Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

friar wrote:ageorgakis στο ΄πα πως θα γίνουμε οι καλίτεροι φίλοι :!:
keep posting :P
friar, όπως βλέπεις μπαίνω και εγώ στο κλίμα σιγά σιγά.

θα συμφωνήσω και με την πρόταση του tsep για το βιβλίο παρατηρήσεων των αγωνιστικών. Έτσι οι παρατηρήσεις των τεχνικών εφόρων θα είναι καταγεγραμμένες, και θα είναι πιο σαφής και πιο εύκολος/γρήγορος ο τεχνικός έλεγχος. Άντε να θυμηθώ του χρόνου οοοολες τις παρατηρήσεις που μου έκανε ο φίλος Στάθης και ο Νικόλας! (δεν ήταν και λίγες!) Και για να μην ξαναπάθουν ανακοπή τα παιδιά με αυτά που είδαν στο αυτοκίνητο μου φαντάζομαι θα τους βόλευε αν έψαχναν για συγκεκριμένα πράγματα απ'το να ξεψαχνίζουν όλο το αυτοκίνητο απ'την αρχή. Κάτι σαν το βιβλιάριο του ΙΚΑ όπου ο γιατρός βλέπει το ιστορικό του ασθενή.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by friar »

Hehehehe
Αρχικά δεν μπαίνεις στο κλίμα σιγά σιγά αλλά μπαίνεις με χίλια.
Στα δώσαμε γραμμένα και σου ζήτησα να επιστρέψεις και με το χαρτί, αλλιώς δεν θα το κοίταγα ξανά.
Η περίπτωση σου ήταν δείγμα Δελτίου τεχνικής ταυτότητας.
Σου γράψαμε τα λάθη και ήρθες πάλι με το χαρτί να δούμε τί είχε τακτοποιήσει από όσα σου γράψαμε.

Δεν πίστευα ότι θα το έκανες και με έβγαλες μαλ... όταν ήρθες σένιος.
Μπράβο.
Την επόμενη φορά θα κοιτάξουμε την σούπερ λεπτομέρια. Αυτή που δεν μας ενοχλεί αλλά παραμένει λεπτομέρια.
Καλούς αγώνες.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Ιχνηλάτης

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Ιχνηλάτης »

Μεγάλο θέμα, μεγάλη απάντηση
Πρόταση #1: Να υπάρχουν όλα τα σημαντικά τηλέφωνα στην πρώτη σελίδα του road book, με Ελληνικές και Αγγλικές περιγραφές. Ακόμη και τα γνωστά της πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, της αστυνομίας, κλπ. Μην ξεχνάμε υπάρχουν και ξένοι που παίρνουν μέρος στον αγώνα.
Δώθηκαν προφορικά στην ενημέρωση. Την επόμενη και γραπτά. Σωστή παρατήρηση.

Πρόταση #2: Με την εγγραφή στον αγώνα να υπάρχει κάποιο χαρτί που να εξηγεί τους όρους και τις ευθύνες των διοργανωτών και της ασφάλειας, και να το υπογράφει ο αγωνιζόμενος (και αυτό στα Ελληνικά και στα Αγγλικά). Έτσι ενημερώνεται ο αγωνιζόμενος και καλύπτεται η οργάνωση. Αυτά τα χαρτιά χρησιμεύουν στην περίπτωση σοβαρού προβλήματος (χτύπα ξύλο να μη συμβεί τίποτα κακό σε κανέναν).
Διαβάστε τον κανονισμό. Γι΄αυτό υπάρχει. Λύνει τα περισσότερα θέματα.


Πρόταση #3: Να υπάρχει κάποια απόδειξη για τα χρήματα που καταβάλλονται από τις ομάδες.
Να ζητείται απόδειξη όταν τη χρειάζεται ο αγωνιζόμενος.


Πρόταση #4: Να υπάρχει κάποιο χαρτί συμμετοχής για όλους τους αγωνιζόμενους κατα την απονομή, για λόγους αναγνώρισης και για να ενθαρρύνει όλους τους συμμετέχοντες να παραβρεθούν στην "τελετή λήξης".
Υπήρχαν πάντα και αυτή τη φορά, μετάλια για όλους. Απλά η πίεση της αστυνομίας να τελειώσει η τελετή για να πάνε στο ντέρμπυ δε μας επέτρεψε να το κάνουμε.


^^^^^^^^^^χ2
Να υπαρχουν περισοτερα τεχνικα κομματια οπως το τελευταιο της Ευβοιας(Σουπερ) και λιγοτερα οπως το κομματι μετα το Μοσχοποδι(Βαρετο).
Οι υπόλοιποι τί λένε;



Πρόταση #6: Να υπάρχουν κανάλια έκτακτης ανάγκης στο VHF και στο CB (τα οποία να αναγράφονται και αυτά μαζί με τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης) απο τα οποία όσοι αγωνιζόμενοι έχουν τα ανάλογα μηχανήματα να μπορούν να επικοινωνήσουν με κάποιον στην περίπτωση που δεν μπορούν απ'το κινητό.
Τα κανάλια είναι για χρήση της οργάνωσης και όχι των αγωνιζόμενων. Αν γίνει κάτι τέτοιο, έχει δοκιμαστεί στο πρώτο 24ωρο, γίνεται μία απίστευτη χάβρα.



Aυστηροτερος τεχνικος ελεγχος και ταυτοχρονη (οχι κατα δηλωση των αγωνιζομενων) ταξινομηση των οχηματων αναλογως των "μετατροπων-αναβαθμισεων" που εχουν τυχει και οι οποιες θα μπορουσαν να αναγραφονται εξαρχης στο δελτιο συμμετοχης και να ελεγχονται-πιστοποιουνται εγγραφως πανω στο ιδιο δελτιο κατα την διαρκεια του ελεγχου οποτε και να ταξινομειται το οχημα στην αναλογη κατηγορια.
Ποιός αυστηρός από του 24ωρου δε γίνεται!!! Έμειναν εκτός 10 αυτοκίνητα...

Κατα συνεπεια, σαφεστερος εξαρχης προσδιορισμος των προϋποθεσεων καταταξης / συμμετοχης του οχηματος στις κατηγοριες Ζ1 και Ζ2 και Ζ3. Ισως θα ηταν σκοπιμη η καθιερωση μιας επιπλεον κατηγοριας Ζ1 με χρονομετρηση σε ολη της την διαρκεια (ωστε να ειναι και περισσοτερο ενδιαφερουσα) η οποια ομως να αποτελειται απο οχηματα χωρις μετατροπες ή με ελαχιστες (σαφως προσδιορισμενες εξαρχης ομως) στην οποια θα δινεται η ευκαιρια σε εκεινους που δεν εχουν αναλογη εμπειρια αλλα θελουν να συμμετασχουν (μεμονομενα ή και ως ομαδες) να συναγωνιστουν επι ισοις οροις αλλα και με μεγαλυτερη ασφαλεια για ολους, χωρις να χρειαζεται να δηλωσουν συμμετοχη υποχρεωτικα στην Ζ2 οπου οι απαιτησεις ειναι περισσοτερο αυξημενες (ειδικα για καποιον που συμμετεχει για πρωτη φορα), οι χρονοι αρκετα σφιχτοι αλλα κυριως η συνυπαρξη "εμπειρων" και "νεων" πληρωματων εγκυμονει κινδυνους και για τις δυο πλευρες.
Καλομελέτα και έρχεται.
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

Ιχνηλάτης wrote: Διαβάστε τον κανονισμό. Γι΄αυτό υπάρχει. Λύνει τα περισσότερα θέματα.
Αν και διάβασα τον κανονισμό αρκετές φορές ειλικρινά αυτή τη στιγμή δε θυμάμαι αν γράφει για τις ευθύνες της οργάνωσης πχ σε περίπτωση ατυχήματος. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια, αλλά πιστεύω πως πρέπει να υπογράφει κάποιος πριν πάρει μέρος σ'εναν αγώνα για να είναι καλυμμένη και η οργάνωση (όπως σε βάζουν να κάνεις και στα γυμναστήρια ή στις πισίνες ή στα αθλητικά κέντρα).

Ιχνηλάτης wrote: Να ζητείται απόδειξη όταν τη χρειάζεται ο αγωνιζόμενος.
Εγώ ως καινούριος δεν ήξερα ότι γινόταν αυτό. Και στις δύο περιπτώσεις που πλήρωσα (τα μισά στον τεχνικό έλεγχο και τα υπόλοιπα τη μέρα του αγώνα) δεν είδα ούτε ταμειακή μηχανή ούτε μπλόκ αποδείξεων. Αν γίνεται καλώς. Αλλά το σωστό είναι να δίνεται ανεξαιρέτους ζήτησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Εξάλλου το επιβάλλει και η εφορία! ;)

Ιχνηλάτης wrote:Υπήρχαν πάντα και αυτή τη φορά, μετάλια για όλους. Απλά η πίεση της αστυνομίας να τελειώσει η τελετή για να πάνε στο ντέρμπυ δε μας επέτρεψε να το κάνουμε.
Δηλαδή να περιμένουμε μετάλλια;;; :D :D :D
Ιχνηλάτης wrote: Οι υπόλοιποι τί λένε;
Αυτό είναι πάντα σχετικό με τον καιρό. Φάγαμε πολύ σκόνη αλλά άξιζε ο κόπος.
Ιχνηλάτης wrote: Τα κανάλια είναι για χρήση της οργάνωσης και όχι των αγωνιζόμενων. Αν γίνει κάτι τέτοιο, έχει δοκιμαστεί στο πρώτο 24ωρο, γίνεται μία απίστευτη χάβρα.
θα μπορούσαν να υπάρχουν άλλα κανάλια για την οργάνωση και άλλα για την έκτακτη ανάγκη. Αλλά αφού λέτε πως το έχετε ξαναδοκιμάσει και δεν πέτυχε εσείς γνωρίζετε καλύτερα! :)
Ιχνηλάτης

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Ιχνηλάτης »

ageorgakis wrote:
Ιχνηλάτης wrote: Διαβάστε τον κανονισμό. Γι΄αυτό υπάρχει. Λύνει τα περισσότερα θέματα.
Αν και διάβασα τον κανονισμό αρκετές φορές ειλικρινά αυτή τη στιγμή δε θυμάμαι αν γράφει για τις ευθύνες της οργάνωσης πχ σε περίπτωση ατυχήματος. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια, αλλά πιστεύω πως πρέπει να υπογράφει κάποιος πριν πάρει μέρος σ'εναν αγώνα για να είναι καλυμμένη και η οργάνωση (όπως σε βάζουν να κάνεις και στα γυμναστήρια ή στις πισίνες ή στα αθλητικά κέντρα).
Κανονισμός wrote:Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με: τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό και τα παραρτήματά του. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πρέπει να τηρείται ο ΚΟΚ.

H EΛΠΑ, η ΑΛΦΑΛ, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί της παιδιάς δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων απ’ αυτές τις δραστηριότητες
Υπογράφοντας τη δήλωση συμμετοχής αποδέχεσαι τον κανονισμό.

Εγώ ως καινούριος δεν ήξερα ότι γινόταν αυτό. Και στις δύο περιπτώσεις που πλήρωσα (τα μισά στον τεχνικό έλεγχο και τα υπόλοιπα τη μέρα του αγώνα) δεν είδα ούτε ταμειακή μηχανή ούτε μπλόκ αποδείξεων. Αν γίνεται καλώς. Αλλά το σωστό είναι να δίνεται ανεξαιρέτους ζήτησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Εξάλλου το επιβάλλει και η εφορία! ;)
Πρώτα ζητάμε και μετά παραπονοιόμαστε.


Δηλαδή να περιμένουμε μετάλλια;;; :D :D :D
Ναι, στην παρουσίαση του DVD.
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

friar wrote:Hehehehe
Αρχικά δεν μπαίνεις στο κλίμα σιγά σιγά αλλά μπαίνεις με χίλια.
Στα δώσαμε γραμμένα και σου ζήτησα να επιστρέψεις και με το χαρτί, αλλιώς δεν θα το κοίταγα ξανά.
Η περίπτωση σου ήταν δείγμα Δελτίου τεχνικής ταυτότητας.
Σου γράψαμε τα λάθη και ήρθες πάλι με το χαρτί να δούμε τί είχε τακτοποιήσει από όσα σου γράψαμε.

Δεν πίστευα ότι θα το έκανες και με έβγαλες μαλ... όταν ήρθες σένιος.
Μπράβο.
Την επόμενη φορά θα κοιτάξουμε την σούπερ λεπτομέρια. Αυτή που δεν μας ενοχλεί αλλά παραμένει λεπτομέρια.
Καλούς αγώνες.
Αγαπητέ μου friar, όπως σου είχα εξηγήσει και πριν τον αγώνα, έχω πολλά πάρε-δώσε με εξωτερικό, λόγο υπηκοότητας και λόγο δουλειάς. Έχω ασχοληθεί με αρκετά διεθνή αγωνίσματα (άσχετα με τους αγώνες δρόμου) και έτσι έχω δει από πρώτο χέρι πως οργανώνονται οι "ξένοι". Όπως παραδέχθηκα και σε άλλα θέματα, η οργάνωση ήταν πραγματικά εκπληκτική και πάνω απ'ολα επαγγελματική. Αυτό δυστυχώς είναι σπάνιο φαινόμενο στη χώρα μας και όταν βλέπουμε κάποιους να προσπαθούν για κάτι καλύτερο, πρέπει και εμείς να τους στηρίζουμε. Και αυτός ήταν ο σκοπός αυτού του θέματος. Γι'αυτό με βλέπεις να μπαίνω τόσο έντονα! Όλη η οργάνωση αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

Ιχνηλάτης wrote: Πρώτα ζητάμε και μετά παραπονοιόμαστε.
Δεν παραπονοιόμαστε! Προτάση κάνουμε! ;)
vspili
Posts: 13
Joined: Mon Nov 30, 2009 18:34

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by vspili »

Ιχνηλάτης wrote:
^^^^^^^^^^χ2
Να υπαρχουν περισοτερα τεχνικα κομματια οπως το τελευταιο της Ευβοιας(Σουπερ) και λιγοτερα οπως το κομματι μετα το Μοσχοποδι(Βαρετο).
Οι υπόλοιποι τί λένε;
Εμείς (πλήρωμα 345) συμμετείχαμε για πρώτη φορά σε αγώνα γενικότερα, οπότε δεν έχουμε καμια προηγούμενη εμπειρία και ίσως οι παρατηρήσεις μας να είναι και άστοχες.

Νομίζω ότι καθώς τα αυτοκίνητα που τρέχουν στον αγώνα είναι διαφορετικών μεταξύ τους ικανοτήτων, είναι σωστό να υπάρχουν ειδικές διαφορετικών απαιτήσεων, ώστε να αντισταθμίζονται οι διαφορές. Πχ αλλού να υπερτερεί λίγο ένα αυτοκίνητο στημένο περισσότερο για χωμάτινο αγώνα, αλλού να υπερτερεί λίγο παραπάνω ένα καθαρόαιμο 4χ4, κλπ. Νομίζω ότι λιγο πολύ το είδα αυτό στον αγώνα. Προσωπικά εμάς θα μας οφελούσε αν υπήρχαν κι άλλα περισσότερο τεχνικά κομμάτια, αλλά ας σκεφτόμαστε και τους άλλους καθώς και τους κινδύνους που μπορεί να εγκυμονούν σε έναν αγώνα αντοχής που στο τέλος όλοι είναι πολύ κουρασμένοι.

Ίσως αν ήταν λίγο πιο απαιτητικός ο αγώνας σε θέματα προσανατολισμού. Να υπάρχουν περισσότερα δύσκολα σημεία στο roadbook, να μετράει λίγο παραπάνω και η ικανότητα του πληρώματος να εντοπίζει την διαδρομή σε ασαφή σημεία.

Σε γενικές γραμμές μόνο θετικά μπορώ να πώ. Η αλήθεια είναι ότι είχαμε φανταστεί κάτι πιό σφιχτό και οργανωμένο στο θέμα επιβολής των κανονισμών, αλλά καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ δύσκολο με τόσους αγωνιζόμενους, πόσο μάλλον όταν έρχεται και σε κόντρα με το "χύμα" που έχουμε μάθει όλοι να είμαστε. Όσο πέρναγε η ώρα πάντως βλέπαμε όλο και καλύτερη οργάνωση και συγχαρητήρια γι αυτό.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by friar »

πόσο μάλλον όταν έρχεται και σε κόντρα με το "χύμα" που έχουμε μάθει όλοι να είμαστε
Το πολεμάμε, βοηθήστε.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

αν και θεωρητικά σωστο να υπαρχουν διαδρομες αναλλογα με το αυτοκινητο ( φτιαγμενο ή οχι κ.λ.π. ) ειναι πρακτικά αδυνατο πχ στον συγκεκριμενο αγωνα να υπαρχουν 5 διαφορετικές δαδρομές.

αυτο που εγινε ( αν και για ορισμενα σημεια η εντρυ - Suv πηγε απο αλλου αρα εν μερη εγινε ) ηταν και διαφορετικές οι απαιτησεις στο συγκεκριμενο κομάτι.
Πχ υπηρξε κομάτι οπου καποιοι το περασαν ως ειδική καποιοι ως απλή. αυτο ειναι μια διαφορα
αν προσεξεις θα δεις οτι τα μετριως βελτιωμενα αυτοκινητα πηγαν κυριως καλα εως και προς το νορμαλ θα ελεγα..
τα πολυ βελτιωμενα ειναι κουραστικά στην οδηγηση και εδω οδηγεις για 24 ωρες σερι...
επεισεις τα πολυ βελτιωμενα εχουν συνηθως προβληματα ειτε καταναλωσης ειτε/και αξιοπιστίας. οποτε.....
τα πολυ ψηλωμενα που δεν πατανε ειναι επειρεπή στην... ξαπλά...

μην ξεχναμε οτι αυτος ο αγωνας ΔΕΝ κερδιζεται την πρωτη ωρα... κερδιζεται ΜΕΤΑ τα μεσανυχτα..
επεισεις πρεπει να..... τερματισεις.
αρα το αυτοκινητο να μεινει "ενα κομμάτι" κι οχι σε τευχη..

ο σιουτης κερδισε 3 φορες τον αγωνα με ενα καρανορμαλ Jimny....
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”