friar wrote: Ετσι λοιπόν ως deus ex machina θα εμφανισθεί αυτός που έχει λόγο αυτή τη εποχή και με το μαγικό του ραβδάκι θα λύσει τα θέματά μας.
Οψόμεθα εις Μεσογείων
και δε πα να λέμε εμείς



Τί εννοείς


friar wrote: Ετσι λοιπόν ως deus ex machina θα εμφανισθεί αυτός που έχει λόγο αυτή τη εποχή και με το μαγικό του ραβδάκι θα λύσει τα θέματά μας.
Οψόμεθα εις Μεσογείων
και δε πα να λέμε εμείς
Δε διαφωνωblack pete wrote:περυσι ηταν στο πρωτο σκελος του 24ωρου 40 και οι περισσοτεροι πηγαιναν με 80Φωκίων wrote:αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...
Αν περιοριστει....
stavrosd wrote:Καλά θεωρητικά όλα τα κλειστά έχουν cage για το θάλαμο επιβατών(νευρα σε οροφές κολώνες, μπαρες στο ταμπλό στις πορτες κα), ικανοποιητικής αντοχής για να παίρνει έγκριση για χρήση στο δρόμο.S.Doukeris wrote:'Όπως κάνουν όλοι οι οδηγοί των wrangler ε;stavrosd wrote:
Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι![]()
Ας μην φτάνουμε στα άκρα. Το να βγουν κάποια ενοχλητικά κομμάτια από το κέητζ είναι αστεία υπόθεση. Υπάρχουν επίσης και προστατευτικά, οι ΤΕ της παρέας το ξέρουν.
Απο το ένα επίπεδο ασφαλείας δε νομίζω οτι κατευθείαν είναι το άλλο!? Δηλαδή αν φοράν κράνη δε ανεβαίνει το επίπεδο?
Τα wrangler δε ξέρω τι προδιαγραφές έχουν αλλά για ανοιχτά αυτοκίνητα θα συμφωνήσω οτι ένα roll bar είναι απαραίτητο!
Σπύρο νομίζω οτι με τα προστατευτικά δεν αποφεύγεις την ανάγκη χρήσης κράνους (αν υπάρχουν τέτοια ειλικρινά πείτε μου που?)!?
Βγάλτε έξω τον κύριο παρακαλώ,μόνο όσοι έχουν αυτοκίνητο μπορούν να πάρουν μέρος στην συζήτησηsirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .
Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!S.Doukeris wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
stavrosd wrote:Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!S.Doukeris wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
Όσο ακατάλληλο είναι και ένα wrangler. Ωστόσο δεν θυμάμαι ποτέ περιοδικό αυτοκινήτου η 4Χ4 να έχει σχολιάσει κάτι.
Δε υπάρχει περίπτωση κάποιος να "αχρηστεψει" το αυτοκίνητό του για κάτι που δεν είναι αποφασισμένος οτι θα το χρειαστεί σε βάθος χρόνου!
και οι συμμετέχοντες στη Normal στη πλειοψηφία τους είναι άτομα που συμμετέχουν σε δύο-τρεις αγώνες για το χαβαλέ! Οι πιό τακτικοί είπαμε ... πρέπει να πάρουν αποφάσεις για να μη τρεχουμε και δε φτάνουμε
Μέχρι πριν λίγο και εσύ και κάποιοι άλλοι τρέχατε στη νορμάλ. Ήσασταν από αυτούς που ήρθαν να δουν ή κάνατε τρεις αγώνες το χρόνο; Γιατί εγώ σας θυμάμαι να πηγαίνετε πιο γρήγορα και από την όπεν συχνά.
Εκτός αν παίξει το σενάριο του "όχι πρωτάθλημα μόνο βόλτα". Να θυμίσω όμως ότι υπάρχει και η entry.
Δε γνωρίζω πόσο επικίνδυνο ή όχι είναι ένα wrangler αλλά μας ενδιαφέρει πόσο επικίνδυνο θα γίνει ένα limny,pajero, cherockee, vitara κ.α.S.Doukeris wrote:Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!stavrosd wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
Όσο ακατάλληλο είναι και ένα wrangler. Ωστόσο δεν θυμάμαι ποτέ περιοδικό αυτοκινήτου η 4Χ4 να έχει σχολιάσει κάτι.
Καλά το οτι κάναμε μ@λακιες δε σημαίνει οτι πρέπει να συνεχίσουμε, αν και εγώ σχεδόν όλη τη χρονιά περσυ έτρεχα με roll barS.Doukeris wrote:stavrosd wrote:Δε υπάρχει περίπτωση κάποιος να "αχρηστεψει" το αυτοκίνητό του για κάτι που δεν είναι αποφασισμένος οτι θα το χρειαστεί σε βάθος χρόνου!
και οι συμμετέχοντες στη Normal στη πλειοψηφία τους είναι άτομα που συμμετέχουν σε δύο-τρεις αγώνες για το χαβαλέ! Οι πιό τακτικοί είπαμε ... πρέπει να πάρουν αποφάσεις για να μη τρεχουμε και δε φτάνουμε
Μέχρι πριν λίγο και εσύ και κάποιοι άλλοι τρέχατε στη νορμάλ. Ήσασταν από αυτούς που ήρθαν να δουν ή κάνατε τρεις αγώνες το χρόνο. Γιατί εγώ σας θυμάμαι να πηγαίνετε πιο γρήγορα και από την όπεν συχνά.
Να θυμίσω ότι υπάρχει και η entry.
Φωκίων wrote:αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...
Αν περιοριστει....