U.S.A. vs Japan

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Post Reply
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Drimon wrote:3) Τα τερατοποιημένα δεν πιάνονται...
Se pliroforw pws tou Toro den einai katholou teratopoiimeno...
Einai ena TJ pou trexei se agwna kai paei sto kwlonaki gia kafe... :lol:
Image
johny4x4
Posts: 690
Joined: Wed Jul 01, 2009 11:27
Location: Nafplio

Re: U.S.A. vs Japan

Post by johny4x4 »

Drimon wrote:
johny4x4 wrote:Να πω και εγω την αποψή μου μιας που είχα και Ιάπωνα και Αμερικάνο και είμαι πιο αντικειμενικός απο τους περισσότερους σας μιας και εισαστε όλοι κολλημένοι κάγκουρες :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο ιάπωνας ήταν ενα jimny 2006 μοντέλο με τα κουμπάκια! μλκια επιλογή!

Πρώτη μαλακια όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρονικά τόσο το καλύτερο!
Λίγους μήνες πριν κλείσει τρια χρόνια σταματησε να δουλεύει η τετρακίνηση.
Σχεδον 1.5 χρονο αργότερα και ακόμα η τετρακίνηση κανει οτι της καπνίσει! βάλε μηχανικό βοηθητικό να δεις τη υγειά σου

Για άλλη μια φορά θα το πάω στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα γίνει!
Γενικά θέλει αρκετές ενισχύσεις και χωρίς πολλά πολλά φτιαξίματα που απο την άλλη ενα wrangler ακόμα και οπως είναι το δικό μου δεν θέλει. μην λες λαλακιες

Ενα καλό με το jimny είναι οτι είναι μικρό και ελαφρύ οπότε οταν είναι σε μαμά κατάσταση πιστεύω οτι πάει σε μερικά πιο απότομα κομμάτια κάλυτερα απο το wrangler. δεν θυμάμε αν είσουν στον Λάδωνα (ο Μιχαλόπουλος πρέπει να θυμάτε το σημείο που πνήγηκε η Νατάσα με το wrangler), εγώ πέρασα απο δίπλα και βγήκα απο το ποτάμι ενώ μετά απο μένα κόλησε ένα renegate (άσπρο, δεν θυμάμαι το όνομα του παλικαριού, μηχανικός είναι) που πήγενε στα "πατήματά" μου

Καλα για το cherokee δεν μιλάω!! Λεοφορείο....βρίσκουν μούρες κώλοι κτλ.
Αν θες να φτιαξεις ενα jimny τούμπανο και οσο το δυνατον πιο αξιόπιστο τότε πρέπει να δώσεις πάρα πολλά λεφτά!! για όλα τ' αμάξια ισχίει αυτό, μην κοροϊδευόμαστε!

Ενα παράδειγμα είναι οτι ημαμα διάσταση του jimny είναι 205/70/15 και με ενα 205/75/15 sirrocco που έβαλα το αυτοκίνητο γονάτισε μιας και ήταν πιο βαρυ το ελαστικό. και στο wrangler αλλά και σε όλα τ' αμάξια, αν τους ανεβάσεις διάσταση θα κόψουν. Εσύ βέβαια το γονάτισες τ' αμαξάκι με την αναγόμωση

Το ίδιο πράγμα σίγουρα το έχει παρατηρήσει και ο lker.
Ενα wrangler για να το φτιάξεις περίπου στα ίδια με το jimny λόγω του οτι υπάρχουν πληθώρα επιλογών και λύσεων απο αμερική σου στοιχίζουν πολύ φθηνότερα ειδικά αν τα φέρεις απο έξω. αν μπορείς κι έχεις πρόσβαση στο νέτ. Το ίδιο ισχίει και για το τζίμνι, όρεξη να έχεις να παντρέβεις

Δεν τα αναλύω περισσότερο γιατί τα ξέρετε.
Το wrangler απο την άλλη με το φτιάξιμο που το έκανα και με το 2.5αρι μοτερ γενικά δεν τραβάει, σώπα!! Για νέο μας το λές!!!

είδικά στην εθνική, αλλα σε μικρές ταχύτητες πάει μια χαρά. Αν ειχε 4.0 θα πέταγε. αν είχε και το τζιμνι 2.0 θα έκανε σούζες στο ίσιωμα!!!!!

Το wrangler φόραγε απο την μανα του 215/70/15 νομίζω και το λάστιχο τώρα είναι 33/12.5/15
Το jimny σίγουρα θα ήθελε και άλλο μοτέρ. μ' ένα καλό γρανάζομα κι ένα καλό μάστορα, κάνεις παπάδες

Επίσης ενα σημαντικό είναι οτι τα αμερικάνικα είναι σιδερα ενω τα ιαπωνικά είναι πλαστικούρες. τα σίδερα σκουριάζουν ενώ τα πλαστικά όχι. Επίσεις δεν θα ήθελες να πέσεις πάνω σ' ένα full σιδερένιο τενεκέ

ΠΟλύ με εκνεύριζε αυτό που είχα όλα τα μασπιε και όλους τους προφυλακτήρες σπασμένους (ακόμα ετσι είναι) δεν σου φτέει τ' αμάξι αν εσύ είσαι κάγκουρας, να τα φτιάξεις!!!

Αλλο καλό με το jimny είναι οτι λόγω του οτι δεν είναι πολύ φαρδύ κάποια εμπόδια τα περνάει αέρα γι αυτό είναι αυτοκράτορας, το αγριοκάτσικο!!!
και εμείς καθόμαστε και το κοιτάμε και λε΄με πως έγινε αυτό χωρίσ να μπορόυμε να σκεφτούμε οτι υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να έχει τέτοιο πάτημα όπως εγινε στο δύσκολο κομμάτι στον Άγιο με τον lker (θέλεις γρανάζωμα Λεύτερρρρ)
Αυτά και άλλα πολλά.
Ας αφήσω κανέναν άλλο να πεί τιποτα! :oops: :lol:
Βασικά δεν ήξερα σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω τελικά επέλεξα εσενα drimonako γιατί ήσουν πιο εριστικός και ξεροκέφαλος μωρή κουφάλα θα με τρελάνεις βραδυατικα!!!
Καταρχήν να διευκρινήσω οτι ήταν το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο το πήρε με την προοπτική οτι θα το οδηγάει και η μάνα μου άσχετα αν τελικά μετά ντρεπόταν να το πέρνει. :lol: :lol: Οπότε μόνο με κουμπάκια εβγαινε. Τωρα εσύ σαν μάγκας μπορεί να έκανες ειδική παραγγελία με λεβιέ.
Επίσης την λύση του σαμουράι την ήξερα αλλά λόγω του οτι σταμάτησα να ασχολούμαι με αυτό το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα στην εγγύηση απαιτώ να μου το φτιάξουν ή να μου πουν οτι δεν μπορούν και τότε θα βάλω άλλο βοηθητικό.
Παρακατω όσο αναφορά τις λαλακίες που λες οτι λέω, : δεν θέλει το jimny ενισχυμένα σημεία ρυμούλκησης μπρος πίσω; δεν θέλει ποδιές παντού; μέχρι και γλύστρες βάζουνε ρε φίλε εκει που δενουν τα μπράτσα γιατι χτυπάνε και στραβώνουν. δεν θέλουν ενισχυμένες βάσεις τρανσφερ;
Για τέτοια πράγματα μιλάω και όλα αυτα με μετατροπή 2¨ και λάστιχο χωμάτινο στην ίδια διάσταση ή αντε λιγάκι μεγαλύτερη και με ένα μπλοκέ;
To wrangler απο όλα αυτά που προανέφερα δεν θέλει τίποτα.

Για το παράδειγμα που είπες στο ποτάμι τι περιμένεις να σου πω;;;
Βρήκες γαμω τα παραδείγματα να μου πείς.
Το wrangler μαμά φοράει 215/75/15 αν θυμάμαι καλά ή 215/70/15 και του έχω βάλει 4.56 κ/π.
Το jimny που φοράει 205/70/15 αναλογικά τι λάστιχο πρέπει να φορέσει για να τα συγκρίνουμε; 32/11.5 σίγουρα.
Βάλε ενα bogger σε αυτήν την διάσταση να κάνουμε την σύγκριση. Δεν σου συζητάω στο εκτος δρόμου με τις κοντές γιατί είναι άδικο.
Επίσης το wrangler εχεις την δυνατότητα να το παρεις 4.0 στο jimny εχεις την δυνατότητα να το πα΄ρεις 2.0;;; Οχι. Τότε τι λαλακίες μου λες;
Σας είπα απο την αρχή να πω λίγα πράγματα εγώ γιατί όντως είμαι πιο αντικειμενικός γιατί ούτε καμια τρέλα για το jimny είχα ούτε όμως και για το wrangler.
Το θέμα είναι οτι οτι λέτε να έχει και μια βάση. Μαλακίες λέω και εγώ πολλές αμα γουστάρετε αέρα.
Για αυτά που γράφω έχω δέκα σελίδες παραδείγματα για να βασιστώ τα περισσότερα τα ξέρουν και ο γιώργος και ο Κώστας για τα προβλήματα που είχα με το jimny αλλά και για οταν εβλεπα ενα μειονέκτημα στο wrangler. δεν ντρέπομαι να το πω ούτε έχω κανένα κόμλεξ.
Τώρα που τα ξαναδιάβασα φαίνομαι να έχω τσαντισμένο ύφος αλλά δεν έχω :lol:
Αλλά αν είναι να πείτε κατι μην λέτε αερολογίες πείτε κάτι να με πείσετε :x
Image
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Drimon »

johny4x4 wrote: Βασικά δεν ήξερα σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω τελικά επέλεξα εσενα drimonako γιατί ήσουν πιο εριστικός και ξεροκέφαλος μωρή κουφάλα θα με τρελάνεις βραδυατικα!!! κι εσύ θα με ξενυχτήσεις και πρέπει να σηκωθώ νωρίς για να πάω να πάρω το αμάξι απ το βαπόρι

Καταρχήν να διευκρινήσω οτι ήταν το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο το πήρε με την προοπτική οτι θα το οδηγάει και η μάνα μου άσχετα αν τελικά μετά ντρεπόταν να το πέρνει. :lol: :lol: Οπότε μόνο με κουμπάκια εβγαινε. Τωρα εσύ σαν μάγκας μπορεί να έκανες ειδική παραγγελία με λεβιέ. ...απλά το πήρα μεταχειρισμένο γιατί ήθελα λεβιέ (έτσι την βρήσκω)

Επίσης την λύση του σαμουράι την ήξερα αλλά λόγω του οτι σταμάτησα να ασχολούμαι με αυτό το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα στην εγγύηση απαιτώ να μου το φτιάξουν ή να μου πουν οτι δεν μπορούν και τότε θα βάλω άλλο βοηθητικό.
Παρακατω όσο αναφορά τις λαλακίες που λες οτι λέω, : δεν θέλει το jimny ενισχυμένα σημεία ρυμούλκησης μπρος πίσω;αν σε τραβάει ο Μιχαλόπουλος ναι! Εγώ έχω τραβήξει και μ' έχουν τραβήξει και είναι στη θέση τους

δεν θέλει ποδιές παντού; το wragler δεν θελει;
μέχρι και γλύστρες βάζουνε ρε φίλε εκει που δενουν τα μπράτσα γιατι χτυπάνε και στραβώνουν. δεν παθένει τίποτα και να στραβώσει! Δύο είχα εγω. το μόνο κακό είναι ότι μετά πρέπει να πέσουν επισκευαστικές μεθόδη τύπου αρχί!
δεν θέλουν ενισχυμένες βάσεις τρανσφερ; αν βάλεις ποδιά όχι
Για τέτοια πράγματα μιλάω και όλα αυτα με μετατροπή 2¨ δεν είναι λίγοι οι 6 πόντοι, έπρεπε ν' αλάξεις κι άλλα
και λάστιχο χωμάτινο στην ίδια διάσταση ή αντε λιγάκι μεγαλύτερη ναι, τα αναγόμωση και με ένα μπλοκέ;το μόνο καλό!

To wrangler απο όλα αυτά που προανέφερα δεν θέλει τίποτα.

Για το παράδειγμα που είπες στο ποτάμι τι περιμένεις να σου πω;;; ότι το αγριοκάτσικο πέρασε και το αμερικλάνικο renegate το τραβάγαμε. Όχι τίποτε άλλο είμουν ελαφρήτερος και δεν μπορούσα να τον βγάλω
Βρήκες γαμω τα παραδείγματα να μου πείς. το συμαντικότερο απ' όσα λέμε είναι
Το wrangler μαμά φοράει 215/75/15 αν θυμάμαι καλά ή 215/70/15 και του έχω βάλει 4.56 κ/π.
Το jimny που φοράει 205/70/15 αναλογικά τι λάστιχο πρέπει να φορέσει για να τα συγκρίνουμε; 32/11.5 σίγουρα. με τί; με αλλαγμένο κ/π;

Βάλε ενα bogger σε αυτήν την διάσταση να κάνουμε την σύγκριση κοντά είμαι. Μη με μπριζώνεις!
Δεν σου συζητάω στο εκτος δρόμου με τις κοντές γιατί είναι άδικο. άδικο; Ποιό άδικο; Τα 2,5 τα δικά σου μπροστά στα 1,3 τα δικά μου δεν είναι άδικο;! Μήπως θέλεις να του φορέσω κανά 2,0λτρ και να έρθω να σου φρεζάρω τα κτήματα;;;!!!!!
Επίσης το wrangler εχεις την δυνατότητα να το παρεις 4.0 στο jimny εχεις την δυνατότητα να το πα΄ρεις 2.0;;; Οχι. Τότε τι λαλακίες μου λες; 1,5ddis με πολύ ροπή (το γμνο)
Σας είπα απο την αρχή να πω λίγα πράγματα εγώ γιατί όντως είμαι πιο αντικειμενικός γιατί ούτε καμια τρέλα για το jimny είχα ούτε όμως και για το wrangler.
Το θέμα είναι οτι οτι λέτε να έχει και μια βάση. Μαλακίες λέω και εγώ πολλές αμα γουστάρετε αέρα. κανείς δεν μηλάει στον αέρα αλλά μην ξεχνάς που γράφεις!

Για αυτά που γράφω έχω δέκα σελίδες παραδείγματα για να βασιστώ τα περισσότερα τα ξέρουν και ο γιώργος και ο Κώστας για τα προβλήματα που είχα με το jimny αλλά και για οταν εβλεπα ενα μειονέκτημα στο wrangler. δεν ντρέπομαι να το πω ούτε έχω κανένα κόμλεξ.
Τώρα που τα ξαναδιάβασα φαίνομαι να έχω τσαντισμένο ύφος αλλά δεν έχω :lol:
Αλλά αν είναι να πείτε κατι μην λέτε αερολογίες πείτε κάτι να με πείσετε δεν είναι αερολογίες είναι προβλήματα που τα έχεις κι εσύ αλλά η κ@@λα σου για το κονσερβοκούτι δεν σ' αφήνει να τα δείς!!!!
Επίσεις Γιάννη, το πούλαγα το τζιμάκο ένα φεγγάρι αλλά για να πάρω το πετρέλαιο!!! :lol: :lol: :lol:
Κάποια προβλήματα έρχονται αυτόματα σ' όλα τ' αμάξια.
Δεν γίνεται να μεγαλώσεις- βαρήνεις τους τροχούς και να μην κόψει τ' αμάξι!
Δεν μπορείς να μεγαλώσεις τους τροχούς και να μην φοβάσαι για ημιαξόνια!
Το μόνο που θα έλεγα μείων στον τζιμάκο είναι το πρόβλημα με το τρέμουλο και η κολοβάση του τράνσφερ που θέλει προσοχή!
johny4x4
Posts: 690
Joined: Wed Jul 01, 2009 11:27
Location: Nafplio

Re: U.S.A. vs Japan

Post by johny4x4 »

Drimon επειδή ξέρω που γράφω (στους κάγκουρες που δεν βγάζεις άκρη πουθενα) σταματάω. Αυτό που ήθελα να πω για τα συν και τα πλην των δυο αυτοκινήτων τα είπα και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.
Το άσπρο που λές δεν πρέπει να ήταν renegate αλλά wrangler YJ
οπότε γι αυτο θα σου απαντήσει ο Τσέλιος. :lol: :lol: :lol: :lol:
Επίσης θυμάσαι στο κομμάτι που πέρασε μόνο ό Κώστας και όλη οι υπόλοιποι ανεβήκαμε με εργάτη; Με το ίδιο φτιάξιμο και οι δυο και εγώ δεν πέρασα ενω αυτός πέρασε. Αρα δεν είναι όλα θέμα αυτοκινήτου αλλά και πατημάτων και οδηγού.
Το diesel μοτερ οταν το πήρα εγώ δεν έβγαινε στην ελλάδα και δεν εκτελωνιζοταν αν το έφερνα μεταχειρισμένο.
Αντε να κανονίσουμε να πάμε καμια βολτούλα να τα πούμε και απο κοντά!
Μόνο θα υπάρχει πρόβλημα αν κολλήσεις να δω ποιος θα σε πρωτοτραβήξει :lol: :lol: :lol: :lol: :roll:
Image
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Nicolas »

Να μαι πάλι, ένα προβληματάκι υγείας με κράτησε μακρυά από τους κάγκουρες αλλά επανήλθα για να βάλω τα πράγματα στην θέση τους :lol:

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Είχα Jimny 2005, το πρώτο με τα κουμπάκια. Με εξαίρεση το βουλωμένο σύστημα υποπίεσης ουδέποτε παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στην τετρακίνηση. Επιπλέον ήταν φοβερό το πλεονέκτημα πως μπορούσες να κουμπώσεις τετρακίνηση εν κινήση και μέχρι τα 100. Πολλές φορές το χάρηκα.
Φοβερό αμαξάκι, το είχα με OME, warn 9000, centerforce και bfg ΑΤ σε διάσταση 215-75-15.
Με τα κοντά δεν είπε ποτέ όχι αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές που έβαλα κοντά για να κάνω όπισθεν σε κάποια ανηφόρα του Λυκαβητού...Στην πραγματικότητα χρησιμοποίησα περισσότερες φορές τα κοντά σε άσφαλτο παρά σε χώμα. Την μακρυά τετρακίνηση την χρησιμοποίησα μόνο σε ίσωμα.
Παρόλο που η ΟΜΕ βελτίωσε και την συμπεριφορά στον δρόμο, πάνω από τα 120 άκουγες τον χάρο να σου χτυπάει το παράθυρο...
Αν βέβαια τον αγνοούσες και βοήθαγε λίγο και ο αέρας, έπιανες και 140. Αν είχε δε κατηφόρα ίσως έβλεπες και 150.
Εκτός δρόμου που μας νοιάζει και περισσότερο, ποτέ δεν είπε όχι. Μόνο όμως με κοντά με ότι πρόβλημα μπορεί αυτό να προκαλεί. Αν χρειαζόσουν δύναμη, η πρώτη κοντή ήταν η μοναδική σου επιλογή.
Αν χρειαζόσουν φόρα, ήθελες πολύ χώρο για να γεμίσεις 1η και 2α κοντή αλλά και πάλι παίζει να μην σε έβγαζε. Επιπλέον μεγάλο πρόβλημα ήταν το κέντρο βάρους και οι κλίσεις που μπορούσε να πάρει.
Γενικότερα πάντως ήταν εντυπωσιακό εκτός δρόμου. Πολλοί έκλαψαν, μεταξύ αυτών και ένας φλωρίδης με hummer h2 στην Πάρνηθα, στην είσοδο για το βούντημα πριν το τελεφερίκ, με χιόνια.
Επίσης έκλαψε και άλλος φλωρίδης με hummer h3 αυτή την φορά σε παραλία του Πηλίου...


Το έδωσα γιατί ήθελα κάτι μεγαλύτερο και μεταξύ μας ένα wrangler ήταν πάντα ο κρυφός μου πόθος αλλά με χάλαγε λίγο το γεγονός πως ήταν γενικότερα δύστροπο.
Όταν βγήκε το JK το 2007, το ερωτεύτηκα ξανά από την αρχή και έβαλα σκοπό μου να το αποκτήσω.
Μου πήρε 2 χρόνια...
Λοιπόν εντός δρόμου δεν έχει νόημα να πω... Ταξιδεύω με 140 ή 150 ή 160 και δεν μου κάνει διαφορά.
Φοράει το μακρύ κπ και ιδίως από τότε που φόρεσε τα fedimaκια στις 32.5'' έχει κόψει αρκετά. Ακόμα περισσότερο έκοψε από το ψήλωμα. Πλέον με το κπ που φοράει η τελική μου είναι 160 με 5η. Η 6η απλά είναι overdrive και μόνο.
Όμως με το κανονικό του κπ που είναι στο 3.7 ή ακόμα και με το 4.10 που είχε το πακέτο ρημούλκισης αλλά σιγά μην το είχε η ελληνική αντιπροσωπία, θα ήταν μια χαρά. Εγώ θα βάλω ακόμα πιο κοντό, μάλλον στο 4.88 αλλά βλέπουμε. Ίσως έτσι αποκτήσει υπόσταση και η 6η παρόλα τα 33άρια.
Πλέον κατάλαβα πως είναι να οδηγάς με τετρακίνηση... Όσο και αν έχει κόψει με το λάστιχο, ακόμα μπορώ και ξεκινάω από την μέση της ράμπας στο γκαράζ μου που είναι πάνω από 35 μοίρες.
Στο Jimny ξεκίναγα μόνο με κοντά. Στο JK ξεκινάω με μακρυά, με το μακρύτερο κπ που υπάρχει και 1500 στροφές...
Εκτός δρόμου...
Πίστευα πως το βάρος θα ήταν καταλυτικός παράγοντας. Αμ δε...
Έχω συγκεκριμένα σημεία που δοκιμάζω ένα αυτοκίνητο και όπου πήγε το jimny πήγε και το Wrangler.
Φυσικά δεν ήταν κριτήριο το αν χώραγε κατά συνέπεια φρόντισα να χωράει και το wrangler.
Οι ομοιότητες των δύο αυτοκινήτων γνωστές. Οι διαφορές τους ήταν πως το jimny φόραγε λάστιχο bfg 50-50 ενώ το wrangler fedima extreme κάτι όμως που απλά εξισώνει στην ουσία την διαφορά βάρους.

Επιπλέον το JK έχει ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά που μάλιστα δουλεύουν καλά. Κανένα διαγώνιο δεν στάθηκε ικανό να με σταματήσει ακόμα και με τις παλιοπλαστικούρες που μου έδωσε η αντιπροσωπία για λάστιχα. Τα διαγώνια στο Jimny ήταν πάντα πρόβλημα και ο μόνος τρόπος ήταν με φόρα. Αν μπορούσες βέβαια να μαζέψεις. Εννοείτε βέβαια πως φόρα σημαίνει αυξημένο κίνδυνο ζημιάς.
Έχει abs που αλλάζει χαρτογράφηση ανάλογα με τις συνθήκες και την θέση του βοηθητικού και όντως φρενάρει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες ενώ το jimny όταν πέρναγες από νερά έπρεπε να στεγνώσεις τα ταμπούρα.

Επίσης τα νερά ήταν πρόβλημα και για το συρματόσκοινο του συμπλέκτη στο jimny αφού με το παραμικρό άρχιζε να τρίζει μέχρι που έσπαγε αν δεν το άλλαζες σύντομα. Το wrangler δεν έχει τέτοια προβλήματα. Ακόμα, βοηθητικό και διαφορικά στο wrangler έχουν από μαμά τον εξαερισμό προστατευμένο από νερά ενώ στο jimny έχω ακούσει να ζητάνε και €80 για να τοποθετήσουν σωλήνα κήπου μέχρι την μηχανή...

To wrangler είναι φούλ κομπλέ σε ποδιές από μαμά. Το jimny όχι. Εκτός του οτι για wrangler μπορείς να βρείς εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία προϊόντων μου κάνει πολύ εντύπωση πως κάποιοι προφυλακτήρες ή ποδιές για Jimny είναι το ίδιο ακριβοί με αυτούς του wrangler... Τώρα είναι οι μεν ακριβοί ή οι δε φθηνοί, μπορείτε να το κρίνετε μόνοι σας.
Μία φορά βρήκα λίγο με το jimny και στράβωσα μπάρα. Στο JK έχω κάνεις τις μπάρες rock sliders και ακόμα δεν έχουν ούτε γρατζουνιά. Και μιλάμε για 2+ τόνους. Ακόμα έχω μαζέψει μπροστά μία bmw m3 έτσι γιατί μου την έδωσε ο νεόπλουτος φλωροκοπρίτης που είχε διπλοπαρκάρει και ήθελε με τσαμπουκά να μπει και μπροστά και το μόνο που έγινε ήταν να χαλάσει το γλυπτό από λάσπες που είχα στον προφυλακτήρα και το φτερό. Η bmw δεν πρέπει να έχει βγει ακόμα από το συνεργείο.
Το Jimnάκι μία φορά βρήκε λίγο μπροστά και άλλαξα φτερό, φανάρι, ψιλοχάλασε ο προφυλακτήρας αλλά ξανακούμπωσε, στραβωμένο ψυγείο και το καπό που ευτυχώς ήρθε στα ίσια του χωρίς αλλαγή.
Χωρίς πλάκα, βρήκε σε κορμό με λιγότερο από 5 χλμ.

Σημεία πρόσδεσης? Στο Jimny τα είχα κόψει όλα. Για πλάκα. Λίγο έλειψε να δεθούμε από τον άξονα.
Στο wrangler τα μαμά σημεία πρόσδεσης αρκούν για να ξεριζώσεις δέντρο. Ένα defender πάντως τακαρισμένο μέχρι τις πόρτες στην λάσπη, ήταν πολύ λίγο.

Πλαϊνές κλίσεις. Απλά δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε. Ακόμα και με 3 ίντσες ψήλωμα στο JK μπορεί να γείρει πολύ περισσότερο αν και δεν έχω κάνει μετρήσεις. Πού να μπεί και κανένα λαστιχάκι στο 285...
Στο θέμα της κλίσης γενικότερα, το jimnάκι ακολουθούσε το ανάγλυφο του τεραίν με όλο το αμάξωμα.
Στο JK ακόμα και μαμά, βλέπεις τις αναρτήσεις να δουλεύουν και το αυτοκίνητο κάθεται οριζόντια. Παίζει βέβαια ρόλο και το μήκος του αμαξώματος.
Μιά φορά έπεσα από το JK διότι δεν υπολόγισα το πόσο έχει κρεμάσει η ανάρτηση. Πήγα να βγώ και απλά η γή ήταν ένα μέτρο πιο κάτω από εκεί που πίστευα. Το σκαρφάλωμα πίσω στο κάθισμα πάντως είχε πλάκα.



Τελικό συμπέρασμα... Το Jimny λόγω κατασκευής και βάρους είναι πολύ καλή βάση για αυτοκίνητο trial.
Αλλά το μαμά, αν θες να το καγκουρέψεις θέλει αρκετές προσθήκες.
Το wrangler από την άλλη είναι καλύτερο και εντός και εκτός αρκεί να χωράει. Το τιμόνι του πάντως κόβει πολύ περισσότερο από του Jimny.
Είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο και έχει πολλά πράγματα από μαμά. Αν εξαιρέσεις το ταμπλό του που είναι ποιότητας κορεάτικου του '80, πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει το γεγονός πως οι αμερικλάνοι έχουν σκεφτεί σχεδόν τα πάντα. Μπορείς να προγραματίσεις όλα του τα ηλεκτρονικά ανάλογα με την ανάρτηση και τα ελαστικά που του φόρεσες, τα ηλεκτρονικά του σε προσέχουν χωρίς να ενοχλούν, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που θα ήθελα να έχει κάτι και ώ του θαύματος το είχε! Μικρές μικρές λεπτομέρειες που σου φτιάχνουν την διάθεση όπως οι κρίκοι ασφάλισης στο πορτμπαγκάζ.
Από την άλλη βέβαια, αν θες να ρυθμίσεις τον δεξί καθρέφτη πρέπει να βγείς έξω ενώ αν θαμπώσουν οι καθρέφτες και δεν θες να σκοτώσεις κανέναν, πρέπει να χρησιμοποιείς την δύναμη των τζεντάϊ για να το οδηγήσεις.

Αλλά τί να λέει... Πέρσι το καλοκαίρι που άνοιξα την οροφή οδηγού και συνοδηγού, ξέχασα τους τριγμούς του ταμπλό. Όταν βρέχει και θαμπώνουν οι καθρέφτες μου, βγάζω το αντισπίν πατάω λίγο το γκάζι και όλοι αντιλαμβάνονται πως δεν είναι καλή ιδέα να έρθουν δίπλα μου. Έτσι δεν χρειάζομαι και καθρέφτες :mrgreen:
Άσε που ο V6 μου με την magna flow παράγει τέτοιο ήχο που καίω περισσότερη βενζίνη σταματημένος μόνο και μόνο από τα ξερόγκαζα :mrgreen:
Πραγματικό playmobil :D
Με φτιάχνει ακόμα και σταματημένο. Όσο μπορώ να του χώνω χρήματα θα το κάνω. Το βλέπω στον ύπνο μου. Ξυπνάω το πρωί και έχω ήδη την λύση του χθεσινού προβληματισμού μου.
33άρια ή 35άρια?
Μωρέ να το τουρμπίσω?
Καινούριο αυτοκίνητο να χάσω την εγγύηση...?
Δεν μαμιέται και η εγγύηση..!

Είναι φοβερό αυτό που μου συμβαίνει...
Ίσως για τις συνθήκες που ζούμε, για το κωλοκράτος που έχουμε το Jimny να είναι η καλύτερη επιλογή.
Αλλά μόνο ένα wrangler μπορεί να σε κάνει να νοιώσεις τέτοιο έρωτα!
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: U.S.A. vs Japan

Post by antonisxj »

:lol:
και κάπου εδώ... ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλό μου.
και κάπου εδώ... πρέπει και αυτό το θέμα κλείσει γιατί δεν έμεινε να πεί κανείς τίποτα. τα είπε όλα ο Νικόλας.
σεβόμενος τον κόπο του Νικόλα να κάτσει να γράψει όλο αυτό το κείμενο, προτείνω ενός λεπτού σιγή και κλείδωμα του θέματος. :mrgreen:
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by XJ ''The Doctor'' »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Τι αλλο θα δουμε...οι...Wranglerades να ''αγχωνονται'' εαν εχουν καλυτερο αυτοκινητο απο τους....
Jimnides!!!!!!!
Ρε περιπτερουχοι με τετοια συγκρινετε τα κουτια σας και λετε οτι ''υπερεχετε''???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
johny4x4
Posts: 690
Joined: Wed Jul 01, 2009 11:27
Location: Nafplio

Re: U.S.A. vs Japan

Post by johny4x4 »

XJ ''The Doctor'' wrote::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Τι αλλο θα δουμε...οι...Wranglerades να ''αγχωνονται'' εαν εχουν καλυτερο αυτοκινητο απο τους....
Jimnides!!!!!!!
Ρε περιπτερουχοι με τετοια συγκρινετε τα κουτια σας και λετε οτι ''υπερεχετε''???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Όχι ρε doctor απλά θα είναι ατοπο αν συγκρίναμε το jimny με το λεοφορείο το οποίο για να πάει εκεί που πάει το jimny με 2" θέλει 4-5" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Που αμα δεν είναι κωλοφτιαγμένα πάνε μόνο σε πατημένο χωματόδρομο!!!! :roll:
Δεν σε χάλασε??? τα θελες να τα ακούσεις!!! hahahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by XJ ''The Doctor'' »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλα, ασχοληθειτε εσεις με το εαν τα περιπτερα σας ειναι ανωτερα απο τους αυτοκρατορες και οταν τελειωσετε τα μαλλιοτραβηγματα ελατε να τα πουμε :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
User avatar
Pritanis
Posts: 58
Joined: Mon Sep 14, 2009 22:27
Location: Kagouristan

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Pritanis »

Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου, που μάλλον θα τα έχουν πει και άλλοι...

Αν τα βάλεις κάτω με νούμερα, είναι πιο φθηνό και πιο γρήγορο (σε εργατώρες), να στήσεις ένα Wrangler 4τράλιτρο με Dana 60 και 38-40άρια λάστιχα, παρά να βάλεις σε Jimny δυσεύρετους άξονες Land Cruiser, 2λιτρο μοτερ και 35άρια.
Νομίζω όλοι θα προτιμούσαν το πρώτο.
Απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι που ρίχνουν 20-30 ή και παραπάνω χιλιάρικα σε Jimny!?!?!?!
Και τελικά φτιάχνουν ένα Jeep wannabe, που έχει τα ίδια προβλήματα με ένα αντίστοιχο Wrangler τούμπανο, το βάρος.
Το Jimny με ένα μπλοκέ και λαστιχάκια, είναι εργαλείο και πάει παντού, σε επίπεδο εκδρομής.
Το Wrangler πάλι, είναι πιο βαρύ, αλλά βοηθάει η δυναμή του.

Το Cherokee, μεταφέρει τους επιβάτες απο τα Wrangler και τα Jimny που σπάνε!
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”