ΒαλαντηςΧ4 wrote:
. . . . . .[/b]
Ενημερωτικά και μόνο, χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης από μέρους μου και για να μαθαίνουν και όσοι μας διαβάζουν.
Οι αλλαγές στον Κανονισμό των Trophy του 2010, που είναι ουσιαστικά 2 και αφορούν τις παλαιές Απλές Διαδρομές και το θέμα της κορδέλας, έχουν συζητηθεί και αποφασιστεί από τη 10μελή επιτροπή πολύ καιρό πριν (από τον Ιανουάριο του 2009, σε κάποιο άλλο ποστ σε αυτό το φόρουμ έχω βάλει και απόκομμα από τα πρακτικά της συνάντησης), έχοντας τις απόψεις και των 3 κύριων, μέχρι τότε, Οργανωτών τέτοιων αγώνων (Ορεστιάδας, Θεσσαλονίκης και Εκάλης) καθώς και των περισσότερων παλαιών αγωνιζόμενων. Άρα όπως καταλαβαίνεις η Λέσχη της Κομοτηνής δεν ρωτήθηκε τότε μιας και δεν είχε κάνει τέτοιο αγώνα. Απόψεις όμως από τους αγωνιζόμενους της Κομοτηνής είχα και εγώ και οι Τσέτσος και Μήλας. Νομίζω ότι μπορείς να το διαπιστώσεις από τους ίδιους τους αγωνιζόμενους. Οι αποφάσεις δε αυτές πάρθηκαν με βάση τις απόψεις τις συντριπτικής πλειοψηφίας των εμπλεκομένων στους αγώνες αυτούς.
Μαζί σου δεν μίλησα για «σκέψεις» δικές μου για αλλαγές στον Κανονισμό αλλά ότι σαν Επιτροπή, η νέα που είχε αποφασισθεί πριν μερικές μέρες από την ΕΘΕΑ, σκεπτόμαστε αν προλάβουμε να συντάξουμε τον κανονισμό, με τις αλλαγές όπως τις ανέφερα παραπάνω, και να τον περάσουμε από την ΕθΕΑ, να τον βγάλουμε για να προλάβουμε, έστω και καθυστερημένα την χρονιά (το γιατί άργησαν τόσο πολύ τα πράγματα, καταλαβαίνεις ότι δεν εξαρτιόταν από μένα και την υπόλοιπη Επιτροπή).
Τώρα που μπερδεύτηκαν οι αγωνιζόμενοι δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον δεν τους εξήγησε κανένας ότι ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στον τρόπο του αγώνα. Απλά οι διαδρομές στην άσφαλτο και στις φλαταδούρες έγιναν πραγματικές Απλές, με μικρές ποινές, όπου οι οργανωτές μπορούν και πρέπει να βάζουν πολύ χαμηλή ΜΩΤ ώστε να μη τρέχουν οι αγωνιζόμενοι και οι δύσκολες διαδρομές στο βουνό έγιναν Ειδικές που μετρούν πλέον με ποινές ίδιες με τις παλαιές κορδελιασμένες ειδικές. Δεν νομίζω ότι αυτό άλλαξε τίποτα στον τρόπο και τη στρατηγική των ομάδων. Πάντα κόντρα στο χρόνο πηγαίναμε στο βουνό το ίδιο κάνουμε και τώρα. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι τώρα ποια αν μια ομάδα πάρει μια διαφορά στο βουνό, όπου είναι και ο πραγματικός αγώνας Trophy, θα την έχει αυτούσια στα αποτελέσματα και όχι με το 1/6 που ίσχυε παλαιά. Πού δυσκόλεψε αυτό τους αγωνιζόμενους ? Το άλλο, βέβαια, που άλλαξε με το σύστημα αυτό, είναι ότι πλέον ένας αγώνας Trophy δεν θα κρίνεται εύκολα σε 1-2 ειδικές και 1 Super Ειδική, πράγμα που δεν ήθελε να γίνεται κανένας οργανωτής και σχεδόν κανένας αγωνιζόμενος, ο μόνος σκοπός των οποίων είναι, κατά δήλωση όλων των οργανωτών, για τους θεατές. Ήδη εσείς φέτος δεν είχατε καμία ειδική τις δύο μέρες και μόνο μια Super Ειδική στο τέλος του αγώνα. Δεν νομίζω ότι θα θέλατε να κρίνουν 300-400 μέτρα έναν αγώνα δύο ημερών στο βουνό.
Για το δεύτερο θέμα, με τις κορδέλες. Από το 1ο Trophy η μόνιμη συζήτηση και διαφωνία (μαζί με τα στενά περάσματα που δυσκολεύουν τα φαρδιά αυτοκίνητα και κρίνουν τους αγώνες ανάλογα με το μέγεθος των αυτοκινήτων) ήταν για πολλούς αγωνιζόμενους η οριοθέτηση με κορδέλες (κυρίως) των ειδικών. Στην αρχή είχαμε ποινή για το αν ακούμπησε κάποιος τη κορδέλα, που δημιουργούσε στους οργανωτές πολλά προβλήματα γιατί ήθελε πολλούς κριτές για να ελέγχουν και να επανατοποθετούν τις κομμένες κορδέλες καθώς και προβλήματα όταν το πρώτο αυτοκίνητο έκοβε τη κορδέλα και δεν υπήρχε σημείο αναφοράς για το δεύτερο, πράγμα που δημιουργούσε διαφωνίες. Μετά το αλλάξαμε και δεν μετρούσε η επαφή αλλά η έξοδος (το γνωστό με τους τροχούς). Αποδείχτηκε ότι και αυτό δεν ήταν ικανοποίησε οργανωτές και τους περισσότερους αγωνιζόμενους. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους οργανωτές (μιλάω πάντα για αυτούς με τη μεγαλύτερη εμπειρία, που έκαναν τους μεγάλους αγώνες μέχρι και πέρυσι) και με τους περισσότερους σταθερούς αγωνιζόμενους, η πλειοψηφία έκρινε ότι η φιλοσοφία των Trophy και Wild Terrain είναι να περάσεις τα εμπόδια με κάθε τρόπο, αρκεί να μη παρακάμψεις τη δυσκολία. Ότι η κορδέλα οριοθετεί τη διέλευση και αν βγεις να μπορείς να προσπαθήσεις όσες φορές χρειαστεί για να περάσεις. Έκριναν επίσης ότι οι αγώνες αυτοί δεν είναι δεξιοτεχνίες, όπως ένα Trial, αλλά αγώνες περιπέτειας κόντρα στο χρόνο. Άρα ο πιο καλός θα περάσει με τη μία και άρα καλύτερο χρόνο ενώ αυτός που θα κάνει το λάθος θα προσπαθήσει ξανά και ξανά με ποινή το χρόνο που καθυστερεί. Σε κανένα αγώνα που γίνεται κόντρα στο χρονόμετρο δεν χάνει τη διαδρομή κάποιος που «βγαίνει». Είναι σα να λέμε ότι αν σε ένα ραλλύ κάποιος βγει από το δρόμο, σε μια πίστα βγει στη στροφή, πατήσει το κερμπ κλπ τότε σταματάει τον αγώνα. Φυσικά και υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι οι αγώνες αυτοί πρέπει να είναι δεξιοτεχνίες όπως ένα Trial. Είναι σεβαστή σίγουρα η γνώμη τους αλλά σαν επιτροπή πρέπει να αποφασίζουμε με βάση την πλειοψηφία. Δεν γίνετε διαφορετικά. Πάντα και παντού θα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.
Για το θέμα αν είναι «έκτρωμα» ο κανονισμός, πες μου σε παρακαλώ συγκεκριμένα σε τι αναφέρεσαι για να μπορώ να σου απαντήσω και να καταλάβουν και όσοι μας διαβάζουν.
Για τα μέτρα ασφαλείας τα πάντα ήταν γνωστά από πρόπερσι. Είχαμε πει ότι απλά θα είμαστε ελαστικοί για το 2009 αλλά για το 2010 θα πρέπει να φτιαχτούν όλα τα αυτοκίνητα. Διαφωνείς και για τα μέτρα ασφαλείας? Πρέπει δηλαδή να κάνουμε διάλογο και για τα αυτονόητα? Και το ξαναθέτεις το θέμα μετά και το τελευταίο ατύχημα? Δηλαδή τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβουμε όλοι ότι πλέον δεν είναι παιχνίδι αυτοί οι αγώνες?
Αν τώρα η Λέσχη της Κομοτηνής, μετά και την ολοκλήρωση του πρώτου της αγώνα Trophy καθώς και του Wild Terrain και τις εμπειρίες που αποκόμισε από αυτούς, έχει προτάσεις για τον κανονισμό θα ήθελα να μας τις στείλετε ώστε να τις συζητήσουμε, τόσο με εσάς όσο και με τους άλλους οργανωτές. Το έχω ξαναπεί, η Επιτροπή αυτή δεν αποφασίζει αυθαίρετα και δεν έχει συμφέροντα, προσπαθεί να εφαρμόσει αυτά που θέλει η πλειοψηφία του κάθε χώρου. Όταν υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις και ισχύει η πλειοψηφία τότε τα αιτήματα ή σκέψεις κάποιων δεν μπορούν να ικανοποιηθούν.
Αν θέλετε και μια πρόταση, συζητήστε μεταξύ σας οι Οργανωτές, γνωρίζεστε και δεν είστε και πολλοί άλλωστε, μιλήστε και με τους αγωνιζόμενους ή και οι αγωνιζόμενοι μεταξύ τους ανεξάρτητα και δώστε μας προτάσεις ολοκληρωμένες. Εμείς της Επιτροπή δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με κανέναν. Πέστε μας τι θέλετε. Πρώτα όμως πρέπει να τα βρείτε μεταξύ σας.