Δηλαδή; Διαβάστε το J-283 να δείτε.Τεχνικός Κανονισμός Αντοχής 2010 wrote:7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1)
Tα αυτοκίνητα της ομάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της ομάδας Open (Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J-283...
Και υπολογίστε:
1. Καθίσματα και ζώνες homologated, αντίθετα με όσα είπε η Επιτροπή 4Χ4 για ληγμένα.
2. Γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος
3. Ασφάλειες στο καπό και την πίσω πόρτα.
4. Πυρόσβεση από το 2011.
5. Και βέβαια το εκπληκτικό
O κανονισμός που ενέκρινε η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ τον Οκτώβρη είναι ο κάτωθι.J-283 wrote:Δίχτυα
Επιβάλλεται η χρήση διχτυών προσαρμοσμένων στον κλωβό ασφαλείας.
― Ελάχιστο πάχος του νήματος: 19 mm.
― Ελάχιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 25 x 25 mm.
― Μέγιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 60 x 60 mm.
Τα δίχτυα πρέπει να κλείνουν πλήρως το παράθυρο μέχρι το ύψος του κέντρου του τιμονιού.
ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!