Μεγάλο θέμα, μεγάλη απάντηση
Πρόταση #1: Να υπάρχουν όλα τα σημαντικά τηλέφωνα στην πρώτη σελίδα του road book, με Ελληνικές και Αγγλικές περιγραφές. Ακόμη και τα γνωστά της πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, της αστυνομίας, κλπ. Μην ξεχνάμε υπάρχουν και ξένοι που παίρνουν μέρος στον αγώνα.
Δώθηκαν προφορικά στην ενημέρωση. Την επόμενη και γραπτά. Σωστή παρατήρηση.
Πρόταση #2: Με την εγγραφή στον αγώνα να υπάρχει κάποιο χαρτί που να εξηγεί τους όρους και τις ευθύνες των διοργανωτών και της ασφάλειας, και να το υπογράφει ο αγωνιζόμενος (και αυτό στα Ελληνικά και στα Αγγλικά). Έτσι ενημερώνεται ο αγωνιζόμενος και καλύπτεται η οργάνωση. Αυτά τα χαρτιά χρησιμεύουν στην περίπτωση σοβαρού προβλήματος (χτύπα ξύλο να μη συμβεί τίποτα κακό σε κανέναν).
Διαβάστε τον κανονισμό. Γι΄αυτό υπάρχει. Λύνει τα περισσότερα θέματα.
Πρόταση #3: Να υπάρχει κάποια απόδειξη για τα χρήματα που καταβάλλονται από τις ομάδες.
Να ζητείται απόδειξη όταν τη χρειάζεται ο αγωνιζόμενος.
Πρόταση #4: Να υπάρχει κάποιο χαρτί συμμετοχής για όλους τους αγωνιζόμενους κατα την απονομή, για λόγους αναγνώρισης και για να ενθαρρύνει όλους τους συμμετέχοντες να παραβρεθούν στην "τελετή λήξης".
Υπήρχαν πάντα και αυτή τη φορά, μετάλια για όλους. Απλά η πίεση της αστυνομίας να τελειώσει η τελετή για να πάνε στο ντέρμπυ δε μας επέτρεψε να το κάνουμε.
^^^^^^^^^^χ2
Να υπαρχουν περισοτερα τεχνικα κομματια οπως το τελευταιο της Ευβοιας(Σουπερ) και λιγοτερα οπως το κομματι μετα το Μοσχοποδι(Βαρετο).
Οι υπόλοιποι τί λένε;
Πρόταση #6: Να υπάρχουν κανάλια έκτακτης ανάγκης στο VHF και στο CB (τα οποία να αναγράφονται και αυτά μαζί με τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης) απο τα οποία όσοι αγωνιζόμενοι έχουν τα ανάλογα μηχανήματα να μπορούν να επικοινωνήσουν με κάποιον στην περίπτωση που δεν μπορούν απ'το κινητό.
Τα κανάλια είναι για χρήση της οργάνωσης και όχι των αγωνιζόμενων. Αν γίνει κάτι τέτοιο, έχει δοκιμαστεί στο πρώτο 24ωρο, γίνεται μία απίστευτη χάβρα.
Aυστηροτερος τεχνικος ελεγχος και ταυτοχρονη (οχι κατα δηλωση των αγωνιζομενων) ταξινομηση των οχηματων αναλογως των "μετατροπων-αναβαθμισεων" που εχουν τυχει και οι οποιες θα μπορουσαν να αναγραφονται εξαρχης στο δελτιο συμμετοχης και να ελεγχονται-πιστοποιουνται εγγραφως πανω στο ιδιο δελτιο κατα την διαρκεια του ελεγχου οποτε και να ταξινομειται το οχημα στην αναλογη κατηγορια.
Ποιός αυστηρός από του 24ωρου δε γίνεται!!! Έμειναν εκτός 10 αυτοκίνητα...
Κατα συνεπεια, σαφεστερος εξαρχης προσδιορισμος των προϋποθεσεων καταταξης / συμμετοχης του οχηματος στις κατηγοριες Ζ1 και Ζ2 και Ζ3. Ισως θα ηταν σκοπιμη η καθιερωση μιας επιπλεον κατηγοριας Ζ1 με χρονομετρηση σε ολη της την διαρκεια (ωστε να ειναι και περισσοτερο ενδιαφερουσα) η οποια ομως να αποτελειται απο οχηματα χωρις μετατροπες ή με ελαχιστες (σαφως προσδιορισμενες εξαρχης ομως) στην οποια θα δινεται η ευκαιρια σε εκεινους που δεν εχουν αναλογη εμπειρια αλλα θελουν να συμμετασχουν (μεμονομενα ή και ως ομαδες) να συναγωνιστουν επι ισοις οροις αλλα και με μεγαλυτερη ασφαλεια για ολους, χωρις να χρειαζεται να δηλωσουν συμμετοχη υποχρεωτικα στην Ζ2 οπου οι απαιτησεις ειναι περισσοτερο αυξημενες (ειδικα για καποιον που συμμετεχει για πρωτη φορα), οι χρονοι αρκετα σφιχτοι αλλα κυριως η συνυπαρξη "εμπειρων" και "νεων" πληρωματων εγκυμονει κινδυνους και για τις δυο πλευρες.
Καλομελέτα και έρχεται.