**ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post Reply
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by stavrosd »

Βρε Σαράντη δεν καταλαβαίνεις οτι το πρόβλημα δεν είναι τα 40 € τόσο όσο οτι όλοι έχουν έρθει στα όριά τους!
Όλα αυτά που λές για αδειες και βενζίνες κτλ είναι που έχουν τρομάξει και προβληματίσει το κόσμο.
Τώρα έρχεται και επιπλέον αυτό και τους ήδη οριακούς τους κάνει να πουν "Ε δε μαμιέστε! Ψάχνετε χρήμα και ορμήξατε! Ποτε να μη σώσω να τρέξω!"
Άσχετα αν είναι ή δεν είναι σωστό, συμβαίνει.

Συναίβει με τα επιπλέον μέτρα (αν και εκεί υπήρχε λόγος αλλά τα λεφτά πολλά)
συναίβει με τις άδειες και το νταβατζιλίκη του ΣΟΑΑ
φοβάμαι οτι θα συμβεί τώρα και με το ΔΔΤ!

Αντί να το κάνουμε το πράγμα πιο δελεαστικό μπας και καταφέρουμε να κρατήσουμε τον υπάρχον κόσμο τουλάχιστον, το κάνουμε όλο κια πιο δύσκολο! :(
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by friar »

Η συνέχεια

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΚΟΝΤΟΣΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ   -
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟΣ Φωτης
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Πετριτης Φωκιων
ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΧΕΙΡΔΑΡΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

και συνεχίζεται
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Φωκίων

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by Φωκίων »

@ Mitso.
το καθισμα πχ που ανεφερες ισως οχι να μην θελει ωρα αλλα να "ξεψειρισεις" το cage δε θελει πιστευεις???
Πχ. Σε ενα τελειως γυμνο αμαξι για τα δω αυτα που πρεπει μου πηρε 1/4 της ωρας, να μπω απο κατω να δω τις κοντρες κ.λ.π. κ.λ.π. και ξαναλεω φαντασου ηταν γυμνο...
πολλαπλασιασε το αυτο επι 20 πες αυτοκινητα τι μας δινει???

Ας δουμε τωρα το καθισμα. στο ΔΤΤ θα γραφει μοντελο πχ καθισμα sparco μοντελο Χ. Ναι με μια ματια μπορω να δω αν ειναι ακομα το ιδιο.. Αν ειναι, οκ, αν δεν ειναι, παω και το ελενχω.

Για θυμισου ποσο κραταει ο ΤΕ και..... ποτε ερχονται ολοι.....
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by Nicolas »

shaka wrote:
Το πρόβλημα είναι γιατί πρέπει να πληρώσουμε αυτά τα λεφτά ενώ το ίδιο πράγμα μπορεί να γίνει από αγώνα σε αγώνα, το ξέρεις και το ξέρω.
Δεν έιναι αρκετός ο χρόνος. Αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη πρόταση ευχαρίστως να την μεταφέρω αν και τονίζω απλά "μεταφέρω".

shaka wrote:
Γιατί κάποιος –και φυσικά όχι εσείς μη κάνετε τους κουτούς- πρέπει να βάλει και άλλα στην τσέπη, κάποιος που είναι ανύπαρκτος στο χώρο μας, που δεν τον ενδιαφέρει ούτε θα τον ενδιαφέρει ποτέ, το τι κάνουμε και μόνο στην τσέπη μας κοιτάει. Θες αυτό πλήρωσε, θες το άλλο πλήρωσε, κ.ο.κ.
Σωστό και αυτό, δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο, αλλά...
shaka wrote:

ΣΗΜ για Nicola> θα το θεωρούσα ασέβεια εγώ να έλεγα ότι είμαι πιό ενημερωμένος και ξέρω καλύτερα για τα roll cage από τον Νίνο ή τον Herby, επειδή πέρασα 1-2-3 σεμινάρια. Καλή η θεωρία, αλλά αυτοί μέσα στη μουτζούρα τους, και με συσσωρευμένη εμπειρία κάτι παραπάνω ξέρουν. Ας είμαστε λίγο συγκρατημένοι.
Συγνώμη λάθος ακούστηκε.
Λέω πως αφενώς δεν πρέπει να αποκτούν αρμοδιότητες επαγγελματίες (όπως το να θεωρείται defacto πως έχει φτιάξει σωστό κλουβί) και αφετέρου πως ενώ ο Νίνο, που ήταν και το παράδειγμα, έχει σαφώς πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από μένα, εγώ έχω ακούσει και την εξήγηση στα θολά σημεία. Που ενίοτε από χρόνο σε χρόνο αλλάζει...
shaka wrote:
Θέλετε να δείτε ότι θα απορριφθεί γιατί τα μπικικίνια δεν είναι σε αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά στα πολλά? Από ποιόν θα απορριφθεί? Κουίζ. Βρείτε το!
Για να δούμε...

shaka wrote:
Εν κατακλείδι, σταματήστε οι ΤΕ και λοιποί να μας λέτε ότι δεν θέλουμε να πληρώσουμε και ότι ειναι για την ασφάλειά μας. Πάμε μία Κυριακή στου Αττάρτ και ελάτε να ελέγξετε. Δεν μπορείτε και πρέπει να έρθει ΑΑΑ Τ.Ε., οκ πόσο είναι η αποζημίωσή του? 100-200€ ημερήσια, να του τα δώσουμε. Τι λέτε? Θα έρθει?
Δηλαδή λες να του δώσουμε την αποζημίωσή του και όχι τα €40 για την χαρτούρα...
Μάλλον δεν θα έρθει. Ίσως να μην αφήσει η ΕΘΕΑ αλλά τί μπορείς να κάνεις δηλαδή?
Να μην πω την γνώμη μου επειδή αυτό μπορεί να κοστίζει?

shaka wrote:
Και τελικά μήπως παρατηρείτε ότι δεν υπάρχουν αγωνιζόμενοι που να ενδιαφέρονται? Σε άλλες εποχές θα γινόταν κόλαση εδώ μέσα από προτάσεις, γκρίνιες, παράπονα, αντιπροτάσεις και δεν ξέρω τι άλλο. Τώρα μου φαίνεται ότι τζάμπα το παλεύετε γαιτί ο κόσμος βαρέθηκε και έκανε πίσω. Τζάμπα και τα σεμινάρια Σαράντη, τζάμπα όλα....

Καλό απόγευμα
Ε τώρα πες μου κάτι καινούριο...
Ίσως να είναι όντως στάμπα, αλλά δεν μου αρέσει να το σκέφτομαι έτσι...
Σε λίγο καιρό μπορεί και να αλλάξω γνώμη.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by Nicolas »

mitsos wrote: Eγω να κανω μια ερωτηση?
Το ΔΤΤ λετε οτι βγαινει για να ξερει ο εκαστοτε τεχνικος εφορος (αλλα κ ο ιδιοκτητης) τι παρατηρησεις εχει το καθε αμαξι, ωστε να διορθωνονται.
Εστω οτι στον ελεγχο εκδοσης ΔΤΤ εμφανιστει αμαξι με ομολογκε καθισματα ζωνες cage κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο.... Εστω οτι μετα ο ιδιοκτητης του αποφασισει να αλλαξει πραγματα πανω στο αμαξι κ αυτα δεν ειναι εξ ισου "ομολογκε". Το ΔΤΤ ομως θα γραφει οτι ειναι. Ο καθε ΤΕ θα καθεται ΚΑΘΕ φορα να τα ξανακοιταει ολα απο την αρχη? Η θα κοιταει μονο για ελειψεις/παρατηρησεις σε καθε αμαξι? Γιατι αν μεν τα ξανακοιταει ολα απο την αρχη τοτε ο τεχνικος ελεγχος θα διαρκει οσο κ ο ελεγχος εκδοσης του ΔΤΤ, αν παλι δεν τα κοιταει ισως αμαξια που ηταν κατα την εκδοση του ΔΤΤ συνομα, μετα να μην ειναι αλλα κανεις να μην ασχολειται μαζι τους γιατι εχουνε εκδοσει ΔΤΤ!!
Λεω εγω τωρα....

Δεν ειναι ποιο απλη η προταση που ειπε ο Σταυρος, "αν δεν ειναι νομιμο δεν τρεχει κ τελος?"
Εκτος απο ποιο απλη ειναι κ ποιο λογικη....
Άκου αγαπητή φιλενάδα, το δελτίο περιλαμβάνεται στα μέτρα που υπάρχουν προκειμένου να βλέπει ο τεχνικός έφορος ανά πάσα στιγμή τί πρέπει να έχει το αυτοκίνητό σου. Δηλαδή κανονικά, όταν εμφανίζεται αυτοκίνητο στον αγώνα το οποίο έχει ΔΤΤ θα πρέπει κάθε τί που έχει πάνω του να είναι καταγεγραμένο στο δελτίο και να ελεγθεί πως είναι έτσι.
Άρα ναι οταν αλλάξεις κάτι, κατά βάση, πρέπει να φαίνεται κάπου.
Επίσης η λογική "δεν είναι νόμιμο δεν τρέχεις" είναι αυτή που θα δημιουργήσει προστριβές ενώ κάποιοι που μετράνε περισσότερο τα χρήματα χρειάζονται λίγο περισσότερο χρόνο προκειμένου να διορθώσουν τυχόν παρατηρήσεις. Για να μην τους κόψουμε λοιπόν τους αγώνες τους δίνουμε χρόνο να το φτιάξουν.
Και λόγο του οτι δίνουμε χρόνο, δίνουμε και λίστα με τις παρατηρήσεις έτσι ώστε με το πέραν του χρόνου αυτού να ελεγθεί ξανά. Γραπτά και επίσημα. Αυτό είναι το ΔΤΤ.

mitsos wrote: Υ.Γ. Για ιντερνετικες βασεις δεδομενων στις οποιες θα εχει προσβαση ο καθενας εγω προσωπικα ειμαι αντιθετη.
Την ταυτοτητα μου δεν την εβγαλα σε κοινη θεα, οπως δεν εβγαλα κ την αδεια κυκλοφοριας μου, κατα συνεπεια δεν θα βγαλω κ ΔΤΤ αν πατε με αυτη τη λογικη......
Τα ίδια στοιχεία που δίνεις στην οργάνωση για να τρέξεις τα ίδια στοιχεία θα δίνεις και εκεί και ΜΟΝΟ οι ίδιοι άνθρωποι θα τα βλέπουν. Αυτό λέμε. Αλλά σε τελική ανάλυση υπάρχει κάτι να κρύψεις που δεν μπορεί κάποιος να βρεί σε δημόσιο αρχείο?
mitsos wrote: Υ.Γ.2. Τα 40 ευρω δεν πειραζουνε τοσο κ το λεμε εμεις που ακομα ειμαστε καινουριοι κ δεν εχουμε αποφασισει να μεινουμε στο χωρο αλλα εχουμε αποφασισει να τρεξουμε κ φετος οσο αντεξουμε.... Να δωσουμε λεφτα σε κατι που αξιζει....ΝΑΙ να δωσουμε. Αλλα να αξιζει.
Η ΕΘΕΑ λέει πως η "ασφάλεια" κοστίζει €40.
Εγώ λέω πως η ασφάλεια αξίζει. Δεν κάνω σχόλιο για το κόστος ούτε και με βρίσκει σύμφωνο.
Όμως υπάρχει. Το παράπονό σου θα έπρεπε να το εκφράσεις αλλού, και εγώ μαζί σου.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
gmavlios
Posts: 1
Joined: Mon Mar 01, 2010 08:54

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by gmavlios »

Παιδια αν κ καινουριος στο forum και στην τετρακινηση θα ηθελα να εκφρασω την γνωμη μου (αν επιτρεπεται) για το θεμα .
φιλοι απο σκοτια κ αγγλια ξεχωριζουν ανα κατηγορια λιγο διαφορετικα απο εμας δηλαδη:
Ως entry κ normal τρεχουν με αδεια κυκλ. κ χαρτι αναλογο του δικου μας ΚΤΕΟ !
Ως open με κανονισμους σκληρους (απο φωτα κ φλας εως κλουβι κτλ.κτλ.....)
αλλα εχουν την δυνατοτητα να ορισουν το οχημα τους ανα ειδος αγωνα ετσι ωστε να εκπιπτουν σε αναλογους κανονισμους δλδ.να ορισω το οχημα μου για trial (μονο) κατηγορια open κ τοτε να μπορω να εχω την ελευθερια να κανω οτι αλλαγες θελω (βαση κανονισμων ) χωρις να χρειαζομαι κανεναν ελεγχο εκτος του υποχρεωτικου πριν τον αγωνα .
τοτε ολοι μπορουν να τρεξουν εκεινο τον κυριακατικο αγωνα που ενας φιλος ειπε οτι θα ειναι ωραια αλλα κ τα τερατα να ξερουν τι τους γινεται.Νομιζω πως κατι αναλογο θα βοηθουσε σε μεγαλο βαθμο.
ευχαριστω για τον χωρο κ χρονο σας .
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by friar »

gmavlios wrote: κ χαρτι αναλογο του δικου μας ΚΤΕΟ !.
καλώς ήλθες

οχι και ανάλογο του δικού μας ΚΤΕΟ....
αυτό είναι από αλλού
ΜΟΤ Τest είναι ΜΟΤ Test, δεν είναι τα .... ΚΤΕΟ

το έχω περάσει ΚΤΕΟ εγώ το ακούω βερεσέ
και όπως ήδη έχει ειπωθεί το ΚΤΕΟ κοιτάει τους Νόμους
ο Τεχνικός έλεγχος τους κανονισμούς

και για το χώρο και τον χρόνο χαρά μας και τιμή μας να σε έχουμε κοντά μας
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by mitsos »

Nicolas wrote: Δηλαδή κανονικά, όταν εμφανίζεται αυτοκίνητο στον αγώνα το οποίο έχει ΔΤΤ θα πρέπει κάθε τί που έχει πάνω του να είναι καταγεγραμένο στο δελτίο και να ελεγθεί πως είναι έτσι.
Άρα ναι οταν αλλάξεις κάτι, κατά βάση, πρέπει να φαίνεται κάπου.
Λογικο κατι τετοιο σκεφτηκα κι εγω....Αρα κ παλι θα πρεπει να γινεται καθε φορα ελεγχος στο καθε αμαξι κ οχι μονο για τις παρατηρησεις....
Οποτε λεμε δλδ οτι καθε φορα που θα αλλαζω κατι στο αμαξι θα πρεπει να περασει παλι απο ελεγχο?
Ποια η διαδικασια? Μετεπιτα κοστος για το ΔΤΤ?
Η τα 40 καλυπτουνε κ τις οποιες μεταβολες στην διαρκεια της χρονιας?
Nicolas wrote:ενώ κάποιοι που μετράνε περισσότερο τα χρήματα χρειάζονται λίγο περισσότερο χρόνο προκειμένου να διορθώσουν τυχόν παρατηρήσεις. Για να μην τους κόψουμε λοιπόν τους αγώνες τους δίνουμε χρόνο να το φτιάξουν.
Και λόγο του οτι δίνουμε χρόνο, δίνουμε και λίστα με τις παρατηρήσεις έτσι ώστε με το πέραν του χρόνου αυτού να ελεγθεί ξανά. Γραπτά και επίσημα. Αυτό είναι το ΔΤΤ.
Δλδ παλι με αλλα λογια λεμε οτι θα τρεχουνε αυτοκινητα με ελειψεις μονο που οι ελλειψεις θα ειναι γνωστες σε ολους??

Nicolas wrote:Τα ίδια στοιχεία που δίνεις στην οργάνωση για να τρέξεις τα ίδια στοιχεία θα δίνεις και εκεί και ΜΟΝΟ οι ίδιοι άνθρωποι θα τα βλέπουν. Αυτό λέμε. Αλλά σε τελική ανάλυση υπάρχει κάτι να κρύψεις που δεν μπορεί κάποιος να βρεί σε δημόσιο αρχείο?
Κοιτα, δεν νομιζω να εχει κανεις (ασχετος απο οργανωση κ ΤΕ) λογο να εχει προσβαση σε στοιχεια που αφορουν ενα ιδιωτικο οχημα.
Να υπαρχει δλδ μια βαση δεδομενων στην οποια θα φαινονται τα παντα που υπαρχουνε πανω στο αμαξι και στοιχεια του αυτοκινητου σε κοινη θεα, ΟΧΙ δεν συμφωνω.
"Ελεγχο" κανουνε μονο οι αρμοδιοι κ οχι ο καθενας που του δινουμε ελευθερη προσβαση σε μια βαση δεδομενων.....

Nicolas wrote:Η ΕΘΕΑ λέει πως η "ασφάλεια" κοστίζει €40.
Εγώ λέω πως η ασφάλεια αξίζει. Δεν κάνω σχόλιο για το κόστος ούτε και με βρίσκει σύμφωνο.
Όμως υπάρχει. Το παράπονό σου θα έπρεπε να το εκφράσεις αλλού, και εγώ μαζί σου.
Το παραπονο μου ειναι οτι εμεις ειμαστε μεν διατεθημενοι να δωσουμε τα 30-40-50 για τον οποιο λογο μας ζητηθει αλλα δεν βλεπουμε καποια αναλογη ανταποκριση οτι τα χρηματα μας πιασανε τοπο, εδω τον ΣΟΑΑ που δεν εχουμε καταφερει να επικοινωνησουμε για να πληρωσουμε δεν μας λεει κανεις τι κανει με τα λεφτα μας κ τι προνομια η υποχρεωσεις εχουμε......
Το "αλλου" που πρεπει να εκφρασουμε ολοι μαζι τα παραπονα μας που ειναι?

@Φωκιωνα:
Καποιος φτιαχνει το cage. Το ελεγχεις κ το περνας στο ΔΤΤ γιατι ειναι "συνομο". Κ μετα επειδη ενοχλει μια "κοντρα"
πχ την κοβουνε, η επειδη μια βαση καπου δεν τους καθεται λειτουργικα την αλλαζουνε.... Θα ελεγχεις καθε φορα το cage? (αρα μιλαμε για πολυ χρονο) η θα μπορει καποιος που εχει "νομιμοποιησει" το cage μια φορα να το μεταβαλλει κ να περασει απαρατηρητος???

Υ.Γ. Δεν παιρνω θεση ουτε υπερ ουτε κατα στην ολη ιστορια γιατι ακομα προσπαθω να καταλαβω το σκεπτικο κ πως δουλευει.....
Φωκίων

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by Φωκίων »

Δημητρα γιατι το βλεπεις στραβα δε μπορω να καταλαβω...
Πολυ απλά ΠΡΙΝ ΚΑΝ κοψεις την κοντρα με παιρνεις για μια ακομη φορα :D :D :D ενα τηλεφωνο και μιλαμε...
Ποιος ΤΕ αφησε αναπαντητα ερωτηματα????
Δε πουλαμε "εξυπναδα" και το ξερεις... Διαβασμα... "πουλαμε"
Και βεβαια ΠΟΤΕ με στοχο να "κοψουμε"
Μαλλον το αντιθετο...

Διαφωνεις ή να....... κλωτσησω παλι???? :D :D :D :D :D
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας

Post by Nicolas »

mitsos wrote: Λογικο κατι τετοιο σκεφτηκα κι εγω....Αρα κ παλι θα πρεπει να γινεται καθε φορα ελεγχος στο καθε αμαξι κ οχι μονο για τις παρατηρησεις....
Οποτε λεμε δλδ οτι καθε φορα που θα αλλαζω κατι στο αμαξι θα πρεπει να περασει παλι απο ελεγχο?
Ποια η διαδικασια? Μετεπιτα κοστος για το ΔΤΤ?
Η τα 40 καλυπτουνε κ τις οποιες μεταβολες στην διαρκεια της χρονιας?
Για να μην λέω ανακρίβειες και επειδή είμαι λίγο πιεσμένος από χρόνο θα σου πρότεινα να ρωτήσεις στην ΕΘΕΑ ή να ψάξεις τον σχετικό κανονισμό. Ίσως να μπορεί να βοηθήσει ο Φωκίωνας.
mitsos wrote: Δλδ παλι με αλλα λογια λεμε οτι θα τρεχουνε αυτοκινητα με ελειψεις μονο που οι ελλειψεις θα ειναι γνωστες σε ολους??
Ναι θα τρέχουν αυτοκίνητα με ελλείψεις προσωρινά, όχι δεν θα είναι γνωστά σε όλους παρά μόνο στους αρμόδιους.
mitsos wrote: Κοιτα, δεν νομιζω να εχει κανεις (ασχετος απο οργανωση κ ΤΕ) λογο να εχει προσβαση σε στοιχεια που αφορουν ενα ιδιωτικο οχημα.
Να υπαρχει δλδ μια βαση δεδομενων στην οποια θα φαινονται τα παντα που υπαρχουνε πανω στο αμαξι και στοιχεια του αυτοκινητου σε κοινη θεα, ΟΧΙ δεν συμφωνω.
"Ελεγχο" κανουνε μονο οι αρμοδιοι κ οχι ο καθενας που του δινουμε ελευθερη προσβαση σε μια βαση δεδομενων.....
Δεν κατάλαβα που το χάσαμε αλλά αυτό που ακριβώς σου είπα είναι το οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ.
Θα το βλέπουν μόνο όσοι πρέπει, οργάνωση και ΤΕ. Με έλεγχο της πρόσβασης.

mitsos wrote: Το παραπονο μου ειναι οτι εμεις ειμαστε μεν διατεθημενοι να δωσουμε τα 30-40-50 για τον οποιο λογο μας ζητηθει αλλα δεν βλεπουμε καποια αναλογη ανταποκριση οτι τα χρηματα μας πιασανε τοπο, εδω τον ΣΟΑΑ που δεν εχουμε καταφερει να επικοινωνησουμε για να πληρωσουμε δεν μας λεει κανεις τι κανει με τα λεφτα μας κ τι προνομια η υποχρεωσεις εχουμε......
Το "αλλου" που πρεπει να εκφρασουμε ολοι μαζι τα παραπονα μας που ειναι?
Όχι σε μένα σίγουρα. Δεν ίδρυσα εγώ την ΕΛΠΑ ούτε και ορίζω τους κανόνες και τα κόστη.
Τα δεδομένα είναι πως για να κάνεις αγώνα πρέπει να πληρώσεις την ΕΘΕΑ. Για άδειες, για παράβολα, για ΔΤΤ και ότι άλλο. Και εγώ προσωπικά ακριβούς τους βλέπω. Οι επιλογές σου όμως είναι δύο:
Ή πληρώνεις ή διαμαρτύρεσαι γι αυτό. Στην ΕΛΠΑ όμως...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”