Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Dista wrote: Εγώ, από το πρώτο Trophy του Έβρου και σε όλα σχεδόν που έχουν γίνει. Το αμφισβητείς ???

Και εκτός από μένα και ο κ.Μήλας και ο κ.Τσέτσος σε κάθε αγώνα που ήταν Αλυτάρχες.

Αν θέλεις τα ξανασυζητάμε και εδώ.
Χμμμ . . .! ! !
Αφού με ρωτάς να απαντήσω.
Και βέβαια θα πω αυτά που γνωρίζω εγώ.
α) Εμάς σαν Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής ΔΕΝ μας ενημέρωσε ποτέ κανείς για κάποιο από τα θέματα που συζητάμε δηλαδή γενικό κανονισμό , τεχνικό κανονισμό ή γενικότερι πλαίσιο αγώνων ή …, ή …
β) Σε προσωπικό επίπεδο , και πριν το Trophy της Κομοτηνής , είχα επικοινωνία μαζί σου πολλές φορές για τα ζητήματα αυτά – κανονισμούς- και ενώ ο αγώνας πλησίαζε . . .
Ταυτόχρονα είχα επικοινωνία με τους Κυρίους Μήλα και Τσέτσο για τα ίδια θέματα, άλλωστε επρόκειτο να ήταν ο Αλυτάρχης μας και ο Αγωνοδίκης μας αντίστοιχα. Στις κουβέντες αυτές , σου θυμίζω , τίποτε από όσα ακολούθησαν δεν ειπώθηκαν. Για να μην κουράζω με ανούσιες λεπτομέρειες απλώς λέω ότι γύρω στις 20/02 δηλαδή μια εβδομάδα πριν τον αγώνα ,μιλώντας με τον Κ. Τσέτσο μου λέει μην αγχώνεσαι για την μη ύπαρξη νέου κανονισμού στην χειρότερη περίπτωση ο αγώνας θα διεξαχθεί με τον παλιό κανονισμό.
Την Δευτέρα 22/02 μιλάμε στο τηλέφωνο μαζί και μου λές ότι υπάρχει μια σκέψη για αλλαγή κανονισμού , παραθέτοντας ορισμένες σκέψεις σου για αλλαγές που αφορούν απλές διαδρομές ,ειδικές διαδρομές και . . . ειδικές δοκιμασίες !
Σου απαντώ λοιπόν ότι θα κουβεντιάσουμε εν’ καιρό ,άλλωστε υποτίθεται ότι σε τρείς μέρες έχουμε αγώνα. Αν αυτό θεωρείται ότι ζήτησες και πήρες την Θετική γνώμη της Λέσχης , για αυτό το έκτρωμα κατά την γνώμη μου, τότε μάλλον πρέπει να ξαναμάθω Ελληνικά. Και βέβαια η κορύφωση . . . ανακοινώνεις κανονισμό στις 24/02 εδώ στο forum ο οποίος περιλαμβάνει βέβαια όλες τις ‘’σκέψεις’’.
Στην Κομοτηνή βέβαια βρίσκονταν ήδη τα περισσότερα οχήματα των αγωνιζομένων, δηλαδή ανθρώπων που έκαναν έξοδα και κόπο προκειμένου να έρθουν από όλη την Ελλάδα για να τρέξουν σ’ έναν αγώνα που ενώ αυτοί ήταν στο καράβι ή στο αεροπλάνο που θα τους έφερνε κοντά μας . . . ως δια μαγείας άλλαξαν οι κανονισμοί του παιχνιδιού που αλλιώς το γνώριζαν όταν ανέβηκαν στο αεροπλάνο και αλλιώς όταν κατέβηκαν!!
Όσο για αν ήταν ενημερωμένοι οι υπόλοιποι (αγωνιζόμενοι και μη ) μπορείς να ρωτήσεις τους Κυρίους Μήλα και Τσέτσο για τις αντιδράσεις που υπήρξαν .
Σε προσωπικό επίπεδο να σου πω ότι οι αγωνιζόμενοι δεν είχαν ιδέα για τις αλλαγές .
Δεν νομίζω ότι υπάρχει νόημα σε όλο αυτό και οι πολλές λεπτομέρειες κουράζουν , αν κάποιοι άλλοι ήταν ενήμεροι ας μας το πούνε .
Σημείωση : Υπήρχαν αγωνιζόμενοι που δεν γνώριζαν ούτε την υποχρεωτική ετήσια License. Απλώς γιατί δεν μπαίνουν στο forum γιατί δεν φαντάζομαι ότι υπάρχει και άλλος δίαυλος επικοινωνίας .
Όσο για το αν υπήρξε διάλογος για τα περιβόητα μέτρα ασφάλειας ας το αφήσουμε καλύτερα . . . .
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
User avatar
thomas
Posts: 78
Joined: Thu Jul 30, 2009 23:10
Location: ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΗΕLLAS

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by thomas »

Οσο υπηρχε η δεκαμελης επιτροπη δεν εγινε καμμια αλλαγη κανονισμων στα TROPHY. Φυσικα και δεν εγινε καμμια συζητηση
ουσιας απο τον DISTA με τους υπολοιπους δυο που νομιζανε οτι ηταν υπευθυνοι TROPHY και W.TERRAIN. Δηλαδη με εμενα και τον
Φιλιππα. Και γραφω νομιζαμε, διοτι ο υποφαινομενος κυριος εκανε παιχνιδια πισω απο την πλατη μας με την ΕΛΠΑ για τους κανονισμους αυτους. Και αυτο φυσικα ειναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ και καθολου ΑΝΤΡΙΚΙΟ.
Και οταν δημιουργησαμε εναν Τεχνικο Κανονισμο στα οποια φωτογραφησαμε την υπαρχουσα πραγματικοτητα των αυτοκινητων
TROPHY και W. TERRAIN αυτος απαξιωθηκε συστηματικα. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ απο την ΕΛΠΑ και
τους ΣΩΤΗΡΕΣ που την απαρτιζουν για το μελλον των εξελιγμενων προς αυτην την κατευθυνση αυτοκινητων. ΕΙΔΟΜΕΝ.

Και αυτα τα γραφω γιατι πρεπει να μαθαινεται οτι εχει γινει και να μην τρωμε ολοι κουτοχωρτο.

Οσο για την Επιτροπη της Λαρισας που εχει κουρασει τους φιλους που γραψανε απαντω . Για ποια επιτροπη μιλατε οταν εμεις ειμασταν πραγματικα Φιμωμενοι.

Δεν αυτοπροσδιοριστικαμε Σωτηρες κανενος.Τιμουμε την προσπαθεια και την αποφαση των Λεσχων στην Λαρισα.Η πρασπαθεια
των Λεσχων ειναι στο να δειξουν οτι υπαρχουν και οτι κανενας δεν μπορει να παιζει στην πλατη τους.
Και εμεις λοιπον ειμαστε υπολογοι αυτων και μεχρι την επομενη συναντηση που θα γινει μαλλον τελος ΜΑΙΟΥ θα συνεχιζουμε να σας κουραζουμε.
Ολα ειναι μια Εγκεφαλικη Καραμελα
http://action4x4club.gr
User avatar
thomas
Posts: 78
Joined: Thu Jul 30, 2009 23:10
Location: ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΗΕLLAS

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by thomas »

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[quote="Dista"][quote="ΒαλαντηςΧ4"]


Και εκτός από μένα και ο κ.Μήλας και ο κ.Τσέτσος σε κάθε αγώνα που ήταν Αλυτάρχες.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΤΣΕΤΣΟ .ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.

Γιατι ποτε δεν ασχοληθηκανε πραγματικα με κανονισμους, εκτος απο το να ειναι κατα καιρους Αρχοντες σε τετοιους αγωνες.
Ολα ειναι μια Εγκεφαλικη Καραμελα
http://action4x4club.gr
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

pienaf wrote:Ψυχραιμία κ. Αθανασίου. Δεν έθιξα τον 24ωρο.
Εσείς άλλωστε λαμβάνετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας και με το παραπάνω…
Αγαπητέ ανώνυμε

το 24ωρο δεν έχει ανάγκη. Έχει ήδη 100+ συμμετοχές, παρόλο τον πόλεμο που του έχει γίνει.

Αντίθετα όλα αυτά που υποστηρίζεις εσύ και οι κρατούντες - μόνο - Θεσσαλονίκη, Ναύπλιο και Ψαχνά είχαν πρόβλημα συμμετοχών. Αυτό θέλουμε;
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

ΒαλαντηςΧ4 wrote: . . . . . .[/b]
Ενημερωτικά και μόνο, χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης από μέρους μου και για να μαθαίνουν και όσοι μας διαβάζουν.
Οι αλλαγές στον Κανονισμό των Trophy του 2010, που είναι ουσιαστικά 2 και αφορούν τις παλαιές Απλές Διαδρομές και το θέμα της κορδέλας, έχουν συζητηθεί και αποφασιστεί από τη 10μελή επιτροπή πολύ καιρό πριν (από τον Ιανουάριο του 2009, σε κάποιο άλλο ποστ σε αυτό το φόρουμ έχω βάλει και απόκομμα από τα πρακτικά της συνάντησης), έχοντας τις απόψεις και των 3 κύριων, μέχρι τότε, Οργανωτών τέτοιων αγώνων (Ορεστιάδας, Θεσσαλονίκης και Εκάλης) καθώς και των περισσότερων παλαιών αγωνιζόμενων. Άρα όπως καταλαβαίνεις η Λέσχη της Κομοτηνής δεν ρωτήθηκε τότε μιας και δεν είχε κάνει τέτοιο αγώνα. Απόψεις όμως από τους αγωνιζόμενους της Κομοτηνής είχα και εγώ και οι Τσέτσος και Μήλας. Νομίζω ότι μπορείς να το διαπιστώσεις από τους ίδιους τους αγωνιζόμενους. Οι αποφάσεις δε αυτές πάρθηκαν με βάση τις απόψεις τις συντριπτικής πλειοψηφίας των εμπλεκομένων στους αγώνες αυτούς.
Μαζί σου δεν μίλησα για «σκέψεις» δικές μου για αλλαγές στον Κανονισμό αλλά ότι σαν Επιτροπή, η νέα που είχε αποφασισθεί πριν μερικές μέρες από την ΕΘΕΑ, σκεπτόμαστε αν προλάβουμε να συντάξουμε τον κανονισμό, με τις αλλαγές όπως τις ανέφερα παραπάνω, και να τον περάσουμε από την ΕθΕΑ, να τον βγάλουμε για να προλάβουμε, έστω και καθυστερημένα την χρονιά (το γιατί άργησαν τόσο πολύ τα πράγματα, καταλαβαίνεις ότι δεν εξαρτιόταν από μένα και την υπόλοιπη Επιτροπή).
Τώρα που μπερδεύτηκαν οι αγωνιζόμενοι δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον δεν τους εξήγησε κανένας ότι ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στον τρόπο του αγώνα. Απλά οι διαδρομές στην άσφαλτο και στις φλαταδούρες έγιναν πραγματικές Απλές, με μικρές ποινές, όπου οι οργανωτές μπορούν και πρέπει να βάζουν πολύ χαμηλή ΜΩΤ ώστε να μη τρέχουν οι αγωνιζόμενοι και οι δύσκολες διαδρομές στο βουνό έγιναν Ειδικές που μετρούν πλέον με ποινές ίδιες με τις παλαιές κορδελιασμένες ειδικές. Δεν νομίζω ότι αυτό άλλαξε τίποτα στον τρόπο και τη στρατηγική των ομάδων. Πάντα κόντρα στο χρόνο πηγαίναμε στο βουνό το ίδιο κάνουμε και τώρα. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι τώρα ποια αν μια ομάδα πάρει μια διαφορά στο βουνό, όπου είναι και ο πραγματικός αγώνας Trophy, θα την έχει αυτούσια στα αποτελέσματα και όχι με το 1/6 που ίσχυε παλαιά. Πού δυσκόλεψε αυτό τους αγωνιζόμενους ? Το άλλο, βέβαια, που άλλαξε με το σύστημα αυτό, είναι ότι πλέον ένας αγώνας Trophy δεν θα κρίνεται εύκολα σε 1-2 ειδικές και 1 Super Ειδική, πράγμα που δεν ήθελε να γίνεται κανένας οργανωτής και σχεδόν κανένας αγωνιζόμενος, ο μόνος σκοπός των οποίων είναι, κατά δήλωση όλων των οργανωτών, για τους θεατές. Ήδη εσείς φέτος δεν είχατε καμία ειδική τις δύο μέρες και μόνο μια Super Ειδική στο τέλος του αγώνα. Δεν νομίζω ότι θα θέλατε να κρίνουν 300-400 μέτρα έναν αγώνα δύο ημερών στο βουνό.
Για το δεύτερο θέμα, με τις κορδέλες. Από το 1ο Trophy η μόνιμη συζήτηση και διαφωνία (μαζί με τα στενά περάσματα που δυσκολεύουν τα φαρδιά αυτοκίνητα και κρίνουν τους αγώνες ανάλογα με το μέγεθος των αυτοκινήτων) ήταν για πολλούς αγωνιζόμενους η οριοθέτηση με κορδέλες (κυρίως) των ειδικών. Στην αρχή είχαμε ποινή για το αν ακούμπησε κάποιος τη κορδέλα, που δημιουργούσε στους οργανωτές πολλά προβλήματα γιατί ήθελε πολλούς κριτές για να ελέγχουν και να επανατοποθετούν τις κομμένες κορδέλες καθώς και προβλήματα όταν το πρώτο αυτοκίνητο έκοβε τη κορδέλα και δεν υπήρχε σημείο αναφοράς για το δεύτερο, πράγμα που δημιουργούσε διαφωνίες. Μετά το αλλάξαμε και δεν μετρούσε η επαφή αλλά η έξοδος (το γνωστό με τους τροχούς). Αποδείχτηκε ότι και αυτό δεν ήταν ικανοποίησε οργανωτές και τους περισσότερους αγωνιζόμενους. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους οργανωτές (μιλάω πάντα για αυτούς με τη μεγαλύτερη εμπειρία, που έκαναν τους μεγάλους αγώνες μέχρι και πέρυσι) και με τους περισσότερους σταθερούς αγωνιζόμενους, η πλειοψηφία έκρινε ότι η φιλοσοφία των Trophy και Wild Terrain είναι να περάσεις τα εμπόδια με κάθε τρόπο, αρκεί να μη παρακάμψεις τη δυσκολία. Ότι η κορδέλα οριοθετεί τη διέλευση και αν βγεις να μπορείς να προσπαθήσεις όσες φορές χρειαστεί για να περάσεις. Έκριναν επίσης ότι οι αγώνες αυτοί δεν είναι δεξιοτεχνίες, όπως ένα Trial, αλλά αγώνες περιπέτειας κόντρα στο χρόνο. Άρα ο πιο καλός θα περάσει με τη μία και άρα καλύτερο χρόνο ενώ αυτός που θα κάνει το λάθος θα προσπαθήσει ξανά και ξανά με ποινή το χρόνο που καθυστερεί. Σε κανένα αγώνα που γίνεται κόντρα στο χρονόμετρο δεν χάνει τη διαδρομή κάποιος που «βγαίνει». Είναι σα να λέμε ότι αν σε ένα ραλλύ κάποιος βγει από το δρόμο, σε μια πίστα βγει στη στροφή, πατήσει το κερμπ κλπ τότε σταματάει τον αγώνα. Φυσικά και υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι οι αγώνες αυτοί πρέπει να είναι δεξιοτεχνίες όπως ένα Trial. Είναι σεβαστή σίγουρα η γνώμη τους αλλά σαν επιτροπή πρέπει να αποφασίζουμε με βάση την πλειοψηφία. Δεν γίνετε διαφορετικά. Πάντα και παντού θα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.
Για το θέμα αν είναι «έκτρωμα» ο κανονισμός, πες μου σε παρακαλώ συγκεκριμένα σε τι αναφέρεσαι για να μπορώ να σου απαντήσω και να καταλάβουν και όσοι μας διαβάζουν.
Για τα μέτρα ασφαλείας τα πάντα ήταν γνωστά από πρόπερσι. Είχαμε πει ότι απλά θα είμαστε ελαστικοί για το 2009 αλλά για το 2010 θα πρέπει να φτιαχτούν όλα τα αυτοκίνητα. Διαφωνείς και για τα μέτρα ασφαλείας? Πρέπει δηλαδή να κάνουμε διάλογο και για τα αυτονόητα? Και το ξαναθέτεις το θέμα μετά και το τελευταίο ατύχημα? Δηλαδή τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβουμε όλοι ότι πλέον δεν είναι παιχνίδι αυτοί οι αγώνες?
Αν τώρα η Λέσχη της Κομοτηνής, μετά και την ολοκλήρωση του πρώτου της αγώνα Trophy καθώς και του Wild Terrain και τις εμπειρίες που αποκόμισε από αυτούς, έχει προτάσεις για τον κανονισμό θα ήθελα να μας τις στείλετε ώστε να τις συζητήσουμε, τόσο με εσάς όσο και με τους άλλους οργανωτές. Το έχω ξαναπεί, η Επιτροπή αυτή δεν αποφασίζει αυθαίρετα και δεν έχει συμφέροντα, προσπαθεί να εφαρμόσει αυτά που θέλει η πλειοψηφία του κάθε χώρου. Όταν υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις και ισχύει η πλειοψηφία τότε τα αιτήματα ή σκέψεις κάποιων δεν μπορούν να ικανοποιηθούν.
Αν θέλετε και μια πρόταση, συζητήστε μεταξύ σας οι Οργανωτές, γνωρίζεστε και δεν είστε και πολλοί άλλωστε, μιλήστε και με τους αγωνιζόμενους ή και οι αγωνιζόμενοι μεταξύ τους ανεξάρτητα και δώστε μας προτάσεις ολοκληρωμένες. Εμείς της Επιτροπή δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με κανέναν. Πέστε μας τι θέλετε. Πρώτα όμως πρέπει να τα βρείτε μεταξύ σας.
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

thomas wrote: . . . . .
Αγαπητέ Θωμά, τα σχόλια για το ποιος είναι άντρας, ποιος κάνει παιχνίδια και φτηνή πολιτική ή το παίζει σωτήρας του χώρου θα τα αντιπαρέλθω και θα αφήσω αυτούς που μας διαβάζουν να το κρίνουν.
Στην ουσία όμως όσων αναφέρεις.
Διάβασε παραπάνω για το τι αποφασίστηκε και πότε από την 10μελή Επιτροπή.
Για τον Τεχνικό Κανονισμό των Trophy και Wild Terrain, θα σου πω ότι καμιά Επιτροπή δεν μπορεί να φτιάξει Τεχνικό γιατί δεν έχει το δικαίωμα αλλά ούτε και τις τεχνικές γνώσεις να το κάνει. Η Επιτροπή κάνει προτάσεις στη Τεχνική Επιτροπή η οποία και φτιάχνει το Κανονισμό. Οι προτάσεις αυτές φυσικά και έγιναν με όσα είχαμε συζητήσει στη 10μελή. Εκτός αυτού για τους αγώνες αυτούς δεν χρειάζεται και τίποτα ιδιαίτερο να ορίσει ο Τ.Κ. Τα πάντα είναι ελεύθερα εκτός από τα μέτρα ασφαλείας που είναι αδιαπραγμάτευτα για την ΕΘΕΑ και την Τεχνική Επιτροπή και θα πρέπει να είναι και για εμάς. Τι το τόσο ιδιαίτερο θα πρέπει να έχει ο Τ.Κ. που το απαξιώσαμε και τόσο πολύ σας απασχολεί και το λέτε με κάθε ευκαιρία?

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις περί επιτροπής, νομίζω ότι τα ξεκαθάρισα στο προηγούμενο πόστ μου.
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

thomas wrote: ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΤΣΕΤΣΟ .ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.

Γιατι ποτε δεν ασχοληθηκανε πραγματικα με κανονισμους, εκτος απο το να ειναι κατα καιρους Αρχοντες σε τετοιους αγωνες.
Εννοείς σοβαρά ότι οι κ.Μήλας και Τσέτσος (που θεωρούνται από όλους ανεξαιρέτως τους εμπλεκόμενους στο χώρο οι πιο έμπειροι στο τομέα τους) δεν έχουν άποψη, δεν κουβεντιάζουν με τους Οργανωτές και τους Αγωνιζόμενους στους αγώνες που παρευρίσκονται, δεν είπαν και δε λένε την γνώμη τους για τους κανονισμούς, δεν ψήφιζαν στην Επιτροπή και απλά είναι υποχείρια δικά μου :o :o :o :o
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by mbg »

Για να γινει μια σωστη συζητηση και να εχει αποτελεσματα για το καλο των αγωνων πρεπει οι συντακτες των κανονισμων να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. Αυτο το λεω γιατι στην αντιθετη περιπτωση δημιουργουνται υποψιες και πονηρες σκεψεις στον καθενα και οχι αδικα. Το να εχουν αγωνιστικη εμπειρια το θεωρω αυτονοητο. Πρεπει λοιπον να δεσμευτει ο DISTA οτι δεν θα ξανατρεξει για να γινει μια σοβαρη κουβεντα. Αλλοιως τζαμπα κουβεντα κανουμε στην οποια δεν εχω σκοπο να συμμετεχω ουτε σαν οργανωτης ουτε σαν αγωνιζομενος.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

mbg wrote:Για να γινει μια σωστη συζητηση και να εχει αποτελεσματα για το καλο των αγωνων πρεπει οι συντακτες των κανονισμων να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. Αυτο το λεω γιατι στην αντιθετη περιπτωση δημιουργουνται υποψιες και πονηρες σκεψεις στον καθενα και οχι αδικα. Το να εχουν αγωνιστικη εμπειρια το θεωρω αυτονοητο. Πρεπει λοιπον να δεσμευτει ο DISTA οτι δεν θα ξανατρεξει για να γινει μια σοβαρη κουβεντα. Αλλοιως τζαμπα κουβεντα κανουμε στην οποια δεν εχω σκοπο να συμμετεχω ουτε σαν οργανωτης ουτε σαν αγωνιζομενος.

Sorry αλλά αυτό δεν το κατάλαβα...
Αντιλαμβάνομαι γιατί ένας οργανωτής δεν μπορεί να έχει λόγο στην σύνταξη των κανονισμών
αλλά δεν καταλαβαίνω που υπάρχει πρόβλημα με τον αγωνιζόμενο.

Τί υποψίες και πονηρές σκέψεις μπορούν να δημιουργηθούν δηλαδή από την ενασχόληση του dista με τον κανονισμό? Και που θα βοηθήσει η δέσμευσή του οτι δεν θα ξανατρέξει?

Μιάς και τα συζητάμε, μήπως θα ήταν καλύτερα να μας πεις ολόκληρη της σκέψη σου και να αφήσουμε τα μισόλογα?
Ας βάλουμε ένα τέλος στις ασάφειες, γιατί υποψίες και πονηρές σκέψεις μπορούν να δημιουργηθούν από όλους προς όλους.
Καθαρά και σταράτα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by mbg »

Απ οσο ξερω ο DISTA γνωριζει Ελληνικα και μπορει να απαντησει ο ιδιος.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”