Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Φωκίων wrote:Καποιος αναβει λαμπαδα στον ( οπως ο ιδιος τον ειπε) "Αγιο Νινο"...

Ενας αλλος αναβει λαμπαδα στον κατασκευαστη του κρανους του ( με μηχανη αυτος... )

αλλα να ρωτησω και κατι.... Αν λεω αν γινει ενα ασκημο μπαμ... κι οταν λεω ασκημο εννοω ΠΟΛΥ ασκημο, πιστευεται οτι αυτο ΔΕΝ θα ειναι Η ταφοπλακα????????

Ξεχοριστε στο μυαλο σας κατι βασικό..
Στην "αντρικη" λαμβανετε μερος "ιδιαν ευθυνην" για ΟΤΙ σας συμβει..
Στον αγωνα ο ΤΕ ο Αλυταρχης και η οργανωση εχουν την ευθυνη για να λαβετε μερος.... κι ολοι αυτοι δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ορεξη να βρεθουν με χειροπεδες επειδη η ασφαλιστικη της ΕΘΕΑ δεν "αναλλαμβανει" το συμβαν να το αποζημιωσει επειδη το αυτοκινητο δεν συμβαδιζε με τα μετρα που θελει να αποδεχτει τον κινδυνο.
Αντιληπτό τωρα????????????????????
Δεν σε γνωρίζω προσωπικά , άλλωστε τίποτε δεν είναι προσωπικό εδώ μέσα , τουλάχιστον για μένα , αλλά πες μου σε παρακαλώ εκτός από το ευλογημένο πληκτρολόγιο έχεις ασχοληθεί με την οργάνωση ενός αγώνα ή έστω συμμετείχες σε κάποιο trial – trophy – wild terrain ? (Εγώ για αυτούς τους αγώνες μιλώ, τους υπόλοιπους δεν τους γνωρίζω).
Ξέρεις πόσο εύκολα και εγώ μπορώ από εδώ μέσα να πω ΟΧΙ σε στο Α) Ή στο Β) . . .μπορείς όμως να βρεις την χρυσή τομή μεταξύ πραγματικότητας και της φαντασίας του καθενός μας εδώ μέσα ? εκτός αν μου πεις ότι δεν αποτελεί φαντασίωση το να απαιτούμε μέτρα ασφαλείας τύπου WRC , γιατί εκεί πάμε αν δεν το καταλάβατε.
Και για να μην υπάρχει παρεξήγηση επαναλαμβάνω δεν μιλώ προσωπικά.
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by friar »

Χρυσή τομή...
Αντε βρέστηνα
Λοιπόν σε κάθε αγώνα που ασχολήθηκα μέχρι να τερματίσει και ο τελευταίος τα μαλιά μου ήταν όρθια. Από το Enduro της Κορίνθου και μετά ηρέμησα. Ημουν με τον κανονισμό χωρίς υποχωρήσεις.
Τα μέτρα ασφαλείας ποτέ δεν είναι αρκετά. Ακόμα και στο WRC συνεχώς αναβαθμίζονται.
Το βασικότερο μέτρο ασφαλείας είναι η σχεδίαση της διαδρομής. Μιάς διαδρομή που να μην σε αφήνει να κάνει λάθος.
Πλην όμως είμαστε και λίγο ταλιμπάν για αυτό απαιτείται η παθητική ασφάλεια και κάπου εκεί είναι η χρυσή τομή.
Κάποτε σχεδιάζαμε μαζί εμπόδια για ένα Trial σας. Αν θυμάσαι είχα φοβηθεί μην μας πνιγεί κανείς από τούμπα στην λούμπα με το νερό. Και το ξανασχεδιάσαμε. Αυτό ήταν ενεργητικό μέτρο. Στο Trophy που η τούμπα είναι στο πρόγραμμα, δεχόμαστε αδιαμαρτήρητα επιπλέον αυξημένα μέτρα ασφαλείας.
Συμφωνώ μαζί σου πρέπει να βρούμε την χρυσή τομή.
Ελα όμως που αυτή πάει μαζί με τον πήχη που τον σηκώνουμε όλο και πιό ψηλά.
Σκέψου το λιγάκι.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Φωκίων

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Φωκίων »

Βαλαντη σπανιως παρεξηγουμαι - ειδικά μεσω πληκτρολογίου :D

Εμπειρεια σε τριαλ κ.λ.π.??? καμια
εμπειρια σε εντουρο κ.λ.π.??? σχετικη
κοινη λογική???? πιστευω πως ναι
Γνωσεις??? ε ολο και κατι σκαμπαζουμε

Κρατα ομως στο μυαλο σου οτι σε καμια περιπτωση δεν εξισωνω την αναγκαιωτητα του cage με αυτη του.... διακοπτη...
Ομως τελικά και ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ μηπως αντι να δινουμε ΧΨΖΩ χρηματα πρωτα σε αναρτησεις και τα συναφη, να βαλουμε ΕΣΤΩ ενα rollbar για τις εκδρομες - αντρικες - νυχτερινες κ.λ.π....

αλλα απ την αλλη μερια οσα μετρα ασφαλειας και να υπαρχουν - επιβληθουν δεν πρεπει να στερουμαστε και της κοινης λογικης..
πχ.
μετα απο ευθεια 1000 περιπου μετρων σε καραλασπωμενο χωματοδρομο, ο οργανωτης ανα 200 μετρα βαζει τουλιπα και ψωναζει SOS αριστερη στροφη σε τοσα μετρα..
ε καποιοι παρολες τις προηδοποιησεις πηγαν ευθεια βγηκαν απο το δρομο και μπλουμ στο χαντακι...
Last edited by Φωκίων on Sat Mar 20, 2010 13:23, edited 1 time in total.
pienaf
Posts: 188
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by pienaf »

Με τη ασφάλεια του άμαχου πληθυσμού τι γίνεται;

Σε αγώνες enduro, αντοχής κλπ οι δρόμοι είναι ανοιχτοί στην κυκλοφορία…
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

pienaf wrote:Με τη ασφάλεια του άμαχου πληθυσμού τι γίνεται;

Σε αγώνες enduro, αντοχής κλπ οι δρόμοι είναι ανοιχτοί στην κυκλοφορία…
...όπως και σε όλο το κόσμο σε αντίστοιχους αγώνες! Τα ίδια γίνονται σε Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρωσία, Αίγυπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Εμιράτα, ΗΠΑ, Αργεντινή, Χιλή, Μέξικο, Βραζιλία, Αυστραλία και όπου αλλού γίνονται αγώνες μεγάλων αποστάσεων...
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by manos »

Ακόμη και στη Γερμανία , στη Μητρόπολη της οδικής ασφάλειας , γίνονται αγώνες σε δρόμους ανοιχτούς για τη κυκλοφορία, π.χ. το περίφημο Dresden - Breslau.

Αν κοιταξει κανείς τους τεχνικους κανονισμους του Baja Saxonia ( το αναφερω για παραδειγμα , γιατί εκεί θα τρεξουν το Μάιο οι γνωστοί μας Βούλγαροι , Todor , Ivo και Σια ) θα δεί ότι εμείς φτασαμε σε υπερβολές. Φτασαμε να απαιτούμε απο καθαρούς ερασιτεχνες , σε καθαρά ερασιτεχνικους αγώνες , να φτιαξουν τα παιχνίδια τους σε εργαλεία , περίπου WRC.

Oi 10 συμμετοχές στα Ψαχνά κατι δείχνουν .
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ακριβώς... σε όλους τους αγώνες, ακόμη και σε αυτούς του πολύ Dakar Series, υπάρχουν κατηγορίες για normal 4Χ4.

Σε αγώνες με ειδικές, σε ανοιχτό δρόμο...

Ενώ στο Ελλάντα θέλουμε κλειστούς δρόμους, σιδερωμένα αυτοκίνητα και... σφραγισμένα σώβρακα! Πάλι πάμε να εφεύρουμε τον τροχό...
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Φωκίων wrote:Βαλαντη σπανιως παρεξηγουμαι - ειδικά μεσω πληκτρολογίου :D

Εμπειρεια σε τριαλ κ.λ.π.??? καμια
εμπειρια σε εντουρο κ.λ.π.??? σχετικη
κοινη λογική???? πιστευω πως ναι
Γνωσεις??? ε ολο και κατι σκαμπαζουμε

Κρατα ομως στο μυαλο σου οτι σε καμια περιπτωση δεν εξισωνω την αναγκαιωτητα του cage με αυτη του.... διακοπτη...
Ομως τελικά και ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ μηπως αντι να δινουμε ΧΨΖΩ χρηματα πρωτα σε αναρτησεις και τα συναφη, να βαλουμε ΕΣΤΩ ενα rollbar για τις εκδρομες - αντρικες - νυχτερινες κ.λ.π....

αλλα απ την αλλη μερια οσα μετρα ασφαλειας και να υπαρχουν - επιβληθουν δεν πρεπει να στερουμαστε και της κοινης λογικης..
πχ.
μετα απο ευθεια 1000 περιπου μετρων σε καραλασπωμενο χωματοδρομο, ο οργανωτης ανα 200 μετρα βαζει τουλιπα και ψωναζει SOS αριστερη στροφη σε τοσα μετρα..
ε καποιοι παρολες τις προηδοποιησεις πηγαν ευθεια βγηκαν απο το δρομο και μπλουμ στο χαντακι...
Λοιπόν φίλε Φωκίων , εγώ λέω απλώς ένα πράγμα και εξηγούμαι – επαναλαμβάνω- μιλώ μόνο για τους συγκεκριμένους αγώνες trial- trophy-wild terrain . Στους αγώνες λοιπόν αυτούς και συγκεκριμένα στην Β. Ελλάδα και όχι μόνο, συμμετέχουμε ας πω για παράδειγμα 50 αυτοκίνητα , το νούμερο δεν είναι τυχαίο , μπορώ πολύ εύκολα να σου πω ότι όταν κάνουμε αγώνα στην πόλη μου ξέρουμε ποιους να περιμένουμε ή όταν πάμε σε έναν αγώνα γνωρίζουμε με ποιους θα έχουμε να συναγωνισθούμε πάνω κάτω. Λέω λοιπόν ότι καλώς ή κακώς είμαστε μία παρέα ,πολύ λίγοι άνθρωποι δηλαδή. Ξαναρωτώ λοιπόν ,γενικώς όχι εσένα, πήρε κανείς την γνώμη αυτών των ανθρώπων για όλα αυτά τα ‘’μέτρα’’ ή γενικότερα για το πλαίσιο των αγώνων ;; . . . ΟΧΙ .
Πέραν αυτού ,τα αυτοκίνητα του είδους μπορεί όποιος ασχολείται να τα περάσει τεχνικό έλεγχο από το τηλέφωνο, όλοι μας γνωρίζουμε τα αυτοκίνητα των υπολοίπων , για αυτό ξαναρωτώ ποιοι θα μείνουν για να τρέχουν . . . :?:
Τα οχήματα είναι ήδη πολύ ασφαλή και δικαίως, όλοι μας έχουμε κατανοήσει την αναγκαιότητα της ασφάλειας αλλά από αυτό το σημείο μέχρι την υπερβολή του διακόπτη ή της κάθε φαντασίωσης του κάθε ένα . . . που δεν ασχολείται και με το είδος πέραν ρόλου που κάποιοι του ανέθεσαν !! , υπάρχει πολύ μεγάλη απόσταση .
Στο κάτω κάτω ποιος ρώτησε κανέναν από τους ενδιαφερόμενους . . . .( εννοώ από αυτούς που γράφουν τους κανονισμούς γενικούς ή τεχνικούς )να ζητήσει έστω μια γνώμη ρε αδερφέ!!! :evil: :evil: :evil:
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

ΒαλαντηςΧ4 wrote: Στο κάτω κάτω ποιος ρώτησε κανέναν από τους ενδιαφερόμενους . . . .( εννοώ από αυτούς που γράφουν τους κανονισμούς γενικούς ή τεχνικούς )να ζητήσει έστω μια γνώμη ρε αδερφέ!!! :evil: :evil: :evil:
Εγώ, από το πρώτο Trophy του Έβρου και σε όλα σχεδόν που έχουν γίνει. Το αμφισβητείς ???

Και εκτός από μένα και ο κ.Μήλας και ο κ.Τσέτσος σε κάθε αγώνα που ήταν Αλυτάρχες.

Αν θέλεις τα ξανασυζητάμε και εδώ.
pienaf
Posts: 188
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by pienaf »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
pienaf wrote:Με τη ασφάλεια του άμαχου πληθυσμού τι γίνεται;

Σε αγώνες enduro, αντοχής κλπ οι δρόμοι είναι ανοιχτοί στην κυκλοφορία…
...όπως και σε όλο το κόσμο σε αντίστοιχους αγώνες! Τα ίδια γίνονται σε Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρωσία, Αίγυπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Εμιράτα, ΗΠΑ, Αργεντινή, Χιλή, Μέξικο, Βραζιλία, Αυστραλία και όπου αλλού γίνονται αγώνες μεγάλων αποστάσεων...
Γιάννης Αθανασίου wrote:Ακριβώς... σε όλους τους αγώνες, ακόμη και σε αυτούς του πολύ Dakar Series, υπάρχουν κατηγορίες για normal 4Χ4.

Σε αγώνες με ειδικές, σε ανοιχτό δρόμο...

Ενώ στο Ελλάντα θέλουμε κλειστούς δρόμους, σιδερωμένα αυτοκίνητα και... σφραγισμένα σώβρακα! Πάλι πάμε να εφεύρουμε τον τροχό...
Ψυχραιμία κ. Αθανασίου. Δεν έθιξα τον 24ωρο.
Εσείς άλλωστε λαμβάνετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας και με το παραπάνω…
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”