαι ίσως από τους ελάχιστους που συνεργάστηκαν τόσο μεγάλο διάστημα μαζί του...
Είναι κρίμα άνθρωπος έξυπνος και με δυνατότητες να είναι τόσο αυτοκαταστροφικός και βλάκας ταυτόχρονα, καταστρέφοντας τα πάντα προκειμένου να μην...
Διαβάστε εδώ και θα καταλάβετε...
http://www.terrapapers.com/?p=12786

Έχουμε λοιπόν μια επιτροπή που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να λειτουργήσει, καθώς γιγαντώθηκε εντέχνως σε διψήφιο νούμερο, και φυσικά όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει, και ειδικά όταν ο ένας αρχικόκκορας, εκδιωγμένος από παντού αλλού, βρίσκει πλάτες και τα κάνει όλα μπουρδέλο μέσα στην επιτροπή!

Μπορώ να πω πάρα πολλά ακόμη, αλλά σιγά σιγά...

Έχω την φήμη του πιο ευέλικτου και του πιο "συζητήσιμου" οργανωτή στο 4Χ4, και ΝΑΙ, θα μπορούσα να κάνω αγωνάκια Regularity, να κάνω και το ίδιο στο Serres Rally, να εκμεταλλευτώ την καύλα των αγωνιζομένων που δεν θα βρίσκουν αγώνα να τρέξουν για να πάρω το "χαρτί" (είναι πολλά τα λ7 βλέπεις... Χαχαχα!).

Αλλά δεν θα το κάνω! Γιατί οι αγώνες Cross Country ΠΡΕΠΕΙ να ζήσουν, και όχι να θαφτούν από τα χούγια 3 συγκεκριμένων ανθρώπων.
Δεν τα το κάνω, γιατί θα στηρίξω την προσπάθεια ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ κοιτάει μακροπρόθεσμα για την επιβίωση αυτών των αγώνων, και την αποβολή των καρκινωμάτων που τους υποθάλπουν.
Δεν θα το κάνω, γιατί πρέπει ΠΡΩΤΑ να βγει ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, κι έπειτα να λιβανίζουμε τα κόλλυβα! Για να ξέρουμε που βαδίζουμε και πως βαδίζουμε! Αλλά προπάντων, για ΠΟΣΟ βαδίζουμε!

Όσο για το RGOR, δεν νομίζω να έχει περισσότερες πιθανότητες από το Hellas Rally να γίνει, και εξηγήστε μου το γιατί αν πιστεύετε το αντίθετο! Αλλά και φυσικά οι υπόλοιποι αγώνες trial, wild terrain, trophy... κτλ. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...

Τώρα, το αν πιστεύουμε σε φαντάσματα, ε! καλά κάνουμε, και ας μάθουμε να ζούμε με αυτά!
Ο καθένας φυλάει το κώλο του, οκ, σωστό, αλλά όλα έχουν ένα όριο!
- Ο Θεολόγης είναι ο ασφαλιστής τος ΟΜΑΕ και κάνει αγώνα με τον Παπαθάνου που είναι μέλος της Επιτροπής 4Χ4. Ε! και?
- Ο Σιδέρης είναι μέλος του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, προεδρεύει στην επιτροπή 4Χ4 (και μην μου πείτε ότι προεδρεύει ο Νικομανώλης...), και είναι επαγγελματίας του χώρου, βγάζει αποτελέσματα, πουλάει χρονομετρήσεις κτλ - άσχετα αν δεν φαίνεται επίσημα! Ε! και?
- Ο Σιδέρης επίσης, έχει έναν πολύ χρήσιμο συνεργάτη κομπιουτερά -το Κατσιμαλή- που λύνει και δένει στους κανονισμούς και στη θεωρία και βρίσκει έδαφος και κάλυψει να βγάλει τα αποθυμένα του. Ε! και?
- Ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ, επέδειξε μια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά στην συνάντηση στο Φλοίσβο απέναντι στον Αθανασίου (που μπορεί να είναι εξίσου εριστικός αλλά όχι στην συγκεκριμένη φάση), κάτι που δεν αρμόζει σε θεσμικό όργανο, και πέρασε στο ντούκου. Ε! και? Τα πειθαρχικά είναι για άλλους φωνακλάδες....
- Ο Κατσιμαλής προσπαθεί να αναπτύξει δικό του GPS Tracking, και προσπαθεί να βγάλει όλα τα άλλα συστήματα λάθος, ακόμη και το σύστημα που έχουν αναπτύξει οι προγραμματιστές του DOC που έχει στοιχίσει 80.000€ (μαζί με το hardware), ακόμη και το σύστημα της Teltonika (κολοσσού κατασκευαστή GPS Tracking) Που έχει αγοράσει και δουλεύει ταυτόχρονα ο DOC.
- O ανεκδιήγητος τύπος μάλιστα, παραμυθιάζει το Προεδρείο της ΟΜΑΕ ότι το σύστημα είναι του Dista, για να προβοκάρει έτερο μέλος της επιτροπής! Ε! και?
- Ο οποίος Dista τον βρίζουμε όλοι, αλλά μας έχει βοηθήσει ΟΛΟΥΣ (όπως και ο Νικομανώλης), και αυτοί οι 2 έχουν κρατήσει ζωντανούς τους κανονισμούς και τους αγώνες 4Χ4 τα τελευταία χρόνια, αλλά τώρα είναι διαπλεκόμενοι! Ε! και?
- Υπενθύμιση: Ο Κωνσταντινίδης υποχρεώθηκε σε παραίτηση από την ΑΜΟΤΟΕ, καθώς είναι έμπορος μοτοσυκλετών (scooter, μια τρίχα από τα αρχίδια του δηλαδή για τις επιχειρήσεις του...), έπειτα από καταγγελία άλλου μέλους του Δ.Σ. στην ΓΓΑ. Λέτε να μην γίνει το ίδιο στις αντίστοιχε καταγγελίες που έχουν ήδη γίνει για την ΟΜΑΕ? Διαβάστε από πάνω μέχρι κάτω την δική μας διαπλοκή και βρείτε μου διέξοδο!

ΟΛΟΙ είμαστε διαπλεκόμενοι, όλοι έχουμε τις δουλειές μας, όλοι έχουμε παράλληλα και το πάθος μας μέσα σε αυτό που κάνουμε!
Και εγώ είμαι επαγγελματίας, και εγώ έχω το σύννομο αθλητικό σωματείο εδώ και χρόνια, και εγώ έχω δώσει μεροκάματο σε κόσμο, όπως και έχω πάρει μεροκάματο από άλλους οργανωτές.
Όπως επίσης, έχω προσφέρει τις υπηρεσίες μου ΔΩΡΕΑΝ σε άλλους οργανωτές, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι φαντάζεται κανείς, τόσο σε tracking, χρονομετρήσεις, RoadBook, Αλυταρχίες κτλ, εκεί που γουστάρω εγώ, και εκεί που μαρέσει! Οπότε μαθήματα ηθικής, συναδελφικότητας και επαγγελματισμού αλλού! Ειδικά από κάποιους που το 2008 μου πούλησαν GPS Tracking 60€ το άτομο σε μονοήμερο αγώνα... για να το "δίνουν" μετά δωρεάν στα τρόφυ για να μην πάρει την δουλειά ένας επαγγελματίας...

Μην εκλάβετε την απουσία μου από τα τεκταινόμενα ως αδυναμία. Οκ, έχω φάει ξενέρωμα, αλλά δηλώνω δυναμικά παρών, σε οτιδήποτε γίνει για το καλό των αγώνων. Θα στηρίξω οποιαδήποτε προσπάθεια να σωθεί και να δυναμώσει αυτή η μορφή αγώνων Cross Country στην Ελλάδα, και φυσικά να σωθούν από αυτούς (αυτόν) που θέλει να τους θάψει για προσωπικούς λόγους και (αντι)-συμφέροντα...

Εδώ είμαστε, δεν κοιμόμαστε, και μην εκλαμβάνουν κάποιοι την ήπια αντίδραση ως αδυναμία.

Καλά κουράγια...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

Καλα ολα αυτα συμφωνω κ χαιρομαι που παρα το ξενερωμα δηλωνεις ακομα δυναμικα παρων,
Αλλα,
Εαν για ΟΛΟ αυτο το χαλι, φταιει ουσιαστικα κ μονο ενας ανθρωπος (ο Κατσιμαλης οπως λετε) ο οποιος εχει μαλιστα την ιδιοτητα ενος απλου μελους σε μια συμβουλευτικη επιτροπη, τοτε ρε παιδια τι να πω!
Η ειναι τοσο δυνατα ικανος η κανετε λαθος!!!
Ο προεδρος της επιτροπης τι κανει??
Οσοι δεν συμφωνουν μεσα στην επιτροπη τι κανουνε?
Η ΟΜΑΕ κ η ΕΠΑ που φερουν ουσιαστικα κ τυπικα την ευθυνη τι κανουνε;;;;;;;;;;;
Ο κ. Μιχελακακης εκτος του να μας χλευαζει κ να μας ειρωνευεται δεν μπορει να εξαναγκασει τους απ αυτον διορισμενους να φερουν αποτελεσμα;;;;;
Ας τους παραιτησει τοτε!

Να σου πω εγω τι εχω καταλαβει;
Οτι δεν εχουνε ιδεα για τον χωρο μας κ δεν ενδιαφερονται να αποκτησουνε κι ολας.....
Και για να σε προλαβω αν πεις "κι εσεις τι κανεται για'αυτο" να σου απαντησω οτι εχει απαντηθει απο την πρωτη σελιδα καθως συμμεριζομαι την αποψη οτι "συνολικα ειμαστε για τον @)&€#)="...........
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by Nicolas »

mitsos wrote: ...Ο κ. Μιχελακακης εκτος του να μας χλευαζει κ να μας ειρωνευεται δεν μπορει να εξαναγκασει τους απ αυτον διορισμενους να φερουν αποτελεσμα;;;;;
Ας τους παραιτησει τοτε!
...
Αν δεν μπορεί, ας παραιτηθεί και αυτός και όλοι οι παρατρεχάμενοι-άεργοι-ανίκανοι μαζί.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

Κι ετσι για την ιστορια.....
Κατα την συναντηση λεσχων-αρχης του σπορ στις 25/2 τους παραμυθιασαν γι ακομα μια φορα με το γνωστο "10μερουλες υπομονη" ημερομηνια που ταυτιζεται, κατα πως φαινεται με του "Αγιου..... Ανημερα".

Επειδη ΣΚ εξελιξεις δεν προβλεπονται (και γιατι να βιαζομαστε αλλωστε) την Δευτερα θα διανυουμε ηδη την 19η μερα της 3ης καθυστερησης της 8ης παρατασης.
Κοινως αμα ηταν γκαστρωμενη, θα γενναγε.....

Επισης οι πληροφοριες μου λενε οτι κανεις δεν παιρνει την ευθυνη της εκδοσης τωννεων κανονισμων......
Γιατι αραγεΣ?
Τελος λιγο υπομονη νας δωσω κ τις απαντησεις που ελαβα σχετικα με τα ΔΤΤ.....
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

απόσπασμα απο την δουλειά 8 μηνών της "Επιτροπής 4χ4" που δουλεύει ακάματα για το καλό μας και το καλό των Rally Raid.


γ. για τη διαφύλαξη της φιλοσοφίας της πλοήγησης, μπορούν οι φύλακες να τοποθετηθούν έως 100 μέτρα απομακρυσμένοι από τη διασταύρωση με την sporting διαδρομή αλλά σε κάθε περίπτωση επί του δρόμου που θα πρέπει να παραμείνει κλειστός. Εννοείται ότι αντίστοιχα μπορούν να τοποθετηθούν και τα υλικά σήμανσης (κορδέλα, πλέγμα κλπ).


4. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ

4.1.1 Οι δρόμοι διαφυγής να είναι σημειωμένοι στο R.B. Το παρκάρισμα των αυτοκινήτων των θεατών να γίνεται μόνο από τη μία πλευρά του δρόμου.
4.1.2 Οι διασταυρώσεις να είναι καλά κλεισμένες, με ενδιαμέσους, φύλακες, κορδέλες, πλέγματα, νεροπαγίδες κλπ.
4.1.3 Οι θέσεις προσγείωσης του ελικοπτέρου, αν υπάρχει, να είναι σημειωμένες στο R.B.


Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 19.11
του Γενικού Κανονισμού αγώνων Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ.


Η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας Αγώνων Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ με την πιστή εφαρμογή των ανωτέρω θα εξασφαλίσουν έναν ασφαλή και επιτυχημένο αγώνα.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

Τι ειναι οι νεροπαγιδες;;;;;;;;;;;;;;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Πάρτε το και όλο το θέμα να το δείτε όπως μου εστάλη απο τον Παναγιώτη Σιδέρη τον προφανώς προϊστάμενο της Επιτροπής 4χ4
Τα λοιπά δηλώνω ευθαρσώς ότι τα μαθαίνω τόσο καιρό απο διαρροές του Κατσιμαλή πρός τρίτους, πολλέ φορές άσχετους με τους αγώνες, όπου δηλώνει καμαρώνοντας ότι κατάλαβε πώς τα Rally Raid όπως τα κάνουνε οι άλλοι είναι επικίνδυνα, ενώ αυτός τα έκανε όπως πρέπει μέχρι το 2009.
Καλό θα ήτανε όσοι τρέξανε τότε αγώνα του Κατσιμαλή να μας θυμήσουνε ώς γίνονταν.

Εδώ λοιπόν η συζήτηση που πήρε σχήμα και μορφή για τα Ζ1


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ε’: ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΙΑΡΟΜΩΝ SPORTING
APPENDIX E’: SPORTING STAGES – SAFETY PERSCRIPTIONS

Ο παρακάτω κανονισμός πρέπει να εφαρμόζεται πιστά. Θα εκδίδεται το «ΒΙΒΛΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» της εκδήλωσης. Κάθε οργανωτής ενθαρρύνεται να προσθέσει και κάτι περισσότερο, που θα βελτιώνει την ασφάλεια των Sporting Διαδρομών των πληρωμάτων, των στελεχών της εκδήλωσης, των θεατών και των εκπροσώπων του τύπου.
Ο Οργανωτής θα πρέπει να φροντίσει να εκδοθεί από την Αστυνομία, απαγόρευση κυκλοφορίας για κάθε Sporting Διαδρομή.


1. ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

1.1 Σχέδιο ασφαλείας
Πρέπει να συνταχθεί ένα σχέδιο ασφαλείας που θα περιλαμβάνει:
1.1.1 Την τοποθεσία (-ες) του Αρχηγείου της εκδήλωσης.

1.1.2 Τα ονόματα και τα τηλέφωνα των κάτωθι υπευθύνων:
- Αλυτάρχη
- Βοηθού (ων) Αλυτάρχη
- Επικεφαλής Γιατρού Εκδήλωσης
- Επικεφαλής Ασφαλείας Εκδήλωσης
- Υπευθύνων Ασφαλείας κάθε Sporting Διαδρομής.
- Οδηγών αυτ/των αμέσου επεμβάσεως
- Πλοηγών - Ουραγού - Αμοιβών Πλοηγών (υποχρεωτικά να υπάρχει)
- Κριτών γεγονότων- μοτοσυκλετιστών

1.1.3 Τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των κάτωθι υπηρεσιών ασφαλείας:
- Αστυνομικών Τμημάτων – Σταθμών
- Τμημάτων Τροχαίας Κινήσεως
- Νοσοκομείων - ΕΚΑΒ - Κέντρων Υγείας
- Πυροσβεστικών Υπηρεσιών και Σταθμών
- Οδικής Βοήθειας
- Ερυθρού Σταυρού- Διασωστών κλπ.

1.1.4 Την ακριβή διαδρομή με διάφορες πληροφορίες για όλα τα τμήματα της.

1.1.5 Το σχέδιο ασφαλείας κάθε Sporting Διαδρομής πρέπει να αναφέρει αναλυτικά:
α. Το ακριβές σημείο που θα βρίσκεται κάθε ενδιάμεσος, φύλακας, όχημα αμέσου βοηθείας, δρόμοι διαφυγής. Ολες οι συντεταγμένες που χρησιμοποιούνται στην εκδήλωση πρέπει να αναφέρονται σε μοίρες, λεπτά και δέκατα λεπτού όπως π.χ. 39ο 36.379΄
β. Τις περιοχές, όπου οι Οργανωτές επιτρέπουν την παρουσία θεατών, θεωρώντας όλες τις υπόλοιπες ως απαγορευμένες.
γ. Τα μέτρα ασφαλείας που έχουν ληφθεί για τα πληρώματα
δ. Τα μέτρα ασφαλείας που έχουν ληφθεί για τα άτομα της οργάνωσης
ε. Την διαδικασία ελέγχου των αυτοκινήτων που συμμετέχουν στην εκδήλωση
ζ. Τις ενέργειες που θα γίνουν σε περίπτωση που χαθεί πλήρωμα
η. Τα μέτρα ασφαλείας που έχουν ληφθεί για τους θεατές
θ. Ωράριο πλοηγών αυτοκινήτων
ι. Πληροφορίες για τον εξοπλισμό των ασθενοφόρων ελικοπτέρων (αν υπάρχει)

1.1.6 Το σχέδιο ασφαλείας πρέπει να περιλαμβάνει χωριστά κεφάλαια για κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
α. Ασφάλεια των Sporting Διαδρομών
β. Ασφάλεια των θεατών
γ. Ασφάλεια των πληρωμάτων
δ. Ασφάλεια των υπευθύνων της εκδήλωσης
ε. Ασφάλεια των εκπροσώπων του τύπου

1.2 Επικεφαλής Ασφαλείας της εκδήλωσης
1.2.1 Ανήκει στην οργάνωση και έχει λάβει μέρος στον σχεδιασμό του όλου σχεδίου ασφαλείας
1.2.2 Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, θα βρίσκεται στο αρχηγείο της εκδήλωσης και θα είναι σε συνεχή επαφή με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, τον Αλυτάρχη, τον Ιατρό του της εκδήλωσης και τους Υπευθύνους ασφαλείας κάθε Sporting Διαδρομής.
1.2.3 Είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή του σχεδίου ασφαλείας

1.3 Υπεύθυνος Ασφαλείας της Sporting Διαδρομής
1.3.1 Κάθε S.Δ πρέπει να έχει έναν Υπεύθυνο Ασφαλείας, που θα υπάγεται και θα βοηθά τον Επικεφαλής Ασφαλείας της εκδήλωσης.



1.3.2 Ο Υπεύθυνος Ασφαλείας της S.Δ., ελέγχει τους κριτές, ενδιαμέσους, φύλακες, τα υλικά, τα ληφθέντα μέτρα ασφαλείας και βεβαιώνει στο αρχηγείο της εκδήλωσης, ότι όλα είναι έτοιμα να ξεκινήσει η S.Δ., πριν τη διέλευση του πλοηγού αυτοκινήτου «0».

1.4 Έλεγχος
1.4.1 Ο έλεγχος των υποχρεωτικών μέτρων ασφαλείας θα βρίσκεται κάτω από την ευθύνη του Αλυτάρχη
1.4.2 Ο Πρόεδρος Αγωνοδικών/Παρατηρητής ΕΠΑ θα δίνει μεγάλη προσοχή στα ληφθέντα μέτρα ασφαλείας. Σε σοβαρές παραλείψεις σε θέματα ασφαλείας θα μπορεί να ζητά από τον Αλυτάρχη να ακυρώσει μία S.Διαδρομή


2. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ SPORTING ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ

2.1 Υπηρεσίες ασφαλείας
Στην αφετηρία κάθε S.Δ. θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν:
- Γιατρός (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά) που πρέπει να φέρει την άσπρη μπλούζα ή το γιλέκο
- F.I.V. με ομάδα διάδωσης
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Μακρύ όχημα 4Χ4 – Rescue (με δυνατότητα μεταφοράς ιατρού και τραυματία)
- Πυροσβεστικό όχημα (με μηχανήματα απεγκλωβισμού)
- Γερανοφόρο όχημα
- Μοτοσυκλέτα με VHF
- 2 πυροσβεστήρες 4 kg με εκπαιδευμένο χειριστή

Πέρα από τα οχήματα της αφετηρίας επιπλέον ανά 20 χλμ πρέπει να υπάρχουν:
- Γιατρός που πρέπει να φέρει την άσπρη μπλούζα ή το γιλέκο (ειδικός σε ανάνηψη ή σε επείγοντα περιστατικά)
- Ασθενοφόρο όχημα (πλήρως εξοπλισμένο και αμέσου βοηθείας)
- Μακρύ όχημα 4Χ4 – Rescue (με δυνατότητα μεταφοράς ιατρού και τραυματία)
- Oμάδα διάσωσης με κατάλληλο όχημα 4Χ4

2.2 Οδηγίες για τις SΔ
2.2.1 Στον σχεδιασμό κάθε εκδήλωσης πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι πιθανές ασφαλείς θέσεις για τους θεατές
2.2.2 Οι SΔ πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να αποθαρρύνουν τη μετακίνηση των θεατών κατά την εξέλιξη της, από την μία SΔ στην άλλη.
2.2.3 Αν κάποια SΔ καθυστερήσει ή ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας, αυτό δεν θα επιφέρει κακή βαθμολογία από τον Παρατηρητή (εκτός αν τα προβλήματα δημιουργηθήκαν, ή δεν προβλέφθηκαν σωστά από τους οργανωτές)

2.3 Φύλαξη των SΔ
Η φύλαξη των SΔ πρέπει να γίνεται ως εξής:
2.3.1 Στον ΣΕΧ και στο ΣΤΟΠ κάθε S.Δ. πρέπει να υπάρχει αστυνομία. Επίσης αστυνομία πρέπει να υπάρχει σε δρόμους με κυκλοφορία, όπου έχουν πρόσβαση στην SΔ.
2.3.2 Κατά μήκος της S.Δ. θα τοποθετούνται ενδιάμεσοι κατά μέγιστο κάθε 10 χιλιόμετρα και φύλακες όπου χρειάζεται (οικισμοί, αγροτοκατοικίες, διασταυρώσεις κλπ.) και μετά από συνεννόηση με τον Παρατηρητή Ασφαλείας, τον Επικεφαλής Ασφαλείας της εκδήλωσης και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.1 Οι ενδιάμεσοι και οι φύλακες, θα φορούν σαλιάρες, θα φέρουν την ταυτότητα τους στο στήθος, θα έχουν σφυρίχτρα, θα παρακολουθούν τις αναχωρήσεις που θα εκφωνεί ο Υπεύθυνος Ασφαλείας από την αφετηρία και θα καταγράφουν τις διελεύσεις σε καταστάσεις (μπακλαβά), θα έχουν VHF και θα επικοινωνούν μόνο για σοβαρό λόγο, με τον υπεύθυνο ασφαλείας της S.Δ. και τον Αλυτάρχη.
2.3.2.2 Θα φέρουν κορδέλες για το κλείσιμο των διασταυρώσεων, θα τακτοποιούν τους θεατές στις σωστές θέσεις και θα κρατούν τους δρόμους διαφυγής ανοικτούς.
2.3.2.3 100 μ. πριν την θέση τους, πρέπει να υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα σε κίτρινο φόντο με κεραυνό μαύρου
χρώματος. Στην θέση τους πρέπει να υπάρχει πινακίδα μαύρος κεραυνός σε γαλάζιο φόντο. Μεγάλη σημασία πρέπει να δίνεται στην αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων. Η αρίθμηση των ενδιαμέσων και των φυλάκων πρέπει να είναι ενιαία. (Π.χ. Ε1-Ε2-Φ3-Ε4 κλπ)
2.3.2.4 Οι ενδιάμεσοι θα φέρουν μόνο κίτρινη σημαία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν μόνο κατόπιν εντολής του Αλυτάρχη.


2.4 Ασφάλεια στα τμήματα των απλών διαδρομών
Στη σχεδίαση της διαδρομής και του ωραρίου του αγώνα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα κυκλοφοριακά προβλήματα και η διέλευση από κατοικημένες περιοχές.

2.5 Προληπτικά μέτρα (σήματα και πινακίδες δρόμου)
2.5.1 Οι δρόμοι και οι προσβάσεις που οδηγούν στις SΔ πρέπει να είναι κλειστές στην κυκλοφορία. Αυτό θα πρέπει να γίνεται με τον παρακάτω τρόπο:
α. Δρόμοι κύριοι ή διασταυρούμενοι ή κατά μήκος οποιουδήποτε δρόμου που θα μπορούσε να παρουσιάσει κυκλοφορία, πρέπει να κλειστούν και να φυλάσσονται από έναν κριτή και αστυνομία ή άλλη Αρχή.
β. Δρόμοι μικροί ή αδιέξοδοι δρόμοι (π.χ. δρόμοι που οδηγούν σε αγροκτήματα κλπ.) πρέπει να κλείνονται με
πλέγμα ή κορδέλα, στην οποία να τοποθετηθεί γραπτή ειδοποίηση ενημερώνοντας για την εκδήλωση και για τον κίνδυνο από την είσοδο στον δρόμο.
γ. για τη διαφύλαξη της φιλοσοφίας της πλοήγησης, μπορούν οι φύλακες να τοποθετηθούν έως 100 μέτρα απομακρυσμένοι από τη διασταύρωση με την sporting διαδρομή αλλά σε κάθε περίπτωση επί του δρόμου που θα πρέπει να παραμείνει κλειστός. Εννοείται ότι αντίστοιχα μπορούν να τοποθετηθούν και τα υλικά σήμανσης (κορδέλα, πλέγμα κλπ).
2.5.2 Είναι ευθύνη των πλοηγών αυτοκινήτων να ελέγχουν ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για το κλείσιμο των δρόμων και να ενημερώνουν αμέσως το Αρχηγείο της εκδήλωσης για οποιαδήποτε έλλειψη που θα πρέπει να διορθωθεί πριν την έναρξη της SΔ.

2.6 Εποπτεία
Η εποπτεία της S.Δ. θα γίνεται με τα πλοηγά αυτοκίνητα της οργάνωσης:
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να είναι 2, «00» και «0»
- Τα πλοηγά αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν στις μπροστινές πόρτες αυτοκόλλητα πανώ με την ιδιότητα κάθε αυτοκινήτου, καθώς επίσης και το ουραγό αυτοκίνητο να φέρει αυτοκόλλητο πανώ που να δείχνει την καρώ σημαία τερματισμού.
- Πρέπει να υπάρχει ωράριο όλων των πλοηγών αυτοκινήτων.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «00» πρέπει να φέρει VHF, σειρήνα, αναβοσβήνοντα φώτα οροφής, τηλεβόα, καρνέ, κορδέλες, πλέγμα εφεδρικά υλικά (VHF, πινακίδες, ρολόγια κλπ.) και θα πρέπει να σταματάει να επιλύει κάθε πρόβλημα. Θα ελέγχει τους κριτές, τις θέσεις αυτών, τους ενδιαμέσους και τις πινακίδες τους, τους φύλακες καθώς και τις μεθόδους χρονομέτρησης και την ακρίβεια των ρολογιών. Πρέπει να ελέγχει τις θέσεις των θεατών, και να χτυπάει χρόνους στους σταθμούς.
- Το πλοηγό αυτοκίνητο «0» πρέπει να φέρει VHF, σειρήνα, αναβοσβήνοντα φώτα οροφής, καρνέ, θα κάνει τον τελικό έλεγχο της SΔ, θα χτυπάει χρόνους στους σταθμούς και θα ενημερώνει τον Αλυτάρχη ότι η S.Δ. είναι έτοιμη να λειτουργήσει.
- Οι οδηγοί και οι συνοδηγοί των πλοηγών αυτοκινήτων πρέπει να είναι αρκετά έμπειροι τόσο ράλλυ όσο και σε αγώνες 4X4, πρέπει να είναι γνώστες των αντίστοιχων κανονισμών και του σχεδίου ασφαλείας και πρέπει να είναι ικανοί και να δίνουν στον Αλυτάρχη σαφείς πληροφορίες και σχόλια που αφορούν στις συνθήκες κατά μήκος της SΔ.

Εάν το πλοηγό 0 είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο, το πλήρωμα υποχρεωτικά θα είναι ενδεδυμένο με την απαιτούμενη αγωνιστική ένδυση.
Η επιλογή των πληρωμάτων των πλοηγών αυτοκινήτων, θα γίνεται με μεγάλη προσοχή και σε συνεννόηση με την ΕΠΑ.

2.7 Επίβλεψη (Tracking Control)
Η διέλευση των αυτοκινήτων πρέπει να παρακολουθείται από το αρχηγείο της εκδήλωσης και από τον Υπεύθυνο Ασφαλείας της S.Δ. Στο αρχηγείο της εκδήλωσης πρέπει να τηρείται κάποιος πίνακας (σεντόνι), όπου θα σημειώνονται οι διελεύσεις των αυτοκινήτων. Κάθε Οργανωτής πρέπει να καταρτίζει και να παρουσιάζει μέσα στο βιβλίο ασφαλείας τη διαδικασία παρακολούθησης της διέλευσης των αυτοκινήτων και να αναφέρει επίσης τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί στη περίπτωση αγνοούμενου συμμετέχοντα. Επίσης μπορεί ο Οργανωτής να χρησιμοποιήσει και το πρόγραμμα παρακολούθησης Tracking Control.

2.8 Διαφυγές
2.8.1 Για κάθε S.Δ. πρέπει να υπάρχουν και να σχεδιαστούν οι δρόμοι διαφυγής. Πρέπει να εμφανίζονται επακριβώς στο σχέδιο ασφαλείας (με χάρτη ή σχεδιάγραμμα).
2.8.2 Υπηρεσίες αμέσου βοηθείας όλων των νοσοκομείων κατά μήκος της διαδρομής της εκδήλωσης πρέπει να είναι σε ετοιμότητα.
2.8.3 Κάθε ασθενοφόρο μέσα στην S.Δ. πρέπει να τοποθετείται σε σημείο ενδιαμέσου. Μαζί με την πινακίδα του ενδιαμέσου πρέπει να τοποθετείται και η αντίστοιχη πινακίδα με το σήμα του σταυρού.


3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ – ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
3.1 Δεδομένου ότι η πρωταρχική ευθύνη των Οργανωτών είναι η ασφάλεια του κόσμου και των πληρωμάτων, η ασφάλεια και των υπευθύνων είναι επίσης πολύ σημαντική.
3.2 Οι Οργανωτές πρέπει να εξασφαλίζουν ότι οι υπεύθυνοι, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, δεν απαιτείται να θέσουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο.
3.3 Είναι ευθύνη των Οργανωτών να εξασφαλίζουν ότι οι υπεύθυνοι είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι σε αυτό το δεδομένο.
3.4 Οι θέσεις των σταθμών (και ειδικοτερα του τερματισμού) να επιλέγονται με πολλή προσοχή.
3.5 Να υπάρχουν κορδέλες και πλέγματα πέριξ των οργάνων χρονομέτρησης.



4. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ

4.1 Γενικά
4.1.1 Οι δρόμοι διαφυγής να είναι σημειωμένοι στο R.B. Το παρκάρισμα των αυτοκινήτων των θεατών να γίνεται μόνο από τη μία πλευρά του δρόμου.
4.1.2 Οι διασταυρώσεις να είναι καλά κλεισμένες, με ενδιαμέσους, φύλακες, κορδέλες, πλέγματα, νεροπαγίδες κλπ.
4.1.3 Οι θέσεις προσγείωσης του ελικοπτέρου, αν υπάρχει, να είναι σημειωμένες στο R.B.
4.1.4 Τα επικίνδυνα σημεία σε μία SΔ (δένδρα, γέφυρες, κλειστές στροφές κλπ.) πρέπει να επισημαίνονται με λάστιχα, κορδέλες, πλέγματα, βέλη, χρώματα κλπ.
4.1.5 Τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας, να είναι σημειωμένα στο R.B.
4.1.6 Να υπάρχει πρόγραμμα παρακολούθησης (Tracking Control) με σένσορες.

4.2 Road Book
4.2.1 Κάθε road book πρέπει να περιλαμβάνει, σαν οπισθόφυλλο, σε διάσταση Α4 (διπλωμένο), ένα κόκκινο σήμα “SOS” και από τη μέσα πλευρά ένα πράσινο “ΟΚ”.
4.2.2 Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα και σε όποιο ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει.
4.2.3 Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση να προσφέρει βοήθεια. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
Κάθε πλήρωμα που είναι σε θέση να συμμορφωθεί αλλά δεν συμμορφώνεται με αυτόν τον κανόνα, θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες.
4.2.4 Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει.
4.2.5 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από τους άλλους αγωνιζόμενους.
4.2.6 Και στις δύο περιπτώσεις, κάθε πλήρωμα που είναι σε θέση να συμμορφωθεί αλλά δεν συμμορφώνεται με αυτόν τον κανόνα, θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες.
4.2.7 Το road book πρέπει να περιλαμβάνει μια σελίδα που να αναφέρει τη διαδικασία ατυχήματος
4.2.8 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από τον αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους Οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται θα επιβάλλεται ποινή, κατά την κρίση των Αγωνοδικών.

Διαδικασία Ατυχήματος
1. Οταν επιδειχθεί το κόκκινο SOS εφαρμόζεται το παραπάνω άρθρο 4.2.3.
2. Το δεύτερο αυτοκίνητο θα προχωρήσει για να δώσει τις παρακάτω πληροφορίες στον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο που μπορεί να είναι και ο τερματισμός της SΔ.
- Αριθμό συμμετοχής του πληρώματος που ενεπλάκη στο ατύχημα
- Εάν και πόσα μέλη του πληρώματος ή θεατές έχουν τραυματισθεί
- Εάν μέλος του πληρώματος ή θεατής έχει εγκλωβισθεί μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο
- Τόπο του ατυχήματος, δηλ. την κοντινότερη διασταύρωση ή τουλίπα του road book ή χιλιόμετρο.
- Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ζωτικής σημασίας, π.χ. φωτιά κλπ
3. Τα επόμενα αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσουν, αφήνοντας δίοδο για τα αυτοκίνητα άμεσης επέμβασης, εάν έχει επιδειχθεί το κόκκινο “SOS”

Διαδικασία Ασφάλειας
1. Κάθε διαγωνιζόμενος που θα σταματήσει σε μία S.Δ. διαδρομή πρέπει να τοποθετήσει το κόκκινο τρίγωνο του τουλάχιστον 50μ. πριν από το αυτοκίνητό του ακόμα και αν αυτό είναι εκτός δρόμου.
2. Το τηλέφωνο άμεσης ανάγκης της οργάνωσης είναι .........................
Εάν εγκαταλείψετε πρέπει να ειδοποιήσετε την οργάνωση στο τηλ.......................
Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει την εκδήλωση πρέπει να παραδώσει το καρνέ του στον πλησιέστερο ΣΕΧ ή τον ουραγό, το δυνατόν συντομότερα.

Το άρθρο 4.2 και η Διαδικασία ατυχήματος πρέπει να περιλαμβάνονται στα road book

4.3 Χρήση κίτρινης σημαίας
Αν απαιτείται η χρήση κίτρινων σημαιών, πρέπει να υιοθετηθούν οι παρακάτω διαδικασίες:
4.3.1 Περνώντας μπροστά από μια επιδεικνυόμενη κίτρινη σημαία ο οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα μέχρι το τέλος της SΔ και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των αγωνοδικών.
4.3.2 Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κίτρινη σημαία θα λάβει ένα θεωρητικό χρόνο για την SΔ, σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο άρθρο 19.11 του Γενικού κανονισμού εκδηλώσεων αντοχής 4Χ4
4.3.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη. Η κίτρινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό γιλέκο κατά προτίμηση στο χρώμα που συνιστάται στο Παράρτημα Η, επάνω στο οποίο φαίνεται το σήμα του ενδιαμέσου (κεραυνός). Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους αγωνοδίκες από τον αλυτάρχη.
4.3.4 Εκτός από την κίτρινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της SΔ.
4.3.5 Η κίτρινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή.
4.3.6 Σε μία υπερ-ειδική επιτρέπεται η χρήση διαφορετικού συστήματος σηματοδότησης (πχ αναβοσβήνονται φώτα). Πλήρεις λεπτομέρειες πρέπει να αναφέρονται στον συμπληρωματικό κανονισμό.

4.4 Αναφορά Ατυχήματος
Αν ένα πλήρωμα αναμειχθεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον επόμενο ενδιάμεσο.
Οι νόμοι της χώρας στην οποία γίνεται ο αγώνας πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.



Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 19.11
του Γενικού Κανονισμού αγώνων Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ.

4.5 Επικοινωνία πληρώματος – οργάνωσης
4.5.1 Στη δήλωση συμμετοχής οι αγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να γνωστοποιούν στην οργάνωση τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων.
4.5.2 Στη διάρκεια του αγώνα οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να έχουν ανοιχτά τα κινητά τους και να ειδοποιήσουν την οργάνωση.

5. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ

5.1 Εισαγωγή
Είναι ευθύνη των Οργανωτών να βεβαιώνονται ότι οι θεατές έχουν τοποθετηθεί σε ασφαλή σημεία και είναι σωστά ενημερωμένοι για τον κίνδυνο που υπάρχει αν κάποιο αυτοκίνητο χάσει τον έλεγχο. Αν δεν επιτευχθεί η ασφάλεια των θεατών και προκύψει ένα μεγάλο ατύχημα, τότε όλο το μέλλον των αγώνων ράλλυ τίθεται σε κίνδυνο.

5.2 Ετοιμασία του Σχεδίου Ασφαλείας των θεατών
Το σχέδιο ασφαλείας των θεατών πρέπει να ετοιμασθεί ανεξάρτητα από το σχέδιο ασφαλείας του αγώνα. Κάθε SΔ πρέπει να εκληφθεί σαν μία χωριστή δραστηριότητα και πρέπει να ορίζεται ένας Υπεύθυνος Ασφαλείας της SΔ επιφορτισμένος με το γενικό στήσιμο και την «διεύθυνσή» της. Αυτό το άτομο πρέπει να είναι υπεύθυνο για την ετοιμασία του σχεδίου ασφαλείας των θεατών για την συγκεκριμένη SΔ σε συνεργασία με τον Αλυτάρχη και τον Επικεφαλής Ασφαλείας του αγώνα.

Το σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει:
- Την προετοιμασία όλων των σχεδιαγραμμάτων και των χαρτών των Ε.Δ.
- Την επισήμανση των επικίνδυνων σημείων και πως πρέπει αυτά να φυλαχτούν
- Τον κατάλογο των απαιτούμενων υλικών
- Τον προσδιορισμό ενός Επικεφαλής Υπεύθυνου Κριτή για την ασφάλεια των θεατών, σε κάθε σημείο
- Τον τελικό έλεγχο την ημέρα του αγώνα ότι η ΕΔ είναι έτοιμη και το σχέδιο ασφαλείας έχει εφαρμοστεί σωστά
- Την εγγραφή (βιντεοσκόπηση) του τελικού στησίματος, αν είναι δυνατόν
- Την εκπαίδευση των κριτών ασφαλείας

Από πολύ νωρίς ο Υπεύθυνος Ασφαλείας της Ε.Δ. θα την ελέγξει και θα ορίσει όλα τα σημεία που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα ασφαλείας. Φυσικά θα υπάρχουν πολλά τμήματα της διαδρομής που δεν είναι προσβάσιμα στους θεατές, οπότε δεν είναι απαραίτητη κάποια ιδιαίτερη προσοχή, επιπλέον θα υπάρχουν πολλά τμήματα όπου τα σημεία με καλή θέα είναι γενικώς ασφαλή και δεν χρειάζεται να ληφθεί ιδιαίτερη προσοχή, παρόλα αυτά χρειάζεται ένα απλό σχέδιο. Τέλος είναι αναγκαίο να προσδιοριστούν εκείνα τα σημεία των Ε.Δ. όπου αναμένεται μεγάλος αριθμός θεατών και ειδικά εκείνα που κρίνονται σαν επικίνδυνα.

5.3 Προσδιορισμός των επικίνδυνων σημείων
Ελέγχοντας μία ΕΔ είναι απαραίτητο να προσδιοριστούν εκείνα τα τμήματα της διαδρομής που μπορεί να κρύβουν επικίνδυνα σημεία. Αυτά τα σημεία μπορεί να είναι:
- Αμέσως μετά από μία κορυφή ή πήδημα
- Μία οξεία ή πολύ κλειστή στροφή
- Μία διασταύρωση
- Ένα “S”
Αναμφίβολα υπάρχουν και άλλες επικίνδυνες περιοχές που πεπειραμένα άτομα μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν όταν ελέγχουν την ΕΔ.

Προσδιορίζοντας αυτές τις περιοχές είναι πλέον απαραίτητο να διευκρινιστούν τα αναγκαία μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν:
- Τον καθορισμό διαφυγών
- Τον προσδιορισμό υψωμάτων όπου μπορούν να σταθούν με ασφάλεια οι θεατές
- Τον προσδιορισμό των σημείων που είναι επικίνδυνο να σταθούν θεατές
- Την λήψη κατά νου των αναγκών των διαπιστευμένων μέσων

5.4 Εφαρμογή του σχεδίου
Εφαρμόζοντας το σχέδιο, τα σημεία που πρέπει να προσεχθούν είναι δύο:
- Ο προσδιορισμός και η διαβάθμιση του κινδύνου στα επικίνδυνα σημεία
- Η εκπαίδευση των υπευθύνων κριτών για τους θεατές
Έχοντας ελέγξει όλη την ΕΔ και προσδιορίζοντας τους τομείς που χρειάζονται προσοχή και ασφάλεια για τους θεατές, είναι απαραίτητο να ενταχθούν αυτά τα σημεία σε μία διαβάθμιση από το 1-3, με το 1 να είναι οι γενικοί κανόνες ασφαλείας, μέχρι το 3 που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής.

1η Κατηγορία
Μικρής επικινδυνότητας τομείς, μπορεί απλώς να καλυφθούν με την τοποθέτηση κατάλληλα ενημερωμένων και εύκολα αναγνωρίσιμων κριτών, οι οποίοι θα σηματοδοτούν με κορδέλες και άλλα σημάδια, τα σημεία πέρα από τα οποία δεν θα μπορούν να περάσουν οι θεατές.

2η Κατηγορία
Μεσαίας επικινδυνότητας τομείς, μπορεί απλώς να απαιτούν επιπλέον κριτές για την ασφάλεια των θεατών. Θα υπάρχουν πινακίδες κινδύνου και απαγορευμένα σημεία που θα ορίζονται από πλέγμα, καθώς και παρουσία αστυνομικής δύναμης ώστε να εξασφαλίζεται ότι οι θεατές υπακούν στους υπευθύνους. Τέτοια σημεία επίσης είναι οι διαφυγές που απαιτούνται για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

3η Κατηγορία
Υψηλής επικινδυνότητας τομείς. Αυτές οι θέσεις ορίζονται ως εξής:
- Μεγάλες αλλαγές πορείας
- Στροφές “S”
- Γύρω από πηδήματα όπου τα αυτοκίνητα κατά την προσγείωση τους μπορεί να χάσουν τον έλεγχο και να βγουν από τον δρόμο

Οι τομείς και των 3 κατηγοριών πρέπει να ορισθούν σαν «απαγορευμένες περιοχές» εκτός αν υπάρχουν υψώματα πάνω από την ΕΔ.
Προφανώς όλα τα παραπάνω είναι σε συνάρτηση με τον αριθμό των προσερχόμενων θεατών. Σε πολλές περιπτώσεις οι θέσεις που αναφέρονται παραπάνω δεν είναι γενικώς προσβάσιμες από τους θεατές και συνεπώς δεν απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή.
Η επιτυχία του σχεδίου είναι στο να διευθετηθούν και ελεγχθούν οι θεατές. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει οι κριτές να είναι εκεί πολύ νωρίτερα από τους θεατές για να τους τοποθετήσουν σε ασφαλή σημεία.

5.5 Εκπαίδευση κριτών
Όλο το σχέδιο εξαρτάται από τις γνώσεις των κριτών που έχουν τοποθετηθεί στα σημεία των θεατών. Πρέπει να καταλάβουν καλά το έργο τους και την ανάγκη να τοποθετήσουν τους θεατές σε ασφαλή σημεία. Αυτό απαιτεί από τον Οργανωτή να ετοιμάσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο έτσι ώστε να διδάξει στους κριτές τις απαιτήσεις για την διευθέτηση των θεατών, χρησιμοποιώντας σφυρίχτρες και υποδεικνύοντας ασφαλή σημεία για παρακολούθηση.
Αν οι κριτές είναι γνώστες και έμπειροι, είναι περισσότερο ικανοί να φέρουν εις πέρας το έργο τους αποτελεσματικά και με επιτυχία.

5.6 Έλεγχος των θεατών
5.6.1 Οι Οργανωτές, με την βοήθεια των Αρχών, όπου χρειάζεται, πρέπει να προσπαθήσουν να περιορίσουν το κοινό ώστε να μείνει στις ειδικά επιτρεπτές περιοχές, θεωρώντας όλες τις υπόλοιπες σαν απαγορευμένες.
5.6.2 Οι θεατές πρέπει να αποτρέπονται από το να μετακινούνται κατά μήκος της Ε.Δ. στη διάρκεια που η ΕΔ είναι κλειστή (μετά το «0» και πριν από το ουραγό αυτοκίνητο).
5.6.3 Οδηγίες ασφαλείας πρέπει να διανέμονται στους θεατές σε όλα τα σημεία πρόσβασης
5.6.4 Οι κριτές ή οι Δημόσιες Αρχές (αστυνομία, κλπ) πρέπει να είναι παρόντες σε επαρκή αριθμό για να διαφυλάττουν την ασφάλεια του κόσμου κατά την διάρκεια της ΕΔ.
5.6.5 Οι κριτές πρέπει να εκπαιδευτούν για το έργο που καλούνται να κάνουν και πρέπει να φορούν ένα εύκολα αναγνωρίσιμο γιλέκο.

5.7 Πληροφορίες των θεατών
Οι πληροφορίες που θα απευθύνονται κυρίως στον κόσμο πρέπει να εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους:
- Γραπτά, ραδιοφωνικά και με τηλεοπτικά μέσα
- Αφίσσες
- Διανομή εντύπων

5.8 Έλεγχος της ΕΔ
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σχετικά με το στήσιμο μίας Ε.Δ. πριν από την λειτουργία της, είναι η εξασφάλιση της οργάνωσής της, πολύ πριν την προσέλευση των θεατών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να οργανώσει κανείς την ΕΔ μετά την έλευση των θεατών, δεδομένου ότι θα είναι δύσκολο να τους μετακινήσει στις σωστές θέσεις. Ο προγραμματισμός για την λειτουργία της ΕΔ πρέπει να ορίζει έναν χρόνο στον οποίο ο Υπεύθυνος Ασφαλείας της διαδρομής θα περάσει μέσα από την Ε.Δ. για να ελέγξει ότι είναι σωστά κλεισμένη. Ο χρόνος αυτός πρέπει να επιτρέπει να σταματά σε κάθε σημείο και να επιβεβαιώνει πως είναι στημένο και αν χρειάζεται να δίνει επιπλέον οδηγίες στον υπεύθυνο του σημείου. Σε πολύ μεγάλες Ε.Δ. είναι δυνατό, ένας βοηθός να ελέγχει ένα μέρος της διαδρομής, έτσι ώστε ο ένας υπεύθυνος να ελέγχει το πρώτο μισό και ο δεύτερος, την ίδια ώρα, να ελέγχει το δεύτερο μισό. Αυτό θα επιτρέπει να γίνει ο έλεγχος πιο αργά, ώστε να έχουν έλθει περισσότεροι θεατές.
Διασχίζοντας την ΕΔ διασφαλίζεται ότι όλοι οι τομείς έχουν οργανωθεί σύμφωνα με το σχέδιο ασφαλείας. Οι Οργανωτές οφείλουν να γνωρίζουν ότι αυτό το σχέδιο έχει ετοιμασθεί μετά από προσεκτική μελέτη και δεν πρέπει να παρακαμφθεί εύκολα. Την ώρα του ελέγχου της ΕΔ είναι πιθανό να έχουν φθάσει πολλοί θεατές και αυτό θα δώσει την ευκαιρία για επανεξέταση και βεβαίωση ότι το σχέδιο που έχει εφαρμοστεί είναι ικανοποιητικό. Ένα αυτοκίνητο εκτός ελέγχου μπορεί να ταξιδεύει για μεγάλη απόσταση. Σε αυτή την περίπτωση οι θεατές πρέπει να κρατούνται πολύ πίσω από τα επικίνδυνα σημεία. Προφανώς τα υψώματα είναι τα καλύτερα.

5.9 Σχέδιο σε περίπτωση ατυχήματος
Παρόλο που κανένας δεν θέλει να πιστεύει ότι μπορεί να υπάρξει ατύχημα που θα εμπλέκονται θεατές ή αγωνιζόμενοι, είναι φρόνιμο το να έχει κανείς σχέδιο για τέτοιο ενδεχόμενο.
Αυτό το σχέδιο θα περιλαμβάνει:
- Τον έλεγχο των σημείων απ’ όπου θα παρακολουθούν οι θεατές
- Τον προσδιορισμό των προσβάσεων από θέσεις εκτός της ΕΔ για την προσέγγιση αυτών των σημείων
- Τον προσδιορισμό του κοντινότερου Κέντρου Υγείας/ Νοσοκομείου
Πρέπει να καθοριστούν οι ενέργειες που θα γίνουν σε περίπτωση ατυχήματος, σε κάθε σημείο παρακολούθησης χωριστά. Είναι πιθανόν το σχέδιο να διαφέρει από σημείο σε σημείο μιας ΕΔ και σε μερικές περιπτώσεις το σχέδιο μπορεί να απαιτεί το κλείσιμο της ΕΔ και την αποστολή αμέσου βοηθείας κατά μήκος της ΕΔ επειδή αυτός θα είναι ο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος.
Ετοιμάζοντας το σχέδιο για την περίπτωση ατυχήματος, κάθε σημείο παρακολούθησης πρέπει να ορίζεται με γράμμα ή αριθμό, έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να μπορεί να επισημανθεί γρήγορα από τους υπεύθυνους.
Ένα επιπλέον θέμα που πρέπει να τηρηθεί είναι το να μείνουν οι προσβάσεις ελεύθερες ώστε να είναι βέβαιο ότι η ιατρική βοήθεια θα μπορεί να φτάσει εύκολα στο σημείο παρακολούθησης. Αυτό μπορεί να χρειάζεται επιπλέον κριτές και ακόμα ένα χωριστό σχέδιο για τις προσβάσεις.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

6.1 Οι ανάγκες των ΜΜΕ
Οι δημοσιογράφοι/φωτογράφοι είναι εφοδιασμένοι με επίσημες κάρτες και πάσα που τους επιτρέπουν να κινούνται εκτός από τις περιοχές που έχουν ορισθεί για την παρακολούθηση της ΕΔ. Αυτό βεβαίως γίνεται για να μπορούν να βγάζουν φωτογραφίες σε πλήρη κίνηση. Παρόλα αυτά οι φωτογράφοι δεν μπορούν να τοποθετούνται σε θέση που είναι επικίνδυνη για τους ίδιους ή για τους αγωνιζόμενους.
Δεν απαιτούνται ειδικές θέσεις παρακολούθησης για τους δημοσιογράφους.
Αν ο κριτής κρίνει ότι ο φωτογράφος κάθεται σε επικίνδυνο σημείο τότε πρέπει να του ζητήσει να μετακινηθεί σε ασφαλές σημείο. Πρέπει να είναι αυστηρός και ήρεμος και να μην μπαίνει σε αντιπαραθέσεις.
Ο φωτογράφος πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμος από τους θεατές, έτσι ώστε να καταλάβουν γιατί και υπό ποία ιδιότητα στέκεται σε περιοχή που δεν επιτρέπεται σε εκείνους να πάνε.
Ο υπεύθυνος της ΕΔ και κυρίως ο κριτής κάθε θέσης πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα διάφορα διαπιστευτήρια που έχουν εκδοθεί και για το τι είναι επιφορτισμένος ο φέρων να κάνει.
Η έκδοση ενός εντύπου όπου θα φαίνονται όλες οι διαπιστεύσεις εξυπηρετεί στο να επιτυγχάνεται η βοήθεια των υπευθύνων στα ΜΜΕ όπου αυτό χρειάζεται.
Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να χρειασθεί να δημοσιευτεί ένα ειδικό σχέδιο που να δείχνει τις λεπτομερείς ρυθμίσεις για τα ΜΜΕ.

6.2 Η ασφάλεια και η ταυτότητα των ΜΜΕ
6.2.1 Είναι γνωστό ότι τα ΜΜΕ παίζουν ένα σοβαρό ρόλο στο Ελληνικό Πρωτάθλημα και πρέπει να επιτρέπεται σε κάθε εργαζόμενο σε αυτά, να διεκπεραιώνει την δουλειά του με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
6.2.2 Παρόλα αυτά, τα ΜΜΕ δεν εξαιρούνται από το να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς ασφαλείας. Γενικώς αυτό δεν πρέπει να είναι εμπόδιο στη δυνατότητα να εκτελούν τα καθήκοντα τους. Εντούτοις, αν πρέπει να επιλεγεί, μεταξύ του να εκτελούν την εργασία τους και του να εκτίθενται σε έναν απαράδεκτο βαθμό κινδύνου, η ασφάλεια πρέπει πάντα να προηγείται.
6.2.3 Σε ότι έχει σχέση με θέματα που αφορούν στην ασφάλεια, τα ΜΜΕ πρέπει να χωριστούν σε δύο μέρη:
- Τηλεόραση, Κινηματογράφος και Φωτογραφία (συν βοηθητικά πχ εξοπλισμός κλπ)
- Δημοσιογράφοι, Ραδιοφωνικοί ανταποκριτές και άλλα μέσα Κάθε κατηγορία πρέπει να αναγνωρίζεται ως εξής:
- Από τις αριθμημένες κάρτες που έχουν εκδοθεί από την ΕΠΑ
- Από τα πάσα για τα ΜΜΕ, αριθμημένα και με το όνομα του εντύπου
6.2.4 Μόνο στους εκπροσώπους των ΜΜΕ που φέρουν κάρτα θα επιτρέπεται η είσοδος σε αυτές τις περιοχές της ΕΔ στις οποίες κανονικά δεν επιτρέπεται η είσοδος θεατών. Όλα τα άλλα μέλη των ΜΜΕ πρέπει να συμμορφώνονται με τα ισχύοντα για τους θεατές, εκτός από τα σημεία που προβλέπονται για συνεντεύξεις, γραφεία τύπου κλπ.
6.2.5 Κάθε άτομο που φέρει καρτελάκι πρέπει να βεβαιώνεται ότι είναι εύκολα ορατό κάθε στιγμή και δεν είναι καλυμμένο με κανένα άλλο ένδυμα.
6.2.6 Αν κατά την γνώμη του κριτή ή του υπευθύνου ασφαλείας της Ε.Δ. αυτός που φέρει το καρτελάκι βρίσκεται σε επικίνδυνο σημείο, θα του ζητηθεί να μετακινηθεί σε κάποιο ασφαλές. Αν αυτή η οδηγία δεν ακολουθηθεί, τότε ο Επικεφαλής Ασφαλείας του αγώνα πρέπει να ζητήσει από το ενδιαφερόμενο άτομο να μετακινηθεί σε ασφαλές σημείο. Αν αυτή η οδηγία και πάλι αγνοηθεί, ο Επικεφαλής θα συντάξει αμέσως μία αναφορά προς τον Αλυτάρχη και τους Αγωνοδίκες. Ένα αντίγραφο της αναφοράς πρέπει να σταλεί και στον εντεταλμένο των ΜΜΕ.



Η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας Αγώνων Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ με την πιστή εφαρμογή των ανωτέρω θα εξασφαλίσουν έναν ασφαλή και επιτυχημένο αγώνα.
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Και δώ τα Ζ2



20. ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ – REGULARITY

20.1 Κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων διαδρομών ακριβείας, όλα τα μέλη του πληρώματος των αυτοκινήτων, πρέπει να φορούν ζώνες ασφαλείας. Μη συμμόρφωση, επιφέρει ποινή αποκλεισμού από την εκδήλωση.

20.2 Απαγορεύεται στα πληρώματα, επί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό, να κατευθύνουν τα οχήματα τους, αντίθετα με τη φορά του δρομολογίου της διαδρομής.

20.3 Κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων διαδρομών ακριβείας, τα πληρώματα θα πρέπει να οδηγήσουν σύμφωνα με τις μέσες ωριαίες ταχύτητες, που τους έχουν δοθεί για κάθε διαδρομή. Η μέση ωριαία δύναται να αλλάζει πολλές φορές μέσα σε κάθε διαδρομή ώστε να ταιριάζει για λόγους ασφαλείας με το έδαφος – περιοχή από την οποία περνά η εκδήλωση (πχ διαφορετική ΜΩΤ μπορεί να δοθεί στον κάμπο σε ευθείες με ασφαλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση σε σχέση με ένα σφικτό κομμάτι σε πυκνή βλάστηση). Ο οργανωτής θα παραδίδει μαζί με το βιβλίο διαδρομής και ένα αριθμημένο δελτίο πληροφοριών στο οποίο θα αναφέρει τις αλλαγές ταχύτητας μέσα στην κάθε διαδρομή.

20.4 Δύο ή περισσότερα μυστικά σημεία ελέγχου θα τοποθετηθούν κάπου μέσα στη διαδρομή. Οι χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας βαθμολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώματα στις δοθείσες ΜΩΤ, περνώντας από το εκάστοτε μυστικό σημείο ελέγχου, με βάση τον απλό υπολογισμό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα. Κάθε δευτερόλεπτο ή μέρος αυτού, απόκλισης μεγαλύτερης από τον ιδανικό χρόνο (καθυστέρηση), θα επιφέρει ποινή ενός (1) βαθμού. Κάθε δευτερόλεπτο ή μέρος αυτού, απόκλισης μικρότερης από τον ιδανικό χρόνο (προπορεία), θα επιφέρει ποινή δύο (2) βαθμών.

ΠΧ. Δοθείσα ΜΩΤ 38.54χλμ/ω
Μήκος τμήματος χρονομετρημένης διαδρομής ακριβείας, 5.31 χλμ
Ιδανικός χρόνος: 8 λεπτά 16 δεύτερα
Α. χρόνος 8 λεπτά 31 δεύτερα, (Καθυστέρηση 15 δευτερολέπτων): ποινή 15 βαθμοί
Β. χρόνος 7 λεπτά 59 δεύτερα, (Προπορεία 17 δευτερολέπτων): ποινή 34 βαθμοί
Γ. χρόνος 8 λεπτά 16 δεύτερα, (Ακριβώς): ποινή 0 βαθμοί


20.5 Όταν το όχημα στο οποίο θα επιβαίνει το πλήρωμα σταθμεύσει μπροστά στο τραπέζι του εφόρου αυτός θα αναγράψει την πραγματική ώρα εκκίνησης του αγωνιζομένου στο καρνέ (ώρα + λεπτό + δευτερόλεπτο) και θα μετρήσει υψηλόφωνα 30 ' - 15'' - 10'' και τα 5' τελευταία δευτερόλεπτα ένα προς ένα κρατώντας τη σημαία εκκίνησης οριζοντίως μπροστά στο όχημα. Μόλις περάσουν τα πέντε αυτά δευτερόλεπτα δίνεται η εκκίνηση με το σήκωμα της σημαίας οπότε το πλήρωμα πρέπει να εκκινήσει χωρίς καμία καθυστέρηση.

Σε κάθε πλήρωμα που δεν θα εκκινήσει μέσα στα 20’’ που ακολουθούν το σήμα εκκίνησης θα επιβληθεί ποινή 120 βαθμών.

Αδυναμία εκκίνησης του οχήματος με δικά του μέσα, μέσα στο επόμενο λεπτό επιφέρει επιβολή ποινής σύμφωνα με το άρθρο 13.

20.6 Εσφαλμένη εκκίνηση, ιδίως δε εκκίνηση πριν ο έφορος δώσει το σχετικό σήμα, επιφέρει ποινή τουλάχιστον 60 βαθμών ανάλογα με την αναφορά του κριτή. Η ποινή αυτή δεν αποκλείει βαρύτερες κυρώσεις που μπορεί να επιβάλει ο αλυτάρχης, ιδίως σε περίπτωση υποτροπής.

20.7 Η εκκίνηση μιας χρονομετρημένης διαδρομής ακριβείας μπορεί να καθυστερήσει από τον έφορο της αφετηρίας, σε σχέση με την προτεινόμενη ώρα εκκίνησης, μόνο για λόγους ανωτέρας βίας.

20.8 Κατά τη διάρκεια μιας χρονομετρημένης διαδρομής ακριβείας, εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά από τον συμπληρωματικό κανονισμό, η εξωτερική βοήθεια απαγορεύεται εκτός αν δίνεται από άλλο συμμετέχον πλήρωμα και με τα μέσα που διαθέτει στο όχημα του. Οι οργανωτές μπορούν να προβλέψουν περιοχές εξωτερικής βοήθειας (assistance zones).

20.9 Σε κάθε πλήρωμα που αρνείται να λάβει εκκίνηση στην αφετηρία μιας διαδρομής regularity στην ώρα και στη σειρά που του έχει καθορισθεί, θα του επιβληθεί ποινή 3600 βαθμών.

20.10 Αν ο διαγωνιζόμενος δεν σταματήσει στο σημείο STOP για την εγγραφή του χρόνου του θα του επιβάλλεται ποινή 3600 βαθμών. Απαγορεύεται η στάθμευση μεταξύ της προειδοποιητικής κίτρινης πινακίδας και της πινακίδας STOP με ποινή 900 βαθμών που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό από την εκδήλωση.


20.11 Διακοπή Χρονομετρημένης Διαδρομής Regularity:
Εάν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει οριστικά η διεξαγωγή μιας χρονομετρημένης διαδρομής ακριβείας πριν από τη διέλευση του τελευταίου πληρώματος, είναι δυνατόν να διαμορφωθεί κατάταξη της Χ.Δ. δίνοντας σε όλα τα πληρώματα που δεν συμπλήρωσαν τη διαδρομή, λόγω της διακοπής, το χειρότερο βαθμό ποινής που επετεύχθη πριν από τη διακοπή της.

Αυτή η κατάταξη μπορεί να διαμορφωθεί ακόμη και εάν ένα μόνο πλήρωμα πέρασε την χρονομετρημένη διαδρομή ακριβείας σε φυσιολογικές συνθήκες.

Η εφαρμογή αυτών των διατάξεων ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα των αγωνοδικών.

Σε περίπτωση που οι αγωνοδίκες θεωρήσουν σαν μη φυσιολογικό το χειρότερο βαθμό ποινής που επετεύχθη μπορούν να διαλέξουν μεταξύ των άλλων τεσσάρων χειρότερων βαθμών ποινής, αυτόν που θα είναι κατά τη γνώμη τους, ο πιο αντιπροσωπευτικός.

Τέλος, κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της διαδρομής δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τους βαθμούς ποινής που επέτυχε ασχέτως αν οι βαθμοί αυτοί αυτός είναι περισσότεροι από τους υποθετικούς βαθμούς που δόθηκαν στα άλλα πληρώματα.
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Και αναρωτιέμαι φωναχτά.......

8 μήνες για να κάνουνε copy paste τους κανονισμούς rally & regularity????
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

mitsos wrote:Τι ειναι οι νεροπαγιδες;;;;;;;;;;;;;;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

είναι σημεία που παγιδέυουνε το νερό ώστε να μην πιτσιλάτε τα μπαρμπριζ, γιατί αν τα πιτσιλάτε το άρθρο 36, πράγραφος 123 του παραρτήματος Ε σελίδα 167 θα μας επιβάλλει ενδιάμεσο με κωδικό Σ2 που θα σκουπίζει τα παρμπριζ σας ώστε να είστε ασφαλείς μέχρι τον τερματισμό όπου ο ενδιάμεσος με κωδικό Η37 θα σας σταματάει να τσεκάρει στάθμη στα πιτσιληστήρια με πονή 18000 βαθμούς.........
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”