ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote:τελικά η κουβεντα γυρναει συνεχως γυρω γυρω απο τα ιδια και τα ιδια.

δεν βλεπω πουθενα διαχωρισμό μεταξυ παιδιων και rally.. 1 το κρατουμενο
Ποσοι χομπιστες πανε "ταπα" στις παιδιες αν εξαιρεσουμε τους γνωστους..... "ταπες"?? γιατι πιστευω οτι ο χομπιστας θα το "φυλαξει" το αμαξι του ειδικά αν ειναι το καθημερινό του
Θελω να πω οτι, αυτοι που δεν κυνηγανε κατι αλλα βρησκονται εκει για τον χαβαλε τους, αυτοι που με τα ιδια... αμορτισερ πρεπει να βγαλουν κανα χρονο κυκλοφοριας κι ετσι κι αλλιως, και με το ιδιο να πανε και σουπερμαρκετ την δευτερα και τα παιδια στο σχολειο με ΑΥΤΟ το αυτοκινητο ή που δεν εχουν την καποια οικονομικη ανεση,
αυτους λοιπον θεωρω οτι πρεπει να προστατεψουμε με ΛΟΓΙΚΑ μετρα, κι οχι να τους ζητησουμε να κανουν το αυτοκινητο τους WRC..
Τωρα θα μοπυ πειτε ποια ειναι τα λογικά??

Οι......... γνωστοι "ταπες" ( εκ του παω "ταπα") εχουν οι περισσότεροι ( πχ Σταυρος μια που ειναι εδω) ΗΔΗ λαβει τα μετρα τους για την ασφαλεια της κεφαλας τους.. απλά υποθετω πρεπει να μονταρουμε ετσι τα πραγματα ωστε οι μεν "εκρδομικοι" να μην πανε σαν το σκηλι στ' αμπελι, οι δε δευτεροι αυτα που εχουν βαλει τα ικανοποιητικά, κατ' αρχην, να εχουν μπει ΣΩΣΤΑ, και βεβαια αν εχουν βαλει και κατι παραπανω να μην τους πεταμε "στο λακο με τα φιδια" αλλαζοντας τους κατηγορία..

Απο κει και περα αν θελεις να ελενξεις αν ο αλλος περασε σε καποια στιγμη το οποιο οριο, ας ειναι καλα οι δορυφορικοι "ρουφιανοι" που και μεσες βγαζουν και μεγιστες και τα παντα...
το θεμα θα ειναι μετα οποιος ξεφυγει ΟΠΩΣ και να τον λενε, θα τον τιμωρησετε ή θα τον χαηδεψετε για πολλους και διαφορους λογους..
+1

Καταρχήν με στεναχωρεί δύο άνθρωποι που αγαπούν το χώρο να επικοινωνούν με αυτό το ύφος
Αλλά δεν είναι μόνο δικό σας πρόβλημα :evil: !
Τελειώστε με τα καρφιά και τις προσβολές και το ποιός ξέρει περισσότερα, ποιός νοιάζεται περισσότερο και μείνετε σε ολοκληρωμένες προτάσεις με βάθος και ουσία!!

Το βασικό θέμα (μη ξεχνάμε και το δευτερεύον με το κόστος του παραβόλου που ακόμα περιμένουμε!)είναι οι αγώνες να είναι όσο ασφαλείς πρέπει όχι να γίνουν τα αυτοκίνητα όσο πιο ασφαλή μπορούν να γίνουν!
Οι αγώνες οι δικοί μας (μιλάω για του τύπου αντοχής) δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο επικίνδυνοι όπως τα ράλλι.
Οι αγώνες μας είναι prima vista που σημαίνει (ειδικά οι "επισκέπτες" που λυπούνται τα αυτοκίνητά τους)οτι σε κάθε στροφή πάμε φυλαγμένα και τη φανταζόμαστε όσο πιο δύσκολη γίνεται άσε δε που συχνά πικνά σταματάμε να βρούμε το δρόμο μας.
Ο κίνδυνος βέβαια παραμονεύει σε κάθε στροφή είτε με τη μορφή γκρεμού είτε με τη μορφή ... τρακτέρ :o !
Θα συμφωνήσω με το Φωκίωνα οτι οι συνήθεις ύποπτοι λαμβάνουν τα μέτρα τους αλλά και αυτοί το σπρωξηματάκι τους το θέλουν, γιατί όλοι μας προσπαθούμε να γλυτώσουμε κόστοι είτε χρηματικά είτε ταλαιπωρίας και δυστυχώς ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι επένδυση που δε μπορείς εύκολα να μετρήσεις (μακάρι να μή χρειαστεί ποτέ!).
Απο την άλλη οι "εκδρομείς" έρχονται και αυτοί για ανεβάσουν την αδρεναλίνη τους, να νοιώσουν την ένταση του αγώνα και την χαρά της συμμετοχής. Η μαγκιά είναι να βρείτε το τρόπο να τους προσφέρεται τα παραπάνω με ασφάλεια. Και κατα τη δικιά μου άποψη αυτό μπορείτε να το επιτύχετε με κάποια επιπλέον λογικά μέτρα ασφαλείας πχ κράνος, σχολαστικό έλεγχο για το δέσιμο αντικειμένων μέσα στο όχημα, κατάλληλα ελαστικά (μήν έρθει με τα ασφάλτινα :? ) και άλλα, σε συνδυασμό με έλεγχο της ταχύτητας.
Πώς θα καταφέρεται όμως να μή ξενερώσουν αλλά ταυτόχρονα να μη κινηθούν με επικίνδυνες ταχύτητες (που αυτε ανεβάζουν την αδρεναλίνη που είναι ένα βασικό ζητούμενο) :?:
Λύστε αυτό και τα υπόλοιπα νομίζω οτι θα κουμπώσουν :)
Δημητριάδης Σταύρος
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

stavrosd wrote:
Για μένα (όπως και για σένα απο ότι καταλαβαίνω) η ασφάλεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Σε σχέση με τα Rally πραγματικά δε θα έχουμε διαφορά σε προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά μεγάλες διαφορές σε επίπεδο αγώνα!
Στα rally σε κλειστή διαδρομή γραμμένη παίρνεις ακόμα μεγαλύτερα ρίσκα, έχεις ακόμα περισσότερες ζημιές και πάει λέγοντας...
Είναι πολύ πιο πιθανό να κάνεις χρήση του εξοπλισμού ασφαλείας :shock:
Ενω στη δικιά μας περίπτωση έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να τα χρειαστείς, αλλά αν τα χρειαστείς…?

Μισό λεπτό Σταύρο γιατί δεν κατάλαβες για τι μιλάω. Όταν λέω Rally, αναφέρομαι στην «καινούργια» Rally κατηγορία που απ’ότι φαίνεται θα εισέλθει στους αγώνες μας. Με αυτήν συγκρίνω την Οpen και πραγματικά δεν μπορώ να βρώ έναν λόγο που θα πρέπει πλέον να τρέξω σε ανοιχτή διαδρομή στην Open αντί να τρέχω με το ίδιο αυτοκίνητο σε κλειστή διαδρομή στην Rally και ας τερματίσω και τελευταίος, τουλάχιστον θα έχω πάει με ασφάλεια και όσο τάπα θέλω και μπορώ… (Η διαδρομή θα είναι το ίδιο άγνωστη και στις δύο κατηγορίες, οπώτε δεν τίθεται θέμα σημειώσεων!)
Στο τέλος ρωτάω γιατί να τρέχουμε πλέον στα TR και αφού με τα ίδια αυτοκίνητα θα μπορούμε να αναβιώσουμε τα Baja και να παίζουμε με την μέγιστη ασφάλεια. Πρόσεξε…. Είπα Baja, όχι να τρέχουμε την ουρά του Μαύρου Ρόδου με συμειώσεις! Τα Baja είναι prima vista όπως και οι αγώνες μας με μόνη ίσως διαφορά έναν γρήγορο αναγνωριστικό γύρω πρίν την εκκίνηση που ίσα που φτάνει για να σημειώσεις τα επικίνδυνα σημεία, και αυτό ακολουθόντας το πλοηγό!



S.Doukeris wrote:Ένα λάθος του συνοδηγού σε αυτούς τους αγώνες αρκεί για να χαθεί μια τουλίπα.
Ένα λάθος στα rally αρκεί για να χαθεί μια ζωή.
Κωνσταντάκος και Ορφανός μπορούν να σας πουν τι σχέση έχει το ένα άθλημα με το άλλο.
Τώρα αυτό ρε εσύ Σπυρο γιατί το έγραψες ειληκρινά? Για να τρομάξουμε από την επικινδυνότητα του αθλήματος? Για να φοβηθούμε και να μην το τολμήσουμε ποτέ ή για να θαυμάσουμε πόσο «τρελοί» και θαρραλέοι είναι αυτοί που τρέχουν στα Rally και τα Βaja? Σε πληρωφορώ λοιπόν ότι πιο τρελοί και πιο θαρραλέοι είναι αυτοί που γράφουν ίδιες μέσες με τα Rally χωρίς να έχουν τίποτα από αυτά που αναγράφονται στο παραρτημα J του κανονισμού της ΈΛΠΑ!!! Δεν το επικροτώ καθόλου, αντιθέτος το καταδικάζω! Αλλά όχι και να μας πείς πως τα Rally είναι πιο επικίνδυνα από το Πρωτάθλημα 4χ4!!! Πάει πολύ, τότε για ποιο λόγο γεμίσαμε 30 σελίδες εδώ μέσα?

Και επιτέλους ας σταματήσει αυτή η τρομοκρατία χωρίς λόγο! Μόνο κακό κάνει γαμώτο!!! Είναι δυνατόν να λές πως με ένα λάθος θα χαθεί μια ζωή και να αναφέρεσε σε αυτοκίνητο με roll cage, καθήσματα, κράνοι, πυροσβεση, γενικό ρεύματος, ρεζερβουάρ ασφαλείας και όλο το παράρτημα J του κανονισμού????
Τότε εμείς τι ? ποιόν? προσπαθούμε να πίσουμε εδώ μέσα γαμώτο μιλώντας για roll bar και για roll cage??? Και πότε κόστισε ζωή βρε Σπύρο ένα λάθος στα Rally 4x4? Θυμισέ μου σε παρακαλώ…. Εγώ μόνο τον σοβαρό τραυματισμό του Σιδέρη θυμάμαι, και αυτός γιατί ο ίδιος έτρεχε με τις ζώνες λημένες!!!



Γιάννης Αθανασίου wrote:Αγώνες Rally 4X4 νοούνται μόνο στην Ελλάδα.

Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, σχεδόν σε όλο, οι αγώνες 4Χ4 γίνονται σε άγνωστη διαδρομή και έχουν το χαρακτήρα των αγώνων αντοχής μεγάλων αποστάσεων
, με ειδικές που έχουν μήκος από 150 χιλιόμετρα και πάνω. Ας αρχίσουμε να προσαρμοζόμαστε και ας αφήσουμε κατα μέρος λύσεις που έχουν αποτύχει παταγωδώς, παρόλο που έχουν γίνει πολλές προσπάθειες να αναβιώσουν.

Γνωστή διαδρομή και 4Χ4 δεν παίζει.

Τα είπες όλα!!!
Last edited by Pet4x4 on Mon Jul 13, 2009 19:59, edited 1 time in total.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

Panos Konstantakos wrote:Δικηγορίστικη ερώτηση: Τί είναι πιο επικίνδυνο και σοβαρό σαν ατύχημα, το να πέσεις σε ένα δέντρο με 90 χλμ ή πάνω σε ένα αντίθετα κινούμενο όχημα βάρους 2 τόννων που η ταχύτητα του είναι 67 χλμ ενώ εσύ κινήσαι με μόλις 44 χλμ ?

Το πρώτο είναι πιθανό σε ένα rally όπου ο οδηγός, που είναι σε απόλυτη εγρήγορση, και αφού είναι σωστά δεμένος, φοράει κράνος ίσως και hans και έχει ένα ας πούμε σωστά "δεμένο" αυτοκίνητο, οδηγεί σε μία κλειστή ειδική, το παρακάνει και ενώ πάει με 120 βλέπει ότι βγαίνει και φρενάρει όσο προλαβαίνει, ενώ το δεύτερο σε ένα αντοχής που μετά το πρώτο δωδεκάωρο (και ενώ έχουν πέσει οι αντοχές) σε μία κλειστή στροφή ένα ανυποψίαστο αγροτικό απλά επιστρέφει στο χωριό του στη διαδρομή που συνήθως δεν συναντάει κανένα ...

Αν κάνετε μερικές εύκολες πράξεις αριθμητικής π.χ. βάρος, μάζα επί ταχύτητα κλπ ... απλά θα εκπλαγείτε ...

Κάπου θα έχει πάρει το αυτί σας τον ΙΑΒΕΡΗ να λέει ότι ο Μπόμπαν Γιάνκοβιτς χτύπησε το κεφάλι του στην μπασκέτα με 4 χλμ με τις συνέπειες γνωστές.

Κατά τη γνώμη μου ΑΣΦΑΛΕΙΑ είναι η σκέψη και οι χειρισμοί του οδηγού και οι συμβουλές του συνοδηγού, τόσο κατά την προετοιμασία και το στήσιμο του οχήματος όσο και κάθε στιγμή της οποιασδήποτε μορφής αγώνα.
O Κωσταντάκος μίλησε.... υπάρχει λόγος να περιμένουμε να ακούσουμε και τον Ιγνάτιο???

Πάνο... +1000000!
User avatar
nikman
Posts: 16
Joined: Tue Jun 23, 2009 22:22

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by nikman »

[quote="Γιάννης Αθανασίου

Νικομανώλη, Κοκολάκη, Αρη και λοιποί όσοι δεν έχετε επαφή με το θέμα
ειλικρινά, γιατί πετάγεστε;[/quote]
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Καλησπέρα.Συγγνώμη για το "καπέλο" αλλα τώρα μπήκα.
Ρε Γιάννη ΗΜΑΡΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣακόμα και στα Θεία υπάρχει η Αγία Τριάδα οι Αγιοι κλπ και ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο....ΘΕΟΣ και όλοι διαθέτουν έναν στοιχειώδη ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ. :!:
Τεσπά επειδή διαβλέπω οτι΄ΚΑΤΙ σε ενοχλεί και σε "ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ" στην όλη κουβέντα,χωρίς ΙΣΩΣ :?: να καταλαβαίνω τι είναι αυτό, στο όνομα της πολυετούς γνωριμίας και φιλίας μας ??? (τουλάχιστον απο μέρους μου)(ΤΟΝΙΖΩ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ, ΠΟΛΑΑΑ ΠΟΛΑΑΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ 4Χ4,ΤΙΣ Κ1-Κ3-Κ103, ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ-ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΛΠ), στο άν έχω επαφή με το θέμα που συζητάμε εδώ και είναι "ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ",με όση δόση χιούμορ μου αφίνει ΑΚΟΜΑ ο τρόπος που γράφεις δημόσια,θα σου απαντήσω με μια παροιμία που λένε στο χωριό μου :
"ΕΛΑ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ Μ..... Η ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ" :D :D
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε φίλε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ανέβασε και μία να το κρυώσεις λίγο γιατί σε βλεπω κατευθείαν για ΡΗΓΜΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ.
Καλό απόγευμα
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
LAND ROVER - ONE LIFE LIVE IΤ
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:
stavrosd wrote:
Για μένα (όπως και για σένα απο ότι καταλαβαίνω) η ασφάλεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Σε σχέση με τα Rally πραγματικά δε θα έχουμε διαφορά σε προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά μεγάλες διαφορές σε επίπεδο αγώνα!
Στα rally σε κλειστή διαδρομή γραμμένη παίρνεις ακόμα μεγαλύτερα ρίσκα, έχεις ακόμα περισσότερες ζημιές και πάει λέγοντας...
Είναι πολύ πιο πιθανό να κάνεις χρήση του εξοπλισμού ασφαλείας :shock:
Ενω στη δικιά μας περίπτωση έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να τα χρειαστείς, αλλά αν τα χρειαστείς…?

Μισό λεπτό Σταύρο γιατί δεν κατάλαβες για τι μιλάω. Όταν λέω Rally, αναφέρομαι στην «καινούργια» Rally κατηγορία που απ’ότι φαίνεται θα εισέλθει στους αγώνες μας. Με αυτήν συγκρίνω την Οpen και πραγματικά δεν μπορώ να βρώ έναν λόγο που θα πρέπει πλέον να τρέξω σε ανοιχτή διαδρομή στην Open αντί να τρέχω με το ίδιο αυτοκίνητο σε κλειστή διαδρομή στην Rally και ας τερματίσω και τελευταίος, τουλάχιστον θα έχω πάει με ασφάλεια και όσο τάπα θέλω και μπορώ… (Η διαδρομή θα είναι το ίδιο άγνωστη και στις δύο κατηγορίες, οπώτε δεν τίθεται θέμα σημειώσεων!)
Στο τέλος ρωτάω γιατί να τρέχουμε πλέον στα TR και αφού με τα ίδια αυτοκίνητα θα μπορούμε να αναβιώσουμε τα Baja και να παίζουμε με την μέγιστη ασφάλεια. Πρόσεξε…. Είπα Baja, όχι να τρέχουμε την ουρά του Μαύρου Ρόδου με συμειώσεις! Τα Baja είναι prima vista όπως και οι αγώνες μας με μόνη ίσως διαφορά έναν γρήγορο αναγνωριστικό γύρω πρίν την εκκίνηση που ίσα που φτάνει για να σημειώσεις τα επικίνδυνα σημεία, και αυτό ακολουθόντας το πλοηγό!
Τί εννοείς καινούργια κατηγορία? Για αναβάθμιση των κανόνων ασφαλείας στις υπάρχουσες κατηγορίες δε μιλάμε? :?:
Πραγματικά δε γνωρίζω πολλά για τα Baja αλλά αν έχω καταλάβει καλά αποτελούνται απο κυκλικές διαδρομές χωρίς ιδιαίτερη πλοήγηση (διόρθωσε με αν κάνω λάθος).
Οπότε δε μιλάμε για αγώνες 150+ χλμ σε κορυφογραμμές ,σε ποτάμια, ρέματα και άλλα όμορφα 8-) αλλά απλά για αγώνα ταχύτητας?
Δημητριάδης Σταύρος
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

Συνοψήζοντας λοιπόν εγώ λέω μια σκέψη: Aν είναι τα αυτοκίνητα της Open πληρούν όλες τις προδιαγραφές του παραρτήματος J του κανονισμού τις ΕΘΕΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ OPEN, ονομάστε την Rally, ενσωματόστε την στους αγώνες αντοχής, αναβιώστε και τα Baja, και έχουμε πλέον δύο διαφορετικούς θεσμούς.... το Πρωτάθλημα 4χ4 όπου είναι παιδειές με χαμηλές μέσες και απαραίτητο ένα roll bar, που απευθήνεται πλέον στους καινούργιους (Entry) αλλά και τους παλιούς που δέν θέλουν να χαλάσουν (πολύ) την μορφή του καθημερινού τους οχήματος (Normal), και το Πρωτάθλημα Rally 4X4 που απευθήνεται στα αυτοκίνητα την Open αλλά και σε πολλά άλλα που ξέρουμε και δυστιχός κάθονται τα τελευταία 2 χρόνια και σαπίζουν στα γκαράζ....

Τα δύο προταθλήματα θα έχουν 4 κοινούς αγώνες μεγάλων αποστάσεων + 2 Baja για το Πρωτάθλημα Rally 4χ4, και + 2 Εnduro για το Πρωτάθλημα 4χ4. Έτσι θα έχουμε 6 αγώνες για το κάθε Πρωτάθλημα, αλλά στο σύνολο των αγώνων ΜΟΝΟ 8 με ελπίζω πλέον αρκετές συμμετοχές! ;)
Last edited by Pet4x4 on Mon Jul 13, 2009 19:45, edited 3 times in total.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

stavrosd wrote:
Τί εννοείς καινούργια κατηγορία? Για αναβάθμιση των κανόνων ασφαλείας στις υπάρχουσες κατηγορίες δε μιλάμε? :?:
Πραγματικά δε γνωρίζω πολλά για τα Baja αλλά αν έχω καταλάβει καλά αποτελούνται απο κυκλικές διαδρομές χωρίς ιδιαίτερη πλοήγηση (διόρθωσε με αν κάνω λάθος).
Οπότε δε μιλάμε για αγώνες 150+ χλμ σε κορυφογραμμές ,σε ποτάμια, ρέματα και άλλα όμορφα 8-) αλλά απλά για αγώνα ταχύτητας?

Εννοώ την κατηγορία Rally που απ'οτι φαίνεται ενσωματόθηκε απο φέτος στους αγώνες μας. Βλέπε 24ώρος, στον αγώνα του Κατσιμαλή και στο ΑΑdventure Marathon αν δέν κάνω λάθος. Αυτή την κατηγορία συγκρίνω, που θα τρέχει στον ίδιο αγώνα με την "δικιά μας" Open! Kαι συμπεραίνω πως δέν μπορώ να δώ την διαφορά ανάμεσα στις κατηγωρίες απο την στιγμή που και οι δύο κατηγορίες θα έχουν (απο του χρόνου?) τις ίδιες (σχεδόν) προδιαγραφές ασφαλείας.

Μιλώντας για Baja στο εξωτερικό τα 150+ είναι για πρωίνο... εδώ, είναι στα 200 που δέν είναι και λίγα... καλά είναι. Η διαδρομή κυκλική, χωρίς σημειώσεις (μόνο ότι προλάβεις στον αναγνωριστικό γύρο), με road book, αλλά χωρίς πλοήγηση αφού η διαδρομή είναι κλειστή! Κορυφογραμμές, ποτάμια, ρέματα, παίζουν... ;)
Last edited by Pet4x4 on Mon Jul 13, 2009 19:50, edited 1 time in total.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:
Εννοώ την κατηγορία Rally που απ'οτι φαίνεται ενσωματόθηκε απο φέτος στους αγώνες μας. Βλέπε 24ώρος, στον αγώνα του Κατσιμαλή και στο ΑΑdventure Marathon αν δέν κάνω λάθος. Αυτή την κατηγορία συγκρίνω, που θα τρέχει στον ίδιο αγώνα με την "δικιά μας" Open! Kαι συμπεραίνω δέν μπορώ να δώ την διαφορά ανάμεσα στις κατηγωρίες απο την στιγμή που και οι δύο κατηγορίες θα έχουν (απο του χρόνου?) τις ίδιες (σχεδόν) προδιαγραφές ασφαλείας.
Α! Οκ ! Απλά δεν έχω καταλάβει ποιές οι διαφορές απο αγωνιστική άποψη αυτής της κατηγορίας! Θα έχουν κλειστές διαδρομές?
Pet4x4 wrote: Μιλώντας για Baja στο εξωτερικό τα 150+ είναι για πρωίνο... εδώ, είναι στα 200 που δέν είναι και λίγα... καλά είναι. Η διαδρομή κυκλική, χωρίς σημειώσεις (μόνο ότι προλάβεις στον αναγνωριστικό γύρο), με road book, αλλά χωρίς πλοήγηση αφού η διαδρομή είναι κλειστή! Κορυφογραμμές, ποτάμια, ρέματα, παίζουν... ;)
Χμμμ έχει ενδιαφέρον, αλλα και το τελείως άγνωστο έχει τη χάρη του ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

stavrosd wrote:
Χμμμ έχει ενδιαφέρον, αλλα και το τελείως άγνωστο έχει τη χάρη του ;)
Συμφωνώ αλλά πλήν τον Baja, σε όλους τους υπόλοιπους θα είναι και πάλι τελείως αγνωστο! ;) Σημειώσεις, πουθενά, μόνο road book...
Last edited by Pet4x4 on Mon Jul 13, 2009 19:51, edited 1 time in total.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

nikman wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:
Νικομανώλη, Κοκολάκη, Αρη και λοιποί όσοι δεν έχετε επαφή με το θέμα
ειλικρινά, γιατί πετάγεστε;
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Καλησπέρα.Συγγνώμη για το "καπέλο" αλλα τώρα μπήκα.
Ρε Γιάννη ΗΜΑΡΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣακόμα και στα Θεία υπάρχει η Αγία Τριάδα οι Αγιοι κλπ και ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο....ΘΕΟΣ και όλοι διαθέτουν έναν στοιχειώδη ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ. :!:
Τεσπά επειδή διαβλέπω οτι΄ΚΑΤΙ σε ενοχλεί και σε "ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ" στην όλη κουβέντα,χωρίς ΙΣΩΣ :?: να καταλαβαίνω τι είναι αυτό, στο όνομα της πολυετούς γνωριμίας και φιλίας μας ??? (τουλάχιστον απο μέρους μου)(ΤΟΝΙΖΩ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ, ΠΟΛΑΑΑ ΠΟΛΑΑΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ 4Χ4,ΤΙΣ Κ1-Κ3-Κ103, ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ-ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΛΠ), στο άν έχω επαφή με το θέμα που συζητάμε εδώ και είναι "ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ",με όση δόση χιούμορ μου αφίνει ΑΚΟΜΑ ο τρόπος που γράφεις δημόσια,θα σου απαντήσω με μια παροιμία που λένε στο χωριό μου :
"ΕΛΑ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ Μ..... Η ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ" :D :D
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε φίλε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ανέβασε και μία να το κρυώσεις λίγο γιατί σε βλεπω κατευθείαν για ΡΗΓΜΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ.
Καλό απόγευμα
Νικόλα

ας μην κάνουμε διαφήμιση του "ποιός, πότε, που", γιατί ο καθείς έχει την ιστορία του και αυτή δεν αλλάζει. Καλώς ή κακώς έχεις τη δική σου και έχω τη δική μου.

Το θέμα είναι άλλο και θέλει απάντηση: γιατί δε σε ενόχλησε το γεγονός ότι σε αγώνα που ήσουν αλυτάρχης ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΝ τα συστήματα ασφάλειας στην Normal και τώρα που προσπαθούμε να τα επιτρέψουμε θες να τα κάνουμε υποχρεωτικά;


S.Doukeris wrote:Ας μην τους αδικούμε τους ανθρώπους. Ο κανονικός τους αγώνας είναι εδώ. Το άλλο είναι event της γειτονιάς και όχι FIA αγώνας.

http://www.hungarianbaja.com/docs/2008/ ... st_car.pdf
Σπύρο

αυτό λέμε τόση ώρα! Οι άνθρωποι τόλμησαν να κάνουν αγώνα "παιδιά" μαζί με αγώνα του πανευρωπαϊκού κυπέλου και εμείς αρνούμαστε να το κάνουμε, τι στιγμή που δεν τους φτάνουμε ούτε στο νυχάκι του ποδιού. Αυτό λέμε.

Θέλουν και αυτοί να "αγοράσουν" συμμετοχές; Με 10 αυτοκίνητα στην 20άδα του Πανευρωπαϊκού;
Αυτοί δε φοβούνται το ατύχημα; Έχουν άλλο άγιο αυτοί;
Εκεί δεν τρέχουν με ανοιχτό δρόμο;

Αυτά είναι τα θέματα. Να μας εξηγήσεις γιατί, εσύ και οι φίλοι σου, θέλετε να εφεύρετε και πάλι τον τροχό σε βάρος των αγώνων 4Χ4.

Καταλαβέ το: οι αγώνες 4Χ4 έχουν άλλο χαρακτήρα από τα Ραλλύ και τα Σιρκουί. Διάβασε και μάθε σε παρακαλώ.

ΥΓ. Αλήθεια, μπορεί κανείς να εξηγήσει στον κόσμο γιατί τα Baja από 400+ χιλιόμετρα κατάντησαν "ραλάκια" των 120-150; Ποιός είχε πρόβλημα; Γιατί και τότε τέθηκε θέμα ασφάλειας; Για να θυμηθούμε...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”