To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Nicolas »

Φωκίων wrote:ok το εχω.

δικηγόρος του διαβολου mode on ξανα

αρα με την ιδια λογική και κατα το ποσο και βαθμό που αναλλογει στο φορτιο, πρεπει να τσεκαρουμε και τα πατωματα στα Jimny που βιδωνουν τις ρεζερβες πχ. για την αντιστοιχη κόπωση αλλα και οτιδηποτε αλλο καταπονηται και απτεται αμεσα της ασφαλειας.. ( καθιματα πχ??? )

Δικηγόρος του διαβολου mode off
Θα επανέλθω στο γνωστό πως ότι βγαίνει από το εργοστάσιο είναι ΟΚ. Από το εργοστάσιο λέμε όμως όχι από την αντιπροσωπία.
Δεν θα ήταν όμως άσχημα να το βλέπαμε έτσι για το γαμώτο.
Ακόμα και αυτά όμως δεν είναι σχεδιασμένα για αγώνα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα πως ακόμα και τα εργοστασιακά είναι προβληματικά είναι το γεγονός πως τα οχήματα που έχουν την ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, αν δεν πάρουν ενισχύσεις στραβώνουν την πόρτα.
Όμως σίγουρα η ζημιά στο αυτοκίνητο δεν είναι τόσο το θέμα μας όσο η ασφάλεια του πληρώματος.

Αν λοιπόν το πάτωμα του Jimny δεν μπορεί να κρατήσει μία ρεζέρβα είναι κάτι που έχουμε αποδεχτεί αφού η μέχρι τώρα εμπειρία έδειξε πως δεν είναι επικίνδυνο, όχι τουλάχιστον στο βαθμό της δεξαμενής.

Αν λοιπόν μπούμε στο τριπ να ελέγξουμε της βάση για 30 κιλά το πολύ, δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε για 50+ κιλά.
Επιπλέον αν μία ρεζέρβα φύγει στο δρόμο, απλά έφυγε.
Αν η δεξαμενή φύγει στον δρόμο, θα κοπούν καλώδια ρεύματος και τροφοδοσίες καυσίμου-αερίου.
Και αν εκείνη την ώρα καπνίζεις, μιας και επιτρέπεται στον 24ωρο, έγινες βεγγαλικό.
Πέραν της αδράνειας ενός αντικειμένου 50+ κιλών.

Αν τώρα μαζέψεις τούμπες, η ρεζέρβα γίνεται πραγματικά επικίνδυνη ωστόσο η δεξαμενή γίνεται βόμβα.

Φωκίων wrote: δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει τροπος να μην μπορει η δεξαμενη να "κατσει με ασφαλεια στην θεση της"
θες χλαπατσες Χ τετραγωνικών εκατοστων Χ παχους σε μορφη σαντουιτς με την λαμαρινα??? οπως τα cage που κι αυτα πρεπει να κρατησουν ισως και πολλάπλάσια "δυναμη"???

θες με 4 αντι 2 και διπλού παχους τσερκια????
Σαφώς και υπάρχει τρόπος. Όμως είναι και πάλι ιδιοκατασκευή χωρίς ουσιαστική δοκιμή ενώ μην ξεχνάς πως βασικός σκοπός είναι
και η χρήση του αυτοκινήτου και ως οικογενειακό δηλαδή οι πολλές μόντες είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Άσε που κανείς μάστορας δεν θα κάνει τόση φασαρία εφόσον με 2 τσέρκια περνάει από ΚΤΕΟ.
Εν τω μεταξύ, το μέγεθος της μετατροπής (βάσεις, παραβάσεις, κολλήματα και πιατέλες) επιδρούν αρνητικά ΚΑΙ στο πάτωμα του
αυτοκινήτου κατά συνέπεια οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά αυξάνονται εκθετικά.


Φωκίων wrote: Το θεμα ειναι
να δουμε πως λυθηκε αλλου το προβλημα ( 1ον)
Φουλ J τα πάντα και όπως γίνονται οι αγώνες μας αυτό δεν είναι το ζητούμενο.
Φωκίων wrote: και
πως αντιδρουμε σε κατασταση τυπου σουμπαρου (2ον ) με ενδεχόμενη εγκριση τυπου ( που αμφιβαλω να ειμαι ειλικρινης - πιο πολυ πιστευω οτι θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ με την ιδια διαδικασία του μαστρομητσου )
Έγκριση τύπου παίρνουν και αυτοκίνητα χωρίς λασπωτήρες αλλά η έλλειψή τους σημαίνει αποκλεισμό από τον αγώνα.
Πως αντιδράμε? Το κόβουμε εφόσον ότι δεν προβλέπεται σαφώς, απαγορεύεται.
Εκτός αν αλλάξει ο κανονισμός...
Όχι όμως να αλλάξει έτσι επειδή το είπε κάποιος.
Όταν μιλάμε για ασφάλεια δεν έχουν θέση λαϊκισμοί του τύπου ο αγωνιζόμενος γλυτώνει χρήματα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Ξεχνάτε το συντελεστή ασφάλειας, που στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να είναι κάτι πάνω από 6, δηλαδή μιλάμε για 1.500 κιλά!
Δηλαδή θες να μου πεις πως μπορείς να σηκώσεις ένα ολόκληρο αυτοκίνητο με γερανό, με 4 Φ10 στο χώρο αποσκευών...
Γιάννης Αθανασίου wrote: Και το αμάξωμα κουράζεται το ίδιο, είτε πρόκειται για δεξαμενή, είτε για ρεζέρβα, είτε για roll cage. Οπότε το πρόβλημά μας παραμένει το ίδιο, η αποδοχή ότι το αμάξωμα ΜΠΟΡΕΙ να αντέξει κάτι τέτοιο. Και η πρακτική που έχει δείξει ότι τα καταφέρνει.
Αυτό πρέπει να το αποδείξεις.
Και όχι το αμάξωμα δεν κουράζεται το ίδιο. Άλλο να κρεμάσω 30 κιλά ρεζέρβα στην πίσω πόρτα μου άλλο να βάλω 35άρι bogger.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Ξεχνά κανείς ότι το αμάξωμα αντέχει οδηγό+κάθισμα+εξοπλισμό(κράνη, φόρμα, παπούτσια κλπ.), κάτι που σε πολλές ξεπερνά τα 150 κιλά! Οπότε τα 50 κιλά της δεξαμενής είναι μάλλον λίγα. Και μάλιστα εφαρμοσμένα στο σημείο - περίπου - που ακούνται οι δυναμεις απο το πίσω κάθισμα - σχεδόν τα ίδια κιλά - ή τη ρεζέρβα! Αν δηλαδή το αμάξωμα αντέχει, αντέχει...
Επίσης ξεχνά κανείς πως ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν είναι τούβλα. Είναι ανθρώπινα σώματα και ακολουθούν ελαστική κίνηση.
Δηλαδή οι επιταχύνσεις που εφαρμόζονται είναι κατά πολύ μικρότερες λόγω ακριβώς της ελαστικής κίνησης και της πλαστικότητας του ανθρωπίνου σώματος.
Επιπλέον η επιφάνεια-ες επαφής είναι κατά πολύ μεγαλύτερη και δεν κρατιέται ολόκληρο το σώμα από μόνο 4 Φ10.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Nicolas wrote:Αν λοιπόν μπούμε στο τριπ να ελέγξουμε της βάση για 30 κιλά το πολύ, δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε για 50+ κιλά.
Επιπλέον αν μία ρεζέρβα φύγει στο δρόμο, απλά έφυγε.
Αν η δεξαμενή φύγει στον δρόμο, θα κοπούν καλώδια ρεύματος και τροφοδοσίες καυσίμου-αερίου.
Και αν εκείνη την ώρα καπνίζεις, μιας και επιτρέπεται στον 24ωρο, έγινες βεγγαλικό.
Πέραν της αδράνειας ενός αντικειμένου 50+ κιλών.

Αν τώρα μαζέψεις τούμπες, η ρεζέρβα γίνεται πραγματικά επικίνδυνη ωστόσο η δεξαμενή γίνεται βόμβα.
H δεξαμενή είναι ΑΥΤΟΣΦΡΑΓΙΖΟΜΕΝΗ! Δεν είναι δεξαμενή βενζίνης, που αν... τότε μπουμ. Και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ!

Σαφώς και υπάρχει τρόπος. Όμως είναι και πάλι ιδιοκατασκευή χωρίς ουσιαστική δοκιμή ενώ μην ξεχνάς πως βασικός σκοπός είναι
και η χρήση του αυτοκινήτου και ως οικογενειακό δηλαδή οι πολλές μόντες είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Άσε που κανείς μάστορας δεν θα κάνει τόση φασαρία εφόσον με 2 τσέρκια περνάει από ΚΤΕΟ.
Εν τω μεταξύ, το μέγεθος της μετατροπής (βάσεις, παραβάσεις, κολλήματα και πιατέλες) επιδρούν αρνητικά ΚΑΙ στο πάτωμα του
αυτοκινήτου κατά συνέπεια οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά αυξάνονται εκθετικά.
Τα ακούτε ΟΛΟΙ εσείς που τοποθετείτε LPG! Είσαστε ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!!!
Έγκριση τύπου παίρνουν και αυτοκίνητα χωρίς λασπωτήρες αλλά η έλλειψή τους σημαίνει αποκλεισμό από τον αγώνα.
Πως αντιδράμε? Το κόβουμε εφόσον ότι δεν προβλέπεται σαφώς, απαγορεύεται.
Εκτός αν αλλάξει ο κανονισμός...
Όχι όμως να αλλάξει έτσι επειδή το είπε κάποιος.
Όταν μιλάμε για ασφάλεια δεν έχουν θέση λαϊκισμοί του τύπου ο αγωνιζόμενος γλυτώνει χρήματα.
Η πρόταση αφορά ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ, που θα έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. Οπότε εκεί θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ γιατί ο οργανωτής πιστεύει ότι ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ.
Η συζήτηση, αν δε το έχετε καταλάβει, είναι για τον κανονισμό, που δεν έχει να κάνει τίποτε με τον J. O συγκεκριμένος αγώνας ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ J, όπως δεν γινόταν και εδώ και ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Λαϊκισμός είναι ο αφορισμός συστημάτων με εγκρίσεις, που συμμετέχουν σε αγώνες ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. Αφορισμός χωρίς καμία ουσιαστικά τεκμηρίωση, πέρα από το "δε μου φαίνεται ασφαλές".
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Nicolas wrote:Δηλαδή θες να μου πεις πως μπορείς να σηκώσεις ένα ολόκληρο αυτοκίνητο με γερανό, με 4 Φ10 στο χώρο αποσκευών...
Η μηχανική αυτό λέει... Αν έχετε αντίρρηση, σε όσους προσδιορίζουν τα όριά της.

Επίσης ξεχνά κανείς πως ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν είναι τούβλα. Είναι ανθρώπινα σώματα και ακολουθούν ελαστική κίνηση.
Δηλαδή οι επιταχύνσεις που εφαρμόζονται είναι κατά πολύ μικρότερες λόγω ακριβώς της ελαστικής κίνησης και της πλαστικότητας του ανθρωπίνου σώματος.
Επιπλέον η επιφάνεια-ες επαφής είναι κατά πολύ μεγαλύτερη και δεν κρατιέται ολόκληρο το σώμα από μόνο 4 Φ10.
Αυτό άσε το καλύτερα εδώ. Μη το βγάλεις παραέξω γιατί θα πέσει πολύ γέλιο! Το βάρος του οδηγού όταν το αυτοκίνητο πηδάει "ελαστική κίνηση"; Και ποιός ο ορισμός της "ελαστικής κίνησης"; "Ελαστική" υπάρχει μόνο κρούση. Όταν ο οδηγός πάει να "φύγει" εκτός οχήματος, η δύναμη ασκείται πάνω σε 4 10άρες βίδες... και μόνο πάνω σε αυτές. και την επιφάνεια του παξιμαδιού, των τεσσάρων παξιμαδιών.

Και για τη σωστή μηχανική σχεδίαση, ο μηχανικός θεωρεί ότι μόνο μία βίδα είναι σωστά σφιγμένη. Άρα αυτή πρέπει να αντέξει την όλη δύναμη: 150 κιλά μάζας επί 25G, δηλαδή κάπου στους 37.500 Newton! Σε μία βίδα! Αυτό αντέχει το αμάξωμα!
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Mon Aug 02, 2010 16:27, edited 1 time in total.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote: H δεξαμενή είναι ΑΥΤΟΣΦΡΑΓΙΖΟΜΕΝΗ! Δεν είναι δεξαμενή βενζίνης, που αν... τότε μπουμ. Και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ!
Ας πούμε πως είναι έτσι. 50+ κιλά αδράνεια χωρίς καμία πλαστικότητα, σου λένε κάτι?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Τα ακούτε ΟΛΟΙ εσείς που τοποθετείτε LPG! Είσαστε ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!!!
Το σχόλιό σου κρίνεται ως μη επικοδομητικό άρα και ανάξιο σχολιασμού.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Η πρόταση αφορά ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ, που θα έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. Οπότε εκεί θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ γιατί ο οργανωτής πιστεύει ότι ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ.
Βάλε λοιπόν υπογραφή, ως μηχανικός που είσαι, πως είναι ασφαλές.
Μην το λες, έτσι απλά.
Γράψτο.
Για να δούμε αν είσαι διατεθιμένος να στηρίξεις "μέχρι κεραίας" ;) τον ισχυρισμό σου!


Μου αρέσει όμως που επιχειρηματολογείς με λόγια απέναντι σε εξισώσεις.

Και να σου κάνω πιο λιανά τα περί ελαστικότητας και πλαστικής κρούσης.
Πλαστική κρούση σημαίνει πως οι επιφάνειες που συγκρούονται παραμορφώνονται (κάθισμα και κώλος).
Αυτό σημαίνει πως η επιβράδυνση διαρκεί περισσότερο.
Αυτό σημαίνει πως η στιγμιαία επιβράδυνση είναι μικρότερη.
Μπορώ να σου το αναλύσω και μαθηματικά.
Μπορείς όμως και να κάνεις το εξής απλό πείραμα. Πέσε από το 1 μέτρο στο τσιμέντο και κάνε το ίδιο πέφτοντας σε ένα στρώμα.
Γιατί θα χτυπήσεις στο τσιμέντο και στο στρώμα όχι?


Το οτι το αμάξωμα μπορεί να αντέξει 375,000 Ν σε μία βίδα είναι αστείο.
Μιλάμε για 37 τόνους σε μία βίδα.
Αν δηλαδή περάσουμε με ένα JCB πάνω από ένα αυτοκίνητο, που μιλάμε και για πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια από μία βίδα,
λες πως θα αντέξει το αμάξωμα. Έτσι λέει η μηχανική.
Και θες τώρα να κάνουμε σοβαρή κουβέντα...

I rest my case.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Nicolas »

Α συγνώμη είδα την διόρθωσή σου.

Άλλο 375,000 Ν και άλλο 37,500Ν.
Ωστόσο θα σου πρότεινα όταν μιλάμε για ασφάλεια ανθρώπων
να μην κάνεις τέτοια επιπόλαια λάθη.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Όταν ο οδηγός πάει να φύγει από το αυτοκίνητο, δεν έχουμε κρούση! Απλά τραβάει προς τα έξω τα σημεία στα οποία στηρίζεται - ζώνες, κάθισμα κλπ. Εκεί έχεις καθαρή δύναμη και όχι κρούση. Και σε όλες τις περιπτώσεις στη μηχανική εξετάζεις την καθαρή δύναμη και όχι την κρούση. Η κρούση αφορά εκλειώμενη ενέργεια, ταχύτητα και όχι δυνάμεις! Ιδίως στην περίπτωση που δε μπορείς να την χαρακτηρίσεις απόλυτα ελαστική.

Το ότι υποστηρίζω κάτι, σημαίνει ακριβώς αυτό: ότι το ΥΠΟΓΡΑΦΩ! Και η μηχανολογία κάνει κάποιες παραδοχές, όπως π.χ. ότι κάτι που στηρίζεται σε μία βίδα, στηρίζεται σε μία μόνο βόλτα του σπειρώματός της, η οποία πρέπει να αντέχει τη δύναμη που θα ασκηθεί πάνω της!

Αλήθεια, ποιά η ελαστικότητα μίας πλήρους εργαλειοθήκης σε σχέση με το κεφάλι του αγωνιζόμενου;

ΥΓ. Η σημείωσή σου απίστευτη! :lol: Οι υπολογισμοί μίας συζήτησης δεν είναι μηχανολογική μελέτη! Έχουν περιθώρια σφάλματος και διόρθωσης. :lol:
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by superspiounos »

Nicolas wrote:....

Άλλο 375,000 Ν και άλλο 37,500Ν.
Ωστόσο θα σου πρότεινα όταν μιλάμε για ασφάλεια ανθρώπων
να μην κάνεις τέτοια επιπόλαια λάθη.
Την πρώτη μέρα στο μάθημα Μηχανικής στο ΤΕΙ Πειραιά, πίσω στο τέλος της δεκαετίας του ’80, ο Γλύστρας (ο καθηγητής της μηχανικής καλά να είναι όπου βρίσκεται) ξεκίνησε ως εξής:

«Είμαι σίγουρος ότι όλα σας τα χρόνια μέχρι να έρθετε σε αυτή την αίθουσα, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές σας θα σας έχουν πει αρκετές φορές: Δεν με νοιάζει το αποτέλεσμα αρκεί να ακολούθησες την σωστή μεθοδολογία και τους τύπους.

Ε, λοιπόν αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε!
Από εδώ και μπρος θα βαδίζετε ως εξής: Δεν με ενδιαφέρει πως φτάσατε στο αποτέλεσμα αρκεί αυτό να είναι το σωστό. Οι κατασκευές μας χρησιμοποιούνται από ανθρώπους και οφείλουμε το αποτέλεσμα να είναι το σωστό μια και παίζουμε με ανθρώπινες ζωές!»


Υ.Γ. Τώρα σοβαρά Νικόλα.... περιμένεις να βγάλεις άκρη; :?
pienaf
Posts: 188
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by pienaf »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Ούτε η οικογένειά σου δε σε ανέχεται.
Γιάννης Αθανασίου wrote: σε πέταξαν απο την οικογενειά σου,
Ντροπή και αίσχος!
aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by aapo »

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ασχολεισται με τα λεγόμενα του Αθανασιου. Αφου ολα οσα λέει ειναι λογια του αέρα ειναι κομπλεξάρας και θα πάρει πολλούς στον Λαιμό του. Ημαρτον πια.
Και για να σε επαναφέρω στην ταξη και μελος της Λεσχης είμαι και σε ολα τα groups εχω σπουδαία συνοδηγό και ολα βαινουν καλώς.
Εσυ μπορείς να μας πεις ποσοι πιστοί σου έχουν μείνει. Προσπαθείς να κρατηθείς με το τσονταδικο περιοδικό σου πουλώντας την περιουσία των γωνιών σας στην Λειβαδιά. Ενα σπιτι σου έμεινε ακόμα δωστο και αυτό μηπως κρατηθείς λιγο άκομα.

Κατάλαβε το οσο αναφέρεις το ονομά μου στο περιοδικό σου θα σε ξεμπροστιάζω. Εχεις ενα παιδί να μεγαλώσεις σεβάσου τουλάχιστον αυτό.

Και πες την αλήθεια στον κοσμο για την δήθεν ΕΟΤΑ τους κοροιδεύεις όλους. Σε πηρανε χαμπάρι ΟΛΟΙ .

Δαασκαλακος ήσουν δασκαλάκος έμεινες.

Είσαι για λύπηση.

Ξυπνααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα.

Θυμασαι που παρακολουθούσες τον διευθυντη των 4Τ που παει?????????????????????????????????????????????

Και με ποιούς συναντιόνταν. Δεν το έχω σε τίποτα να τα βγάλω στον αέρα. Αν θέλεις δοκίμασέ με. Εκλεγαις οταν μου τα έλεγες.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”