Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά τη στιγμή που ματαιώνονται, αναβάλονται κλπ. αγώνες, το roadbook και η μορφή του είναι το πρόβλημα;

Μήπως θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα βασικά προβλήματα και να αφήσουμε τις λεπτομέρειες;

Αν το 2006 είχαν γίνει τα πράγματα που έπρεπε, σήμερα θα είχαμε και Ζ1 και κλειστές διαδρομές. Αλλά έγιναν και πάλι τα ίδια. Με το 2010 να είναι και πάλι μια παροδία όσων πρέπει να γίνουν, θα πάμε αρκετά χρόνια πίσω. Ιδίως τη στιγμή που οι υπεύθυνοι του τότε και του σήμερα - οι ίδιοι είναι - κάνουν την πάπια.

Όποιος δε θέλει να τα δει αυτά, όποιος ηθελημένα αγνοεί την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει. Υπάρχει μία μορφή αγώνα που πάει με τα χίλια, μία μορφή που εξελήσεται συνέχεια και μία που πάει πίσω. Αν δεν απομονώσουμε την τελευταία, δε θα δούμε άσπρη μέρα. Αν θέλετε να γίνουν ελιτιστικοί οι αγώνες 4Χ4, κανένα πρόβλημα. Απλά μάλλον μιλάμε σε άλλη συχνότητα.

Ας καθίσουμε επιτέλους να δούμε τα προβλήματα στο βαθμό και την βαρύτητά τους. Ας βγάλουμε τις παρωπίδες. Ας προσπαθήσουμε επιτέλους να γίνουμε όσο πιό αντικειμενικοί γίνεται, για το καλό των αγώνων.

Λοιπόν, τελικά στα "βασικά" προβλήματα μπορούμε εμείς ως αγωνιζόμενοι να κάνουμε κάτι? :?:
Οι υπέυθυνοι του χθες και του σήμερα πως βαφτίζονται υπεύθυνοι? Εμείς τους εκλέγουμε? :?:
Την ιστορία μπορούμε να την έχουμε από κάποιον τρίτο, που να μην βρίσκεται με κανενός το μέρος? :?:
Ποιά μορφή αγώνων πάει με χίλια, ποιά εξελήσεται, και ποιά πάει πίσω? :?:
Να καθίσουμε να δούμε τα προβλήματα στο βαθμό τους και στην βαρύτητα τους. Δεν νομίζω ότι οι αγωνιζόμενοι έχουν παρωπίδες. Έχω την εντύπωση πως εμείς είμαστε αντικειμενικοί.(Γι'αυτό το λόγο δεν ήθελα να μάθω την ιστορία-κόντρα του χώρου και ας ήταν λάθος μου. :oops: )
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ !!!!
(Το ύφος μου δεν είναι ειρωνικό και δεν έχει στόχο τον Κον Αθανασίου. Απλές ερωτήσεις κάνω, με βάση τα όσα έγραψε ο Κος Αθανασίου. :roll: )
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δημοσιεύω την έκθεση παρατηρητού της ΕΘΕΑ, για να δείτε ποιά πράγματα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να μετράνε και δεν εχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙ μέχρι τώρα.


1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
1.1 ROAD BOOK
1.1.1 Γενική παρουσίαση
1.1.2 Μέγεθος, περιεχόμενα,ανάλογα με διεθνή στάνταρ.
1.1.3 Ακρίβεια σχεδίασης.
1.1.4 Αναλυτικές πληροφορίες.
1.1.5 Σωστές χιλιομετρικές αποστάσεις.
1.1.6 Καθαρά σχεδιαγράμματα, εκκίνησης, τερματισμού, Service Park.
1.1.7 Καθαρές & κατατοπιστικές φωτογραφίες των Σταθμών Ελέγχου Χρόνου.
1.1.8 Αναλυτικοί χάρτες διαδρομής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.2 ΒΙΒΛΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
1.2.1 Γενική παρουσίαση
1.2.2 Οχήματα ασφαλείας
1.2.3 Θέσεις ενδιαμέσων & φυλάκων
1.2.4 Τηλέφωνα υπευθύνων ειδικών διαδρομών
1.2.5 Πρόγραμμα πλοηγών αυτοκινήτων
1.2.6 Πρόγραμμα ελικοπτέρου (Αν υπάρχει )
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.3 ΚΑΡΝΕ
1.3.1 Ιδιο με αυτό του Ραλλυ Ακρόπολις
1.3.2 Διαφορετικά καρνέ για κάθε σκέλος.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.4 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
1.4.1 Διαφανείς χάρτες ή διαγράμματα διαδρομών
1.4.2 Σωστό και κατατοπιστικό road book
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.5 ΧΑΡΤΕΣ
1.5.1 Ποιότητα & ευκρίνεια χάρτη αγώνα
1.5.2 Ποιότητα & ευκρίνεια χαρτών ειδικών διαδρομών.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.6 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
1.6.1 Εστάλη ο κανονισμός του αγώνα στην ΕΘΕΑ την προβλεπόμενη ημερομηνία.
1.6.2 Ο ειδικός κανονισμός συμφωνούσε με τον γενικό
1.6.3 Έγιναν οι όποιες διορθώσεις υποδείχθησαν από την ΕΘΕΑ
1.6.4 Παραδόθηκε στους άρχοντες του αγώνα το σωστό χρόνο
1.6.5 Ήταν καθαρογραμμένος και κατανοήτος.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1.7 ΑΛΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
1.7.1 Λίστα συμμετεχόντων, Λίστα εκκινούντων κλπ.
1.7.2 Κατατάξεις ειδικών διαδρομών
1.7.3 Γενική τελική κατάταξη – εστάλησαν και στο γρ.τύπου ΕΘΕΑ;
1.7.4 Δελτία πληροφοριών - εστάλησαν και στο γρ.τύπου ΕΘΕΑ;
1.7.5 Πρόγραμμα συνεδριάσεων αγωνοδικών
1.7.6 Αποφάσεις αγωνοδικών/δημοσίευση
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

2.ΕΚΚΙΝΗΣΗ – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΑΠΟΝΟΜΗ
2.1 ΕΚΚΙΝΗΣΗ
2.1.1 Καταλληλότητα τοποθεσίας
2.1.2 Παρουσία αρχών του τόπου
2.1.3 Παρουσία θεατών
2.1.4 Τελετή εκκίνησης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

2.2 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
2.2.1 Καταλληλότητα τοποθεσίας
2.2.2 Παρουσία αρχών του τόπου
2.2.3 Παρουσία θεατών
2.2.4 Τελετή τερματισμού
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

2.3 ΑΠΟΝΟΜΗ
2.3.1 Καταλληλότητα χώρου
2.3.2 Παρουσία πληρώματων
2.3.3 Παρουσία αρχών & επισήμων
2.3.4 Γενική ατμόσφαιρα απονομής.

3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
3.1 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , ΠΛΟΗΓΑ
3.1.1 Ικανοποιήτικος αριθμός πλοηγών αυτοκινήτων (τουλαχιστον δύο)
3.1.2 Ωράριο κίνησης πλοηγών
3.1.3 Χρησιμοποιήθηκαν καρνέ
3.1.4 Είχαν σαφείς οδηγίες
3.1.5 Ήταν εξοπλισμένα με φάρους και σειρήνες,
3.1.6 Ήταν ένα μέλος του πληρώματος τουλάχιστον πτυχιούχος κριτής.
3.1.7 Είχαν επικοινωνία με το αρχηγείο του αγώνα καθ’όλη την διάρκεια.
3.1.8 Υπήρχαν αμοιβά πλοηγά αυτοκίνητα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

3.2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΜΕΣΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
3.2.1 Ασθενοφόρα, 2 τουλαχιστον σε Ε.Δ. }15 χλμ.
3.2.2 Εξοπλισμός ασθενοφόρων
3.2.3 Πυροσβεστικά οχήματα
3.2.4 F.I.V
3.2.5 Εξοπλισμός FIV, εκπαιδευμένα άτομα
3.2.6 Ελικόπτερο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

3.3 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ
3.3.1 Οδοι διαφυγής σημειώμενοι στο Road Book
3.3.2 Οδοί διαφυγής καθαροί.
3.3.3 Χώροι προσγειώσεως ελικοπτέρου
3.3.4 Νοσοκομεία σημείωμένα στο Road Book & στο Βιβλίο Ασφαλείας.
3.3.5 Δρόμοι στις Ε.Δ. καλά κλεισμένοι
3.3.6 Πρόγραμμα παρακολούθησης κίνησης αυτοκινητων/ πληρωμάτων κατά την διάρκεια του αγώνα
3.3.7 Ικανότητα αμέσου επεμβάσεως σε περίπτωση ανάγκης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

3.4 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΘΕΑΤΩΝ
3.4.1 Οδηγίες προς τους θεατές πριν τον αγώνα
3.4.2 Οδηγίες προς τους θεατές κατα την διάρκεια του αγώνα (χάρτες, πληροφορίες, θέσεις πάρκινκ,θέσεις παρακολούθησης είδικών, απαγορευμένα σημεία)
3.4.3 Ικανοποιητικός αριθμός ενδιαμέσων και φυλάκων
3.4.4 Απαγορευμένες περιοχές εμφανώς σηματοδοτούμενες.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

3.5 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
3.5.1 Οι κριτές και οι χρονομέτρες ήταν πτυχιούχοι & με τις προβλεπόμενες ταυτότητες της ΕΘΕΑ
3.5.2 Τα οργανα χρονομέτρησης ήταν προφυλαγμένα για κακές καιρικές συνθήκες ή για περίπτωση ατυχήματος
3.5.3 Η οργάνωση είχε φροντίσει για τον σώστο εξοπλισμό και την προφύλαξη των κριτών/χρονομετρών
3.5.4 Οι θέσεις των κοντρόλ ήταν οριοθετημένες.
3.5.5 Υπήρχαν διαφυγές για τους θεατές, για να μην εμποδίζουν το έργο των κριτών/χρονομετρών.
3.5.6 Τα οχήματα ασφαλείας και τα FIV ήταν παρκαρισμένα σε σημεία πού τους επέτρεπαν την άμεση πρόσβαση στην Ε.Δ. σε περιπτώση ατυχήματος.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


4. ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΟΜΗ ΑΓΩΝΟΣ
4.1. ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
4.1.1 Μήκος απλών διαδρομών
4.1.2 Εύκολη διάβαση από κατοικημένες περιοχές
4.1.3 Ποιότητα οδοστρώματος απλών διαδρομών
4.1.4 Απόσταση Ε.Δ. από το Service Park
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.2 ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
4.2.1 Μήκος Ειδικών Διαδρομών
4.2.2 Μέση ωριαία ταχύτητα
4.2.3 Ποιότητα οδοστρώματος
4.2.4 Πληρούσαν της προδιαγραφές ασφαλείας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.3 SERVICE PARK
4.3.1 Συμφώνουσε με τις προδιαγραφές της ΕΘΕΑ
4.3.2 Κατάλληλη περιοχή – εύκολα προσβάσιμη
4.3.3 Επαρκές μέγεθος για τις ανάγκες του αγώνα
4.3.4 Επιφάνεια , κατάλληλη για συνθήκες εργασίας
4.3.5 Οι θέσεις των Σταθμών Ελέγχου ήταν σε σωστά σημεία & οριοθετημένες σωστά
4.3.6 Ξεχωριστές είσοδοι – εξοδοι για τα οχήματα service.
4.3.7 Πληρούσε τους όρους υγιεινής & ασφάλειας.
4.3.8 Υπήρχε ικανός αριθμός ατόμων για την διευκόλυνση αγωνιζομένων και θεατών.
4.3.9. Γενικα ποιότητα και αποτελεσματικότητα λειτουργίας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.4 ΖΩΝΕΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
4.4.1 Τοποθεσία(έξοδος S.P.) ικανοποιητικός χώρος.
4.4.2 Εισοδος – Εξοδος
4.4.3 Προδιαγραφές ασφαλείας
4.4.4 Επιφάνεια εδάφουσ
4.4.5 Επιπλέον μέσα πυρόσβεσης.
4.4.6 Προειδοποιήτικές πινακίδες
4.4.7 Πινακίδες απαγόρευσης εισόδου σε θεατές.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.5 ΧΩΡΟΙ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
4.5.1 Μετα το τέλος ζώνης ανεφοδιασμού
4.5.2 Στην είσοδο S.P
4.5.3 Ικανοποιητικός αριθμός ατόμων πρός αποφυγή καθυστέρησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.6 PARΚ FERME
4.6.1 Καταλληλότητα χώρου στην εκκίνηση και στον τερματισμό.
4.6.2 Καταλληλότητα χώρου στα Regrouping parcs ferme
4.6.3 Καλά φυλαγμένα
4.6.4 Κινούντο στους χώρους αυτούς μόνο τα άτομα τα εντεταλμένα από την οργάνωση
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


4.7 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
4.7.1 Καταλληλότητα τοποθεσίας
4.7.2 Συνθήκες εργασίας (Αναβατόρια, εργαλεία κλπ)
4.7.3 Αν υπήρχε πρόγραμμα διέλευσης αυτό τηρήθηκε.
4.7.4 Επαρκής αριθμός τεχνικών εφόρων
4.7.5 Επαρκής διάρκεια τεχνικού ελέγχου.
4.7.6 Καλά φυλασσόμενος χώρος εργασίας.
4.7.7. Πρόβλεψη για ΜΜΕ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


4.8 ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
4.8.1 Καταλληλότητα τοποθεσίας
4.8.2 Συνθήκες εργασίας (Αναβατόρια, εργαλεία κλπ)
4.8.3 Επαρκής διάρκεια χρόνου για τους απαιτούμενους ελεγχους.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.9 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
4.9.1 Πρόγραμμα αναγνωρίσεων
4.9.2 Καρτέλλες περασμάτων
4.9.3 Κριτες αναγνωρίσεων (2 τουλαχιστον σε κάθε Ε.Δ.)
4.9.4 Χρήση ρανταρ για όριο ταχύτητας.
4.9.5 Εποπτία παράνομων αναγνωρίσεων
4.9.6 Παρουσία τεχνικου εφόρου στις αναγνωρίσεις.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

4.10 SHAKEDOWN (αν υπαρχει)
4.10.1 Ανταποκρινόταν με το οδόστρωμα των Ε.Δ.
4.10.2 Τοποθεσία κοντα στο κέντρο του αγώνα
4.10.3 Υπήρχε δρόμος που να ενώνει τον τερματισμό με την αφετηρια
4.10.4 Προβλεπόμενος χώρος για service
4.10.5 Σωστή επάνδρωση με κριτες χρονομέτρες.
4.10.6 Προδιαγραφες ασφαλείας (ασθενοφορα, πυροσβεστικα,ενδιαμεσοι φύλακες)
4.10.7 Γενικα ποιότητα και αποτελεσματικότητα λειτουργίας
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
5.1 ΓΕΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
5.1.1 Πληροφορίες και ενημερωση σε αγωνιζόμενους, αγωνοδικες, παρατηρητή, πριν τον αγώνα.
5.1.2 Διοικητικός έλεγχος.
5.1.3 Εξυπηρέτηση-βοήθεια σε αγωνιζόμενους, αγωνοδικες, παρατηρητή, κατα την διάρκεια του αγώνα.
5.1.4 Διανομή εντύπων & δελτίων πληροφοριών
5.1.5 Επίσημος πίνακας ανακοινώσεων/τακτική ενημέρωση
5.1.6 Ανακοίνωση προσωρινών & οριστικών αποτελεσμάτων
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5.2 ΠΡΟΒΟΛΗ
5.2.1 Προβολή πριν τον αγώνα
5.2.2 Προβολή κατά την διάρκεια του αγώνα
5.2.3 Σχέσεις με τις κατά τόπους αρχές.
5.2.4 Σχέσεις με την αστυνομία και άλλες δυνάμεις .
5.2.5 Δημοσιογραφική κάλυψη πρίν,μετά & κατα τη διαρκεια του αγώνα.
5.2.6 Γενική ανταπόκριση για τον αγώνα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:



5.3 ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
5.3.1 Κατάλληλη τοποθεσία, εύκολα προσβάσιμη
5.3.2 Διαφορετικοί χώροι εργασίας.
5.3.3 Κατάλληλος εξοπλισμός, επικοινωνίες & συνθήκες εργασίας.
5.3.4 Χώρος παρκαρίσματος πλησίον.
5.3.5 Ξεχωριστή και κατάλληλη αίθουσα αγωνοδικών
5.3.6 Σημάτοδότηση των διαφόρων χώρων εργασίας.
5.3.7 Πληροφορίες για το κοινό
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5.4 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
5.4.1 Κατάλληλη τοποθεσία, εύκολα προσβάσιμη
5.4.2 Διαπιστεύσεις δημοσιογράφων
5.4.3 Κατάλληλος εξοπλισμός, επικοινωνίες & συνθήκες εργασίας.
5.4.4 Ικανός υπεύθυνος τύπου
5.4.5 Ενημέρωση στα ΜΜΕ πρίν τον αγώνα
5.4.6 Ενημέρωση στα ΜΜΕ κατα την διάρκεια του αγώνα
5.4.7 Ενημέρωση στα ΜΜΕ μετά το τέλος του αγώνα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5.5 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
5.5.1 Ταχύτητα μεταδοσης αποτελεσμάτων από Ε.Δ. στο αρχηγείο του αγώνα
5.5.2 Ταχύτητα μετάδοσης τυχον ποινων
5.5.3 Εγκαιρη έκδοση & δημοσίευση χρόνων Ε.Δ.
5.5.4 Διανομή αποτελεσμάτων κατα την διαρκεια του αγώνα
5.5.5 Χρήση internet για την δημοσίευση αποτελεσμάτων & άλλων πληροφοριών. Ταχύτητα ενημέρωσης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5.6 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
5.6.1 Επικοινωνία του Αλυτάρχη με τους υπευθύνους Ε.Δ.
5.6.2 Επικοινωνία ενδιαμέσων με τον υπεύθυνο της Ε.Δ.
5.6.3 Επικοινωνία Γραμματίας με Υπευθυνους Ασφαλείας.
5.6.4 Επικοινωνία Γραμματείας με Service Park, Ανασυγκροτήσεις, Park Ferme.
5.6.5 Επικοινωνία με πλοηγά, ουραγά αυτοκίνητα.
5.6.6 Επικοινωνία Αλυτάρχη με τους αγωνοδίκες και τον παρατηρητή του αγώνα.
5.6.7 Ξεχωριστή επικοινωνία για αποτελεσματα & ασφαλεια.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


5.7 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
5.7.1 Στα ΣΕΧ
5.7.2 Στίς Αφετηρίες των Ε.Δ. Φωτοκύταρα /χειροκίνητα
5.7.3 Αναφέρθηκαν τυχον Jump Start
5.7.4 Στα flying Φωτοκύταρα /χειροκίνητα
5.7.5 Μετάδοση χρόνων από το flying στο stop της Ε.Δ.
5.7.6 Συχρονισμός χρονομέτρων
5.7.7 Ακρίβεια χρονομέτρων με την επίσημη ώρα του αγώνα
5.7.7 Οι χρονομέτρες ήταν έμπειροι
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


5.8 ΕΘΕΑ
5.8.1 Εστάλησαν τα έγγραφα του αγώνα εγκαίρως στον πρόεδρο αγωνοδικών και στον παρατηρητη
5.8.2 Εδόθησαν κάρτες για ελεύθερη πρόσβαση στις ειδικες
5.8.3 Παρεδόθει στον παρατηρητή αυτοκίνητο αναλογο με τις αναγκες του αγώνα εξοπλισμένο με VHF & tripmaster
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

5.9 ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
5.9.1 Ικανότητα και εμπειρία Αλυτάρχη
5.9.2 Ικανότητα και εμπειρία Υπευθύνου Ασφαλειας.
5.9.3 Ικανότητα και εμπειρία Ιατρου του Αγώνα
5.9.4 Ικανότητα και εμπειρία Γραμματέα του Αγώνα
5.9.5 Ικανότητα και εμπειρία Υπευθύνου σχεσεων με Αγωνιζομένουσ
5.9.6 Ικανότητα και εμπειρία τεχνικών εφόρων
5.9.7 Ικανότητα και εμπειρία υπευθύνου αποτελεσμάτων
5.9.8 Ικανότητα και εμπειρία Αγωνοδικών
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:


ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Δώστε ένα βαθμό για το σύνολο και αναλύστε τον.
Βαθμολογήστε και θα καταλάβετε μόνοι σας ποιοί αγώνες ήταν... υπο του μηδενός! Αντί να μην παίξουν αυτοί όμως, χτυπήθηκε ο 24ωρος.

Το 2006 έγινε μία προσπάθεια να μπει το νερό στο αυλάκι. Και τότε, οι ίδιοι, έκαναν τα ίδια και φτάσαμε εδώ. Με τη βοήθεια κάποιων που έχουν χαθεί πλέον από τους αγώνες. Αλλά κακό έκαναν πριν εξαφανιστούν.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Τί είναι αυτό?

Όσο το διαβάζω τόσο μου έρχονται γέλια (ή κλάματα).
Αυτά με το ζόρι τα καλύπτει το Ακρόπολης, στους δικούς μας δεν υπάρχουν καν για να βαθμολογηθούν!
Για ποιά χώρα είναι (μη πω πλανήτη)?
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μήπως, λέω μήπως, σε κάποιους υπάρχουν τα περισσότερα;

Μήπως, πάλι μήπως, κάποιοι γράφουν τα πάντα στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, έχοντας την "υποστηριξη" της αρχής;

Μήπως με αυτά τα παραπάνω ξεκαθαρίζει κάπως η κατάσταση;
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Ξαναρωτάω Τι είναι αυτο?
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Είναι η βάση σύμφωνα με την οποία αξιολογείται ένας αγώνας, rally στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά σε γενικά πλαίσια ισχύει για όλους...

Δες ποιοί αγώνες χωλένουν στα περισσότερα...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Δυστυχώς τα περισσότερα απο αυτά δεν μπορώ να τα κρίνω!
Ούτε χαρτες οργάνωσης έχω δεί απο κανέναν, ούτε συνολική εικόνα των μέσων ασφαλείας μπορώ να έχω και γενικά δεν μπορώ να κρίνω για τα οργανωτικά που δεν εμπλέκομαι!

Στο κομμάτι που μπορώ να κρίνω οι πληρέστεροι αγώνες οργανωτικά που έχω συμμετάσχει είναι το Πευκί φέτος και πέρσι και ο αγώνας του Καρπενησίου και το HHR αλλά και πάλι παραπάνω απο τα μισά δεν ξέρω αν υπήρχαν καν!
Ξέρω οτι δεν περίμενες αυτήν την απάντηση αλλά για να σε προλάβω, ο 24ωρος έχει πολλές περισσότερες συμμετοχές και δυσκολότερο προφιλ και για αυτό είναι κατανοητό και αποδεκτό να μην μπορεί να έχει την ίδια ποιότητα.
Αν και οι άλλοι αγώνες είχαν τέτοιο άπλωμα μπορεί να ήταν μπάχαλά αλλά δεν έχουν και βάσει αυτού που έζησα κρίνω!

Αν πάντως χρησιμοποιούσα αυτή τη λίστα (λείπει η σημαντικότητα του κάθε στοιχείου αλλά ας το ξεπεράσουμε) όλοι θα ήταν κάτω απο την βάση!
Αλλά με τα μέσα που διαθέτεται θα ήταν άδικο και αντιεποικοδομητικό να το κάνω ;)
Απο όλα αυτά θα πρέπει να επιλεχθούν λίγα βασικά και ρεαλιστικά για να χτίσετε πάνω σαυτά και αργότερα προσθέτετε και τις "ζ'ωνες προσγείωσης ελικοπτέρων" και "τις διαφορετικές εισόδους για τις ομάδες των αγωνιζομένων" :mrgreen:
Last edited by stavrosd on Wed May 19, 2010 01:18, edited 1 time in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Αποφεύγεις... να είσαι αντικειμενικός. Αλλά αυτό δεν είναι καινούριο!

Εξέτασες χώρους εκκίνησης και τερματισμού; Απονομή; Παρουσία αρχών; Πλοηγούς; Ουραγούς; Αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας; Οδηγίες προς τους θεατες; Service park; Σημείο τεχνικού ελέγχου; Προβολή; Αρχηγείο του αγώνα; Γραφείο τύπου; Και άλλα τόσα;

Και τα μέσα είναι ίδια για όλους. Αρα κρινόμαστε όλοι με τα ίδια κριτήρια.

ΥΓ. Δε θέλω να μπω στη διαδικασία να κρίνω τους άλλους αγώνες. Ας το κάνουν οι υπόλοιποι...
User avatar
cuspid
Posts: 13
Joined: Sun Jun 21, 2009 12:08

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by cuspid »

Φίλε Manos μερικές παρατηρήσεις σαν μέλος του Offroad Team:
manos wrote: Τα μηχανακια πλοηγούν - οσοι πλοηγούν , γιατί εκει δουλευει πολύ το σύστημα ταξί - με τα ολικα χιλιόμετρα και τα δικα τους όργανα επιτρεπουν τη διόρθωση της ενδειξης σε καθε στιγμή. Ετσι εχουν συνηθήσει.
Το “Σύστημα Ταξί” στα μηχανάκια δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση και εκνευρίζει πολύ τους αναβάτες (έχουν γίνει τσακωμοί για το θέμα). Μην μπερδεύεις το “ταξί” με τα “παρεάκια” που σχηματίζονται με καθολική συναίνεση: Είμαστε φιλαράκια και μαζευόμαστε 2-3 να κάνουμε τον αγώνα παρέα. Πρώτα πλοηγώ πρώτα εγώ, μετά εσύ, μετά από λίγο ο άλλος κ.ο.κ.
Και βέβαια κανόνας: Κανείς από αυτούς δεν κυνηγάει πρώτες θέσεις, απλώς γουστάρουν έτσι και περνάνε καλά.
manos wrote:Οι παλαιότεροι ξερουν , ότι οι αγώνες TR επιβιώνουν οικονομικα χαρις στα μηχανακια. Οι συμμετοχες των αυτοκινήτων όσο πανε λιγοστευουν ( βλ. Enduro 4χ4 , που δεν τρεχουν μηχανακια , τι μιζερια επικρατεί ) και είναι λογικό οι διοργανωτες να φροντίζουν τους καλούς πελάτες τους.
Μπορεί τα Trail Ride να “επιζούν” από τα μηχανάκια αλλά δεν είναι δίκαιο να μας κατηγορείς ότι τους δίνουμε μεγαλύτερη σημασία από τα αυτοκίνητα. Έχουμε “φτύσει αίμα” να φτιάξουμε αγώνες που θα ικανοποιήσουν και τις δύο κατηγορίες. Πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε και τα τελευταία χρόνια το έχουμε δουλέψει πολύ. Κάθε Trail Ride άλλωστε στήνεται και τσεκάρεται ΚΑΙ από κατάλληλα εξοπλισμένο τετρακίνητο.
Θα σου πω και κάτι ακόμη: Μπορεί τα αυτοκίνητα να αποτελούν το 1/3 ή και το 1/4 ή 1/5 των συμμετοχών αλλά καταναλώνουν το 80% των πόρων της διοργάνωσης! Πίστεψέ με!
Αν ήταν λοιπόν απλώς οικονομικό το θέμα, ο Γιατρός θα έκανε αγώνες μόνο με μηχανάκια όπως παλιά και χρησιμοποιώντας πολύυυυυυ λιγότερα μέσα, θα τους έκανε πιο αποδοτικούς οικονομικά.
Δεν πάει έτσι όμως, υπάρχει ένα όραμα από πίσω και γουστάρουμε να εμπλακούμε με τα δύσκολα γιατί πιστεύουμε στην ομάδα μας και στους εαυτούς μας. ;)
manos wrote:Για εμας νομίζω οτι δεν παίζει μεγαλο ρόλο πως ειναι γραμμενα τα ολικα και τα μερικα χιλιόμετρα. Μακαρι , οι διοργανωτες να συμφωνούσαν σε ενα ενιαίο τρόπο , εστω και αν δεν τρεχουν μηχανακια σε όλους τους αγώνες. Δεν ξερω αν ζηταω πολλα , αλλα εδώ καλό θα ήταν να επεμβει και η ΕΘΕΑ και να θεσει καποια στανταρτς , στα RB's , σε βαθος χρόνου , γιατί τώρα οι αγώνες πρεπει να επιβιώσουν , πρώτα.
Ένα έχω να σας πω:
“Διυλίζετε τον κώνωπα και καταπίνετε την κάμηλο”.
(Καλά μην βαράτε, δεν είναι δικό μου, το έχει πει ο Jesus πριν από εμένα). :)
User avatar
cuspid
Posts: 13
Joined: Sun Jun 21, 2009 12:08

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by cuspid »

Σταύρο, στον επόμενο αγώνα που θα τρέξεις πήγαινε να βρείς τον υπεύθυνο ασφαλείας και ζήτα του να σου δείξει το πλάνο ασφάλειας και τα μέσα.
Μην μας βάζεις όμως όλους στο ίδιο καλάθι... ;)
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”