ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

User avatar
κυριακος αθανασιου
Posts: 512
Joined: Sat Sep 25, 2010 14:19
Location: ιστιαια β. ευβοια
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by κυριακος αθανασιου »

το ενδιαφερον ειναι απο ολη την ελλαδα....φτιαξε ενα ποστ με 2,3,4 προτασεις να μπορει να ψυφιζει ο καθενας...βαλε και τελικη ημερομηνια δημοψηφισματος και το επικρατεστερο θα ειναι και το μερος της συναντησης....
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
User avatar
κυριακος αθανασιου
Posts: 512
Joined: Sat Sep 25, 2010 14:19
Location: ιστιαια β. ευβοια
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by κυριακος αθανασιου »

κατι τετοιο εννοω...(το εκανα για δειγμα...)
viewtopic.php?f=8&t=11659
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
User avatar
xomateros
Posts: 572
Joined: Mon Nov 16, 2009 14:35

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by xomateros »

κυριακος αθανασιου wrote:κατι τετοιο εννοω...(το εκανα για δειγμα...)
viewtopic.php?f=8&t=11659
Ειναι μια καλη ιδεα και αυτη Κυριακο
panos110
Posts: 416
Joined: Sat Nov 20, 2010 00:01

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by panos110 »

samisnow wrote:
katsulas wrote:Έλα, γρήγορα πράγματα θέλω.
Καλημέρες

Image
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τωρα μαλιστα ειναι ασφαλες το αμαξι.
Φανταζεσαι να κλωτσαγε κανενα μπουζι ετσι που οδηγας σα μουρλος και να σου εβγαζε κανενα ματι? :lol: :lol: :lol:
Ρε Κατσουλα αδικεισαι αγορι μου στο μαγαζι.
Μετα απο αυτο πιστευω θα σου κανουν προταση απο το σχεδιαστικο τμημα Pininfarina,Bertone η κατι τετοιο...
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by katsulas »

Χαχχαχα!

Λοιπόν, όσο αφορά το μέρος συνάντησης η ΑΟΕ4Χ4 θα παρευρεθεί όπου και να είναι. Αν τα αεροπορικά εισητήρια για τους Κρητικούς δεν είναι απαγορευτικά γιατί όχι Θεσσαλονίκη.

Το ξαναλέω όμως αν και νομίζω πως τα παιδιά από εκεί θα το φροντίσουν με τον καλύτερο τρόπο. Θα πρέπει η λέσχη που θα είναι ποιο κοντά στο μέρος της συνάντηση να φροντίσει να βρει κάποιο μέρος για να μπορέσει να γίνει η συνάντηση μας και επίσης και να βρεθεί κάποιο ξενοδοχείο για την διαμονή μας
Image
iron sideris

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by iron sideris »

panos110 wrote:
Παντως επειδη ακουσα οτι δεν περνανε τα καθισματα σου στη χωρα μας κι ας τρεχουν στους σκληροτερους αγωνες στον κοσμο αμα θες κοβω το ταμπελακι και στο στελνω να κανεις τη δουλεια σου .
Μια πινελια βενζινοκολα θα χρειαστεις. :lol:
Θα βοηθούσε πάντως μια τεκμηρίωση ότι τρέχουν στους σκληρότερους αγώνες στον κόσμο....
Με όποιον τεκμηριωμένο τρόπο.
Καθώς επίσης ότι οι σκληρότεροι αγώνες, είναι όντως αγώνες.
panos110
Posts: 416
Joined: Sat Nov 20, 2010 00:01

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by panos110 »

iron sideris wrote:
panos110 wrote:
Παντως επειδη ακουσα οτι δεν περνανε τα καθισματα σου στη χωρα μας κι ας τρεχουν στους σκληροτερους αγωνες στον κοσμο αμα θες κοβω το ταμπελακι και στο στελνω να κανεις τη δουλεια σου .
Μια πινελια βενζινοκολα θα χρειαστεις. :lol:
Θα βοηθούσε πάντως μια τεκμηρίωση ότι τρέχουν στους σκληρότερους αγώνες στον κόσμο....
Με όποιον τεκμηριωμένο τρόπο.
Καθώς επίσης ότι οι σκληρότεροι αγώνες, είναι όντως αγώνες.
Hταν περιπου το 2004,αν θυμαμαι καλα,που παρακολουθησα το mad cup που διοργανωσες στην Ελατου,τοτε που κανεις μας δεν ηξερε τον ορο wild terrain στην Ελλαδα.
Αυτο το υπερθεαμα τοτε,αλλαξε τη ζωη μου και μ εκανε αργοτερα να φτιαξω αγωνιστικο αυτοκινητο.
Αυτος ηταν και ο λογος που σε ψηφισα για την επιτροπη 4χ4 σαν πρωην προεδρος της ΑΟΕ4χ4.
Δε συνηθιζω ν απαντω με ερωτησεις,αλλα δεν εχω τις μηχανολογικες γνωσεις για να κρινω ενα εξειδικευμενο αγωνιστικο καθισμα.
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους υπαρχουν στο διαδικτυο.
Απλα βλεποντας τα σε αυτοκινητα του αγωνα των αγωνων οπως το king of the hummers αναρρωτηθηκα, οπως ολοι μας ,γιατι να μην θεωρουνται ασφαλη για τους δικους μας αγωνες.
Αρα μαλλον εσυ σαν πιο ειδικος θα πρεπει να εξετασεις αν ειναι ασφαλη για το αμαξι του Ψιστακη για παραδειγμα.
Εννοειται πως δεν εχω καμια προσωπικη αντιπαραθεση μαζι σου,οπως ξερεις ολ αυτα τα χρονια που γνωριζομαστε,αλλα γι αυτο εκλεχτηκες.
Η για να μας τεκμηριωσεις γιατι δεν κανουν η για να διορθωσεις την παραγραφο για τα καθισματα.
Αλλωστε απο αυτη την εννοτητα μονο το για το καλο των ελληνικων αγωνων προσπαθουμε κι εσεις σαν επιτροπη κι εμεις σαν αγωνιζομενοι,αλλοτε με σοβαρο κι αλλοτε με χιουμοριστικο υφος.
Φιλικα.
Πανος Μακρινος
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by samisnow »

iron sideris wrote:
panos110 wrote:
Παντως επειδη ακουσα οτι δεν περνανε τα καθισματα σου στη χωρα μας κι ας τρεχουν στους σκληροτερους αγωνες στον κοσμο αμα θες κοβω το ταμπελακι και στο στελνω να κανεις τη δουλεια σου .
Μια πινελια βενζινοκολα θα χρειαστεις. :lol:
Θα βοηθούσε πάντως μια τεκμηρίωση ότι τρέχουν στους σκληρότερους αγώνες στον κόσμο....
Με όποιον τεκμηριωμένο τρόπο.
Καθώς επίσης ότι οι σκληρότεροι αγώνες, είναι όντως αγώνες.
King of the hammers αν θεωρείται πως αυτος ο αγώνας ειναι hobby τι να πω. Πάτε στον Άρη. Εκει παίζουν με τους δικούς μας ελληνικούς αγώνες. Που ειναι πιο extreme. Ρε μπείτε σε κανα Google και ψάξτε λιγο τι γινεται στον κόσμο. Τον υπόλοιπο εννοω. Πέραν το δικό μας τον ελληνικό.
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
iron sideris

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by iron sideris »

panos110 wrote:
iron sideris wrote:
panos110 wrote:
Παντως επειδη ακουσα οτι δεν περνανε τα καθισματα σου στη χωρα μας κι ας τρεχουν στους σκληροτερους αγωνες στον κοσμο αμα θες κοβω το ταμπελακι και στο στελνω να κανεις τη δουλεια σου .
Μια πινελια βενζινοκολα θα χρειαστεις. :lol:
Θα βοηθούσε πάντως μια τεκμηρίωση ότι τρέχουν στους σκληρότερους αγώνες στον κόσμο....
Με όποιον τεκμηριωμένο τρόπο.
Καθώς επίσης ότι οι σκληρότεροι αγώνες, είναι όντως αγώνες.
Hταν περιπου το 2004,αν θυμαμαι καλα,που παρακολουθησα το mad cup που διοργανωσες στην Ελατου,τοτε που κανεις μας δεν ηξερε τον ορο wild terrain στην Ελλαδα.
Αυτο το υπερθεαμα τοτε,αλλαξε τη ζωη μου και μ εκανε αργοτερα να φτιαξω αγωνιστικο αυτοκινητο.
Αυτος ηταν και ο λογος που σε ψηφισα για την επιτροπη 4χ4 σαν πρωην προεδρος της ΑΟΕ4χ4.
Δε συνηθιζω ν απαντω με ερωτησεις,αλλα δεν εχω τις μηχανολογικες γνωσεις για να κρινω ενα εξειδικευμενο αγωνιστικο καθισμα.
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους υπαρχουν στο διαδικτυο.
Απλα βλεποντας τα σε αυτοκινητα του αγωνα των αγωνων οπως το king of the hummers αναρρωτηθηκα, οπως ολοι μας ,γιατι να μην θεωρουνται ασφαλη για τους δικους μας αγωνες.
Αρα μαλλον εσυ σαν πιο ειδικος θα πρεπει να εξετασεις αν ειναι ασφαλη για το αμαξι του Ψιστακη για παραδειγμα.
Εννοειται πως δεν εχω καμια προσωπικη αντιπαραθεση μαζι σου,οπως ξερεις ολ αυτα τα χρονια που γνωριζομαστε,αλλα γι αυτο εκλεχτηκες.
Η για να μας τεκμηριωσεις γιατι δεν κανουν η για να διορθωσεις την παραγραφο για τα καθισματα.
Αλλωστε απο αυτη την εννοτητα μονο το για το καλο των ελληνικων αγωνων προσπαθουμε κι εσεις σαν επιτροπη κι εμεις σαν αγωνιζομενοι,αλλοτε με σοβαρο κι αλλοτε με χιουμοριστικο υφος.
Φιλικα.
Πανος Μακρινος
Καλησπέρα Πάνο και σ' ευχαριστώ που μου θύμισες τις ωραίες εποχές.
Όλοι ξέρουμε το θέμα των καθισμάτων του Μανώλη. Και αν αυτό το θέμα έχει πάρει διάσταση, τότε δεν χωράει χιούμορ με βενζινόκολλες.
Δανείζομαι λοιπόν τη δική σου φράση.."αλλα δεν εχω τις μηχανολογικες γνωσεις για να κρινω ενα εξειδικευμενο αγωνιστικο καθισμα" και σου απαντώ πως ούτε εγώ, ούτε κανείς τεχνικός έφορος στον πλανήτη Γη ή στον πλανήτη Άρη, δεν έχει τη δυνατότητα να κρίνει την επάρκεια ενός καθίσματος. Γι αυτό και απαιτούνται καθίσματα με πιστοποίηση από το εργοστάσιο κατασκευής τους. Όλοι οι κατασκευαστές, παράγουν καθίσματα για αγωνιστική χρήση (με πιστοποίηση) αλλά και sport καθίσματα (τύπου μπάκετ, χωρίς πιστοποίηση). Υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να πάρει την ευθύνη της απάντησης ότι το τάδε είναι αρκετά ανθεκτικό σαν το πιστοποιημένο? Και μάλιστα χωρίς ουσιαστικό τεχνικό έλεγχο αλλά μόνο κοιτώντας το? ΟΧΙ. Μόνο το εργοστάσιο. Αν λοιπόν ζητήσεις γραπτή απάντηση από το εργοστάσιο για το αν το ταδε κάθισμα κάνει για wild terrain (άγνωστο είδος γι αυτούς. Φαντάζομαι το κοντινότερο αγώνισμα γι αυτούς είναι το rock crawling) η γραπτή απάντηση που θα σου δώσουν, θα είναι δεσμευτική γι αυτούς και στην ουσία είναι η πιστοποιηση που λέμε.

Για να τα βάζουμε όμως σε τάξη, τα καθίσματα του Μανώλη μέχρι στιγμής δεν ξέρουμε αν είναι ασφαλή γιατί δεν ξέρουμε αν είναι κατασκευασμένα για αγωνιστική ή sport χρήση. Ο Μανώλης ξέρει ότι αυτό που εκκρεμεί είναι η πιστοποίηση του κατασκευαστή που θα δηλώνει ότι ο συγκεκριμενος τύπος είναι κατάλληλος για αγωνιστική χρήση, για το συγκεκριμένο αγώνισμα* και μέχρι το τάδε έτος. Σε καθε περίπτωση, όταν έρθει αυτό το έγγραφο θα λήξει αυτόματα το ζήτημα.

*Το εργοστάσιο KIRKEY εξειδικεύει τα προιόντα του ανά αγώνισμα και ψάχνοντας δεν βρήκα κατι σχετικό με rock crawling. Ενδέχεται να έχουν χωρίς να φαίνεται στο site τους.

Για την ιστορία, θα πρέπει να υπενθυμίσω σε όσους το ξεχνούν: Μέχρι και το 2014, το τεχνικός κανονισμός wild terrain προέβλεπε καθίσματα και ζώνες FIA. H γνωστή άχρηστη 8μελής επιτροπή 4Χ4 (μέλος της οποίας ήμουν και εγώ και ο Κατσιμαλής) πρόσθεσε μετά από πρόταση του Κατσιμαλή και την δυνατότητα για προδιαγραφές SFI (Αμερικάνικες) τις οποίες καλύπτει σε κάποια μοντέλα της και η KIRKEY. Ο λόγος ήταν ότι τα προιόντα με προδιαγραφές SFI έιναι φθηνότερα από τα FIA. Παρακαλώ τον Άγγελο Κοκολάκη να το επιβεβαιώσει όταν αρχικά είχε παρεξηγηθεί αλλά στην πορεία διαπίστωσε το λογικό και "αναπτυξιακό" της κίνησης αυτής.

Από το μόνο FIA, δε μπορούμε να περάσουμε στο ανεξέλεγκτο. Και λυπάμαι φίλε Κατσούλα που παρόλο που τα παραπάνω τα είχαμε κουβεντιάσει, τα "ξέχασες".

Όσον αφορά το king of hammers, διαλέξατε λάθος παράδειγμα. Οι απαιτήσεις του κανονισμού του είναι συγκλονιστικές και ουδεμία σχέση έχουν με τους δικούς μας που είναι σχετικά χαλαροί σε κάποια σημεία.

Και για να ολοκληρώσω τη συμμετοχή μου σε αυτό το διάλογο, είναι πρόβλεψη του Ελληνικού κανονισμού, του αντίστοιχου της FIA, του κανονισμού του king of hammers αλλά και όποιου άλλου αγωνίσματος, πως είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να αποδείξει τη νομιμότητα του αυτοκινήτου του ή των εξαρτημάτων του και όχι του τεχνικού εφόρου ή της επιτροπής. Το αντιγράφω και από king of hammers που το έχω πρόχειρο:

http://ultra4europe.com/wp-content/uplo ... s-2016.pdf

4.2 It is the Driver of Record’s responsibility to ensure their vehicle meets and/or abides by all Ultra4 Europe Limited technical rules,regulations, and specifications.

4.3 The Driver of Record shall be responsible for providing the Chief Technical Inspector with documentation and records pertaining to compliance of any and all rules specified herein.


Για ότι απορίες έχετε, άν έχετε, που να αφορούν τον πλανήτη Γη, στέλνετε mail στο 4x4@omae-epa.gr
Επιστρέφω λοιπόν στον πλανήτη μου και τα λέμε σε 10 χρόνια πάλι. Καλή συνέχεια.
User avatar
xomateros
Posts: 572
Joined: Mon Nov 16, 2009 14:35

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by xomateros »

iron sideris wrote: Για ότι απορίες έχετε, άν έχετε, που να αφορούν τον πλανήτη Γη, στέλνετε mail στο 4x4@omae-epa.gr
Επιστρέφω λοιπόν στον πλανήτη μου και τα λέμε σε 10 χρόνια πάλι. Καλή συνέχεια.
Καλημερα Παναγιωτη ενας απο τους λογους που ξεκινησε αυτη η κινηση ηταν να ξεκαθαρισουν καποια πραγματα με απαντησεις τεκμηριωμενες ωστε να λυθουν οποιες αποριες εχουμε ολοι μας για θεματα που μας αφορουν μια και δεν ειμαστε ολοι σε θεση να γνωριζουμε τα παντα....

Ελπιζω λοιπον να μεινεις μαζι μας στο ταξιδι αυτο που επαναλαμβανω πως σκοπο εχει την ενημερωση και τη βελτιωση του αθληματος μας
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”