Δεν είναι έτσι ακριβώς . Από Απρίλιο μέχρι σήμερα μόνο λίγες μέρες βρέθηκα στην Αθήνα και πρόσβαση σε PC πολύ σπάνια.Pet4x4 wrote:aapo wrote:aapo wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό
![]()
Και επαναλαμβάνω 33+ Σελίδες Λογια Λόγια Λόγια και κόντρες Αποτέλεσμα ποιό![]()
Αλέκο, το είχα ξαναγράψει και στήν αρχή.... άν αυτά είναι το μόνο που έχεις να πείς για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, πραγματικά λυπάμαι!!! Κάτσε αναπαυτικά στην καρέκλα του υπολογιστή σου, και σπάσε πλάκα με τους μ@λ@κες που προσπαθούν να λύσουν ένα πρόβλημα που έπρεπε να είχε λυθεί απο χρόνια. Και όταν αυτοί επιτέλους καταφέρουν να συμφωνίσουν σε 5 προτάσεις, τότε θα σε περιμένουμε να βγείς και να γράψεις οτι διαφωνείς με όλα και σαν μέλος της επιτροπής (καλός ή κακός) τα καταψηφίζεις!![]()
![]()
Αφού δέν έχεις την διάθεση να βοηθήσεις, γιατί είσαι στην επιτροπή???
Υ.Γ. Sorry, δέν κρατήθηκα...
Κάθε φορα που μπορουσα να μπω στο site οι σελίδες νε έχουν αυξηθεί υπερβολικά.Αρκετά απο γραφόμενα έχουν ζουμί ΑΛΛΑ όχι.
Επί πλέον δεν έχω καμμία μα καμμία διάθεση να αρχίσω μια αντιπαράθεση και κόντρα με κανέναν δηλ. είπα δεν είπα είπες δεν είπες κλπ.
Αν θέλετε λοιπόν την γνώμη μου μέ απλές κουβέντες και αν συμφωνω με ωρισμένα που έχουν γραφτει μεχρι τώρα σας λέω τα εξής.
1.- Η ΜΩΤ πρέπει να κυμανθεί από 32 μέχρι 37 χλμ για όλες τις κατηγορίες ανεξαρτήτως κανονισμών ασφαλείας.
Και γιατί: Η χαμηλή κατω απο 32 αποθαρύνει την συμμετοχή και είναι βαρετή άσχετα αν μιλάμε για regularite ή όχι.
Και παράδειγμα : Πρίν απο 3 μέρες απο Λίμνη Πλαστήρα στα Αγναντα με 5 X-Trail 180 χλμ από Καζάρμα
Σχιζοκάραβο , Ανθηρο , Καλη Κώμη , Μεσοχώρα , Θεωδώριανα , Αγμαντα Moving Av. Sp. 23. ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΥΘΜΟ.
2.-Η Επιλογή της διαδρομής απο τον οργανωτή πρεπει να γίνετε με γνώμωνα την ασφάλεια των συμμετεχόντων. Στο
RB ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρονται όλα το κρυφα επικυνδυνα σημεία(Νεροφαγώματα, κατολισθήσεις , κοψίματα , γκρεμ
α κλπ) της διαδρομής. Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ROAD BOOK ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΘΕΑ . Σε περίπτωση που για οποιανδήποτε λόγο δεν γίνη έλεγχος ασφαλείας
να μήν διδετε αδεια για τέλεση αγώνα. Αν ο επιθεωρητης διαπιστώσει επικυνδυνα σημεία και ατελειες να υποχρεώνει τον οργανωτη για τις απαραίτητες αλλαγές.
3.-Πολλα κρυφά σημεία ΣΕΔ με ταυτόχρονο έλεγχο χρόνου. ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!
ΤΑ ΣΕΔ (πολλά) να βρίσκονται σε κρυφα σημείο και μπορεί να είναι και μετακινούμενα . ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ.
Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος παρουσιαστή με ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ μεγαλύτερη των 10 λεπτών .ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
4.-Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας καλο είναι να υπάρχουν ΑΛΛΑ τι θέλουμε ΑΓΩΝΕΣ ή ΠΑΙΔΙΕΣ είναι στο χέρι μας
να φρενάρουμε τους ανεγκέφαλους
5.-GPS δεν διαφωνώ αλλα θελει μεγαλύτερη συζητηση.
6.-ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΙΑΙΑ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ