Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post Reply
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Dista »

mitsos wrote: Απο τον Γενικο Κανονισμο:
- Τα αρθρα 5.2.3 κ 12.2.4 που αναφερονται στο "συρματοσχοινο" του εργατη ισχυουνε ομοιως κ σε περιπτωση που αυτο εχει αντικατασταθει απο σκοινι plasma?
Για το σκοινί δεν χρειάζεται.
mitsos wrote: -Τα 25.7 κ 25.8 μιλανε για τοποθετηση διαφημισεων/χορηγων.
Ποιες ειναι οι υποχρεωτικες κ ποιες οι προερετικες?
Σε περιπτωση που καποιος πληρωσει την 100% προσαυξηση παραβολου μπορει να μην τοποθετησει ΚΑΜΙΑ διαφημιση στο αμαξι του?
Όχι. Διάβασε το:
25.7 Η τοποθέτηση των διαφημιστικών των χορηγών της οργάνωσης είναι υποχρεωτική και θα γίνει είτε σε μέρος του αυτοκινήτου που θα επιλέξει η οργάνωση, είτε από την ίδια την οργάνωση. Η αφαίρεση ή η μη σωστή τοποθέτηση της υποχρεωτικής ή προαιρετικής διαφήμισης θα τιμωρείται με πρόστιμο ίσο με το 10 % του παραβόλου συμμετοχής την πρώτη φορά, 100 % τη δεύτερη και αποκλεισμό την τρίτη.
25.8 Ο αγωνιζόμενος μπορεί να επιβαρυνθεί με το 100 % του παραβόλου συμμετοχής για άρνηση προαιρετικής διαφήμισης που έχει σχέση με κατασκευαστή αυτοκινήτων, ελαστικών, καυσίμων ή λιπαντικών
mitsos wrote: Απο τον Τεχνικο Κανονισμο:
-Το αρθρο 4.4 αναφερεται στα roll bar.
Τι ΑΚΡΙΒΩΣ περιλαμβανει ενα roll bar γιατι δεν το βρηκα καπου αυτουσιο....
Σε αμαξι της κατηγοριας Ζ2-Οpen που αναγκαστικα τοποθετηθηκε roll bar (λογο σκληρης αφαιρουμενης οροφης) το πληρωμα ειναι υποχρεωμενο να φορα κρανη κ να εχει ζωνες 4 σημειων??
* Ο κανονισμος λεει "σε περιπτωση "κλωβου ασφαλειας" (=roll cage) κ οχι "τοξυλιου ασφαλειας" (=roll bar)
Αν το τοξύλιο ασφαλείας (roll bar) είναι τοποθετημένο με τρόπο που δεν ενέχει κίνδυνο για το πλήρωμα δεν είναι υποχρεωτικά. Συνίστανται όμως όλα τα μέτρα ασφαλείας.

ΥΓ. Για το τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα Roll Bar, είναι καλύτερα να μας ενημερώσει ένας Τεχνικός Έφορος που είναι και πιο αρμόδιος.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:
souki wrote:καλησπερα!
Mπορει να μου εξηγησει καποιος σε τι βοηθαει το συνολικο οριο?και τι αποτελεσματα επιφερει?
+1
Αλήθεια τώρα αυτό πώς σας ήρθε? Τι keravnos σας χτύπησε? :lol:

Εν πάση περιπτώση, εγώ ψηφίζω σαν όριο το 180. Απο εκεί και πάνω είναι υπερβολή νομίζω...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Πάντος μήν τα σκαλήζετε τόσο πολύ γιατί σας βλέπω στο τέλος να λύνετε Sudoku αντί να τρέχετε αγώνα! :cry:
Όχι δε μας χτύπησε κανένας κεραυνός :lol: :lol:
Απλά εφαρμόστηκε στο Ναύπλιο και συζητιέται και ατα trail Ridehttp://www.offroadteam.gr/index.php?opt ... =13&id=834
Η λογική πίσω απο αυτό είναι οτι κινούμαστε σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους.
Δεν έχω κατασταλάξει πώς θα μου άρεσε αλλά καλό είναι να το λάβουμε υπόψην.
Μακάρι να μπορέσουμε να έχουμε κλειστές και να μη τίθεται θέμα αλλά...
Η αλήθεια είναι οτι τόσο εγώ όσο και οι οργανωτές τρέμουν την περίπτωση σοβαρού τροχαίου με τρίτο όχημα τόσο στο χώμα αλλά ακόμη περισσότερο στην άσφαλτο.
Ίσως να πρέπει να θεσπιστεί στη Ζ3 και Ζ0 μόνο ή ίσως θα έπρεπε κάθε κατηγορία να έχει διαφορετικό όριο αλλά κακά τα ψέματα υπάρχουν κομμάτια που πηγαίνουμε με πολλά για να μπορέσουμε να αντιδράσουμε σωστά σε περίπτωση συνάντησης. Τα 100 με τα 140 έχουν μεγάλη διαφορά στα περιθώρια αντίδρασης ενώ έχουν πολύ μικρή αξία στην επίτευξη στόχου (δεν υπάρχουν οι τεράστιες ευθείες, ή τουλάχιστον δεν θα πρέπει)
Απλά ένα όριο των 70 ή και 80 είναι τραγικό απο άποψη ευχαρίστησης.

Τώρα όσο αφορά το sudoku (καλο :lol: ) είναι μιά αλήθεια οπότε αν γίνει χρήση τόσων πολλών ορίων θα πρέπει να είναι απλά στην ανάγνωση τους (RB)

Τα όρια του ΚΟΚ είναι μεν γνωστά, όπως πολύ όμορφα παρέθεσε ο Στάθης αλλά επειδή εμείς βγαίνουμε απο το πουθενά στην άσφαλτο και μπορεί να μήν δούμε καν πινακίδα ή να κατατάξουμε το δρόμο σε κατηγορία, δεν θα πρέπει τίποτα να θεωρείτε αυτονόητο

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δεν μπορούμε να γυρίσουμε στην αρχαιότητα, θα πρέπει να βοηθήσουμε τα νέα μέτρα και μέσα να είναι αποτελεσματικά αλλά να μην μας την σπάνε κιόλας(υπερβολικά).

Νομίζω όμως οτι θα πρέπει και σαν αγωνιζόμενοι ΜΟΝΟ να συζητήσουμε και δύο ακόμα θέματα.
1ον τους νυχτερινούς αγώνες και
2ον τον 24ωρο

Η επιχειρηματολογία στο να καταργηθούν αυτοί οι δύο αγώνες στηρίζεται στο οτι έχουν μεγαλύτερο δείκτη επικινδυνότητας απο τους άλλους
Θεωρώ οτι πρέπει να μας απασχολήσει γιατί η νύχτα είναι ωραία 8-) αλλά και γιατί ο 24ωρος είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο τους άλλους αγώνες συν οτι είναι αποδεδειγμένα το καλύτερο φυτώριο που έχουμε αυτή τη στιγμή.
και παραθέτω
stavrosd wrote: Για το θέμα νύχτας βέβαια όπως είπα και στον Αλέκο στο Ναυπλιο θεωρώ οτι κακώς θεωρείτε πιο επικίνδυνο απο αυτούς που διεξάγονται ημέρα .
Ναι μεν νύχτα και η ορατότητα είναι πιο περιορισμένη αλλά υπάρχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που εξισώνει τον κίνδυνο (μάλιστα ίσως το κάνει πιό ασφαλές).
Δεν υπάρχει κίνδυνος για τρίτους αφού και η κυκλοφορία είνα ελάχιστη αλλά και όσοι κυκλοφορούν φαίνονται απο μακριά.
Ο 24ωρος έχει άλλον ένα συντελεστή δυσκολίας/επικινδυνότητας, τις πολλές ώρες, αλλά και αυτός φαίνεται και εκ του αποτελέσματος οτι το ωράριο του αγώνα και η χάραξή του, τον αντιμετωπίζει επαρκώς.
και
stavrosd wrote: Για την κόπωση συμφωνώ οτι είναι ένας σημαντικός παράγοντας επικινδυνότητας αλλά με τη σωστή σχεδίαση φαίνεται να αντιμετωπίζετε!
100% ασφαλής δεν είναι κανένας αγώνας (εκτός αν το κάνουμε τελείως ξενέρωτο το άθλημα).
Και οι πίστες των enduro έχουν μεγάλη επικινδυνότητα και όπως λέ και εσύ και οι τύπου RR έχουν (και μάλιστα και προς τρίτους που το θεωρώ χειρότερο).
Ο 24ωρος και γενικά οι νυχτερινοί έχουν μία άλλη διάσταση και χάρη που είναι κρίμα να καταργηθούν.
Ίσως θα πρέπει να γίνονται περισσότερα διαλείμματα, ίσως μεγαλύτερα, ίσως οι ειδικές να είναι περισσότερες και μικρότερες για να κρατιούνται σε μεγαλύτερη εγρήγορση τα πληρώματα ίσως, ίσως...
Τρόποι μπορούν να βρεθούν, αν και μέχρι τώρα δεν έχει φανεί να χρειάζονται.
Εφόσον έχεις συμμετάσχει ξέρεις και εσυ απο πρώτο χέρι οτι σε έναν εικοσιτετράωρο μετά το πρώτο 8ωρο οι ταχύτητες πέφτουν και κύρια προτεραιότητα γίνεται ο τερματισμός του σκέλους με όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές, ενώ σε ένα 150-200 ημερήσιο μπορεί να πηγαίνεις τάπα συνέχεια.

Η κούραση είναι κάτι που θέλει διαχείριση, όπως και η κυκλοφορία σε ανοικτούς δρόμους, όπως και τα γκρέμια όπως και χιλιοιδυό άλλοι κίνδυνοι.
Μέτρα υπάρχουν για όλα.

Μή φτάσουμε να λέμε " Α γκρέμια πάνω απο 5 μέτρα δεν επιτρέπονται" ή "Σε ακτίνα 5χλμ απο χωριά δεν επιτρέπετε να κινούμαστε " γιατί θα καταλείξουμε σε αγώνες πίστας που είναι τελείως άλλο πράγμα.
και για να μή ψάχνεις Πέτρο φέρνω και
Pet4x4 wrote:
stavrosd wrote: Εμένα μου φαίνεται οτι αντι να τεκμηριώσεις τον αντίλογο σε αυτούς που θεωρουν τον 24ωρο ασύμμετρα επικίνδυνο (όλοι οι αγώνες είναι επικίνδυνοι) μιλάς για το τι κάνουν οι άλλοι στραβά.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να θεωρηθεί πιο επικίνδυνος από τους άλλους…. Το αντίθετο θα έλεγα! Δεν θυμάμαι σε κανέναν 24ώρο κανένός οργανωτή να έχουν έρθει ποτέ μετοπική αγωνιστικά αυτοκίνητα ή και αγωνιστικό με πολιτικό αυτοκίνητο. Η νύχτα το διασφαλίζει αυτό! Αντιθέτος πολύ γρήγορα μου έρχονται 3 παραδείγματα που έγιναν μέρα, Βασιλόπουλος στην Δράμα μετωπική με Vitara κυνηγών, Παϊδας στο Πευκί μετωπική με αγωνιστικό Land Rover και Καραφωτιάς με ένα Υugo στο Ναύπλιο που του πετάχτηκε από έναν χωματόδρομο στα δεξιά. Παραθέτω τα γραπτά του Σταύρου με τα οποία συμφωνώ απολύτος…

stavrosd wrote:
Για το θέμα νύχτας βέβαια όπως είπα και στον Αλέκο στο Ναυπλιο θεωρώ οτι κακώς θεωρείτε πιο επικίνδυνο απο αυτούς που διεξάγονται ημέρα .
Ναι μεν νύχτα και η ορατότητα είναι πιο περιορισμένη αλλά υπάρχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που εξισώνει τον κίνδυνο (μάλιστα ίσως το κάνει πιό ασφαλές).
Δεν υπάρχει κίνδυνος για τρίτους αφού και η κυκλοφορία είνα ελάχιστη αλλά και όσοι κυκλοφορούν φαίνονται απο μακριά.
Ο 24ωρος έχει άλλον ένα συντελεστή δυσκολίας/επικινδυνότητας, τις πολλές ώρες, αλλά και αυτός φαίνεται και εκ του αποτελέσματος οτι το ωράριο του αγώνα και η χάραξή του, τον αντιμετωπίζει επαρκώς.
…και προσθέτω πως σαν οδηγός αναγκάζομαι την νύχτα να κατεβάσω ρυθμό γιατί η ορατότητα μειώνεται αισθητά, έτσι ακόμα και σε κάμπο να είμαι με 1 χιλιόμετρο ευθεία να έχω μπροστά μου ή και με ανοιχτές καμπές που έχω ορατότητα μακριά την μέρα και δεν σηκώνο το πόδι από το γκάζι, την νύχτα αναγκάζομαι να το κάνω γιατί βλέπω μέχρι τα 60-70 μέτρα μπρωστά μου. Και 20 προβολείς να έχεις πάλι δεν έχεις ξεκάθαρη εικόνα τι γίνεται από εκεί και πέρα, οπώτε ΚΟΒΕΙΣ αναγκαστικά!
Επίσης τα φώτα του αυτοκινήτου το βράδυ δημιουργούν σκιές στις ανομαλίες του δρόμου τις οποίες άν μάθεις να "διαβάζεις" σου δίνουν πολύ περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου απο αυτές που μπορεί να δεί το μάτι με το φώς την μέρας.

Όσο για της πολλές ώρες?
stavrosd wrote: Εφόσον έχεις συμμετάσχει ξέρεις και εσυ απο πρώτο χέρι οτι σε έναν εικοσιτετράωρο μετά το πρώτο 8ωρο οι ταχύτητες πέφτουν και κύρια προτεραιότητα γίνεται ο τερματισμός του σκέλους με όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές, ενώ σε ένα 150-200 ημερήσιο μπορεί να πηγαίνεις τάπα συνέχεια.

Η κούραση είναι κάτι που θέλει διαχείριση.....
Με καλύπτει για άλλη μια φορά ο Σταύρος! (Μες το μυαλό μου είσαι ρε φούστη? :D )
Ύμαρτον δηλαδί, αυτή είναι η αίγλη του αγώνα… Είναι ο μοναδικός αγώνας Αντοχής μου έχει το στοιχείο της αντοχής μέσα!

aapo wrote:Πως θα διασφαλισουμε την ασφαλεια των αγωνιζομένων την νυκτα.
Αυτή είναι η αποψή μου την οποια και λεω δημόσια. Και την είπα και στην ΕΘ.Ε.Α

Αλέκο μου η εμπειρία σου είναι τέτεια που επιβάλεται να έχεις άποψη! Θα ήθελα όμως να την τεκμηριώσεις! Ποιά είναι η διαφορά μέρας-νύχτας΄από την στιγμή που τα δορυφορικά συστήματα σου δίνουν την θέση του οχήματος που έχει πρόβλημα με ακρίβεια μέτρου? Έχεις κάνει 24ώρους που έχω συμμετάσχει, δέν θυμάμαι να είχες ποτέ πρόβλημα την νύχτα... πόσο μάλον τώρα που ο οποιοσδήποτε οργανωτής μπορεί πλέον να ξέρει ακριβός που είμαστε!



"Ρούλαααα..... πάγο και λιόσπορα... μου τελείωσαν." :lol: :lol: :lol:
δε φέρνω τις απαντήσεις καθώς θεωρώ οτι στη παρούσα φάση συζητάμε μόνο τις δικές μας απόψεις.
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by friar »

mitsos wrote:Χτες εστειλα ενα πμ στον Dista κ αφου ειναι επιθυμια του να ρωταμε δημοσια να το επαναλαβω:


Απο τον Τεχνικο Κανονισμο:
-Το αρθρο 4.4 αναφερεται στα roll bar.
Τι ΑΚΡΙΒΩΣ περιλαμβανει ενα roll bar γιατι δεν το βρηκα καπου αυτουσιο........

Image

Έχει και μερικά που θα δυσκολευθείς να βρεις
Όπως η μεγίστη οριζόντια απόσταση πίσω από τα κεφάλια max 25cm
Η ελάχιστη κατακόρυφη απόσταση πάνω από τα κεφάλια μας min 5cm


Image

Και τώρα έρχεται και το ωραίο. Τα κεφάλια μας να είναι χαμηλότερα από την ευθεία που σχηματίζει το ανώτερο μέρος του Roll-bar με το ανώτερο μέρος του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου

Image


Να επισημάνω. Αυτό δεν αποτελεί κανονισμό.
Απλά βάλτε λίγο το μυαλό σας να δουλέψει όσον οφορά τα διατί και τα διότι. Ευχαριστώ.

Επισήμανση Βου: Δεν απαντώ σαν Τεχνικός Έφορος, (δεν έχω τέτοια εξουσιοδότηση από την Τεχνική Επιτροπή) αλλά απλά σαν φίλος που προσπαθεί και τίποτε παραπάνω.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Καλημέρα παιδιά. Οι νυχτερινοί αγώνες , αν και δεν έχω τρέξει ποτέ , θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν είτε σε μορφή σκέλους σε αγώνα είτε ως 24ωρος. Έχω κάνει νυχτερινό Εnduro με μηχανή, που το ατύχημα είναι πιο ευκολο να γίνει, και η μαγεία που ζεις είναι μοναδική. Δεν πρέπει κατά την γνώμη μου να σταματήσει η νύχτα στους αγώνες. Τώρα ο 24ωρος θεωρώ πως είναι ο αγώνας που κάνει την διαφορά. Είναι ο αγώνας που με προσέλκυσε στους αγώνες 4χ4 και τον περίμενα φέτος πως και πως. Αν δεν μετράει στον πρωτάθλημα δεν μπορεί να γίνει? Πάλι συμμετοχές θα είχε πολλές. Εγώ πάντως θα τον έτρεχα . :) :)
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

Eυχαριστω κατ αρχην οσους απαντησαν.
κ.Μανιατη ειναι ευκολο να μου πειτε που μπορω να βρω κι εγω αυτα που παραθεσατε γιατι θελω κ τις συναφεις λεπτομεριες (διαμετρους, σημεια στηριξης κλπ κλπ) ωστε να φτιαξουμε το roll bar σωστο βαση του κανονισμου....
Το "ανω μερος" του αυτοκινητου συμπεριλαμβανει υποθετω κ το (σταθερο/μη ανακλινομενο) τελαρο-κολωνες του παρ-μπριζ?

κ.Αθανασιου, τα περισσοτερα που γραφετε στην προταση σας για τους τεχνικους κανονισμους υπαρχουνε κ στον νεο, ο νεος κανονισμος δε, εχει περισσοτερες ελευθεριες απο το κειμενο σας.
Μηπως θα ηταν ευκολο να κανετε συγκεκριμενες προτασεις επι του νεου?
Δλδ τι ακριβως δεν εχει συμπεριληφθει ενω θα το θεωρουσατε αναγκαιο, γιατι οι περισσοτεροι δεν εχουνε ορεξη να διαβαζουνε τεραστεια κειμενα.
Προταση ειναι το παραπανω για την ευκολια ολων μας.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by friar »

mitsos wrote:Eυχαριστω κατ αρχην οσους απαντησαν.
κ.Μανιατη ειναι ευκολο να μου πειτε που μπορω να βρω κι εγω αυτα που παραθεσατε?
Αυτά που παραθέτω θα τα βρεις εδώ που τα παραθέτω.
Επαναλαμβάνω: Δεν απαντώ σαν Τεχνικός Έφορος, (δεν έχω τέτοια εξουσιοδότηση από την Τεχνική Επιτροπή) αλλά απλά σαν φίλος που προσπαθεί και τίποτε παραπάνω.
mitsos wrote:θελω κ τις συναφεις λεπτομεριες (διαμετρους, σημεια στηριξης κλπ κλπ) ωστε να φτιαξουμε το roll bar σωστο βαση του κανονισμου....
Στον J 283. Οτι και για τα Cages
mitsos wrote: Το "ανω μερος" του αυτοκινητου συμπεριλαμβανει υποθετω κ το (σταθερο/μη ανακλινομενο) τελαρο-κολωνες του παρ-μπριζ?
Οχι απαραίτητα. Θα πρέπει να μπορείς να αποδείξεις ότι έχει ικανή αντοχή.
Πιστεύεις ότι έχει ικανή αντοχή???
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

friar wrote:
mitsos wrote:Eυχαριστω κατ αρχην οσους απαντησαν.
κ.Μανιατη ειναι ευκολο να μου πειτε που μπορω να βρω κι εγω αυτα που παραθεσατε?
Αυτά που παραθέτω θα τα βρεις εδώ που τα παραθέτω.
Επαναλαμβάνω: Δεν απαντώ σαν Τεχνικός Έφορος, (δεν έχω τέτοια εξουσιοδότηση από την Τεχνική Επιτροπή) αλλά απλά σαν φίλος που προσπαθεί και τίποτε παραπάνω.
mitsos wrote:θελω κ τις συναφεις λεπτομεριες (διαμετρους, σημεια στηριξης κλπ κλπ) ωστε να φτιαξουμε το roll bar σωστο βαση του κανονισμου....
Στον J 283.
mitsos wrote: Το "ανω μερος" του αυτοκινητου συμπεριλαμβανει υποθετω κ το (σταθερο/μη ανακλινομενο) τελαρο-κολωνες του παρ-μπριζ?
Οχι απαραίτητα. Θα πρέπει να μπορείς να αποδείξεις ότι έχει ικανή αντοχή.
Πιστεύεις ότι έχει ικανή αντοχή???
Aρα απ οτι καταλαβα, ισχυουν τα του J για roll cage εφαρμοσμενα στο παραπανω σχημα.
Ερωτηση: Υπαρχουν εναλλακτικες του παραπανω σχηματος? Πχ η κοντρα στο "Π" να ειναι Χ ?
Οι κοντρε οι πισω που πρεπει να στηριζονται? Πρεπει απαραιτητα να ειναι ευθειες υποθετω κ οχι καμπυλες ε?

Για το τελευταιο ας πουμε οτι εγω πιστευω οτι εχει ικανη αντοχη.... πως γινεται να αποδειξω κατι τετοιο?
Γιατι σε περιπτωση που δεν θεωρησουμε οτι την εχει αρα μιλαμε οτι το ακροτατο σημειο ειναι το καπω, τοτε η θα πρεπει να βγαλω το roll bar ψηλοτερα απο την καμπινα (πραγμα που δεν γινεται) η θα πρεπει να οδηγω χαμηλοτερα απο το ταμπλο (πραγμα το οποιο παλι δεν γινεται) !!! :D
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

mitsos wrote:κ.Αθανασιου, τα περισσοτερα που γραφετε στην προταση σας για τους τεχνικους κανονισμους υπαρχουνε κ στον νεο, ο νεος κανονισμος δε, εχει περισσοτερες ελευθεριες απο το κειμενο σας.
Μηπως θα ηταν ευκολο να κανετε συγκεκριμενες προτασεις επι του νεου?
Δυστυχώς ένας κανονισμός δεν μπορεί να γραφτεί αποσπασματικά, γιατί τότε έχουμε τα φαινόμενα τα σημερινά, όπου κάτι επιτρέπεται στο ένα άρθρο, αυτό που αλλάξε και απαγορεύεται στο άλλο, που έμεινε ως είχε.

Ο κανονισμός είναι μία ολότητα και έτσι πρέπει να συντείθεται και να διαβάζεται. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους, είπαμε.
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Sun Mar 28, 2010 14:59, edited 1 time in total.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by friar »

Οπως ήδη ανέφερα, οι παραθέσεις μου αυτές δεν είναι μέρος του κανονισμού, ούτε εκφράζομαι σαν Τεχνικός Έφορος, απλά αυτά έχω κάνει εγώ για το δικό μου κεφάλι. Για το δικό σας κεφάλι κάντε ότι θέλετε.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

friar wrote:Οπως ήδη ανέφερα, οι παραθέσεις μου αυτές δεν είναι μέρος του κανονισμού, ούτε εκφράζομαι σαν Τεχνικός Έφορος, απλά αυτά έχω κάνει εγώ για το δικό μου κεφάλι. Για το δικό σας κεφάλι κάντε ότι θέλετε.
Eνταξει ναι, κ ευχαριστουμε για την βοηθεια....
Οι ερωτησεις δεν εχουνε σκοπο να αμφισβητησω αυτα που λετε, απλα προσπαθω να καταλαβω τι πρεπει να φτιαξω για να το κανω οσο το δυνατον ποιο σωστο.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”