Se pliroforw pws tou Toro den einai katholou teratopoiimeno...Drimon wrote:3) Τα τερατοποιημένα δεν πιάνονται...
Einai ena TJ pou trexei se agwna kai paei sto kwlonaki gia kafe...

Se pliroforw pws tou Toro den einai katholou teratopoiimeno...Drimon wrote:3) Τα τερατοποιημένα δεν πιάνονται...
Βασικά δεν ήξερα σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω τελικά επέλεξα εσενα drimonako γιατί ήσουν πιο εριστικός και ξεροκέφαλος μωρή κουφάλα θα με τρελάνεις βραδυατικα!!!Drimon wrote:johny4x4 wrote:Να πω και εγω την αποψή μου μιας που είχα και Ιάπωνα και Αμερικάνο και είμαι πιο αντικειμενικός απο τους περισσότερους σας μιας και εισαστε όλοι κολλημένοι κάγκουρες![]()
![]()
![]()
![]()
Ο ιάπωνας ήταν ενα jimny 2006 μοντέλο με τα κουμπάκια! μλκια επιλογή!
Πρώτη μαλακια όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρονικά τόσο το καλύτερο!
Λίγους μήνες πριν κλείσει τρια χρόνια σταματησε να δουλεύει η τετρακίνηση.
Σχεδον 1.5 χρονο αργότερα και ακόμα η τετρακίνηση κανει οτι της καπνίσει! βάλε μηχανικό βοηθητικό να δεις τη υγειά σου
Για άλλη μια φορά θα το πάω στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα γίνει!
Γενικά θέλει αρκετές ενισχύσεις και χωρίς πολλά πολλά φτιαξίματα που απο την άλλη ενα wrangler ακόμα και οπως είναι το δικό μου δεν θέλει. μην λες λαλακιες
Ενα καλό με το jimny είναι οτι είναι μικρό και ελαφρύ οπότε οταν είναι σε μαμά κατάσταση πιστεύω οτι πάει σε μερικά πιο απότομα κομμάτια κάλυτερα απο το wrangler. δεν θυμάμε αν είσουν στον Λάδωνα (ο Μιχαλόπουλος πρέπει να θυμάτε το σημείο που πνήγηκε η Νατάσα με το wrangler), εγώ πέρασα απο δίπλα και βγήκα απο το ποτάμι ενώ μετά απο μένα κόλησε ένα renegate (άσπρο, δεν θυμάμαι το όνομα του παλικαριού, μηχανικός είναι) που πήγενε στα "πατήματά" μου
Καλα για το cherokee δεν μιλάω!! Λεοφορείο....βρίσκουν μούρες κώλοι κτλ.
Αν θες να φτιαξεις ενα jimny τούμπανο και οσο το δυνατον πιο αξιόπιστο τότε πρέπει να δώσεις πάρα πολλά λεφτά!! για όλα τ' αμάξια ισχίει αυτό, μην κοροϊδευόμαστε!
Ενα παράδειγμα είναι οτι ημαμα διάσταση του jimny είναι 205/70/15 και με ενα 205/75/15 sirrocco που έβαλα το αυτοκίνητο γονάτισε μιας και ήταν πιο βαρυ το ελαστικό. και στο wrangler αλλά και σε όλα τ' αμάξια, αν τους ανεβάσεις διάσταση θα κόψουν. Εσύ βέβαια το γονάτισες τ' αμαξάκι με την αναγόμωση
Το ίδιο πράγμα σίγουρα το έχει παρατηρήσει και ο lker.
Ενα wrangler για να το φτιάξεις περίπου στα ίδια με το jimny λόγω του οτι υπάρχουν πληθώρα επιλογών και λύσεων απο αμερική σου στοιχίζουν πολύ φθηνότερα ειδικά αν τα φέρεις απο έξω. αν μπορείς κι έχεις πρόσβαση στο νέτ. Το ίδιο ισχίει και για το τζίμνι, όρεξη να έχεις να παντρέβεις
Δεν τα αναλύω περισσότερο γιατί τα ξέρετε.
Το wrangler απο την άλλη με το φτιάξιμο που το έκανα και με το 2.5αρι μοτερ γενικά δεν τραβάει, σώπα!! Για νέο μας το λές!!!
είδικά στην εθνική, αλλα σε μικρές ταχύτητες πάει μια χαρά. Αν ειχε 4.0 θα πέταγε. αν είχε και το τζιμνι 2.0 θα έκανε σούζες στο ίσιωμα!!!!!
Το wrangler φόραγε απο την μανα του 215/70/15 νομίζω και το λάστιχο τώρα είναι 33/12.5/15
Το jimny σίγουρα θα ήθελε και άλλο μοτέρ. μ' ένα καλό γρανάζομα κι ένα καλό μάστορα, κάνεις παπάδες
Επίσης ενα σημαντικό είναι οτι τα αμερικάνικα είναι σιδερα ενω τα ιαπωνικά είναι πλαστικούρες. τα σίδερα σκουριάζουν ενώ τα πλαστικά όχι. Επίσεις δεν θα ήθελες να πέσεις πάνω σ' ένα full σιδερένιο τενεκέ
ΠΟλύ με εκνεύριζε αυτό που είχα όλα τα μασπιε και όλους τους προφυλακτήρες σπασμένους (ακόμα ετσι είναι) δεν σου φτέει τ' αμάξι αν εσύ είσαι κάγκουρας, να τα φτιάξεις!!!
Αλλο καλό με το jimny είναι οτι λόγω του οτι δεν είναι πολύ φαρδύ κάποια εμπόδια τα περνάει αέρα γι αυτό είναι αυτοκράτορας, το αγριοκάτσικο!!!
και εμείς καθόμαστε και το κοιτάμε και λε΄με πως έγινε αυτό χωρίσ να μπορόυμε να σκεφτούμε οτι υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να έχει τέτοιο πάτημα όπως εγινε στο δύσκολο κομμάτι στον Άγιο με τον lker (θέλεις γρανάζωμα Λεύτερρρρ)
Αυτά και άλλα πολλά.
Ας αφήσω κανέναν άλλο να πεί τιποτα!![]()
Επίσεις Γιάννη, το πούλαγα το τζιμάκο ένα φεγγάρι αλλά για να πάρω το πετρέλαιο!!!johny4x4 wrote: Βασικά δεν ήξερα σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω τελικά επέλεξα εσενα drimonako γιατί ήσουν πιο εριστικός και ξεροκέφαλος μωρή κουφάλα θα με τρελάνεις βραδυατικα!!! κι εσύ θα με ξενυχτήσεις και πρέπει να σηκωθώ νωρίς για να πάω να πάρω το αμάξι απ το βαπόρι
Καταρχήν να διευκρινήσω οτι ήταν το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο το πήρε με την προοπτική οτι θα το οδηγάει και η μάνα μου άσχετα αν τελικά μετά ντρεπόταν να το πέρνει.![]()
Οπότε μόνο με κουμπάκια εβγαινε. Τωρα εσύ σαν μάγκας μπορεί να έκανες ειδική παραγγελία με λεβιέ. ...απλά το πήρα μεταχειρισμένο γιατί ήθελα λεβιέ (έτσι την βρήσκω)
Επίσης την λύση του σαμουράι την ήξερα αλλά λόγω του οτι σταμάτησα να ασχολούμαι με αυτό το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα στην εγγύηση απαιτώ να μου το φτιάξουν ή να μου πουν οτι δεν μπορούν και τότε θα βάλω άλλο βοηθητικό.
Παρακατω όσο αναφορά τις λαλακίες που λες οτι λέω, : δεν θέλει το jimny ενισχυμένα σημεία ρυμούλκησης μπρος πίσω;αν σε τραβάει ο Μιχαλόπουλος ναι! Εγώ έχω τραβήξει και μ' έχουν τραβήξει και είναι στη θέση τους
δεν θέλει ποδιές παντού; το wragler δεν θελει;
μέχρι και γλύστρες βάζουνε ρε φίλε εκει που δενουν τα μπράτσα γιατι χτυπάνε και στραβώνουν. δεν παθένει τίποτα και να στραβώσει! Δύο είχα εγω. το μόνο κακό είναι ότι μετά πρέπει να πέσουν επισκευαστικές μεθόδη τύπου αρχί!
δεν θέλουν ενισχυμένες βάσεις τρανσφερ; αν βάλεις ποδιά όχι
Για τέτοια πράγματα μιλάω και όλα αυτα με μετατροπή 2¨ δεν είναι λίγοι οι 6 πόντοι, έπρεπε ν' αλάξεις κι άλλα
και λάστιχο χωμάτινο στην ίδια διάσταση ή αντε λιγάκι μεγαλύτερη ναι, τα αναγόμωση και με ένα μπλοκέ;το μόνο καλό!
To wrangler απο όλα αυτά που προανέφερα δεν θέλει τίποτα.
Για το παράδειγμα που είπες στο ποτάμι τι περιμένεις να σου πω;;; ότι το αγριοκάτσικο πέρασε και το αμερικλάνικο renegate το τραβάγαμε. Όχι τίποτε άλλο είμουν ελαφρήτερος και δεν μπορούσα να τον βγάλω
Βρήκες γαμω τα παραδείγματα να μου πείς. το συμαντικότερο απ' όσα λέμε είναι
Το wrangler μαμά φοράει 215/75/15 αν θυμάμαι καλά ή 215/70/15 και του έχω βάλει 4.56 κ/π.
Το jimny που φοράει 205/70/15 αναλογικά τι λάστιχο πρέπει να φορέσει για να τα συγκρίνουμε; 32/11.5 σίγουρα. με τί; με αλλαγμένο κ/π;
Βάλε ενα bogger σε αυτήν την διάσταση να κάνουμε την σύγκριση κοντά είμαι. Μη με μπριζώνεις!
Δεν σου συζητάω στο εκτος δρόμου με τις κοντές γιατί είναι άδικο. άδικο; Ποιό άδικο; Τα 2,5 τα δικά σου μπροστά στα 1,3 τα δικά μου δεν είναι άδικο;! Μήπως θέλεις να του φορέσω κανά 2,0λτρ και να έρθω να σου φρεζάρω τα κτήματα;;;!!!!!
Επίσης το wrangler εχεις την δυνατότητα να το παρεις 4.0 στο jimny εχεις την δυνατότητα να το πα΄ρεις 2.0;;; Οχι. Τότε τι λαλακίες μου λες; 1,5ddis με πολύ ροπή (το γμνο)
Σας είπα απο την αρχή να πω λίγα πράγματα εγώ γιατί όντως είμαι πιο αντικειμενικός γιατί ούτε καμια τρέλα για το jimny είχα ούτε όμως και για το wrangler.
Το θέμα είναι οτι οτι λέτε να έχει και μια βάση. Μαλακίες λέω και εγώ πολλές αμα γουστάρετε αέρα. κανείς δεν μηλάει στον αέρα αλλά μην ξεχνάς που γράφεις!
Για αυτά που γράφω έχω δέκα σελίδες παραδείγματα για να βασιστώ τα περισσότερα τα ξέρουν και ο γιώργος και ο Κώστας για τα προβλήματα που είχα με το jimny αλλά και για οταν εβλεπα ενα μειονέκτημα στο wrangler. δεν ντρέπομαι να το πω ούτε έχω κανένα κόμλεξ.
Τώρα που τα ξαναδιάβασα φαίνομαι να έχω τσαντισμένο ύφος αλλά δεν έχω![]()
Αλλά αν είναι να πείτε κατι μην λέτε αερολογίες πείτε κάτι να με πείσετε δεν είναι αερολογίες είναι προβλήματα που τα έχεις κι εσύ αλλά η κ@@λα σου για το κονσερβοκούτι δεν σ' αφήνει να τα δείς!!!!
Όχι ρε doctor απλά θα είναι ατοπο αν συγκρίναμε το jimny με το λεοφορείο το οποίο για να πάει εκεί που πάει το jimny με 2" θέλει 4-5"XJ ''The Doctor'' wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι αλλο θα δουμε...οι...Wranglerades να ''αγχωνονται'' εαν εχουν καλυτερο αυτοκινητο απο τους....
Jimnides!!!!!!!
Ρε περιπτερουχοι με τετοια συγκρινετε τα κουτια σας και λετε οτι ''υπερεχετε''???
![]()
![]()
![]()
![]()