Το πρόβλημα έγκειται στην εγκατάσταση του "θερμοσίφωνα" που όπως έχει ήδη αναφερθεί ξεκόλλησε ολόκληρος σε αγώνα, και όχι στο καύσιμο αυτό καθ' αυτό.
Και στον δρόμο δεν περνάμε με 100 από κροκάλες.
Το ξανασυζητήσαμε.
Μην πετάμε την μπάλα εκτός.
To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
offtopik mode onfriar wrote:ώστε να μπορέσω να λάβω και εγώ μέρος με την μπουρούχα μου που δουλεύει με πετρέλαιο και τηγανόλαδο.
να σε δω να δενεις ΟΤΙ υπαρχει στο πορτμπαγκαζ και τι στον κοσμο



kai με την σκηνη στην οροφη βεβαιως



offtopik mode off
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
και με τα παιδιά στο πίσω κάθισμα.



"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
το τηγανόλαδο το επιτρεπει ο τεχνικός κανονισμός ?
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
ο ποιος????
αμε γιατι οχι.... οπως και τα αυτοκινητα χωρις πορτες
αμα θες οτι θες επιτρεπει
custom made...
αμε γιατι οχι.... οπως και τα αυτοκινητα χωρις πορτες
αμα θες οτι θες επιτρεπει
custom made...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
O "θερμοσίφουνας" στον οποίο αναφέρεστε είχε στερεωθεί με βίδες 6 χιλιοστών όπως ανέφερε ο παθών. Για όποιον έχει ελάχιστες γνώσεις μηχανικής ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για αντικείμενο κάποιων 50-60 κιλών!Nicolas wrote:Το πρόβλημα έγκειται στην εγκατάσταση του "θερμοσίφωνα" που όπως έχει ήδη αναφερθεί ξεκόλλησε ολόκληρος σε αγώνα, και όχι στο καύσιμο αυτό καθ' αυτό.
Και στον δρόμο δεν περνάμε με 100 από κροκάλες.
Το ξανασυζητήσαμε.
Μην πετάμε την μπάλα εκτός.
Και ο "θερμοσίφουνας" ακόμη και αν... ξεκολλήσει - αλήθεια ποιός τον "κόλλησε"; με ιμάντες πρέπει να συγκρατείται! - έχει βαλβίδες που δεν επιτρέπουν τη διαρροή! Ενώ το να τρυπήσει, με πάχος 5 χιλιοστά, είναι πρακτικά αδύνατον, εκτός αν βληθεί με διατριτικό βλήμα!
Και στο δρόμο μπορεί να περάσουμε με ΙΧ -δηλαδή σκληρή ανάρτηση, μικρή διαδρομή και μικρούς σε διάμετρο τροχούς - πάνω απο οτιδήποτε, π.χ. πέτρα πεσμένη απο φορτηγό, κλασική ελληνική λακούβα κ.ο.κ. Αυτό δε θα φορτίσει περισσότερο το "θερμοσίφουνα";
Αν τώρα το MIRA δε σας λέει κάτι, να σας θυμίσω ότι πρόκειται για τον ανεξάρτητο οργανισμό που εκτελεί πειράματα για την αυτοκινητοβιομηχανία ΔΙΕΘΝΩΣ.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
προσπαθησα να βρω τους τεχνικους κανονισμους που "επετρεψαν" αυτο ( αλλα δεν τα καταφερα )
http://www.btcc.net/html/generalnews_detail.php?id=2028
( κοιταξτε στην 3η γραμμη του κειμενου )
από προσωπική περιεργεια να δω την "φιλοσοφία", μια και για να επιτρεψουν να τρεξει σιγουρα ελαβαν καποια μετρα.
γιατι οκ δεν εχει το "4κινητο κοπανημα" αλλα μια εξοδος με τις ταχυτητες που αναπτυσονται συνοδευομενη απο τουμπες που δεν ειναι καθολου απιθανο, και υποθετω επεισεις οτι οι αγγλοι σε τετοια φαση δεν θελουν να δουν ιπταμενη μπουκαλα να πεταγεται στον κοσμο οπως το μοτερ της μερσεντες το '55....
αρα λογικά καπως εχουν "προδιαγραψει" τα βασικά τουλαχιστον θεματα, στιριξεις σωληνωσεις κ.λ.π. κ.λ.π.
http://www.btcc.net/html/generalnews_detail.php?id=2028
( κοιταξτε στην 3η γραμμη του κειμενου )
από προσωπική περιεργεια να δω την "φιλοσοφία", μια και για να επιτρεψουν να τρεξει σιγουρα ελαβαν καποια μετρα.
γιατι οκ δεν εχει το "4κινητο κοπανημα" αλλα μια εξοδος με τις ταχυτητες που αναπτυσονται συνοδευομενη απο τουμπες που δεν ειναι καθολου απιθανο, και υποθετω επεισεις οτι οι αγγλοι σε τετοια φαση δεν θελουν να δουν ιπταμενη μπουκαλα να πεταγεται στον κοσμο οπως το μοτερ της μερσεντες το '55....
αρα λογικά καπως εχουν "προδιαγραψει" τα βασικά τουλαχιστον θεματα, στιριξεις σωληνωσεις κ.λ.π. κ.λ.π.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
κατι τετοιο δηλαδη

( και για οσους δεν το αναγνωρισαν το περι ου ο λογος ανωτερω αυτοκινητο ειναι..)

( και για οσους δεν το αναγνωρισαν το περι ου ο λογος ανωτερω αυτοκινητο ειναι..)
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Καλά δεν πιστεύω να εννοείς πως το παραπάνω αυτοκίνητο είχε το ίδιο ντεπόζιτο με αυτά που δίνει άδεια το ΚΤΕΟ ε





"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
οχι ρε νικολα οχι ενταξυ
( αν και αν ήμουνα Ο σπαστικός θα ελεγα μεχρι να βρουμε τους κανονισμους "και που το ξερεις" αλλα ναι δεν πιστευω οτι μιλαμε για τις ιδιες δεξαμενες ή τουλαχιστον την στιριξη τους, αλλα ιδωμεν - ελπιζω)
ΑΛΛΑ!!
αν ( που οπως ειπα εγω δεν μπορεσα ) βρουμε το αντιστοιχο ας το πω J να δουμε τι και πως το σκεφτονται να παρουμε ιδεες και να συζηταμε οχι πλεον θεωρητικά αλλά επι καποιας βασης.
Ομως ηδη εχουμε 2 κρατουμενα.
LPG σε αγωνες
ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονισμοι που διεπουν την τοποθετηση τους σε αγωνιστικά αυτοκινητα απο αξιοπιστο νομοθετη ( αυτο για το 4τροχοι φορουμ και τον Νασο).
ΥΓ. μηπως εχουμε σκισει το θεμα??? χιχιχιχιχιχι
( αν και αν ήμουνα Ο σπαστικός θα ελεγα μεχρι να βρουμε τους κανονισμους "και που το ξερεις" αλλα ναι δεν πιστευω οτι μιλαμε για τις ιδιες δεξαμενες ή τουλαχιστον την στιριξη τους, αλλα ιδωμεν - ελπιζω)
ΑΛΛΑ!!
αν ( που οπως ειπα εγω δεν μπορεσα ) βρουμε το αντιστοιχο ας το πω J να δουμε τι και πως το σκεφτονται να παρουμε ιδεες και να συζηταμε οχι πλεον θεωρητικά αλλά επι καποιας βασης.
Ομως ηδη εχουμε 2 κρατουμενα.
LPG σε αγωνες
ΥΠΑΡΧΟΥΝ κανονισμοι που διεπουν την τοποθετηση τους σε αγωνιστικά αυτοκινητα απο αξιοπιστο νομοθετη ( αυτο για το 4τροχοι φορουμ και τον Νασο).
ΥΓ. μηπως εχουμε σκισει το θεμα??? χιχιχιχιχιχι