+1Φωκίων wrote:τελικά η κουβεντα γυρναει συνεχως γυρω γυρω απο τα ιδια και τα ιδια.
δεν βλεπω πουθενα διαχωρισμό μεταξυ παιδιων και rally.. 1 το κρατουμενο
Ποσοι χομπιστες πανε "ταπα" στις παιδιες αν εξαιρεσουμε τους γνωστους..... "ταπες"?? γιατι πιστευω οτι ο χομπιστας θα το "φυλαξει" το αμαξι του ειδικά αν ειναι το καθημερινό του
Θελω να πω οτι, αυτοι που δεν κυνηγανε κατι αλλα βρησκονται εκει για τον χαβαλε τους, αυτοι που με τα ιδια... αμορτισερ πρεπει να βγαλουν κανα χρονο κυκλοφοριας κι ετσι κι αλλιως, και με το ιδιο να πανε και σουπερμαρκετ την δευτερα και τα παιδια στο σχολειο με ΑΥΤΟ το αυτοκινητο ή που δεν εχουν την καποια οικονομικη ανεση,
αυτους λοιπον θεωρω οτι πρεπει να προστατεψουμε με ΛΟΓΙΚΑ μετρα, κι οχι να τους ζητησουμε να κανουν το αυτοκινητο τους WRC..
Τωρα θα μοπυ πειτε ποια ειναι τα λογικά??
Οι......... γνωστοι "ταπες" ( εκ του παω "ταπα") εχουν οι περισσότεροι ( πχ Σταυρος μια που ειναι εδω) ΗΔΗ λαβει τα μετρα τους για την ασφαλεια της κεφαλας τους.. απλά υποθετω πρεπει να μονταρουμε ετσι τα πραγματα ωστε οι μεν "εκρδομικοι" να μην πανε σαν το σκηλι στ' αμπελι, οι δε δευτεροι αυτα που εχουν βαλει τα ικανοποιητικά, κατ' αρχην, να εχουν μπει ΣΩΣΤΑ, και βεβαια αν εχουν βαλει και κατι παραπανω να μην τους πεταμε "στο λακο με τα φιδια" αλλαζοντας τους κατηγορία..
Απο κει και περα αν θελεις να ελενξεις αν ο αλλος περασε σε καποια στιγμη το οποιο οριο, ας ειναι καλα οι δορυφορικοι "ρουφιανοι" που και μεσες βγαζουν και μεγιστες και τα παντα...
το θεμα θα ειναι μετα οποιος ξεφυγει ΟΠΩΣ και να τον λενε, θα τον τιμωρησετε ή θα τον χαηδεψετε για πολλους και διαφορους λογους..
Καταρχήν με στεναχωρεί δύο άνθρωποι που αγαπούν το χώρο να επικοινωνούν με αυτό το ύφος
Αλλά δεν είναι μόνο δικό σας πρόβλημα

Τελειώστε με τα καρφιά και τις προσβολές και το ποιός ξέρει περισσότερα, ποιός νοιάζεται περισσότερο και μείνετε σε ολοκληρωμένες προτάσεις με βάθος και ουσία!!
Το βασικό θέμα (μη ξεχνάμε και το δευτερεύον με το κόστος του παραβόλου που ακόμα περιμένουμε!)είναι οι αγώνες να είναι όσο ασφαλείς πρέπει όχι να γίνουν τα αυτοκίνητα όσο πιο ασφαλή μπορούν να γίνουν!
Οι αγώνες οι δικοί μας (μιλάω για του τύπου αντοχής) δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο επικίνδυνοι όπως τα ράλλι.
Οι αγώνες μας είναι prima vista που σημαίνει (ειδικά οι "επισκέπτες" που λυπούνται τα αυτοκίνητά τους)οτι σε κάθε στροφή πάμε φυλαγμένα και τη φανταζόμαστε όσο πιο δύσκολη γίνεται άσε δε που συχνά πικνά σταματάμε να βρούμε το δρόμο μας.
Ο κίνδυνος βέβαια παραμονεύει σε κάθε στροφή είτε με τη μορφή γκρεμού είτε με τη μορφή ... τρακτέρ

Θα συμφωνήσω με το Φωκίωνα οτι οι συνήθεις ύποπτοι λαμβάνουν τα μέτρα τους αλλά και αυτοί το σπρωξηματάκι τους το θέλουν, γιατί όλοι μας προσπαθούμε να γλυτώσουμε κόστοι είτε χρηματικά είτε ταλαιπωρίας και δυστυχώς ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι επένδυση που δε μπορείς εύκολα να μετρήσεις (μακάρι να μή χρειαστεί ποτέ!).
Απο την άλλη οι "εκδρομείς" έρχονται και αυτοί για ανεβάσουν την αδρεναλίνη τους, να νοιώσουν την ένταση του αγώνα και την χαρά της συμμετοχής. Η μαγκιά είναι να βρείτε το τρόπο να τους προσφέρεται τα παραπάνω με ασφάλεια. Και κατα τη δικιά μου άποψη αυτό μπορείτε να το επιτύχετε με κάποια επιπλέον λογικά μέτρα ασφαλείας πχ κράνος, σχολαστικό έλεγχο για το δέσιμο αντικειμένων μέσα στο όχημα, κατάλληλα ελαστικά (μήν έρθει με τα ασφάλτινα

Πώς θα καταφέρεται όμως να μή ξενερώσουν αλλά ταυτόχρονα να μη κινηθούν με επικίνδυνες ταχύτητες (που αυτε ανεβάζουν την αδρεναλίνη που είναι ένα βασικό ζητούμενο)

Λύστε αυτό και τα υπόλοιπα νομίζω οτι θα κουμπώσουν
