ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by aapo »

Pet4x4 wrote:
aapo wrote:
aapo wrote::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:

Και επαναλαμβάνω 33+ Σελίδες Λογια Λόγια Λόγια και κόντρες Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:

Αλέκο, το είχα ξαναγράψει και στήν αρχή.... άν αυτά είναι το μόνο που έχεις να πείς για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, πραγματικά λυπάμαι!!! Κάτσε αναπαυτικά στην καρέκλα του υπολογιστή σου, και σπάσε πλάκα με τους μ@λ@κες που προσπαθούν να λύσουν ένα πρόβλημα που έπρεπε να είχε λυθεί απο χρόνια. Και όταν αυτοί επιτέλους καταφέρουν να συμφωνίσουν σε 5 προτάσεις, τότε θα σε περιμένουμε να βγείς και να γράψεις οτι διαφωνείς με όλα και σαν μέλος της επιτροπής (καλός ή κακός) τα καταψηφίζεις! :twisted: :twisted: :twisted: Αφού δέν έχεις την διάθεση να βοηθήσεις, γιατί είσαι στην επιτροπή???


Υ.Γ. Sorry, δέν κρατήθηκα...
Δεν είναι έτσι ακριβώς . Από Απρίλιο μέχρι σήμερα μόνο λίγες μέρες βρέθηκα στην Αθήνα και πρόσβαση σε PC πολύ σπάνια.
Κάθε φορα που μπορουσα να μπω στο site οι σελίδες νε έχουν αυξηθεί υπερβολικά.Αρκετά απο γραφόμενα έχουν ζουμί ΑΛΛΑ όχι.
Επί πλέον δεν έχω καμμία μα καμμία διάθεση να αρχίσω μια αντιπαράθεση και κόντρα με κανέναν δηλ. είπα δεν είπα είπες δεν είπες κλπ.

Αν θέλετε λοιπόν την γνώμη μου μέ απλές κουβέντες και αν συμφωνω με ωρισμένα που έχουν γραφτει μεχρι τώρα σας λέω τα εξής.

1.- Η ΜΩΤ πρέπει να κυμανθεί από 32 μέχρι 37 χλμ για όλες τις κατηγορίες ανεξαρτήτως κανονισμών ασφαλείας.
Και γιατί: Η χαμηλή κατω απο 32 αποθαρύνει την συμμετοχή και είναι βαρετή άσχετα αν μιλάμε για regularite ή όχι.
Και παράδειγμα : Πρίν απο 3 μέρες απο Λίμνη Πλαστήρα στα Αγναντα με 5 X-Trail 180 χλμ από Καζάρμα
Σχιζοκάραβο , Ανθηρο , Καλη Κώμη , Μεσοχώρα , Θεωδώριανα , Αγμαντα Moving Av. Sp. 23. ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΥΘΜΟ.
2.-Η Επιλογή της διαδρομής απο τον οργανωτή πρεπει να γίνετε με γνώμωνα την ασφάλεια των συμμετεχόντων. Στο
RB ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρονται όλα το κρυφα επικυνδυνα σημεία(Νεροφαγώματα, κατολισθήσεις , κοψίματα , γκρεμ
α κλπ) της διαδρομής. Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ROAD BOOK ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΘΕΑ .
Σε περίπτωση που για οποιανδήποτε λόγο δεν γίνη έλεγχος ασφαλείας
να μήν διδετε αδεια για τέλεση αγώνα. Αν ο επιθεωρητης διαπιστώσει επικυνδυνα σημεία και ατελειες να υποχρεώνει τον οργανωτη για τις απαραίτητες αλλαγές.
3.-Πολλα κρυφά σημεία ΣΕΔ με ταυτόχρονο έλεγχο χρόνου. ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!
ΤΑ ΣΕΔ (πολλά) να βρίσκονται σε κρυφα σημείο και μπορεί να είναι και μετακινούμενα . ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ.
Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος παρουσιαστή με ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ μεγαλύτερη των 10 λεπτών .ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
4.-Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας καλο είναι να υπάρχουν ΑΛΛΑ τι θέλουμε ΑΓΩΝΕΣ ή ΠΑΙΔΙΕΣ είναι στο χέρι μας
να φρενάρουμε τους ανεγκέφαλους
5.-GPS δεν διαφωνώ αλλα θελει μεγαλύτερη συζητηση.
6.-ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΙΑΙΑ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

sirros wrote: ...
ενοικιαζομενα αγωνιστηκα, μια καλη προταση.
Αυτή είναι η καλύτερη πρόταση που έχω ακούσει.
Ο νέος που δεν θέλει να πειράξει το RAV του, αλλά θέλει να δει τί πουλιά πιάνει,
ας νοικιάσει. Το κόστος δεν είναι και πολύ διαφορετικό δεδομένου οτι ένα τυπικό
αυτοκίνητο που θα τρέξει σε αγώνα χρειάζεται ένα service πριν, ένα service μετά,
τουλάχιστον ένα σετ ελαστικά συν οτι ζημιές βγάλει συν την ταλαιπωρία του
αυτοκινήτου που του προσθέτει μόνιμα κουσούρια κλπ κλπ κλπ.
Και δεδομένου οτι ο άπειρος οδηγός είναι αυτός που θα παρασυρθεί και περισσότερο από την αδρεναλίνη
του προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό το οποίο και φούλ ασφάλεια του παρέχει
και σίγουρα είναι μία αξέχαστη εμπειρία που ουσιαστικά μακροπρόθεσμα θα τον φέρει
πιο κοντά στο άθλημα.

Για σκεφτείτε το σοβαρά, γιατί δεν είδα να το λαμβάνει υπόψιν του κανένας, ούτε και να το σχολιάζει.
+1 από μένα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
gvp
Posts: 122
Joined: Thu Jun 18, 2009 12:28

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by gvp »

sirros έγραψε:
...
ενοικιαζομενα αγωνιστηκα, μια καλη προταση.


Αυτή είναι η καλύτερη πρόταση που έχω ακούσει.
Ο νέος που δεν θέλει να πειράξει το RAV του, αλλά θέλει να δει τί πουλιά πιάνει,
ας νοικιάσει. Το κόστος δεν είναι και πολύ διαφορετικό δεδομένου οτι ένα τυπικό
αυτοκίνητο που θα τρέξει σε αγώνα χρειάζεται ένα service πριν, ένα service μετά,
τουλάχιστον ένα σετ ελαστικά συν οτι ζημιές βγάλει συν την ταλαιπωρία του
αυτοκινήτου που του προσθέτει μόνιμα κουσούρια κλπ κλπ κλπ.
Και δεδομένου οτι ο άπειρος οδηγός είναι αυτός που θα παρασυρθεί και περισσότερο από την αδρεναλίνη
του προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό το οποίο και φούλ ασφάλεια του παρέχει
και σίγουρα είναι μία αξέχαστη εμπειρία που ουσιαστικά μακροπρόθεσμα θα τον φέρει
πιο κοντά στο άθλημα.

Για σκεφτείτε το σοβαρά, γιατί δεν είδα να το λαμβάνει υπόψιν του κανένας, ούτε και να το σχολιάζει.
+1 από μένα.
Νικολα δεν πιστευω πως ειναι ακριβως ετσι!!!Ο νεος που δε θα θελει να πειραξει το Rav δεν προκειται να κανει service πριν και μετα!!!!
Ακομα και εαν κανει θα του παει το πολυ 300Ε,ενω το να νοικιασει καποιος ενα αγωνιστικο κοστιζει καποια χιλιαρικα!!!
Ασε που και το service οπως το εννοεις δεν ειναι απαραιτητο για ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο!!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Τα πολλά ΣΕΧ-ΣΕΔ, ας τα πούμε όπως θέλουμε, δεν είναι ουτοπία. Υπάρχει το σύστημα με τα "δαχτυλίδια" που εφαρμόστηκε στο Έβρος Trophy και δεν κοστίζει ιδιαίτερα ακριβά. Το "δαχτυλίδι" κρατάει τις πληροφορίες που παίρνει από ένα σταθερό ρολόι και στο τέλος του σκέλους είναι υπόθεση δευτερολέπτων να τα πάρει η οργάνωση.

Το κόστος είναι αρκετά χαμηλό. Θα σας ενημερώσω για το ακριβές ποσό.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

gvp wrote:
sirros έγραψε:
...
ενοικιαζομενα αγωνιστηκα, μια καλη προταση.


Αυτή είναι η καλύτερη πρόταση που έχω ακούσει.
Ο νέος που δεν θέλει να πειράξει το RAV του, αλλά θέλει να δει τί πουλιά πιάνει,
ας νοικιάσει. Το κόστος δεν είναι και πολύ διαφορετικό δεδομένου οτι ένα τυπικό
αυτοκίνητο που θα τρέξει σε αγώνα χρειάζεται ένα service πριν, ένα service μετά,
τουλάχιστον ένα σετ ελαστικά συν οτι ζημιές βγάλει συν την ταλαιπωρία του
αυτοκινήτου που του προσθέτει μόνιμα κουσούρια κλπ κλπ κλπ.
Και δεδομένου οτι ο άπειρος οδηγός είναι αυτός που θα παρασυρθεί και περισσότερο από την αδρεναλίνη
του προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό το οποίο και φούλ ασφάλεια του παρέχει
και σίγουρα είναι μία αξέχαστη εμπειρία που ουσιαστικά μακροπρόθεσμα θα τον φέρει
πιο κοντά στο άθλημα.

Για σκεφτείτε το σοβαρά, γιατί δεν είδα να το λαμβάνει υπόψιν του κανένας, ούτε και να το σχολιάζει.
+1 από μένα.
Νικολα δεν πιστευω πως ειναι ακριβως ετσι!!!Ο νεος που δε θα θελει να πειραξει το Rav δεν προκειται να κανει service πριν και μετα!!!!
Ακομα και εαν κανει θα του παει το πολυ 300Ε,ενω το να νοικιασει καποιος ενα αγωνιστικο κοστιζει καποια χιλιαρικα!!!
Ασε που και το service οπως το εννοεις δεν ειναι απαραιτητο για ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο!!!

Συμφωνώ φιλαράκι μου με το θέμα κόστος, αλλά το RAV σίγουρα θα θέλει service τουλάχιστον μετά τον αγώνα, ενώ μηχανικά μέρη όπως κιβώτια αναρτήσεις ψαλίδια κλπ καταπονούνται και είναι σίγουρα επιρρεπή σε ζημιές, θα θέλει λάστιχα άλλα από αυτά που φοράει καθημερινά και ας μην ξεχνάμε το πολύ σημαντικό οτι γενικότερα το αυτοκίνητο (πλαίσιο κλπ) ταλαιπωρείται πολύ περισσότερο από το JK μου, ή το G σου ή ένα defender κοκ.
Μακροπρόθεσμα δηλαδή σπάει και αυτό είναι και ένας ανασταλτικός παράγοντας για την συμμετοχή κάποιου.
Επιπλέον, κανείς δεν λέει οτι είναι φθηνό το σπορ.
Τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί για τα μέτρα ασφαλείας στην νορμάλ, αναφέρονται κυρίως στο παράνομο του κλωβού και στις μόνιμες μετατροπές που καθιστούν το αυτοκίνητο δύσχρηστο ή και επικίνδυνο στην καθημερινή χρήση.
Με αυτή την λύση, μπορεί ο αγωνιζόμενος να δώσει ίσως κάτι παραπάνω αλλά τουλάχιστον απ' όσο μπορώ να διακρίνω λύνονται όλα μας τα σχετικά με την ασφάλεια προβλήματα και ο αγωνιζόμενος δεν κάνει μετατροπές στο οικογενειακό του αυτοκίνητο.

Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός οτι ο άπειρος σε αγώνες οδηγός, από την μία αισθάνεται μάχιμος μέσα σε ένα αγωνιστικό (δηλαδή θα μας ξανάρθει) σπό την άλλη "μαζεύεται" περισσότερο φοβούμενος το κόστος ζημιάς ενώ παράλληλα συμμετέχει με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Μάλλον επαναλαμβάνομαι, αλλά πραγματικά νομίζω ότι είναι κάτι που θα έπρεπε να είχαμε θέσει στο τραπέζι ως πιθανό σενάριο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
atlasteam
Posts: 186
Joined: Thu Jun 25, 2009 09:03
Location: Αθήνα
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by atlasteam »

Καλημέρα σε όλους ,

Δύο παράμετροι : α) Εξοπλισμός Ασφαλείας από πλευράς αυτοκινήτων.
β) Μέτρα από πλευράς των διοργανωτών .

Για το α . Μερικές παρατηρήσεις . Σε οποιαδήποτε κατηγορία αποφασιστεί να μπεί το rollcage ως υποχρεωτικό , αυτό θα πρέπει να είναι κατασκευασμένο βάση προδιαγραφών FIA. Eφόσον υπάρχει roll cage θα πρέπει κατ'ελάχστο να υπάρχουν και καθίσματα τοποθετημένα (τύπου bucket όχι ανακλινόμενα) που να έχουν ξεχωριστή τρύπα για κάθε ιμάντα της ζώνης και δεν θα είναι υποχρεωτικά ομολογκαρισμένο FIA. Οι ζώνες θα πρέπει να είναι σταθερές (όχ αυτόματες) και κατ'ελάχιστο 3 σημείων στήριξης. Ο τρόπος και τα σήμεία στήριξης καθισμάτων και ζωνών θα πρέπει να εναρμονίζονται με το J
Υποχρεωτικά τοποθέτηση σκληρού αφρολέξ πάχους τουλάχιστον 1 πόντου στο roll cage στα σημεία πλάγια και μπροστά από τα κεφάλια.
Υποχρεωτικά δίκτυ με έγκριση FIA στα πλάγια παράθυρα
Το κράνος να είναι είναι οποιουδήποτε υλικού εκτός από πλαστικό.
Το συνολικό κόστος μαζί με το roll cage δεν ξεπερνά πιστεύω τα 1100-1300 ευρώ και σίγουρα ανεβάζει πολύ το δείκτη παθητικής ασφάλειας.

Να επιτρέπεται (χωρίς όμως να απαιτείται) η τοποθέτηση καθισμάτων και ζωνών και στα Νορμάλ εφόσον όμως προσκομίζει ο οδηγός υπεύθυνη δήλωση ότι έχει γίνει reset του εγκεφάλου λόγω αφαίρεσης των προεντατήρων και μέρους των airbag.

Για το β.
Σχετικά με το "πρωτάθλημα" : Δεν νοείται αυτοκίνητο της Normal να διεκδικεί Πρωταθληματικό Έπαθλο . Μπορεί να θεσπιστεί κάποιο άλλο Κύπελλο . Το πρωτάθλημα να το διεκδικούν μόνο αυτοκίνητα Rally ή Open ή τελοσπάντων όποια έχουν τις ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας. Σε κανένα αγώνα 4Χ4 στο κόσμο ένα καθημερινό αυτοκίνητο δεν διεκδικεί Πρωτάθλημα !
Ο τρόπος σχεδίασης συντελεί τα μέγιστα στην ενεργητική ασφάλεια. Οι παρατηρητές της ΕΘΕΑ όμως που προτείνει ο aapo θα πρέπει να προταθεί να είναι άτομα από το χώρο των οδηγών και όχι άσχετοι από την ΕΘΕΑ ή άλλοι "οργανωτές" . 5-7 οδηγοί "διορισμένοι" για κάθε αγωνιστική χρονιά να ελέγχουν τη διαδρομή και το road book εφόσον δεν πρόκειτε να τρέξουν στον αγώνα ή τρέξουν εκτός συναγωνισμού. Αν όχι οδηγοί , τουλάχιστον άτομα κοινής αποδοχής από αγωνιζόμενους και διοργανωτές. Σε κάθε περίπτωση άτομα που έχουν καβαλήσει σε αγώνα 4Χ4 και το "μάτι" τους κόβει.
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by littledevil »

Στο παρακάτω linκ δείτε την κατασκευή του roll cage του pajero με Fia specs.

http://www.youtube.com/watch?v=17_1gqOhF2k

Επειδή έζησα και ζώ μέρα πρός μέρα την κατασκευή θεωρώ πως για να γίνει σωστή δουλειά το κάθε αμάξι θέλει αντίστοιχη αντιμετώπιση και αυτο μεταφράζετε σε χρόνο και χρήμα.
Ετσι για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις οτι είναι κάτι απλό.....
Μη ξεχνάτε πώς πρόκειται για την ζωή μας.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

littledevil wrote:Στο παρακάτω linκ δείτε την κατασκευή του roll cage του pajero με Fia specs.

http://www.youtube.com/watch?v=17_1gqOhF2k

Επειδή έζησα και ζώ μέρα πρός μέρα την κατασκευή θεωρώ πως για να γίνει σωστή δουλειά το κάθε αμάξι θέλει αντίστοιχη αντιμετώπιση και αυτο μεταφράζετε σε χρόνο και χρήμα.
Ετσι για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις οτι είναι κάτι απλό.....
Μη ξεχνάτε πώς πρόκειται για την ζωή μας.
:shock: :shock: δε φαντάζομαι οτι αυτό είναι που πρέπει να βάλουμε :shock: :shock:
Πάω normal κατευθείαν :shock: :shock:
Δημητριάδης Σταύρος
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by littledevil »

:lol: εντάξει το εχω παρακάνει και εγώ....(εννοωντας οτι εχω κάνει στο cage βάσεις για την ανάρτηση)
Κατα τα άλλα αυτό πρέπει να γίνει...
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

aapo wrote:
Δεν είναι έτσι ακριβώς . Από Απρίλιο μέχρι σήμερα μόνο λίγες μέρες βρέθηκα στην Αθήνα και πρόσβαση σε PC πολύ σπάνια. όχι.
Επί πλέον δεν έχω καμμία μα καμμία διάθεση να αρχίσω μια αντιπαράθεση και κόντρα με κανέναν δηλ. είπα δεν είπα είπες δεν είπες κλπ.

Αν θέλετε λοιπόν την γνώμη μου μέ απλές κουβέντες και αν συμφωνω με ωρισμένα που έχουν γραφτει μεχρι τώρα σας λέω τα εξής.

1.- Η ΜΩΤ πρέπει να κυμανθεί από 32 μέχρι 37 χλμ για όλες τις κατηγορίες ανεξαρτήτως κανονισμών ασφαλείας.
Και γιατί: Η χαμηλή κατω απο 32 αποθαρύνει την συμμετοχή και είναι βαρετή άσχετα αν μιλάμε για regularite ή όχι.
Και παράδειγμα : Πρίν απο 3 μέρες απο Λίμνη Πλαστήρα στα Αγναντα με 5 X-Trail 180 χλμ από Καζάρμα
Σχιζοκάραβο , Ανθηρο , Καλη Κώμη , Μεσοχώρα , Θεωδώριανα , Αγμαντα Moving Av. Sp. 23. ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΥΘΜΟ.
2.-Η Επιλογή της διαδρομής απο τον οργανωτή πρεπει να γίνετε με γνώμωνα την ασφάλεια των συμμετεχόντων. Στο
RB ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρονται όλα το κρυφα επικυνδυνα σημεία(Νεροφαγώματα, κατολισθήσεις , κοψίματα , γκρεμ
α κλπ) της διαδρομής. Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ROAD BOOK ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΘΕΑ .
Σε περίπτωση που για οποιανδήποτε λόγο δεν γίνη έλεγχος ασφαλείας
να μήν διδετε αδεια για τέλεση αγώνα. Αν ο επιθεωρητης διαπιστώσει επικυνδυνα σημεία και ατελειες να υποχρεώνει τον οργανωτη για τις απαραίτητες αλλαγές.
3.-Πολλα κρυφά σημεία ΣΕΔ με ταυτόχρονο έλεγχο χρόνου. ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!
ΤΑ ΣΕΔ (πολλά) να βρίσκονται σε κρυφα σημείο και μπορεί να είναι και μετακινούμενα . ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ.
Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος παρουσιαστή με ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ μεγαλύτερη των 10 λεπτών .ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
4.-Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας καλο είναι να υπάρχουν ΑΛΛΑ τι θέλουμε ΑΓΩΝΕΣ ή ΠΑΙΔΙΕΣ είναι στο χέρι μας
να φρενάρουμε τους ανεγκέφαλους
5.-GPS δεν διαφωνώ αλλα θελει μεγαλύτερη συζητηση.
6.-ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΙΑΙΑ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

Άει γειά σου!!! Αυτό περιμέναμε και απο σένα, να τοποθετιθείς! Το ώφειλες πιστέυω σαν μέλος της επιτροπής, αλλά και σαν ένας απο τους πλέον έμπειρους οργανωτές! Θα έρθει και το αποτέλεσμα, αλλα πρέπει να το θέλουμε όλοι! Πολλές φορές το προσπαθήσαμε, αλλά καμία δέν είμασταν τόσο κοντά στο να δωθεί μία λύση επιτέλους!

Για την ΜΩΤ 32 τουλάχιστον, πιστεύω πως έχεις απόλυτο δίκιο! Κάτω απο 31-32 θα είναι απλά μία εκδρομή στο βουνό και όχι αγώνας. Το ευχάριστο είναι πως οι θέσεις σου δέν είναι πολύ διαφορετικές απο αυτές που έχουν ακουστεί μέχρι τώρα! ;)
Last edited by Pet4x4 on Wed Jul 15, 2009 15:38, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”