stavrosd wrote:
Εμένα μου φαίνεται οτι αντι να τεκμηριώσεις τον αντίλογο σε αυτούς που θεωρουν τον 24ωρο ασύμμετρα επικίνδυνο (όλοι οι αγώνες είναι επικίνδυνοι) μιλάς για το τι κάνουν οι άλλοι στραβά.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να θεωρηθεί πιο επικίνδυνος από τους άλλους…. Το αντίθετο θα έλεγα! Δεν θυμάμαι σε κανέναν 24ώρο κανένός οργανωτή να έχουν έρθει ποτέ μετοπική αγωνιστικά αυτοκίνητα ή και αγωνιστικό με πολιτικό αυτοκίνητο. Η νύχτα το διασφαλίζει αυτό! Αντιθέτος πολύ γρήγορα μου έρχονται 3 παραδείγματα που έγιναν μέρα, Βασιλόπουλος στην Δράμα μετωπική με Vitara κυνηγών, Παϊδας στο Πευκί μετωπική με αγωνιστικό Land Rover και Καραφωτιάς με ένα Υugo στο Ναύπλιο που του πετάχτηκε από έναν χωματόδρομο στα δεξιά. Παραθέτω τα γραπτά του Σταύρου με τα οποία συμφωνώ απολύτος…
stavrosd wrote:
Για το θέμα νύχτας βέβαια όπως είπα και στον Αλέκο στο Ναυπλιο θεωρώ οτι κακώς θεωρείτε πιο επικίνδυνο απο αυτούς που διεξάγονται ημέρα .
Ναι μεν νύχτα και η ορατότητα είναι πιο περιορισμένη αλλά υπάρχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που εξισώνει τον κίνδυνο (μάλιστα ίσως το κάνει πιό ασφαλές).
Δεν υπάρχει κίνδυνος για τρίτους αφού και η κυκλοφορία είνα ελάχιστη αλλά και όσοι κυκλοφορούν φαίνονται απο μακριά.
Ο 24ωρος έχει άλλον ένα συντελεστή δυσκολίας/επικινδυνότητας, τις πολλές ώρες, αλλά και αυτός φαίνεται και εκ του αποτελέσματος οτι το ωράριο του αγώνα και η χάραξή του, τον αντιμετωπίζει επαρκώς.
…και προσθέτω πως σαν οδηγός αναγκάζομαι την νύχτα να κατεβάσω ρυθμό γιατί η ορατότητα μειώνεται αισθητά, έτσι ακόμα και σε κάμπο να είμαι με 1 χιλιόμετρο ευθεία να έχω μπροστά μου ή και με ανοιχτές καμπές που έχω ορατότητα μακριά την μέρα και δεν σηκώνο το πόδι από το γκάζι, την νύχτα αναγκάζομαι να το κάνω γιατί βλέπω μέχρι τα 60-70 μέτρα μπρωστά μου. Και 20 προβολείς να έχεις πάλι δεν έχεις ξεκάθαρη εικόνα τι γίνεται από εκεί και πέρα, οπώτε ΚΟΒΕΙΣ αναγκαστικά!
Επίσης τα φώτα του αυτοκινήτου το βράδυ δημιουργούν σκιές στις ανομαλίες του δρόμου τις οποίες άν μάθεις να "διαβάζεις" σου δίνουν πολύ περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου απο αυτές που μπορεί να δεί το μάτι με το φώς την μέρας.
Όσο για της πολλές ώρες?
stavrosd wrote:
Εφόσον έχεις συμμετάσχει ξέρεις και εσυ απο πρώτο χέρι οτι σε έναν εικοσιτετράωρο μετά το πρώτο 8ωρο οι ταχύτητες πέφτουν και κύρια προτεραιότητα γίνεται ο τερματισμός του σκέλους με όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές, ενώ σε ένα 150-200 ημερήσιο μπορεί να πηγαίνεις τάπα συνέχεια.
Η κούραση είναι κάτι που θέλει διαχείριση.....
Με καλύπτει για άλλη μια φορά ο Σταύρος! (Μες το μυαλό μου είσαι ρε φούστη?

)
Ύμαρτον δηλαδί, αυτή είναι η αίγλη του αγώνα… Είναι ο μοναδικός αγώνας Αντοχής μου έχει το στοιχείο της αντοχής μέσα!
aapo wrote:Πως θα διασφαλισουμε την ασφαλεια των αγωνιζομένων την νυκτα.
Αυτή είναι η αποψή μου την οποια και λεω δημόσια. Και την είπα και στην ΕΘ.Ε.Α
Αλέκο μου η εμπειρία σου είναι τέτεια που επιβάλεται να έχεις άποψη! Θα ήθελα όμως να την τεκμηριώσεις! Ποιά είναι η διαφορά μέρας-νύχτας΄από την στιγμή που τα δορυφορικά συστήματα σου δίνουν την θέση του οχήματος που έχει πρόβλημα με ακρίβεια μέτρου? Έχεις κάνει 24ώρους που έχω συμμετάσχει, δέν θυμάμαι να είχες ποτέ πρόβλημα την νύχτα... πόσο μάλον τώρα που ο οποιοσδήποτε οργανωτής μπορεί πλέον να ξέρει ακριβός που είμαστε!
"Ρούλαααα..... πάγο και λιόσπορα... μου τελείωσαν."
