Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Γιάννης Αθανασίου

Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Και η ΕΘΕΑ ανακοίνωσε αυτό
Τεχνικός Κανονισμός Αντοχής 2010 wrote:7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1)
Tα αυτοκίνητα της ομάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της ομάδας Open (Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J-283...
Δηλαδή; Διαβάστε το J-283 να δείτε.

Και υπολογίστε:
1. Καθίσματα και ζώνες homologated, αντίθετα με όσα είπε η Επιτροπή 4Χ4 για ληγμένα.
2. Γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος
3. Ασφάλειες στο καπό και την πίσω πόρτα.
4. Πυρόσβεση από το 2011.
5. Και βέβαια το εκπληκτικό
J-283 wrote:Δίχτυα
Επιβάλλεται η χρήση διχτυών προσαρμοσμένων στον κλωβό ασφαλείας.
― Ελάχιστο πάχος του νήματος: 19 mm.
― Ελάχιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 25 x 25 mm.
― Μέγιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 60 x 60 mm.
Τα δίχτυα πρέπει να κλείνουν πλήρως το παράθυρο μέχρι το ύψος του κέντρου του τιμονιού.
O κανονισμός που ενέκρινε η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ τον Οκτώβρη είναι ο κάτωθι.


ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by stavrosd »

:?: :?: :?: :?:
Για να καταλάβω για να τρέξω Open πρέπει:

ο γενικός ρεύματος να είναι προσβάσιμος και απο έξω?

Να βάλω δίχτυ ασφαλείας?

Να βάλω ασφάλειες σε καπό και πίσω πόρτα?

Να κουβαλάμε γυαλιά τύπου μοτοκρός??


Αν δεν μπορώ μέχρι το Σαββάτο (που δεν μπορώ) τί γίνεται??
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Nicolas »

Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ. ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:

ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Αυτό απο πού προκείπτει?
Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ. ;)
Ευτυχώς γιατι αλλιώς όλοι normal θα ήμασταν.
Αλήθεια τί κανονισμό κατέθεσαν? Τον περσινό?
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

stavrosd wrote:Αυτό απο πού προκείπτει?
Απο το δόγμα "...ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται!... "

Και ο κανονισμός μιλάει για ότι άλλο θες εκτός από αλλαγή κινητήρα.

Στο 5.10 (Ζ3, κινητήρας) λέει για πολλά (ανάφλεξη, ψύξη, καρπυρατέρ, σλυστημα εγχυσης, snorkel, λίπανση, βάσεις, σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, Cruise Control), όχι όμως για αλλαγή κινητήρα.

Σημείωσε ότι στην παράγραφο βάσεις αναφέρει: "Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου πρέπει να είναι οι αρχικές".

Στο 6.1 (Γενικά για την Ζ2) μιλάει για βελτιώσεις κινήτηρα και μόνο.

Και στο 7 (Γενικά για την Ζ1) λέει ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της Ζ2.

Δυστυχώς οι προτάσεις της Επιτροπής 4Χ4 για νόμιμη αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30% στις Ζ1 και Ζ2 πήγαν στο βρόντο.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Nicolas »

stavrosd wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:

ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Αυτό απο πού προκείπτει?
Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ. ;)
Ευτυχώς γιατι αλλιώς όλοι normal θα ήμασταν.
Αλήθεια τί κανονισμό κατέθεσαν? Τον περσινό?
Δεν μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε αυτό.
Ο οργανωτής μόνο ξέρει τί κανονισμό έστειλε...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Dista »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
stavrosd wrote:Αυτό απο πού προκείπτει?
Απο το δόγμα "...ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται!... "

Και ο κανονισμός μιλάει για ότι άλλο θες εκτός από αλλαγή κινητήρα.

Στο 5.10 (Ζ3, κινητήρας) λέει για πολλά (ανάφλεξη, ψύξη, καρπυρατέρ, σλυστημα εγχυσης, snorkel, λίπανση, βάσεις, σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, Cruise Control), όχι όμως για αλλαγή κινητήρα.

Σημείωσε ότι στην παράγραφο βάσεις αναφέρει: "Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου πρέπει να είναι οι αρχικές".

Στο 6.1 (Γενικά για την Ζ2) μιλάει για βελτιώσεις κινήτηρα και μόνο.

Και στο 7 (Γενικά για την Ζ1) λέει ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της Ζ2.

Δυστυχώς οι προτάσεις της Επιτροπής 4Χ4 για νόμιμη αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30% στις Ζ1 και Ζ2 πήγαν στο βρόντο.
Γιάννη, όλα αυτά ισχύουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ENTRY. Δηλαδή για τη κατηγορία Πρωτελατών που θέλουμε να τρέχουν "μαμά" κατά βάση αυτοκίνητα και νέοι οδηγοί. Έτσι δεν είχαμε πεί?
Ουσιαστικά είναι οι περιορισμοί της παλαιάς Normal. Αν δεν έμπαιναν τότε θα είχαμε ένα θηρίο, έστω με πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό, να συναγωνίζεται τα μαμά αυτοκίνητα. Αν κάποιος οργανωτής, παρ' όλα αυτά, θέλει τέτοια αυτοκίνητα στην Entry και είναι αρκετά, ας κάνει μια ξεχωριστή κλάση γι' αυτά στον Ειδικό Κανονισμό ώστε να έχουν ξεχωριστή κατάταξη. Πιστεύω ότι θα εγκριθεί.
Στις OPEN και SPORTING επιτρέπονται όλες οι αλλαγές και βελτιώσεις με μόνους τους περιορισμούς των άρθρων 3 & 4 που αφορούν ουσιαστικά την ασφάλεια.
Για το γενικό διακόπτη θα το ξεκαθαρίσουμε με την Τεχνική Επιτροπή, δεν ήταν στις προθέσεις μας για τις ENTRY & OPEN.
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Dista »

Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ. ;)
Νικόλα, ο κάθε αγώνας των Προκηρυγμένων Επάθλων γίνεται με τον Γενικό Κανονισμό της ΕΘΕΑ, που είναι ένας και δεν κατατίθεται από κανένα οργανωτή. Ο οργανωτής καταθέτει μόνο τον Ειδικό Κανονισμό που και αυτός δεν μπορεί να αλλάξει τα βασικά στον Γενικό. Τον συμπληρώνει όπου χρειάζεται και δίνει διευκρινήσεις ή ορίζει θέματα που προβλέπονται από τον Γενικό. Κατά περίπτωση μπορεί να αλλάξει ή να προσθέσει κάτι μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ.
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by Dista »

stavrosd wrote::?: :?: :?: :?:
Για να καταλάβω για να τρέξω Open πρέπει:

ο γενικός ρεύματος να είναι προσβάσιμος και απο έξω?

Να βάλω δίχτυ ασφαλείας?

Να βάλω ασφάλειες σε καπό και πίσω πόρτα?

Να κουβαλάμε γυαλιά τύπου μοτοκρός??


Αν δεν μπορώ μέχρι το Σαββάτο (που δεν μπορώ) τί γίνεται??
Σταύρο, εσύ δεν τρέχεις OPEN :lol: με τις νέες ονομασίες (άλλαξαν κυρίως για να μην υπάρχει πλέον η λέξη Normal που μόνο τέτοια δεν είναι η κατηγορία αυτή αφού τρέχουν εκεί αυτοκίνητα και με άπειρες μετατροπές) τρέχεις στη SPORTING. Η Normal λοιπόν καταργήθηκε και προστέθηκε η SPORTING που αφορά τα "αγωνιστικά" αυτοκίνητα.

Για το Γενικό Διακόπτη (στη SPORTING), ναι πρέπει να μπορεί κάποιος να τον κλείσει και απ' έξω. Δεν χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω τους λόγους. Για τον αγώνα του Ναυπλίου τώρα δεν θα έχεις πρόβλημα αλλά θα πρέπει να το φτιάξεις (θα γραφτεί, φαντάζομαι, και στο ΔΤΤ που θα βγάλετε όλοι με τα αγωνιστικά στο Ναύπλιο).
Για το δίχτυ, υπήρχε στο 283. Θα το δούμε με την Τεχνική Επιτροπή και στο Ναύπλιο θα το ξεκαθαρίσουμε.
Για τις ασφάλειες στο καπό, ισχύει ότι και για το Γ.Διακόπτη.
Γυαλιά να πάρεις. Είναι για την ασφάλειά σας αν, κτύπα ξύλο, σπάσει το παρμπρίζ να μπορείτε να οδηγήσετε χωρίς να χάσετε κανένα μάτι (μου έχει συμβεί και εγώ ευτυχώς φορούσα τα μυωπικά γυαλιά του ηλίου που ήταν μεγάλα αλλά ο οδηγός μου τη γλίτωσε για λιγότερο από ένα πόντο, αν και το είχαμε καθαρίσει από τα κομμάτια).
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4

Post by stavrosd »

ΟΚ δεκτον αν και για το διακόπτη δε ξέρω κατα πόσο χρειάζεται αφού εκεί που τρέχουμε ειναι απο απίθανο έως εξαιρετικά απιθανο να βρεθεί κάποιος που να επέμβει έγκαιρα αν δεν μπορεί το πλήρωμα.
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”