Νίκο δεν έχει νόημα να το συζητάμε περισσότερο. Πόσοι είναι οι αγωνιζόμενοι που διεκδικούν πρωτάθλημα; Αυτοί που έχουν πάει σε όλους τους αγώνες, καμιά τριανταριά; Πόσοι από αυτούς τρέχουν στη νορμάλ; Γι αυτούς συζητάμε και όχι για 100 και 150 κέητζ για αυτούς που έρχονται να δουν αν τους αρέσει. Αντί λοιπόν όλοι εμείς να πιάσουμε τον ΝΙΝΟ και να κάνουμε καμιά μαζική παραγγελία πιέζοντας τον για μια καλή τιμή αντί μέσω του περιοδικού του να βρει καμιά φτηνή ζωνούλα και κανα κράνος της προκοπής (και ας διαφημίσουμε κανα μαγαζί στην ανάγκη) αντί ακόμα και αυτό που έγραψε ο Φωκίων να δώσουμε ένα πριμ σε αυτούς που θα έρθουν με σωστά μέτρα ασφαλείας, καθόμαστε και λέμε Ιστορίες σαν να μιλάμε σε παιδιά δημοτικού και με μαγκιά του στυλ "Θέλεις να τα ακούσεις τώρα τσουτσέκι".nikman wrote:Καλησπέρα σε όλους.nikman wrote:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.
Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε"![]()
για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους
Πήγαμε στην Έλπα και προσπαθούσε να πείσει τον Παυλόπουλο πως σε όλο τον κόσμο έτσι γίνονται οι αγώνες. Στο Dakar έχει και αυτοκίνητα που τρέχουν χωρίς συστήματα ασφαλείας πίσω από τα αγωνιστικά έλεγε. Στο Dakar δεν έχουν τα συστήματα ασφαλείας της ΦΙΑ αλλά του οργανωτή έλεγε. Στο transiberico τρέχουν σε ανοιχτό δρόμο απλά αυτοκίνητα έλεγε. Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ας το λήξουμε εδώ.