To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

GENERAL LEE wrote:…τι ετσι τι αλιως ακρη δεν προκυτε να βγει οποτε ….
Ισως
Αλλα αν μη τι αλλο το "παλευουμε"....
GENERAL LEE

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by GENERAL LEE »

Φωκίων wrote: Αλλα αν μη τι αλλο το "παλευουμε"....
Με λαθος τροπο και χωρις λογο !!!
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by manos »

πληροφοριακα , για να γίνει η σύγκριση με το τσίγκινο ρεζερβουάρ βενζίνης , το υγραεριο αποθηκεύεται στο τανκ που κουβαλαμε μαζι μας με 12 bar !!
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

GENERAL LEE wrote:
Φωκίων wrote: Αλλα αν μη τι αλλο το "παλευουμε"....
Με λαθος τροπο και χωρις λογο !!!
Αν θεωρεις εστω κι εναν αγωνιζομενο που ενδιαφερεται "χωρις λογο" οκ - εγω οχι
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by friar »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Και επειδή κάναμε κάποια στιγμή αρκετή συζήτηση για το LPG στον 24ωρο, σας μεταφέρω μία δημοσίευσή μου από το forum των 4 Τροχών.
Giannis Athanasiou wrote:Δες λοιπόν αυτά:

Δοκιμή από τον οργανισμό MIRA, το γνωστό, ανεξάρτητο οργανισμό στην Αγγλία.
http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh ... =1&index=4
H βενζίνη εκρήγνυται σε 3,5 λεπτά, το σωστό LPG ποτέ, το λάθος σε 14 λεπτά!

και δοκιμή που δείχνει πως αντιδρούν οι βαλβίδες ασφαλείας που βρίσκονται ΠΑΝΩ στο ντεπόζιτο, άρα θα λειτουργήσουν ακόμη και αν αυτό αποσπαστεί από το όχημα, στη χειρότερη δυνατόν δηλαδή περίπτωση. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει για τα ντεπόζιτα βενζίνης...
http://www.youtube.com/watch?v=6ltIJjsW ... re=related

Νομίζω ότι αποδεικνύουν την υπεροχή του LPG στο κομμάτι της ασφάλειας . Και σαν μηχανικός προτιμώ να εξετάζω εγώ τα πράγματα και όχι να αφήνω να τα εξετάζουν άλλοι...

ΥΓ. Εδώ βέβαια το θέμα είναι άλλο και μάλλον το έχουμε καταχραστεί!

και βέβαια και το παρακάτω νέο, που αποδεικνύει πώς δεν είμαστε οι πρώτοι και οι μόνοι που το σκεφτόμαστε

MOUNTUNE RACING DEVELOPS LPG ENGINE FOR 2010 BTCC

Ασφάλεια λοιπόν, πέρα από το οικονομικό όφελος.

Αφού καταφέρατε και διαβάσατε μέχρι εδώ και επειδή ίσως η αποσπασματική παράθεση μπορεί να μην δίνει μιά πλήρη εικόνα κάντε τον κόπο και δείτε ολόκληρη την ενότητα στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=44708
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Λοιπόν

1. Το θέμα της εκ των έξω διάτρησης δεν έχει να κάνει τίποτε με τα 12bar που έχει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ το ντεπόζιτο LPG. Το τσίγκινο ντεπόζιτο τρυπάει δέκα φορές πιό εύκολα απο αυτό με πάχος 5 χιλιοστά.

2. Η όλη αντιμετώπιση θυμίζει ράδιο αρβύλα, όπου ο καθείς λέει τη μακακία του, χωρίς καμία μηχανολογική τεκμηρίωση. Όποιος έχει τεκμήρια που να ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ το πείραμα του ΜIRA ας τα παραθέσει. Λόγια του αέρα - όχι του αερίου - δε χρειαζόμαστε.

3. Το παράρτημα J αφορά μόνο τους αγώνες που γίνονται κάτω από τους κανόνες της FIA. Προς ενημέρωση όλων αυτοί δεν είναι πάνω από το 20-30% του συνόλου, που γίνεται μικρότερο αν προσθέσεις τους αγώνες σε ΗΠΑ, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Ιδίως στο 4Χ4, ελάχιστοι αγώνες ακολουθούν τη FIA και το J. Παραδείγματα; Dakar, Transylvania Adventure Trophy, Belrin-Breslau, Rainforest Challenge, Transyberia, oλόκληρο το Dakar - Series, Βaja 1000 και πολλά άλλα.

4. H FIA και το J, πέρα από την ασφάλεια αυτή καθεαυτή, έχουν και σαν στόχο τη στήριξη συγκεκριμένων εταιριών που ασχολούνται με την κατασκευή συστημάτων ασφαλείας. Γι' αυτό και επιβάλει συστήματα και ανανεώσεις αυτών πολύ πάνω από τις πραγματικές απαιτήσεις των αγώνων.

Και για να αφήσει παραθυράκια, επιτρέπει στις εταιρείες να ομολογκάρουν συστήματα τα οποία ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ τις προδιαγραφές της, αλλά κάποιος μηχανικός (-οι), εγγυούνται την αντοχή τους στις συγκεκριμένες συνθήκες! Όποις έχει δει ομολογκέ roll cage μπορεί να καταλάβει!

Οπότε το J δεν είναι "η βίβλος". Εξυπηρετεί τη λογική κάποιων αγώνων, που σίγουρα δεν έχουν και πολλά να κάνουν με τους δικούς μας αγώνες 4Χ4. Και αυτό προσπαθούμε να αλλάξουμε.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Λοιπόν

1. Το θέμα της εκ των έξω διάτρησης δεν έχει να κάνει τίποτε με τα 12bar που έχει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ το ντεπόζιτο LPG. Το τσίγκινο ντεπόζιτο τρυπάει δέκα φορές πιό εύκολα απο αυτό με πάχος 5 χιλιοστά.
Μιλάμε για την στήριξη και όχι το ντεπόζιτο αυτό καθαυτό. Το είπαμε 500 φορές.
Επουδενί δεν περνάει τεχνικό έλεγχο
Γιάννης Αθανασίου wrote: 2. Η όλη αντιμετώπιση θυμίζει ράδιο αρβύλα, όπου ο καθείς λέει τη μακακία του, χωρίς καμία μηχανολογική τεκμηρίωση. Όποιος έχει τεκμήρια που να ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ το πείραμα του ΜIRA ας τα παραθέσει. Λόγια του αέρα - όχι του αερίου - δε χρειαζόμαστε.
Πρώτον, αν ο καθείς λέει την μακακία του τότε γιατί ανοίγεις θέμα?
Δεν γίνεται να συμφωνούν όλοι μαζί σου και όσοι δεν συμφωνούν να λένε μακακίες.
Δεύτερον, αυτά τα λέει ο Νάσσος Παπακώστας επικεφαλής τεχνικός έφορος της ΕΘΕΑ και εξαιρετικά έμπειρος, και κάποιοι συμφωνούν μαζί του.
Αν θες πες του ίδιου πως λέει μακακίες και λόγια του αέρα.

Το πείραμα της MIRA δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που συζητάμε.
Εξετάζει το πόσο εύλεκτο είναι το κάθε καύσιμο αλλά δεν είδα να κάνουν τούμπες τα αυτοκίνητα για να δούμε τί θα μείνει όρθιο και ποιό κεφάλι θα σπάσει αν περιφέρεται 50 κιλά δεξαμενή στον θάλαμο επιβατών.

Το δε αυτοκίνητο LPG που τρέχει στο βρετανικό πρωτάθλημα είναι φουλ ομολογκέ και κάθε σύγκριση με αυτό είναι ατυχής.


Τα περί συμφερόντων FIA και J, τα αφήνω ασχολίαστα...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Nicolas wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:Λοιπόν

1. Το θέμα της εκ των έξω διάτρησης δεν έχει να κάνει τίποτε με τα 12bar που έχει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ το ντεπόζιτο LPG. Το τσίγκινο ντεπόζιτο τρυπάει δέκα φορές πιό εύκολα απο αυτό με πάχος 5 χιλιοστά.
Μιλάμε για την στήριξη και όχι το ντεπόζιτο αυτό καθαυτό. Το είπαμε 500 φορές.
Επουδενί δεν περνάει τεχνικό έλεγχο
Ενώ η στήριξη από τον μπάρμπα Μήτσο του ντεπόζιτου ασφαλείας που έχει ομολογκασιόν περνάει! Αυτό ακριβώς λέω: ότι το J εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα και δεν έχει να κάνει με την πραγματική ασφάλεια!

Μία φορά έχω κοντέψει να καώ: όταν έκανα όλη τη Καλοσκοπή με το ντεπόζιτο ασφαλείας του Accent να έχει διαρροή. Και δεν υπήρχε καμία βαλβίδα να τη σταματήσει όπως υπάρχει στο LPG! Και αυτά σε αυτοκίνητο full group A, full J, full FIΑ, σε Rally Acropolis.

Το ίδιο ισχύει και για το roll cage που έχει φτιαχτεί στο σιδερουργείο της γειτονιάς. Με τί έχει συγκοληθεί; Αν είναι με κοινή ηλεκτροκόλληση, το μέταλο έχει χάσει τις ιδιότητές του! Έχει μήπως ζεσταθεί για να πάρει το σωστό σχήμα; Πάλι έχει αδυνατίσει! Έχει σφυριλατηθεί ή έχει κουρμαριστεί με κρουστικό κουρμπαδόρο; Και πάλι είναι εκτός ομολογκασιόν. Και πάλι δε περνάει, αν το δούμε σύμφωνα με τις πραγματικές ιδιότητες που πρέπει να έχει!

Η ανάρτηση η Long Arm που αλλάζει τα σημεία στήριξης πάνω στο αμάξωμα απο ποιόν έχει τοποθετηθεί; Μήπως από τον ίδιο μπάρμπα Μήτσο; Μήπως κινδυνεύει το ίδιο το πλήρωμα αν ένας τροχός εγκαταλείψει το αυτοκίνητο; Μήπως κινδυνεύουν και οι τριγύρω από τον ίδοο τροχό; Μήπως οι χειροποίητες, σιδερένιες ζάντες δεν ενέχουν τον ίδιο κίνδυνο; Για τα δεύτερα ντεπόζιτα στα Land Rover τί έχει να μας πει ένας τεχνικός έφορος;

Αν το ψάξουμε σε αυτό το επίπεδο, καλύτερα να πάμε να παίξουμε τάβλι!
Πρώτον, αν ο καθείς λέει την μακακία του τότε γιατί ανοίγεις θέμα?
Δεν γίνεται να συμφωνούν όλοι μαζί σου και όσοι δεν συμφωνούν να λένε μακακίες.
Δεύτερον, αυτά τα λέει ο Νάσσος Παπακώστας επικεφαλής τεχνικός έφορος της ΕΘΕΑ και εξαιρετικά έμπειρος, και κάποιοι συμφωνούν μαζί του.
Αν θες πες του ίδιου πως λέει μακακίες και λόγια του αέρα.

Το πείραμα της MIRA δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που συζητάμε.
Εξετάζει το πόσο εύλεκτο είναι το κάθε καύσιμο αλλά δεν είδα να κάνουν τούμπες τα αυτοκίνητα για να δούμε τί θα μείνει όρθιο και ποιό κεφάλι θα σπάσει αν περιφέρεται 50 κιλά δεξαμενή στον θάλαμο επιβατών.

Το δε αυτοκίνητο LPG που τρέχει στο βρετανικό πρωτάθλημα είναι φουλ ομολογκέ και κάθε σύγκριση με αυτό είναι ατυχής.
Στα 35 χρόνια που ασχολούμαι με το αυτοκίνητο έχω ακούσει τα ίδια, ακριβώς, για τα radial ελαστικά, την μπροστινή κίνηση, την υπερτροφοδότηση. Και σήμερα όλα τα αυτοκίνητα, σχεδόν, είναι προσθιοκίνητα, υπερτροφοδοτούμενα και φορούν radial ελαστικά!

Μακακία είναι να λέω κάτι χωρίς να μπορώ να το υποστηρίξω. Είναι σαν να ξεκινάω εγώ να υποστηρίξω ότι οι επεξεργαστές της Intel είναι ή δεν είναι οι καλύτεροι στο χώρο, με βάση το πως βλέπω το κούμπωμά τους πάνω στη motherboard. Δεν θα με πάρουν με τις πέτρες;

Ενώ το να περιφέρεται η όποια δεξαμενή στην εθνική, ανάμεσα σε αυτοκίνητα τα οποία έχουν μέσα παιδιά, είναι απλή υπόθεση! Δε μπορεί ο οποιοσδήποτε, με το έτσι θέλω, να απαξιώνει τη δουλειά μηχανικών που έχουν αφιερώσει χρόνια ολόκληρα στο θέμα και έχουν εξασφαλίσει την ασφάλεια των συστημάτων αυτών.

Και ο Νάσσος μιλάει για συμφωνία με τους κανονισμούς και όχι για την ασφάλεια αυτή, καθεαυτή. Είναι μηχανικός και ξέρει καλά τί λέει.
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Thu Jul 29, 2010 11:49, edited 1 time in total.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Εφόσον εξισώνεις τον αγώνα με την βόλτα στην εθνική, κακώς συζητάμε για κανονισμούς ασφαλείας εξαρχής.

Αν θες τώρα να κάνεις "αγώνα"-βόλτα στην εθνική, δεν είναι δουλειά μου να το κρίνω ή να το σχολιάσω.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Και κάτι ακόμα.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Μακακία είναι να λέω κάτι χωρίς να μπορώ να το υποστηρίξω. Είναι σαν να ξεκινάω εγώ να υποστηρίξω ότι οι επεξεργαστές της Intel είναι ή δεν είναι οι καλύτεροι στο χώρο, με βάση το πως βλέπω το κούμπωμά τους πάνω στη motherboard. Δεν θα με πάρουν με τις πέτρες;
Εδώ δεν σχολιάζουμε την βάση του επεξεργαστή που έφτιαξε η INTEL.
Εδώ συζητάμε να βάλουμε άλλες 3 βάσεις από πάνω ιδιοκατασκευή και να νομίζουμε πως θα παίξει.
Και αν δεν παίξει θα μας το φτιάξουν το pc στο "Plaisio" όχι εμάς στο ΚΑΤ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”