Μαλλον δεν το διατύπωσα αναλυτικα .stavrosd wrote:Οκ... ας το αλλάξουμεmanos wrote:...
Οσο αφορά στα όρια ταχύτητας , ...
Σιγα τις μεγαλες ταχύτητες που πιάνουν τα αναιμικά μας τετρακίνητα !!
Ας μείνουμε στα όρια εντός οικισμών και πυκνής κυκλοφορίας ( 30 - 50 χλμ/ώρα ) και να γίνεται ελευθερος αγώνας στα υπολοιπα κομματια. Ετσι θα ξεχωρίζει και το ικανότερο πληρωμα , στην οδήγηση, στη πλοήγηση και στη διαχείριση του χρόνου ( προπορείες ).
Προτείνεις όρια μόνο σε κατοικημένες περιοχές και περιοχές υψηλού κινδύνου (προς τρίτους).
Να προσθέσω οτι και στην άσφαλτο γενικότερα δεν θα πρέπει να ξεπερνάμε τα όρια του ΚΟΚ(αυτονόητο) αλλά οτι κυρίως οτι αυτό θα πρέπει να μετριέται και παρακολουθείτε στενά(δεν είναι δικαιο να μαζεύεις χρόνο εκεί)?
Επίσης οτι σε πολύ επικίνδυνα γκρέμια αμη τι άλλο για τις Ζ2,Ζ3 και Ζ0 να μπορούν να κάποια όρια αφού δεν έχουν τα αντίστοιχα μέτρα παθητικής ασφάλειας?
Εννοείται οτι πρεπει να τηρείται ο ΚΟΚ ( π.χ. Γεφυρα Χαλκιδας , ασε τους φορτηγατζήδες να βρίζουν ) .
Επίσης εννοείται ότι ο προσεκτικός διοργανωτής θα βαλει όριο σε ενα γκρέμι , που η φυγόκεντρη δύναμη μπορεί να σπρώξει το αυτοκίνητο ( γιατί όχι και το μηχανακι και το γουρούνι ) προς τα κατω !!
Πιστευω όμως ότι ενα γενικό ανώτατο όριο , όποιο είναι αυτό , θα οδηγήσει τους αγώνες σε απαξίωση , θα στερήσει τα πληρώματα από αυτό το ΚΑΤΙ που ψάχνουν. Επειδή οι βιώσιμοι αγώνες είναι μόνο οι κοινοί με τα μηχανακια και γουρούνια, θα επαναστατήσουν και αυτα . Αν παλι μπουν όρια μόνο για τα αυτοκίνητα και οχι για τα μηχανάκια θα επαναστατήσουμε εμείς !
Τις τελευταίες μερες διαβασα τους κανονισμούς απο διαφορα ευρωπαικά και βορειοαφρικανικά ( τρεχουν μόνο ευρωπαίοι ) RR's και δεν είδα πουθενα κατι για γενικό όριο ταχύτητας. Αυτό δεν σημαίνει οτι ΑΥΤΟΙ ξερουν καλύτερα από εμας , αλλα σίγουρα εχουν καταλήξει σε ενα αποδεκτο από όλους αποτέλεσμα.