Η άποψη της Λάρισας για τα παρακάτω.Εχουν συζητηθεί εδώ και μέρες(
Με κόκκινο της Λάρισας)
Στη τελευταία συνεδρίαση της 10 μελούς 8/7/09 ημέρα Τετάρτη αποφασίστηκαν τα εξής
Παρόντες Αθανασίου Αποστολίδης Δουκέρης Mήλας Σταθάκος ΠΑυλόπουλος
Θέμα Ασφάλειας όπως συζητήθηκε στις 8/7/2009
1. Υπεύθυνος ασφαλείας για την αξιολόγηση των εμποδίων, ανάλογα με την κατηγορία στα trial. Να ζητηθεί από τις λέσχες να προτείνουν άτομα για υπεύθυνους ασφαλείς με δεδομένο την εμπειρία.
2. Για το 2009 πιο απλά εμπόδια στην Κ2.
1. Για το 2009 συνιστάται στην Κ2 η χρήση τουλάχιστον roll bar.
2. Για το 2010 στην Κ2 roll cage όλα με roll cage. Συνίσταται η χρήση roll cage σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2010.
Διαφώνησε η 5μελης της Λάρισας πλην Μήλα .Ο κος Βλασακίδης θα ψηφήσει την άποψη των λεσχών.3. Καθίσματα και ζώνες αναγνωρισμένες FIA, στην Κ2 έστω και με ληγμένες ημερομηνίες. Συνίσταται στις Κ0, Κ1. Το άρθρο 4.4 ως έχει, με διαφορά την Κ2.
Διαφωνεί η επιτροπή Λάρισας για τη Κ2
4. Θεατές στα trial:
a. Προσδιορισμός των θέσεων του κόσμου με πλέγμα σε κάθε εμπόδιο υποχρεωτικά. No go στα υπόλοιπα σημεία.
Τα πε η Λάρισα από πέρυσι. Ποιος ακούει όμως. )
b. Διακριτικά ασφαλείας για κριτές, φωτογράφους και καμεραμάν (σαλιάρες;).
c. Πρόβλεψη για αντιμετώπιση πυρκαγιάς στους χώρους των θεατών.
Μέτρα ασφαλείας στα trail και στα wild terrain.
a. Ασθενοφόρο και γιατρός υποχρεωτικά.
b. Πυρόσβεση: Φορητοί πυροσβεστήρες σε κάθε εμπόδιο, τουλάχιστον τρεις ή περισσότερους αν το απαιτεί το μήκος ή η δυσκολία του εμποδίου, ανάλογα με τη κρίση του υπεύθυνου ασφαλείας.
c. Οχήματα απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
Μέτρα ασφαλείας στα trophy. Να κατατίθεται πλάνο ασφαλείας.
a. Να προβλέπεται αυτοκίνητο FIV, τετρακίνητο, με δυνατότητα προσέγγισης σε κάθε σημείο της διαδρομής και στα πιθανά σημεία διαφυγής.
b. Στα trophy και τα wild terrain ειδικά θα πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά το αρθρο 283 του τεχνικού κανονισμού περί ασφαλείας.
Μέτρα ασφαλείας στους αγώνες του πρωταθλήματος 4Χ4
a. Η διαδρομή ελέγχεται από υπεύθυνο ασφαλείας της ΕΘΕΑ.
b. Ένα ή δύο FIV με διασώστες.
c. Ένα αυτοκίνητο απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
d. Ο αγώνας πρέπει να έχει υπεύθυνο ασφαλείας, που θα υποβάλει το σχέδιο ασφαλείας μαζί με τον ειδικό κανονισμό στην ΕΘΕΑ.
e. Υποχρεωτικές 2-3 μετρήσεις ταχύτητας στις απλές σε κάθε αγώνα.
f. Κρυφά ΣΕΔ για μέτρηση μέσης ταχύτητας στις απλές.
g. Εφόσον είναι δυνατό υποχρεωτικό το GPS
i. Να ελέγχεται μετά τον αγώνα για τις ταχύτητες
ii. Παραβάσεις
1. Πρώτη φορά αφαίρεση βαθμών και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα.
2. Δεύτερη αποκλεισμός από όλη τη χρονιά και παραπομπή στο πειθαρχικό της ΕΘΕΑ.
10. Επίσπευση του θέματος των ταυτοτήτων οχημάτων των αγώνων 4Χ4.
1. Οι συναντήσεις Σαββατοκύριακα δεν είναι εύκολο να γίνουν. Ορισμένες ημερομηνίες, τέσσερα το ελάχιστο το χρόνο, μεσοβδόμαδα, για όλους.
2.
ΟΧΙ .ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Η ΛΑΡΙΣΑ ΟΜΟΦΩΝΑ. Πληρώνουμε μια περιουσία για να ρθουμε στην Αθήνα και δε μπορείτε να κανονίσετε να κάνετε συνάντηση Κυριακή? Η άποψη προσβάλει όλη την επαρχία. 11.
2. Πρέπει να προχωρήσει το θέμα ένταξης στην ομοσπονδία για να εξασφαλισθεί η συμμετοχή των λεσχών στα έπαθλα του 2010. Οπότε οι προκηρύξεις πρέπει να ακολουθήσουν την ανακοίνωση της ομοσπονδίας.
ΟΧΙ.Να μην είναι υποχρεωτική η ένταξη στην ομοσπονδία .Και αν τελικά το ψηφίσετε να δώσουμε 10 ετή προθεσμία στις λέσχες 4χ4 για να μπουν. Κανείς δε σκέφτεται το κόστος αλλαγής καταστατικών? Οι λέσχες δεν είναι κερδοσκοπικά σωματεία με κέρδη. Εάν θελαμε ομοσπονδία θα φτιάχναμε δικιά μας. Πως θα πετάξουμε από τους αγώνες τις λέσχες που δεν έχουν μπει στην ομοσπονδία? Αν δε κάνω λάθος μόνο ο Εβρος η Εκάλη και η Κω είναι στην ομοσπονδία .Ετσι θα κάνουμε αγωνες? Από τις 40 λέσχες μόνο 3?Συνάντηση τον Οκτώβρη στις 10-11 του μήνα με θέματα:
a. Συζήτηση προτάσεων για αλλαγές σε άρθρα κανονισμών για το 2010.
b. Ασφάλεια αγώνων για το 2010.
c. Προκήρυξη και πρόγραμμα αγώνων για το 2010.
d. Ορισμός 4 τακτικών συναντήσεων της επιτροπής μέσα στο 2010.
e.
f. Θέματα τα οποία θα προταθούν μέχρι τις 30/9/2009.
Ενημέρωση και εκπαίδευση στελεχών για τους αγώνες 4Χ4.
g. Κάθε λέσχη μπορεί να εκπαιδεύσει στελέχη αγώνων. Η επιτροπή είναι διατεθειμένη να βοηθήσει τις λέσχες που δεν έχουν εισηγητές. Παράλληλα να εξασφαλίσει το απαραίτητο υλικό.
Προσδιορισμός χρονικής διάρκειας των αγώνων Hellenic Rally Raid και 1ο Α-Adventure Marathon. Θα μιλήσει ο Γιώργος Παυλόπουλος με τους οργανωτές για να λυθεί το πρόβλημα.
6. Προσδιορισμός παραβόλου συμμετοχής για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Να ζητηθεί από την επιτροπή να δοθούν διευκρινίσεις από τον διοργανωτή του Hellenic Rally Raid.
12. Oποιος αγώνας είναι εκτός προδιαγραφών μπορεί να μην μετρήσει στο πρωτάθλημα και να γίνει σαν φιλικός.
8.
9. Βαθμολογία και αποτελέσματα από το Πευκί, με βάση έναν αγώνα και όχι δύο για να ανακοινωθούν βαθμολογίες.
10. Οι βαθμολογίες θα ελεγχθούν από το Δημήτρη Σταθάκο, για δημοσίευση τους στο site της ΕΘΕΑ.
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.Να σταλουν και σε άλλον για 2η γνώμη
11. Συμπλήρωση θεμάτων από τη συνάντηση της 1/4/2009.
12. Για το 2010 όλοι οι αγώνες του Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων δεν θεωρούνται παιδιές. Θα υπάρξει πρόβλεψη για license προσαρμοσμένου τύπου για τους αγώνες του είδους.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.Οπως διαφωνούσαμε όταν το έπαθλο enduro έγινε πρωτάθλημα 4Χ4 χωρίς να μας ρωτήσει κανείς.
Θα επιβαρύνουμε τους αγωνιζόμενους με πολλαπλάσιο παράβολο. Γιατί? Παιδιές κάνουμε σε σχέση με τους υπόλοιπους αγώνες αυτοκινήτου.Με ΜΩΤ 35 χλμ και όχι 150 τι είναι? Είναι το ίδιο? Με 0 ταχύτητα στα trial τι είναι? Γιατί να πληρώνουμε αυξημένη licence? Είναι πιο επικίνδυνος ένας αγώνας trial από ένα ΡΑΛΛΥ ΙΧ?
Ολες βέβαια οι απόψεις μας επιρεάζονται από τη πλειοψηφία των οργανωτών και εκπροσώπων αγωνιζομένων
Το email της επιτροπής παραμένει στη διάθεσή σας
epitropi4x4@4wd-hellas.gr