Γιάννης Αθανασίου wrote:Οι λύσεις στο προβλημά σας μπορεί να είναι:
1. Αγώνες με μεγάλο μήκος για να αυξάνεται η πιθανότητα λάθους απο όλα τα πληρώματα και για να μειώνεται η μέση ταχύτητα που μπορεί να πιάσουν, λόγω κούρασης και αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.
Είναι μία λύση αλλά θέλει και εδώ προσοχή γιατί αν έχεις πολλά χλμ. μπροστά σου τότε πας πολύ πιο γρήγορα γιατί ελπίζεις ότι θα το καλύψεις. Μη ξεχνάμε ότι η κούραση και η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει μπούμερανγκ για την ασφάλεια σε άπειρους. Για το λάθος, μη στηρίζεσαι σε αυτό. Οι καλοί πλοηγοί πια, αν δεν έχει λάθος το RoadBook, δεν χάνονται πουθενά, όσο γρήγορα και να πηγαίνει ο οδηγός. Άρα για τα έμπειρα πληρώματα δεν παίζει. Και το πρόβλημα είναι με αυτά τα πληρώματα που δεν μπορείς να βασίσεις τον αγώνα στη πλοήγηση. Οπότε πρέπει να "παίξεις" με την ταχύτητα και εδώ έρχεται ο σχεδιασμός των διαδρομών που λές παρακάτω.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
2. Μέσες ταχύτητες που μπορούν να πιάνονται σχετικά εύκολα χωρίς λάθος ή πρόβλημα.
Αυτό είναι που δεν θέλουν οι αγωνιζόμενοι. Καλό είναι για κάποια κομμάτια αλλά κάπου πρέπει και να ξεχωρίσουν οι γρήγοροι. Διαφορετικά καταλήγουμε σε αδιέξοδο.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
3. Διαδρομές που μειώνουν την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", δύσκολες, σκληρές, μακρινές κλπ.
Σωστό, αλλά θέλει πολλή δουλειά από τους οργανωτές για να βγάλουν αρκετά χλμ. Πάλι θέλει αυστηρό έλεγχο στα ενδιάμεσα κομμάτια.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
4. Ωράριο που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", π.χ. νύχτα!
5. Ημερομηνία που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", χειμώνας (?).
Σωστό. Θέλει και πάλι κόσμο. Όσο πιο δύσκολες οι συνθήκες τόσο καλύτερη και μεγαλύτερη οργάνωση.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
6. Συστήματα παρακολούθησης των αυτοκινήτων (τα έχουμε πλέον).
Αν μιλάμε μόνο για παρακολούθηση, δεν φτάνει. Αυτή είναι μόνο για μετά το γεγονός. Χρειάζεται καταγραφή αναλυτική και έλεγχος μετά (των ορίων) για να έχουμε μια στοιχειώδη πρόληψη και καταστολή (φυσικά και δεν γίνεται να εξαλείψουμε τον κίνδυνο).
Γιάννης Αθανασίου wrote:
7. Συστήματα ειδοπόιησης αν αυτοκίνητα βρεθούν κοντά! Τα έχουν στο Dakar!
Ίσως στο μέλλον να παίξει και αυτό

Πάλι δεν λύνει το πρόβλημα με τους τρίτους.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
8. Σημείωση των σημείων στα οποία μπορεί να υπάρξη "κίνηση" - χωριά, οικισμοί, μοναστήρια κλπ.
Συμφωνώ και γενικά όλοι το κάνουν, αλλά πρέπει να υπάρχουν και τα όρια για να συνετίζονται όλοι.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
9. Σεβασμός από τους αγωνιζόμενους του γεγονότος ότι οι αγώνες αυτοί - παγκόσμια - είναι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο όπου μπορεί να βρεθεί άλλο αυτοκίνητο ή άλλο αγωνιστικό.
Αυτό θέλει αρκετή παιδεία ακόμη για αρκετούς. Και επειδή κάποιοι δεν την έχουν χρειαζόμαστε και τον "μπαμπούλα".
Γιάννης Αθανασίου wrote:
10. Ενημέρωση των θεατών για διαδρομές που δεν συμπίπτουν με τη διαδρομή του αγώνα (σημεία, χάρτες, ωράρια κλπ.)
11. Ενημέρωση της περιοχής του αγώνα και των κατοίκων για τον αγώνα. Αφίσες και ωράρια στη διαδρομή, όπως στα
Rally.
Σωστό.
Γιάννης Αθανασίου wrote:
ΥΓ. Μέχρι στιγμής η "αρχή" ενδιαφέρεται μόνο για την προστασία των αγωνιζόμενων σε περίπτωση εξόδου. Όλα τα υπόλοιπα έχουν μείνει στην άκρη. Και αυτό είναι κακό. Πρώτα πρέπει να φροντίζουμε τα "γύρω" και μετά εμάς.
Προσπαθούμε....
