To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Το πρόβλημα έγκειται στην εγκατάσταση του "θερμοσίφωνα" που όπως έχει ήδη αναφερθεί ξεκόλλησε ολόκληρος σε αγώνα, και όχι στο καύσιμο αυτό καθ' αυτό.
Και στον δρόμο δεν περνάμε με 100 από κροκάλες.
Το ξανασυζητήσαμε.
Μην πετάμε την μπάλα εκτός.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

friar wrote:ώστε να μπορέσω να λάβω και εγώ μέρος με την μπουρούχα μου που δουλεύει με πετρέλαιο και τηγανόλαδο.
offtopik mode on

να σε δω να δενεις ΟΤΙ υπαρχει στο πορτμπαγκαζ και τι στον κοσμο :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kai με την σκηνη στην οροφη βεβαιως :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

offtopik mode off
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by friar »

και με τα παιδιά στο πίσω κάθισμα. :lol: :lol:
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by manos »

το τηγανόλαδο το επιτρεπει ο τεχνικός κανονισμός ?
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

ο ποιος????

αμε γιατι οχι.... οπως και τα αυτοκινητα χωρις πορτες
αμα θες οτι θες επιτρεπει
custom made...
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Nicolas wrote:Το πρόβλημα έγκειται στην εγκατάσταση του "θερμοσίφωνα" που όπως έχει ήδη αναφερθεί ξεκόλλησε ολόκληρος σε αγώνα, και όχι στο καύσιμο αυτό καθ' αυτό.
Και στον δρόμο δεν περνάμε με 100 από κροκάλες.
Το ξανασυζητήσαμε.
Μην πετάμε την μπάλα εκτός.
O "θερμοσίφουνας" στον οποίο αναφέρεστε είχε στερεωθεί με βίδες 6 χιλιοστών όπως ανέφερε ο παθών. Για όποιον έχει ελάχιστες γνώσεις μηχανικής ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για αντικείμενο κάποιων 50-60 κιλών!

Και ο "θερμοσίφουνας" ακόμη και αν... ξεκολλήσει - αλήθεια ποιός τον "κόλλησε"; με ιμάντες πρέπει να συγκρατείται! - έχει βαλβίδες που δεν επιτρέπουν τη διαρροή! Ενώ το να τρυπήσει, με πάχος 5 χιλιοστά, είναι πρακτικά αδύνατον, εκτός αν βληθεί με διατριτικό βλήμα!

Και στο δρόμο μπορεί να περάσουμε με ΙΧ -δηλαδή σκληρή ανάρτηση, μικρή διαδρομή και μικρούς σε διάμετρο τροχούς - πάνω απο οτιδήποτε, π.χ. πέτρα πεσμένη απο φορτηγό, κλασική ελληνική λακούβα κ.ο.κ. Αυτό δε θα φορτίσει περισσότερο το "θερμοσίφουνα";

Αν τώρα το MIRA δε σας λέει κάτι, να σας θυμίσω ότι πρόκειται για τον ανεξάρτητο οργανισμό που εκτελεί πειράματα για την αυτοκινητοβιομηχανία ΔΙΕΘΝΩΣ.
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

προσπαθησα να βρω τους τεχνικους κανονισμους που "επετρεψαν" αυτο ( αλλα δεν τα καταφερα )

http://www.btcc.net/html/generalnews_detail.php?id=2028

( κοιταξτε στην 3η γραμμη του κειμενου )

από προσωπική περιεργεια να δω την "φιλοσοφία", μια και για να επιτρεψουν να τρεξει σιγουρα ελαβαν καποια μετρα.
γιατι οκ δεν εχει το "4κινητο κοπανημα" αλλα μια εξοδος με τις ταχυτητες που αναπτυσονται συνοδευομενη απο τουμπες που δεν ειναι καθολου απιθανο, και υποθετω επεισεις οτι οι αγγλοι σε τετοια φαση δεν θελουν να δουν ιπταμενη μπουκαλα να πεταγεται στον κοσμο οπως το μοτερ της μερσεντες το '55....

αρα λογικά καπως εχουν "προδιαγραψει" τα βασικά τουλαχιστον θεματα, στιριξεις σωληνωσεις κ.λ.π. κ.λ.π.
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

κατι τετοιο δηλαδη

Image

( και για οσους δεν το αναγνωρισαν το περι ου ο λογος ανωτερω αυτοκινητο ειναι..)
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Καλά δεν πιστεύω να εννοείς πως το παραπάνω αυτοκίνητο είχε το ίδιο ντεπόζιτο με αυτά που δίνει άδεια το ΚΤΕΟ ε :?: :?: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

οχι ρε νικολα οχι ενταξυ
( αν και αν ήμουνα Ο σπαστικός θα ελεγα μεχρι να βρουμε τους κανονισμους "και που το ξερεις" αλλα ναι δεν πιστευω οτι μιλαμε για τις ιδιες δεξαμενες ή τουλαχιστον την στιριξη τους, αλλα ιδωμεν - ελπιζω)

ΑΛΛΑ!!

αν ( που οπως ειπα εγω δεν μπορεσα ) βρουμε το αντιστοιχο ας το πω J να δουμε τι και πως το σκεφτονται να παρουμε ιδεες και να συζηταμε οχι πλεον θεωρητικά αλλά επι καποιας βασης.

Ομως ηδη εχουμε 2 κρατουμενα.

LPG σε αγωνες
ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονισμοι που διεπουν την τοποθετηση τους σε αγωνιστικά αυτοκινητα απο αξιοπιστο νομοθετη ( αυτο για το 4τροχοι φορουμ και τον Νασο).

ΥΓ. μηπως εχουμε σκισει το θεμα??? χιχιχιχιχιχι
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”