ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

friar wrote: Ετσι λοιπόν ως deus ex machina θα εμφανισθεί αυτός που έχει λόγο αυτή τη εποχή και με το μαγικό του ραβδάκι θα λύσει τα θέματά μας.
Οψόμεθα εις Μεσογείων
και δε πα να λέμε εμείς
:?: :?: :?:
Τί εννοείς :?: :?:
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

black pete wrote:
Φωκίων wrote:αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...

Αν περιοριστει....
περυσι ηταν στο πρωτο σκελος του 24ωρου 40 και οι περισσοτεροι πηγαιναν με 80
Δε διαφωνω
αλλα ΑΝ εντοπισουμε το προβλημα ΤΟΤΕ μπορει να βρεθει λυση..

Λυσεις ΧΩΡΙΣ να εντοπιστει το πρβλημα ειναι κουκουρουκου
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

stavrosd wrote:
S.Doukeris wrote:
stavrosd wrote:
Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
'Όπως κάνουν όλοι οι οδηγοί των wrangler ε; :)
Ας μην φτάνουμε στα άκρα. Το να βγουν κάποια ενοχλητικά κομμάτια από το κέητζ είναι αστεία υπόθεση. Υπάρχουν επίσης και προστατευτικά, οι ΤΕ της παρέας το ξέρουν.
Καλά θεωρητικά όλα τα κλειστά έχουν cage για το θάλαμο επιβατών(νευρα σε οροφές κολώνες, μπαρες στο ταμπλό στις πορτες κα), ικανοποιητικής αντοχής για να παίρνει έγκριση για χρήση στο δρόμο.
Απο το ένα επίπεδο ασφαλείας δε νομίζω οτι κατευθείαν είναι το άλλο!? Δηλαδή αν φοράν κράνη δε ανεβαίνει το επίπεδο?
Τα wrangler δε ξέρω τι προδιαγραφές έχουν αλλά για ανοιχτά αυτοκίνητα θα συμφωνήσω οτι ένα roll bar είναι απαραίτητο!

Σπύρο νομίζω οτι με τα προστατευτικά δεν αποφεύγεις την ανάγκη χρήσης κράνους (αν υπάρχουν τέτοια ειλικρινά πείτε μου που?)!?

Τα wrangler έχουν κέητζ από το εργοστάσιο (όχι με προδιαγραφές αγώνων). Είναι επενδυμένα με ένα αφρώδες υλικό και ύφασμα. Και πουλιόνται έτσι και στην Αμερική με ότι αυτό συνεπάγεται. Γενικώς το πρόβλημα με τα κέητζ υπάρχει όταν είσαι χωρίς ζώνη ασφαλείας.
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by D.Papadimitriou »

sirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Βγάλτε έξω τον κύριο παρακαλώ,μόνο όσοι έχουν αυτοκίνητο μπορούν να πάρουν μέρος στην συζήτηση :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

S.Doukeris wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!
Δε υπάρχει περίπτωση κάποιος να "αχρηστεψει" το αυτοκίνητό του για κάτι που δεν είναι αποφασισμένος οτι θα το χρειαστεί σε βάθος χρόνου!
και οι συμμετέχοντες στη Normal στη πλειοψηφία τους είναι άτομα που συμμετέχουν σε δύο-τρεις αγώνες για το χαβαλέ! Οι πιό τακτικοί είπαμε ... πρέπει να πάρουν αποφάσεις για να μη τρεχουμε και δε φτάνουμε ;)
Δημητριάδης Σταύρος
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

stavrosd wrote:
S.Doukeris wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!
Όσο ακατάλληλο είναι και ένα wrangler. Ωστόσο δεν θυμάμαι ποτέ περιοδικό αυτοκινήτου η 4Χ4 να έχει σχολιάσει κάτι.

Δε υπάρχει περίπτωση κάποιος να "αχρηστεψει" το αυτοκίνητό του για κάτι που δεν είναι αποφασισμένος οτι θα το χρειαστεί σε βάθος χρόνου!
και οι συμμετέχοντες στη Normal στη πλειοψηφία τους είναι άτομα που συμμετέχουν σε δύο-τρεις αγώνες για το χαβαλέ! Οι πιό τακτικοί είπαμε ... πρέπει να πάρουν αποφάσεις για να μη τρεχουμε και δε φτάνουμε ;)
Μέχρι πριν λίγο και εσύ και κάποιοι άλλοι τρέχατε στη νορμάλ. Ήσασταν από αυτούς που ήρθαν να δουν ή κάνατε τρεις αγώνες το χρόνο; Γιατί εγώ σας θυμάμαι να πηγαίνετε πιο γρήγορα και από την όπεν συχνά.
Εκτός αν παίξει το σενάριο του "όχι πρωτάθλημα μόνο βόλτα". Να θυμίσω όμως ότι υπάρχει και η entry.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

S.Doukeris wrote:
stavrosd wrote:
Όχι με το προστατευτικό δεν αποφεύγεις το κράνος, απλά είτε με κράνος είτε χωρίς ακουμπάς σε μια μαλακότερη επιφάνεια.
Αρα ένα αυτοκίνητο με cage είναι ακατάλληλο να μεταφέρει επιβάτες σε καθημερινή βάση(ασχέτος της αφαιρούμενης χιαστής)! αυτο είναι και το πρόβλημα για τη Normal!
Όσο ακατάλληλο είναι και ένα wrangler. Ωστόσο δεν θυμάμαι ποτέ περιοδικό αυτοκινήτου η 4Χ4 να έχει σχολιάσει κάτι.
Δε γνωρίζω πόσο επικίνδυνο ή όχι είναι ένα wrangler αλλά μας ενδιαφέρει πόσο επικίνδυνο θα γίνει ένα limny,pajero, cherockee, vitara κ.α.
Αν είναι επικίνδυνο το wrangler είναι άλλο θέμα και δε πρέπει να χαλάσουμε το δείκτη ασφάλειας των αυτοκινήτων για το 99% της χρήσης τους, για να τα βελτειώσουμε για το υπόλοιπο 1%.
S.Doukeris wrote:
stavrosd wrote:Δε υπάρχει περίπτωση κάποιος να "αχρηστεψει" το αυτοκίνητό του για κάτι που δεν είναι αποφασισμένος οτι θα το χρειαστεί σε βάθος χρόνου!
και οι συμμετέχοντες στη Normal στη πλειοψηφία τους είναι άτομα που συμμετέχουν σε δύο-τρεις αγώνες για το χαβαλέ! Οι πιό τακτικοί είπαμε ... πρέπει να πάρουν αποφάσεις για να μη τρεχουμε και δε φτάνουμε ;)
Μέχρι πριν λίγο και εσύ και κάποιοι άλλοι τρέχατε στη νορμάλ. Ήσασταν από αυτούς που ήρθαν να δουν ή κάνατε τρεις αγώνες το χρόνο. Γιατί εγώ σας θυμάμαι να πηγαίνετε πιο γρήγορα και από την όπεν συχνά.
Να θυμίσω ότι υπάρχει και η entry.
Καλά το οτι κάναμε μ@λακιες δε σημαίνει οτι πρέπει να συνεχίσουμε, αν και εγώ σχεδόν όλη τη χρονιά περσυ έτρεχα με roll bar ;)
Εννοείτε οτι αν δεν αλλάξουν οι κανόνες του παιχνιδιού για τη Normal (προτάσεις έχουν γίνει πολλές) θα πρέπει να έχουν κοινά μέσα προφύλαξης.
Αλλα νομίζω οτι είναι δεδομένο απο όλους οτι το παιχνίδι θα αλλάξει και η Normal θα πάει πιό πολυ σε επίπεδο Entry απo άποψη ΜΩΤ!
Τώρα ποιά θα είναι η διαφορά μεταξύ Entry και Normal...πιθανόν μόνο η διαδρομή, το μήκος και ο βαθμός δυσκολίας της!
Δημητριάδης Σταύρος
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Panos Konstantakos »

Μία πρόταση για το θέμα της ταχύτητας στη REGULARITY :

Από ότι έχω δεί τόσο στο εξωτερικό όσο και στα ιστορικά με τον όρο REGULARITY περιγράφουν ένα αγώνα πλοήγησης με υποχρεωτικές πολλές κρυφές ενδιάμεσες χρονομετρήσεις αλλά και ραντάρ σε κάθε σκέλος, όπου τα πληρώματα αναγκάζονται να πηγαίνουν διαρκώς με την επιθυμητή ταχύτητα π.χ. 45 χλμ και όχι με αυτή την ταχύτητα αυτή, ως μέση ταχύτητα μιας διαδρομής σε γνωστή χιλιομετρικά συνολική απόσταση, σε γνωστό προαπαιτούμενο χρόνο με μόνο άγνωστο την πλοήγηση τουλίπα τουλίπα, που σαν τρόπος υπολογισμού σε σπρώχνει να πας τεζα όπου μπορείς για να έχεις περιθώριο χρόνου στα πιο σφικτά κομμάτια ώστε τελικά να φτάσεις εγκαίρως και να περιμένεις στο Σ.Ε.Χ. !!!

Έτσι κανείς δεν θα τρέχει περισσότερο από όσο ακριβώς κρίνει ο οργανωτής ...
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Φωκίων wrote:αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...

Αν περιοριστει....
admin
Site Admin
Posts: 136
Joined: Mon Jun 01, 2009 14:54

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by admin »

και ραντάρ πήρα και χρονόμετρο έχω.
πόσοι άλλοι είναι διαθέσιμοι για να καλύψουμε πεντακόσια χιλιόμετρα ?????
Fair winds and calm anchorages...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”