ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

D.Papadimitriou wrote:Γιάννη δεν με ενδιαφέρει να εφεύρουμε τίποτα,αυτό που βλέπω είναι ότι στις 20 σελίδες που εχουν γραφτεί μόνο 2 ή 3 ποστ έχουν προτάσεις που θα βοηθήσουν την κατάσταση και απο αυτά το ένα είναι του littledevil,όσο για τους περιορισμούς στα ραλλύ το ξέρεις πολύ καλά ότι τα κιλά από μόνα τους δεν λένε τίποτα αφού είναι συνάρτηση και άλλων πραγμάτων,αλλά αφού η δομή του πρωταθλήματος των ραλλύ είναι τόσο καλή χρησιμοποιήστε την εσείς οι οργανωτές και προσορμώστε την στα δικά μας δεδομένα.
Αυτό θέλω να σου πω: άλλο τα Rally, άλλο οι αγώνες 4Χ4. Δοκιμάσαμε rally και απέτυχε. Και έχουμε δεδομένα πως το άλλο σχέδιο έχει πετύχει.

Φωκίωνα,
αυτό προσπαθώ να πω. Ότι μπορούν να συνυπάρξουν και τα δύο: ο "αγώνας" και η "παιδειά", χωρίς το ένα να υπερσκελίζει το άλλο.

Όσο αφορά τον ανοιχτό δρόμο, η FIA λέει ότι "...μπορεί και να είναι κλειστός. Αν είναι είναι κλειστός, αυτό πρέπει να επισημαίνεται στους κανονισμούς". Για μένα αυτό λέει ότι οι αγώνες ΜΠΟΡΟΥΝ και ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε ανοιχτό στην κυκλοφορία δρόμο.

Και ο κανονισμός της FIA λέει για περιοχές ελεγχόμενης ταχύτητας, ποινές για υπερβολική ταχύτητα και όλα αυτά που συζητήθηκαν προχθές και θα ανακοινωθούν σύντομα.

Το πνεύμα είναι, διορθώστε με αν κάνω λάθος, ότι οι μέσες ταχύτητες θα περιοριστούν τουλάχιστον κάτω από τα 40.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Ίσως τα γραφόμενα μου να μην αρέσουν σε κάποιους κατά τα άλλα φίλους αλλά σας παρακαλώ ακούστε με
έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σας οτι δεν έχω να κερδίσω τίποτα από αυτό
αλλά λόγω της ιδιότητάς μου στο forum και της γενικότερης ενασχόλησή μου με τους αγώνες
άλλοτε σαν αγωνιζόμενος, άλλοτε σαν κριτής και άλλοτε σαν τεχνικός έφορος, εκ των πραγμάτων ακούω πολλά
από διάφορες "ομάδες" φίλων.


Συγνώμη ρε παιδιά αλλά όλα αυτά μου φαίνονται πονάει κεφάλι κόψει χέρι.
Δηλαδή αντί να ορίσει η ΕΘ.Ε.Α. κανόνες για ένα παιχνίδι, καθόμαστε και συζητάμε
όχι τί θέλουμε αλλά τί νομίζουμε οτι θέλουν οι αγωνιζόμενοι και οι οργανωτές μαζί.
Και τελικά αντί να επιβληθούν τα πρέποντα, συζητάμε για μικρότερες μουαγιέν για να μην σκοτωθούμε.
Όταν έχουμε πληρώματα που θα μπορούσαν να σταθούν σε διεθνούς επιπέδου αγώνες
εμείς τους φιμώνουμε για να ακολουθήσει ο "χομπίστας" με το Rav.
Και ναι, ο "χομπίστας" με το Rav μπορεί να κερδίσει αγώνες, διότι εκεί που το Rav
πάει με ασφάλεια τους αφήνουμε όλους χύμα και εκεί που χρειάζεσαι το τούμπανο
τους κρατάμε γιατί δεν φοράει ο "χομπίστας" κλουβί...


Γιάννη, γενικότερα οι απόψεις μας συμπίπτουν ωστόσο διαφωνώ κάθετα στο "να καλυφθούν όλοι".
Αυτό είναι το παιχνίδι, έτσι πρέπει να παίζεται και όποιος θέλει το ακολουθεί.
Τί σημαίνει όλοι? Γιατί να καλυφθούν όλοι?


Δεν μπορείς να προσαρμόζεις ένα παιχνίδι στις εκάστοτε συνθήκες και οικονομική δυνατότητα
του αγωνιζόμενου ή του διοργανωτή διότι έτσι θα καταλήξουμε να κάνουμε λασπόλουτρα σε 10 πόντους λακούβες.
Έχω την εντύπωση οτι ο μόνος λόγος που δεν έχουμε ακόμα ενιαίους και οριστικούς κανονισμούς
είναι το γεγονός οτι αντί να φτιάξουμε κανονισμούς για το παιχνίδι προσπαθούμε να φτιάξουμε
κανονισμούς για τους παίχτες. Και οι παίχτες είναι πολύ ετερόκλητο σύνολο.
Στα ράλλυ, στις αναβάσεις κλπ ο αγωνιζόμενος στέκει σούζα στον τεχνικό έφορο διότι ξέρει οτι
ο κανονισμός είναι ένας και απαράβατος, οι συνθήκες σκληρές και ο τεχνικός έφορος αυστηρός.
Στους δικούς μας αγώνες, λες σε κάποιον μία παρατήρηση και σου ζητάει και τα ρέστα που πας να τον συμβουλεύσεις.
Αλήθεια από που πηγάζει αυτή η συμπεριφορά και τελικά η άρνηση του αγωνιζόμενου να εναρμονιστεί
με τους τυπικούς κανόνες ασφαλείας?
Μήπως πηγάζει από την αδιαφορία του αγωνιζόμενου για την ζωή του ή
μήπως πηγάζει από το γεγονός οτι κάθε χρόνο του ζητάμε άλλα και έχουμε χάσει πλέον το κύρος μας
ενώ ο αγωνιζόμενος κάθε χρόνο πρέπει να διορθώνει ή πληρώνει εκ νέου πράγματα που θα έπρεπε
απλά να υπάρχουν και να συντηρούνται?

Φτιάξτε διαφορετικά πρωταθλήματα, φτιάξτε διαφορετικές διαδρομές για την κάθε κατηγορία.
Θα μου πεις θέλει κόσμο για να γίνει.

Ε, ναι , συμφωνώ αλλά...
να μην χαλάσουμε τον χομπίστα, να μην κάνει πολλά έξοδα ο ερασιτέχνης, να μην αφήσουμε τον "επαγγελματία"
να κάνει αγώνα αλλά βόλτα, να μην κάνει πολλά έξοδα και κόπο ο οργανωτής και και και και ...

Μήπως τελικά αγαπητοί μου συνάδελφοι, δεν έχουμε τα φόντα, ούτε οι οργανωτές αλλά ούτε και οι αγωνιζόμενοι
να παίξουμε το παιχνίδι μας όπως του πρέπει?
Γιατί αν είναι να βολευόμαστε όλοι εις βάρος του παιχνιδιού, να το βράσουμε και το παιχνίδι και όλα και να γίνετε όλοι σας
μέλη στο καγκουροκλάμπ του forum μας και να πάμε να κάνουμε σούζες σε αναχώματα και χειρόφρενα στα γαρμπίλια.

Να πω και κάτι ακόμα...

Προτιμώ να υπάρχει ομοφωνία στην επιτροπή παρά να συμφωνώ με την απόφαση.
Αν δεν συμφωνείτε, διαλύστε το, φτιάχτε νέα επιτροπή που συμφωνούν όλοι, κάντε τους κανονισμούς σας και το
παιχνίδι σας και δείτε το αποτέλεσμα. Βάλτε πράγματα στην "παραγωγή" γιατί ο κόσμος βαρέθηκε τις κουβέντες.
Αν δεν θέλετε να διαλύσετε την επιτροπή μάθετε να δέχεστε την απόφαση της πλειοψηφίας.
Σέβομαι την απόφαση της πλειοψηφίας σημαίνει οτι μπορώ να γκρινιάζω όσο θέλω αλλά πορεύομαι σύμφωνα με αυτό που δεν συμφωνώ.
Και αν δεν μπορώ να πορευτώ σύμφωνα με την πλειοψηφία, παραιτούμαι.
Γιατί μέχρι στιγμής συζητάμε πάνω σε ανύπαρκτες ή ανεφάρμοστες αποφάσεις, για αναπόδεικτες συνέπειες και διυλίζουμε τον κώνωπα.
Εν τω μεταξύ όμως συνεχίζουμε τους αγώνες και κάποια στιγμή κάποιος από εμάς θα μας λείψει και ακόμα περισσότερο θα λείψει στην οικογένειά του. Επίσης δεν θέλω να δω κανέναν μας σε καροτσάκι από "παιδειά".


Συγνώμη για την αγανάκτηση από όλους όσοι θίγονται, αλλά, ρε γαμώτο, συνεδρίασε η επιτροπή χθες και μετά το πέρας της συνεδρίασης τσακώνεται στο forum?
Αν είναι να αποφασίσουμε εδώ για το μέλλον των αγώνων, να φτιάξω και μία ψηφοφορία και αυτή να είναι η επίσημη γραμμή μας.
Γιατί όχι δηλαδή?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Αν θελετε να συζητησουμε το θεμα της ΜΩΤ οκ.. Γιατι αν συζηταμε 300 πραματα ταυτοχρονα δεν βγαινει ακρη

Η μωτ ελεγχεται πολυ ευκολα σχετικά
α. με ρανταρ σε κρυφα σημεια ( δουλεψε στο Πευκι ημουν ενας απο τους "μετρητες")
β. οχι φλαταδουρες
γ. Πολλα ΣΕΔ με χρονομετρα.
δ. καταγραφη διαδρομης με gps και βλεπεις και μεγιστη ταχυτητα και μεση και τα παντα μεχρι και η μπαχατελα μου με το ozi το κανει αυτο ( ηδη υπαρχει σχετικη εμπειρια σε αυτο )
ε. ( λεμε τωρα ) μεσω αμφιδρομου gps οπου ο οργανωτης ξερει ανα πασα στιγμη που ειναι ο καθενας κ.λ.π. κ.λ.π. κι αυτο εξυπηρετει και σκοπους ασφαλειας
στ. συνδιασμό των ανωτερω
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Μια απαραιτητη διευκρινηση.
Ολα τα ανωτερω τα ειπα εχωντας στο νου μου τις παιδιες κι επουδενι τα ραλλυ μπαχα οπως θελετε πειτε τα..
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Νικόλα

διαφωνώ μαζί σου.

Αν μπορούμε να τους καλύψουμε όλους, γιατί να μην το κάνουμε;

Και απο τη στιγμή που ξέρουμε το πώς, που η αντίρρηση; Στο ότι θα πρέπει να αλλάξει κάτι στα enduro; Ε, ας αλλάξει. Από το 2003 έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω πως τα enduro δεν ταιριάζουν στο 4Χ4 που θέλει αγώνες με διάρκεια, όπου να μετρούν πολλοί παράγοντες, αλλά ποιός ακούει;

Με τα Trophy καταλάβαμε τί πρέπει να γίνει και ακολουθήσαμε το δρόμο της Ορεστιάδας, που ήξερε πως να κάνει έναν πετυχημένο αγώνα. Στους αγώνες αντοχής γιατί δεν ακολουθούμε το δρόμο του 24ωρου; Εκτός αν πιστεύετε ότι έχω το μαγικό ραβδάκι και έχει τέτοια επιτυχία ο αγώνας. Είναι οι αποφάσεις, οι κανονισμοί, που τον κάνουν να ξεχωρίζει. Αν είχαμε ενδώσει το 2005 και τον είχαμε κάνει αντίστοιχο με τους υπόλοιπους, θα κλέγαμε και εμείς τη μοίρα μας σήμερα.

Πάρτε το παράδειγμα της FIA: θέλησε να φέρει το Dakar στα μέτρα της. Και το Dakar πήρε το δικό του δρόμο. Σήμερα οι αγώνες του Dakar Series έχουν 100+ συμμετοχές και όλες τις ομάδες μέσα και της FIA 20 με 30, και ελάχιστους κορυφαίους κάθε φορά. Δε θέλει κόπο. Θέλει τρόπο!
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Νικόλα

διαφωνώ μαζί σου.

Αν μπορούμε να τους καλύψουμε όλους, γιατί να μην το κάνουμε;
Και απο τη στιγμή που ξέρουμε το πώς, που η αντίρρηση; Στο ότι θα πρέπει να αλλάξει κάτι στα enduro; Ε, ας αλλάξει. Από το 2003 έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω πως τα enduro δεν ταιριάζουν στο 4Χ4 που θέλει αγώνες με διάρκεια, όπου να μετρούν πολύ παράγοντες, αλλά ποιός ακούει;
Γιάννη μου, αν μπορείς κάντο και εγώ μαζί σου. Αλλά δεν γίνεται.
Η μείωση της μουαγέν είναι αστείο. Ή στραβή μπορεί να γίνει είτε με 40 είτε με 20. Και στον γκρεμό δεν θα πέφτεις με μουαγέν.
Επιπλέον, είσαι πολύ έμπειρος και γνωρίζεις καλύτερα από όλους οτι μουαγέν 40 σημαίνει οτι θα πας και με 80.
Μουαγέν 35 σημαίνει οτι θα πας και πάλι με 75-80. Ωστόσο τα crash test γίνονται με 40.
Επιπλέον, στους αγώνες μας είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι επιπόλαιες ζημιές. Λάστιχο, στράβωμα τροχού κλπ.
Όταν λοιπόν στην 4η από τις δέκα τουλίπες γίνει το μικροατύχημα και χάσεις 10 λεπτά πόσο τάπα θα πας
μετά για να προλάβεις την μουαγέν σου? Έχει πραγματικά νόημα το μουαγέν 35?


Γιάννης Αθανασίου wrote: Με τα Trophy καταλάβαμε τί πρέπει να γίνει και ακολουθήσαμε το δρόμο της Ορεστιάδας, που ήξερε πως να κάνει έναν πετυχημένο αγώνα. Στους αγώνες αντοχής γιατί δεν ακολουθούμε το δρόμο του 24ωρου; Εκτός αν πιστεύετε ότι έχω το μαγικό ραβδάκι και έχει τέτοια επιτυχία ο αγώνας. Είναι οι αποφάσεις, οι κανονισμοί, που τον κάνουν να ξεχωρίζει. Αν είχαμε ενδώσει το 2005 και τον είχαμε κάνει αντίστοιχο με τους υπόλοιπους, θα κλέγαμε και εμείς τη μοίρα μας σήμερα.
Συγνώμη που στο λέω, εκτιμώ απεριόριστα τις ικανότητές σου στην διοργάνωση αγώνων, αλλά η γνώμη μου είναι
οτι και εσύ και όλοι οι οργανωτές είστε απλά τυχεροί που δεν έχει γίνει ακόμα η στραβή.
Θυμήσου τις περιγραφές των αγωνιζομένων από το 24ώρες 2008 που πήγαιναν με 100 στο λασπωμένο χώμα με ομίχλη και πες μου
οτι είχε νόημα η μουαγέν που επέβαλλαν οι κανονισμοί...
Γιάννης Αθανασίου wrote: Πάρτε το παράδειγμα της FIA: θέλησε να φέρει το Dakar στα μέτρα της. Και το Dakar πήρε το δικό του δρόμο. Σήμερα οι αγώνες του Dakar Series έχουν 100+ συμμετοχές και όλες τις ομάδες μέσα και της FIA 20 με 30, και ελάχιστους κορυφαίους κάθε φορά. Δε θέλει κόπο. Θέλει τρόπο!
Γιάννη, εγώ επικεντρώνομαι στο θέμα της ασφάλειας και δεν με απασχολεί καθόλου ποιός θέλε να φέρει στα μέτρα του τι.
Βρείτε μου ένα αγωνιστικό του Dakar και βάλε μου μουαγέν 300.
Όσο όμως οδηγούν ψηλωμένα samurai, χωρίς κλουβί, η μουαγέν δεν έχει σημασία. Οι στραβές γίνονται και με μηδέν.

Αυτή εναι η ταπεινή μου γνώμη.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Αν θεωρείς την τύχη παράγοντα, τότε πρέπει να είμαι πολυ τυχερός: 7 χρόνια, περίπου 350 αγωνιζόμενοι, κάνουν περίπου 250.000 χιλιόμετρα. Και κανένα ατύχημα!

Α, να σου πω πως δεν φημίζομαι για την τύχη μου! Χθες έπεσε ο τοίχος μια πολυκατοικίας και έπαθε το Mazda μου 3000 ευρώ ζημιά.

Είπαμε, και εδώ και στην επιτροπή, πως το GPS θα γίνει υποχρεωτικό για να υπάρχουν ζώνες μειωμένης ταχύτητας, τις οποίες ζητά και η FIA στους δικούς της αγώνες.

Tα regularite δεν είναι δική μας εφεύρεση. Είναι των αγώνων των ιστορικών αυτοκινήτων, που κάνουν regularite σε ανοιχτό δρόμο, άσφαλτο, εδώ και πολλά χρόνια. Δεν έχω ακούσει για ατύχημα, παρόλο που μιλάμε για πολύ δυνατά αυτοκίνητα - π.χ. Porsche 911 - και ανύπαρκτους κανόνες ασφαλείας στα αυτοκίνητα. Και μην μου πεις δεν τρέχουν, γιατί δεν είναι λίγοι εκείνοι που γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την μέση ταχύτητα και πάνε... φέτες. Στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

Ας σταματήσουμε να βλεπουμε φαντάσματα. Με μέση ωρίαία 25 και έλεγχο κάποιων επικίνδυνων σημείων, είμαστε ασφαλείς. Με τα μέτρα που λες θα είμαστε ασφαλείς για ένα και μόνο λόγο: ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ!
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Πραγματικά δεν έχω καταλάβει τι έγινε στην ΕΘΕΑ! :evil:
Τι συζητήθηκε ?
Τί αποφασίστηκε (που δε νομιζω να καταφέρατε να συμφωνήσετε σε τίποτα)?
Περίμενα κάτι σε συνέχεια αυτών που συζητάμε αλλά σκόρπια πράγματα "Νομίζω αυτό...",Ειπώθηκε μάλλον αυτό.." κλπ,κλπ...
Κρίμα :evil:

Όσο αφορά τα υπόλοιπα που συζητούνται:

Nicolas θα διαφωνήσω μαζί σου.
Δηλαδή οι διοργανώσεις αυτές (πες τες αγώνες) καλό θα είναι να φροντίζουν για όλους αλλίως το άθλημα θα πεθάνει.
Συμφωνώ οτι η ασφάλεια τόσο απο μεριά εξοπλισμού όσο και απο παρακολούθησης του αγώνα πρέπει να συξηθούν,αλλά νομίζω οτι υπάρχει χώρος (ή πρέπει να τον δημιουργήσουμε ) για αυτούς που θέλουν να γνωρίσουν το παιχνίδι, γιαυτοθς που θα παίξουν σε δύο αγώνες το χρόνο. Να υπάρχουν οι κατηγορίες αυτές που με την όποια ιδιομορφία τους θα διασκεδάσουν το κόσμο, να νιώσουν οτι πέρνουν μέρος σε ένα διαγωνισμό.Αν θέλουν εκτός απο τη διασκέδαση να αναιβάσουν και την αδρεναλίνη, τότε συμφωνώ μαζί σου οτι θα πρέπει να αναιβάσουν και τον εξοπλισμό ασφαλείας του. ;)

Διαφωνώ κάθετα με σένα Γιάννη να βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα απο κοινού Open, Normal, Entry και δε ξέρω εγώ ποιες άλλες όταν οι επιμέρους βαθμολογίες θα βγαίνουν απο άλλους κανόνες. Έχει αποδειχτεί πολλάκις οτι normal αυτοκίνητα πάνε πιο γρήγορα απο πολλά Open άρα ο βαθμός δυσκολίας μιας υψηλότερης ΜΩΤ στην Open δεν είναι ανάλογος τις ικανότητας (πολλές φορές είναι και αντιστρόφως ανάλογος)επίτευξης μιας χαμηλότερης ΜΩΤ απο τα Normal άρα...
Πχ
Πρόταση 1
Κατηγορία Open: μέση ωριαία 35 π.χ. Ο αγωνιζόμενος έχει συνολική ποινή 3 λέπτα.
Κατηγορία Normal: μέση ωριαία 25. O αγωνιζόμενος έχει συνολική ποινή 2:59.
Κερδίζει αυτός της Normal τον αγώνα και όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς το πρωτάθλημα.
Αν το 35 τις Open ήταν στο Θεό για τις συνθήκες (δε τρέχουμε σε πίστα!) και ο φουκαράς διάλυσε το αυτοκίνητο για να πετύχει αυτό το χρόνο ,ενώ το 25 τις Normal βγαίνει και με στάση για κατούρημα, είναι δίκαιο ο normal να πάρει κεφάλι στο πρωτάθλημα? :?:
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Γιάννη,

Σου ανέφερα και πριν οτι εκτιμώ απεριόριστα τις ικανότητές σου στην διοργάνωση αγώνων, ωστόσο αν πιστεύεις
οτι το οτι δεν έχει πέσει κανένας από γκρεμό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην χαμηλή μέση που έβαλες, πάω πάσο.

Σου ανέφερα επίσης ένα παράδειγμα για καθυστέριση μέσα στην ειδική, το οποίο κατά την γνώμη μου είναι αντιπροσωπευτικό
και δεν μπορούμε να το ελέγξουμε. Επιπλέον το gps σε αυτή την περίπτωση δεν έχει νόημα. Ζητάς από τον
αγωνιζόμενο να βγάλει μέση 30 και βγάζει μέση 30. Δεν είναι παράνομο να κάτσει να πιεί καφέ (που λέει ο λόγος) και
10 λεπτά πριν το τέλος να το λιώσει. Και παρόλα αυτά του επιτρέπουμε να το κάνει χωρίς ασφάλεια.

Και στις 24ώρες οι μέσες ήταν χαμηλές αλλά όπως σου είπα θυμήσου τις περιγραφές για τις ειδικές.
Και πάλι χωρίς προστασία.

Θυμάστε την τελευταία τούμπα του Μανώλη του Νταή?
Υπάρχει σχετικό βίντεο στο youtube.
Με όσα χιλιόμετρα πήγαινε? Σχεδόν τίποτα.
Και αν είχε γκρεμό δίπλα?

Θυμάστε όταν το αυτοκίνητο του Καραφωτιά έσπασε την κολώνα του τιμονιού και έφυγε ευθεία στην στροφή?
Με πόσα πήγαινε? Σχεδόν τίποτα.
Και αν είχε γκρεμό ευθεία?

Και αν το δούμε και αλλιώς, έστω οτι είσαι ο πιο άτυχος άνθρωπος του κόσμου, αλλά οι αγωνιζόμενοι είχαν άγιο.
Δεν αναφέρομαι προφανώς σε σένα αλλά σε όλους όσους οργανώνουν αγώνες.

Ένας φίλος μου θύμησε οτι
ακόμα και στα ιστορικά στην πιο απλή κατηγορία με μουαγέν 15 στην άσφαλτο, που ο αγωνιζόμενος έχει δώσει ένα σωρό χρήματα για να
φτιάξει ένα ιστορικό με πινακίδες ιστορικού και όλα τα κομφόρ, τους υποχρεώνουν να φοράνε ζώνες 4 σημείων και roll bar.
Roll bar, σημαίνει πολλές τρύπες στο ιστορικό και αυτοφερόμενο αμάξωμα και δεν χρειάζεται να πω τί σημαίνει.
Και παρόλα αυτά οι αγωνιζόμενοι αν θέλουν να τρέξουν το κάνουν.

Και εμείς με τις τουμπανίες μας, συζητάμε για ένα κωλοκλουβί των 1000 ευρώ όταν το φθηνότερο μπλοκέ κάνει 700
μόνο τα ανταλλακτικά.


Αγαπητέ μου Σταύρο,
νομίζω οτι δεν κατάλαβες το πνεύμα μου.
Αν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 για το μπλοκέ του μπορεί να τα δώσει για το κλουβί του ή γενικότερα για την ασφάλειά του.
Και ναι, όποιος έρχεται να τρέξει σε αγώνα ξέρει οτι στα έξοδα περιλαμβάνονται ενα με δύο service, ένα σετ ελαστικών, συμμετοχή, καύσιμα κλπ, ε λοιπόν ας ξέρει οτι απαιτείται και κάτι ακόμα που σχετίζεται με την ασφάλειά του.
Αν δεν θελει, ας μην έρθει.
Ασφαλώς και δεν απαιτώ την εφαρμογή κανονισμών ασφαλείας rally.
Ένα κλουβί ρε παιδιά. Και στις entry κατηγορίες, έστω κάποια βασικά.
Δεν γίνεται να τρέχεις αγώνα με το αυτοκίνητο μαμά σε όλα.

Και με συγχωρείς που το λέω αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να επιλέξουμε.
Ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει το άθλημα ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει κάποιος από μας.
Ορίζουμε λοιπόν τις προτεραιότητές μας και πορευόμαστε.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Αν θεωρείς την τύχη παράγοντα, τότε πρέπει να είμαι πολυ τυχερός: 7 χρόνια, περίπου 350 αγωνιζόμενοι, κάνουν περίπου 250.000 χιλιόμετρα. Και κανένα ατύχημα!

Α, να σου πω πως δεν φημίζομαι για την τύχη μου! Χθες έπεσε ο τοίχος μια πολυκατοικίας και έπαθε το Mazda μου 3000 ευρώ ζημιά.

Είπαμε, και εδώ και στην επιτροπή, πως το GPS θα γίνει υποχρεωτικό για να υπάρχουν ζώνες μειωμένης ταχύτητας, τις οποίες ζητά και η FIA στους δικούς της αγώνες.

Tα regularite δεν είναι δική μας εφεύρεση. Είναι των αγώνων των ιστορικών αυτοκινήτων, που κάνουν regularite σε ανοιχτό δρόμο, άσφαλτο, εδώ και πολλά χρόνια. Δεν έχω ακούσει για ατύχημα, παρόλο που μιλάμε για πολύ δυνατά αυτοκίνητα - π.χ. Porsche 911 - και ανύπαρκτους κανόνες ασφαλείας στα αυτοκίνητα. Και μην μου πεις δεν τρέχουν, γιατί δεν είναι λίγοι εκείνοι που γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την μέση ταχύτητα και πάνε... φέτες. Στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

Ας σταματήσουμε να βλεπουμε φαντάσματα. Με μέση ωρίαία 25 και έλεγχο κάποιων επικίνδυνων σημείων, είμαστε ασφαλείς. Με τα μέτρα που λες θα είμαστε ασφαλείς για ένα και μόνο λόγο: ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ!
Γιάννη νομίζω οτι κάνεις λάθος...
Έχω πάρει μέρος σε αγώνες όλων και ο αγώνας που κινδύνεψα περισότερο απο όλους ήταν τα "1000 χλμ Ακροπόλικές Ιχνηλασίες"
Και ο αγώνας που τρόμαξα περισσότερο ήταν το περσυνό 24ωρο βλέποντας των Πέτρο.
Και στις δύο περιπτώσεις δέ ξέρω τί θα μπορούσες να κάνεις εσύ ή οποιοσδήποτε οργανωτής περισσότερο αλλά το οτι 350 αγωνιζόμενοι που έχουν κάνει 250.000 χλμ!! δεν έχουν πάθει κάτι δεν είναι γιατί η οργάνωση είναι παντού, είναι απλά γιατί κανείς δεν έπαθε τίποτα έτσι απλά.

Υπάρχουν τρόποι όπως αυτά που αναφέρεις που θα βοηθήσουν να μειωθούν οι πιθανότητες αλλά αγώνα έχουμε ε?

Εγώ δεν έβαλα Roll Bar ,bucket και ζώνες τεσσάρων σημείων (και ελπίζω μέχρι το Σεπτέμβρη cage)επειδή δεν είχα τί να κάνω!
Τα έβαλα γιατί είναι πολύ κοντά το "φιουυυ!τη γλυτώσαμε" με το "ΚΡΑΤΗΣΟΥ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!".
Για αυτό πρόσεχε μη θυμώσεις τη τύχη σου / μας ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”