Θα επανέλθω στο γνωστό πως ότι βγαίνει από το εργοστάσιο είναι ΟΚ. Από το εργοστάσιο λέμε όμως όχι από την αντιπροσωπία.Φωκίων wrote:ok το εχω.
δικηγόρος του διαβολου mode on ξανα
αρα με την ιδια λογική και κατα το ποσο και βαθμό που αναλλογει στο φορτιο, πρεπει να τσεκαρουμε και τα πατωματα στα Jimny που βιδωνουν τις ρεζερβες πχ. για την αντιστοιχη κόπωση αλλα και οτιδηποτε αλλο καταπονηται και απτεται αμεσα της ασφαλειας.. ( καθιματα πχ??? )
Δικηγόρος του διαβολου mode off
Δεν θα ήταν όμως άσχημα να το βλέπαμε έτσι για το γαμώτο.
Ακόμα και αυτά όμως δεν είναι σχεδιασμένα για αγώνα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα πως ακόμα και τα εργοστασιακά είναι προβληματικά είναι το γεγονός πως τα οχήματα που έχουν την ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, αν δεν πάρουν ενισχύσεις στραβώνουν την πόρτα.
Όμως σίγουρα η ζημιά στο αυτοκίνητο δεν είναι τόσο το θέμα μας όσο η ασφάλεια του πληρώματος.
Αν λοιπόν το πάτωμα του Jimny δεν μπορεί να κρατήσει μία ρεζέρβα είναι κάτι που έχουμε αποδεχτεί αφού η μέχρι τώρα εμπειρία έδειξε πως δεν είναι επικίνδυνο, όχι τουλάχιστον στο βαθμό της δεξαμενής.
Αν λοιπόν μπούμε στο τριπ να ελέγξουμε της βάση για 30 κιλά το πολύ, δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε για 50+ κιλά.
Επιπλέον αν μία ρεζέρβα φύγει στο δρόμο, απλά έφυγε.
Αν η δεξαμενή φύγει στον δρόμο, θα κοπούν καλώδια ρεύματος και τροφοδοσίες καυσίμου-αερίου.
Και αν εκείνη την ώρα καπνίζεις, μιας και επιτρέπεται στον 24ωρο, έγινες βεγγαλικό.
Πέραν της αδράνειας ενός αντικειμένου 50+ κιλών.
Αν τώρα μαζέψεις τούμπες, η ρεζέρβα γίνεται πραγματικά επικίνδυνη ωστόσο η δεξαμενή γίνεται βόμβα.
Σαφώς και υπάρχει τρόπος. Όμως είναι και πάλι ιδιοκατασκευή χωρίς ουσιαστική δοκιμή ενώ μην ξεχνάς πως βασικός σκοπός είναιΦωκίων wrote: δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει τροπος να μην μπορει η δεξαμενη να "κατσει με ασφαλεια στην θεση της"
θες χλαπατσες Χ τετραγωνικών εκατοστων Χ παχους σε μορφη σαντουιτς με την λαμαρινα??? οπως τα cage που κι αυτα πρεπει να κρατησουν ισως και πολλάπλάσια "δυναμη"???
θες με 4 αντι 2 και διπλού παχους τσερκια????
και η χρήση του αυτοκινήτου και ως οικογενειακό δηλαδή οι πολλές μόντες είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Άσε που κανείς μάστορας δεν θα κάνει τόση φασαρία εφόσον με 2 τσέρκια περνάει από ΚΤΕΟ.
Εν τω μεταξύ, το μέγεθος της μετατροπής (βάσεις, παραβάσεις, κολλήματα και πιατέλες) επιδρούν αρνητικά ΚΑΙ στο πάτωμα του
αυτοκινήτου κατά συνέπεια οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά αυξάνονται εκθετικά.
Φουλ J τα πάντα και όπως γίνονται οι αγώνες μας αυτό δεν είναι το ζητούμενο.Φωκίων wrote: Το θεμα ειναι
να δουμε πως λυθηκε αλλου το προβλημα ( 1ον)
Έγκριση τύπου παίρνουν και αυτοκίνητα χωρίς λασπωτήρες αλλά η έλλειψή τους σημαίνει αποκλεισμό από τον αγώνα.Φωκίων wrote: και
πως αντιδρουμε σε κατασταση τυπου σουμπαρου (2ον ) με ενδεχόμενη εγκριση τυπου ( που αμφιβαλω να ειμαι ειλικρινης - πιο πολυ πιστευω οτι θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ με την ιδια διαδικασία του μαστρομητσου )
Πως αντιδράμε? Το κόβουμε εφόσον ότι δεν προβλέπεται σαφώς, απαγορεύεται.
Εκτός αν αλλάξει ο κανονισμός...
Όχι όμως να αλλάξει έτσι επειδή το είπε κάποιος.
Όταν μιλάμε για ασφάλεια δεν έχουν θέση λαϊκισμοί του τύπου ο αγωνιζόμενος γλυτώνει χρήματα.