Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Nicolas »

stavrosd wrote:Το κομμάτι περι τρίτων είναι αδιαμφισβήτητο! Εννοείτε όπου υπάρχουν κτήρια οποιοδήποτε τύπου ή "πονηρά σημεία" συχνής παρουσίας τρίτων (οι οργανωτές μπορούν και οφείλουν να τα ξέρουν όταν χαράσσουν διαδρομές) πρέπει να υπάρχουν όρια! Νομίζω οτι αυτό είναι συμφωνημένο προ πολλού!
Ναι βρε Σταύρο μου, αλλά για να τονίσω αυτό που λέει ο dista, τονίζω το γεγονός πως τετρακίνητοι δεν είναι μόνο οι αγωνιζόμενοι κατά συνέπεια τους εκδρομικούς τετρακίνητους θα
τους δεις οπουδήποτε.
Εντός ή εκτός αυτοκινήτου.
Επίσης μπορείς να συναντήσεις ορειβάτες.
Και μην ξεχνάμε τα τρακτέρ...

Και όοοοολοι αυτοί μπορεί να μην είναι καν τοπικοί, για να έχουν ενημερωθεί από την οργάνωση.
Που, και να ενημερωθούν δηλαδή, χέστηκαν... Ανοιχτοί δρόμοι είναι!
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Nicolas »

DINIE wrote:Εξειγούμε για να μην παρεξηγούμε. :?
Όταν εγώ λέω για άπιαστη ΜΩΤ εννοώ ότι θα πρέπει να είναι τέτοια που να πιάνεται χωρίς κανένα λάθος πλοήγησης (κάτι που δύσκολα γίνεται), και χωρις πχ λάστιχο ή ότι άλλο μπορεί να σε καθυστερήσει. Αν κάνεις τον ιδανικό αγώνα να μπορεί να πιάνεται. Αυτά για τα trail ride.
Αν ας πούμε θέλουμε να βάλουμε μία μουαγιέν έτσι ώστε να αντανακλά ένα γρήγορο πλήρωμα που επιπλέον δεν θα κάνει λάθος πλοήγησης ούτε και θα έχει κάποια ατυχία
τότε το 70% με 80% των αγωνιζομένων που και λάθος θα κάνουν και μία ατυχία μπορεί να έχουν,
θα πρέπει για να έρθουν στα ίσα τους να πιάσουν "στιγμιαία" πολύ μεγαλύτερη της μουαγιέν.
Αν βάλεις όριο μέγιστης ταχύτητας έτσι ώστε να μην την ξεπεράσουν στην προσπάθεια να έρθουν στα ίσα τους, τότε μία ατυχία για ένα πλήρωμα σημαίνει πως δεν έχουν καμία πιθανότητα να ανακάμψουν στον αγώνα, ακόμα και αν μπορούν.

Η μουαγιέν συνήθως υπολογίζεται με γνώμωνα λίγα χασίματα και ίσως και καμία ατυχιούλα, έτσι ώστε να παίζουν όλοι.
Έτσι και αλλιώς, είναι αρκετές οι μικροζημιές που καθυστερούν ένα πλήρωμα
και δεν είναι εξαίρεση το να πάθεις κάτι που θα σε καθυστερίσει για μερικά λεπτά μόνο.
Μετά θα πρέπει να μπορείς να ανακάμψεις στον αγώνα, διότι αν δεν μπορείς, στο τέλος θα τερματίζουν μόνο 2-3 αυτοκίνητα.
Ούτε στο πρωτάθλημα δεν θα μετράει :lol:


Αν τώρα είσαι τόσο καλός και τόσο τυχερός που η μουαγιέν σου φαίνεται χαμηλή, σίγουρα θα ψιλοβαρεθείς.
Μάλλον όμως θα έχεις και αρκετές κούπες. ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Dista »

stavrosd wrote: Ε όχι και έτσι! Είναι λίγο ισοπεδωτικό.
Αν υπάρχει έλεγχος στα επικίνδυνα προς τρίτους και στα αντικειμενικά (όσο είναι δυνατό) επικίνδυνα σημεία τότε απέχουμε παρασάγγας απο τις κόντρες στην παραλιακή!
......................
Σταύρο το ίδιο λέμε, απλά δεν το διατύπωσα ολοκληρωμένα γιατί το θεώρησα αυτονόητο. Μιλάω για άπιαστες ΜΩΤ για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας και χωρίς όρια που πάνε κόντρα στο χρονόμετρο ακόμα και σε "ασφαλή" κομμάτια αλλά και για αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας σε κομμάτια με μεγάλη πιθανότητα κυκλοφορίας τρίτων(και όχι δρόμους στο πουθενά ή "φυλαγμένους").
Θα μου πείς βέβαια (και συ και πολλοί άλλοι), τι αγώνα θα κάνει τότε η Ζ2 ? Εδώ σας θέλω.
Καλά για τη Ζ3 (Entry) δεν ξέρω και δεν μπορώ να φανταστώ καν πως, με άπειρους οδηγούς αλλά κυρίως άπειρους πλοηγούς, μπορεί να γίνει παιχνίδι με όποια ΜΩΤ χωρίς πολλά ή συνεχή όρια.

Ακούω ..... :roll:
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Οι λύσεις στο προβλημά σας μπορεί να είναι:

1. Αγώνες με μεγάλο μήκος για να αυξάνεται η πιθανότητα λάθους απο όλα τα πληρώματα και για να μειώνεται η μέση ταχύτητα που μπορεί να πιάσουν, λόγω κούρασης και αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.
2. Μέσες ταχύτητες που μπορούν να πιάνονται σχετικά εύκολα χωρίς λάθος ή πρόβλημα.
3. Διαδρομές που μειώνουν την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", δύσκολες, σκληρές, μακρινές κλπ.
4. Ωράριο που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", π.χ. νύχτα!
5. Ημερομηνία που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", χειμώνας (?).
6. Συστήματα παρακολούθησης των αυτοκινήτων (τα έχουμε πλέον).
7. Συστήματα ειδοπόιησης αν αυτοκίνητα βρεθούν κοντά! Τα έχουν στο Dakar!
8. Σημείωση των σημείων στα οποία μπορεί να υπάρξη "κίνηση" - χωριά, οικισμοί, μοναστήρια κλπ.
9. Σεβασμός από τους αγωνιζόμενους του γεγονότος ότι οι αγώνες αυτοί - παγκόσμια - είναι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο όπου μπορεί να βρεθεί άλλο αυτοκίνητο ή άλλο αγωνιστικό.
10. Ενημέρωση των θεατών για διαδρομές που δεν συμπίπτουν με τη διαδρομή του αγώνα (σημεία, χάρτες, ωράρια κλπ.)
11. Ενημέρωση της περιοχής του αγώνα και των κατοίκων για τον αγώνα. Αφίσες και ωράρια στη διαδρομή, όπως στα
Rally.

Προσθέστε αν έχετε σκεφτεί κάτι άλλο.

ΥΓ. Μέχρι στιγμής η "αρχή" ενδιαφέρεται μόνο για την προστασία των αγωνιζόμενων σε περίπτωση εξόδου. Όλα τα υπόλοιπα έχουν μείνει στην άκρη. Και αυτό είναι κακό. Πρώτα πρέπει να φροντίζουμε τα "γύρω" και μετά εμάς.
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Nicolas wrote:
Αν τώρα είσαι τόσο καλός και τόσο τυχερός που η μουαγιέν σου φαίνεται χαμηλή, σίγουρα θα ψιλοβαρεθείς.
Μάλλον όμως θα έχεις και αρκετές κούπες. ;)
Εγώ δεν είπα ότι η μουαγέν μου φαίνεται χαμηλή. Είπα ότι σε όσους αγώνες έχω πάρει μέρος δεν είναι άπιαστη, όχι ότι την έχω πιάσει. :x Δεν βλέπω γιατί η ΜΩΤ πρέπει να είναι χαμηλή έτσι ώστε να πιάνεται από πολλούς. Αν ήταν έτσι θα την έπιανα και εγώ και τότε θα ήταν βαρετό για τους υπόλοιπους που τρέχουν χρόνια. ;)
Τώρα για τις κούπες, άστο καλύτερα. Δεν λέμε για τον καιρό τίποτα. :lol: :lol: :mrgreen:
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Πρώτα πρέπει να φροντίζουμε τα "γύρω" και μετά εμάς.
Αρχικά να τονίσω οτι συμφωνώ 1000% με αυτό. Το αν κοστολογούμε το κεφάλι μας λιγότερο απο ένα cage είναι δικό μας θέμα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Απο την άλλη όμως αν γίνει καμία στραβή θα την πληρώσουμε όλοι :roll:
Στα αλλα τώρα αν μπορείς Γιάννη εξήγησε το 1ο και το 8ο γιατί δεν τα κατάλαβα πώς βοηθάνε ακριβώς?
Τα άλλα πράγματι ισχύουν αλλά είτε δεν μπορούν να εφαρμοστούν (5,7), είτε δεν μας αρέσουν(2), είτε είναι διφορούμενα απο κάποιους (4) είτε ήδη εφαρμόζονται (3,6,9).
Οπότε τα μόνα που μπορούμε να δούμε είναι το 4ο αν και κατα πόσο μπορούμε να το συμφωνήσουμε και τί βελτιώσεις σηκώνουν τα 3,6,9. και επιπλεόν αυτά που συζητάμε παραπάνω περι ορίων και τρόπου χρονομέτρησης
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Dista »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Οι λύσεις στο προβλημά σας μπορεί να είναι:

1. Αγώνες με μεγάλο μήκος για να αυξάνεται η πιθανότητα λάθους απο όλα τα πληρώματα και για να μειώνεται η μέση ταχύτητα που μπορεί να πιάσουν, λόγω κούρασης και αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.
Είναι μία λύση αλλά θέλει και εδώ προσοχή γιατί αν έχεις πολλά χλμ. μπροστά σου τότε πας πολύ πιο γρήγορα γιατί ελπίζεις ότι θα το καλύψεις. Μη ξεχνάμε ότι η κούραση και η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει μπούμερανγκ για την ασφάλεια σε άπειρους. Για το λάθος, μη στηρίζεσαι σε αυτό. Οι καλοί πλοηγοί πια, αν δεν έχει λάθος το RoadBook, δεν χάνονται πουθενά, όσο γρήγορα και να πηγαίνει ο οδηγός. Άρα για τα έμπειρα πληρώματα δεν παίζει. Και το πρόβλημα είναι με αυτά τα πληρώματα που δεν μπορείς να βασίσεις τον αγώνα στη πλοήγηση. Οπότε πρέπει να "παίξεις" με την ταχύτητα και εδώ έρχεται ο σχεδιασμός των διαδρομών που λές παρακάτω.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 2. Μέσες ταχύτητες που μπορούν να πιάνονται σχετικά εύκολα χωρίς λάθος ή πρόβλημα.
Αυτό είναι που δεν θέλουν οι αγωνιζόμενοι. Καλό είναι για κάποια κομμάτια αλλά κάπου πρέπει και να ξεχωρίσουν οι γρήγοροι. Διαφορετικά καταλήγουμε σε αδιέξοδο.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 3. Διαδρομές που μειώνουν την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", δύσκολες, σκληρές, μακρινές κλπ.
Σωστό, αλλά θέλει πολλή δουλειά από τους οργανωτές για να βγάλουν αρκετά χλμ. Πάλι θέλει αυστηρό έλεγχο στα ενδιάμεσα κομμάτια.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 4. Ωράριο που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", π.χ. νύχτα!
5. Ημερομηνία που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", χειμώνας (?).
Σωστό. Θέλει και πάλι κόσμο. Όσο πιο δύσκολες οι συνθήκες τόσο καλύτερη και μεγαλύτερη οργάνωση.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 6. Συστήματα παρακολούθησης των αυτοκινήτων (τα έχουμε πλέον).
Αν μιλάμε μόνο για παρακολούθηση, δεν φτάνει. Αυτή είναι μόνο για μετά το γεγονός. Χρειάζεται καταγραφή αναλυτική και έλεγχος μετά (των ορίων) για να έχουμε μια στοιχειώδη πρόληψη και καταστολή (φυσικά και δεν γίνεται να εξαλείψουμε τον κίνδυνο).
Γιάννης Αθανασίου wrote: 7. Συστήματα ειδοπόιησης αν αυτοκίνητα βρεθούν κοντά! Τα έχουν στο Dakar!
Ίσως στο μέλλον να παίξει και αυτό :? Πάλι δεν λύνει το πρόβλημα με τους τρίτους.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 8. Σημείωση των σημείων στα οποία μπορεί να υπάρξη "κίνηση" - χωριά, οικισμοί, μοναστήρια κλπ.
Συμφωνώ και γενικά όλοι το κάνουν, αλλά πρέπει να υπάρχουν και τα όρια για να συνετίζονται όλοι.
Γιάννης Αθανασίου wrote: 9. Σεβασμός από τους αγωνιζόμενους του γεγονότος ότι οι αγώνες αυτοί - παγκόσμια - είναι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο όπου μπορεί να βρεθεί άλλο αυτοκίνητο ή άλλο αγωνιστικό.
Αυτό θέλει αρκετή παιδεία ακόμη για αρκετούς. Και επειδή κάποιοι δεν την έχουν χρειαζόμαστε και τον "μπαμπούλα".
Γιάννης Αθανασίου wrote: 10. Ενημέρωση των θεατών για διαδρομές που δεν συμπίπτουν με τη διαδρομή του αγώνα (σημεία, χάρτες, ωράρια κλπ.)
11. Ενημέρωση της περιοχής του αγώνα και των κατοίκων για τον αγώνα. Αφίσες και ωράρια στη διαδρομή, όπως στα
Rally.
Σωστό.
Γιάννης Αθανασίου wrote: ΥΓ. Μέχρι στιγμής η "αρχή" ενδιαφέρεται μόνο για την προστασία των αγωνιζόμενων σε περίπτωση εξόδου. Όλα τα υπόλοιπα έχουν μείνει στην άκρη. Και αυτό είναι κακό. Πρώτα πρέπει να φροντίζουμε τα "γύρω" και μετά εμάς.
Προσπαθούμε.... :oops:
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δημήτρη

α. Χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια.
β. Χρειάζεται αποδέσμευση απο "κέντρα" τα οποία επιβάλλουν άλλες λύσεις.
γ. Χρειάζεται σωστή αξιολόγιση των υπαρχόντων λύσεων.

Δυστυχώς κανένα από τα τρία δεν ισχύει σήμερα και αυτό είναι κακό.

Για τα υπόλοιπα
1. Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Όσο μεγαλύτερος ο αγώνας, τόσο συγκρατημένος ο ρυθμός.
2. Αν αρχίσουν να τις πιάνουν πολλοί σημαίνει πως είναι μικρές. Αν δεν τις πιάνει κανένας είναι μεγάλες. Η αξιολόγιση είναι απλή λοιπόν.
3. Ας κάνουν και τίποτε οι οργανωτές. Δε στήνεται αγώνας μέσα σε μία εβδομάδα όπως θέλουν κάποιοι.
4.5. Εδώ μάλλον διαφωνείς με την "αρχή". Τους το έχεις πει;
6. Πλέον έχουμε τα πάντα (ή μου φαίνεται απλά;)
7. Στον 24ωρο θα το δοκιμάσουμε και θα σου πω (!!!)
8. Και βέβαια με όρια.
9. Δε γίνεται να υπάρχει παντού ένας μπαμπούλας, ούτε να προβλευθούν όλα. Θέλει παιδεία...
10.11. Ναι, αλλά να αρχίσει να γίνεται...
Φωκίων

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Φωκίων »

Αν μου επιτρεπετε αν και οχι αγωνιζομενος ή οργανωτης να θεσω στα εξης

3. Διαδρομές που μειώνουν την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", δύσκολες, σκληρές, μακρινές κλπ.
4. Ωράριο που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", π.χ. νύχτα!
5. Ημερομηνία που μειώνει την πιθανότητα ύπαρξης "εκδρομέων", χειμώνας (?).


Τα οποια βλεπω ως συνολο διοτι εχω στο νου μου τους θεατες.
Αγωνας χωρις θεατες....
Αν - παρ' ελπιδα :D - ερθουν θεατες ( πλην εκινησης τερματισμου βεβαια ) ισως λεω ΙΣΩΣ
εμφανιστει και κανας τυπος που λεγεται..... Χορηγός.... λεμε τωρα μαγικές λεξεις....

Εχωντας την εμπειρία στο Πευκί ( γιαννη εχασες - δε πειραζει - περαστικα ) η κλειστή ειδική ηταν μαγεια και μαλλον ειδα περισσότερους θεατες απο ολους τους αγωνες του ειδους μας μαζι....

Ξερω ειναι "μανικι"..
αλλα.....

οπως επεισεις και κατα προεκταση, να "βγαινουν" σημεια προσβασιμα εκτός ειδικής και καποιες οδηγιες πως μπορει να φτασεις εκει χωρις να ενοχλήσης... οκ αγωνας ανοιχτός αλλα μην το ζοριζουμε κι ολας....
Ο 24ωρος το ειχε για καποια σημεια
στο Πευκι οι θεατες αμοληθηκαν πριν την εκινηση... αλλα ηταν μια ειδική και μικρή
ακομα κι η Εκαλη με το Παραλληλοδρομιο, σαν ιδεα ηταν σωστη αλλα βεβαια ποτε δε διαφημιστικε το πραμα και οι θεατες ηταν τα σερβις των αγωνιζομενων και βεβαια η πιστα η ιδια ειχε θεμα για τα δικά μας περιπτερα, αλλα σαν ιδεα - σκεπτικό ηταν πιστευω σωστό ΑΝ ειχε επικοινωνηθει στον κοσμο...

δε ξερω λεω...
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Φωκίωνα

το 3,4,5 συνδυάζονται μόνο με το
10. Ενημέρωση των θεατών για διαδρομές που δεν συμπίπτουν με τη διαδρομή του αγώνα (σημεία, χάρτες, ωράρια κλπ.)
που το έχει κάνει μόνο ένας αγώνας μέχρι στιγμής, τα τρία τελευταία χρόνια μάλιστα. Αλλά, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τα κριτήρια αξιολόγησης είναι ΑΛΛΑ... και ο αγώνας αυτός βρέθηκε εκτός!
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”