ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

User avatar
savra
Posts: 65
Joined: Thu Jun 07, 2012 13:48

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by savra »

[quote="4χ4ΓΡΕΒΕΝΑ"]1) Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4x4
2) ΜΑΡΣ Ρεθύμνου 4x4
3) Λέσχη Πάτρας 4x4 skarta100
4) Λέσχη Χανίων 4x4
5) Λέσχη Κομοτηνής 4x4
6) Λέσχη 4x4 Ιωαννίνων
7) Action off road Oρεστιαδα
8) Σ.ΤΕ.Β.Ε
9) Λέσχη 4X4 Γρεβενών
10.Λεσχη 4χ4 ΚΟΝΙΤΣΑΣ
User avatar
κυριακος αθανασιου
Posts: 512
Joined: Sat Sep 25, 2010 14:19
Location: ιστιαια β. ευβοια
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by κυριακος αθανασιου »

1) Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4x4
2) ΜΑΡΣ Ρεθύμνου 4x4
3) Λέσχη Πάτρας 4x4 skarta100
4) Λέσχη Χανίων 4x4
5) Λέσχη Κομοτηνής 4x4
6) Λέσχη 4x4 Ιωαννίνων
7) Action off road Oρεστιαδα
8) Σ.ΤΕ.Β.Ε
9) Λέσχη 4X4 Γρεβενών
10.Λεσχη 4χ4 ΚΟΝΙΤΣΑΣ
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by katsulas »

Να ενημερώσουμε πως εκτός από τις Λέσχες που θα συμμετάσχουν το ενδιαφέρον τους έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και αγωνιζόμενοι χρόνια στο χώρο οι οποίοι δεν ανήκουν σε κάποια λέσχη - αγωνιστική ομάδα. Δε χρειάζεται να αναφερθούν τα ονόματα τους.

1) Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4x4
2) ΜΑΡΣ Ρεθύμνου 4x4
3) Λέσχη Πάτρας 4x4 skarta100
4) Λέσχη Χανίων 4x4
5) Λέσχη Κομοτηνής 4x4
6) Λέσχη 4x4 Ιωαννίνων
7) Action off road Oρεστιαδα
8) Σ.ΤΕ.Β.Ε
9) Λέσχη 4X4 Γρεβενών
10)Λεσχη 4χ4 ΚΟΝΙΤΣΑΣ
Image
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by samisnow »

θα τ αναφερω εγω τα ονοματα τους γιατι πρεπει να υπαρχουν και αυτοι γιατι ειναι σημαντικά πρόσωπα και παλιοί στον χώρο μας....
Γιασσημακος Χρηστος
Νταης Μανωλης
οπως επίσης και η λεσχη Λασιθιου

για την λεσχη Λασιθιου εχω ετοιμασει στον Κοκκινη Γιωργο ενα χρυσο ευαγγέλιο να κραταει... :D :D :D :D αγιος ανθρωπος...και ειδηκα οταν εξάπτεται!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by katsulas »

Οπότε για να συνοψίσουμε μέχρι στιγμής

1) Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4x4
2) ΜΑΡΣ Ρεθύμνου 4x4
3) Λέσχη Πάτρας 4x4 skarta100
4) Λέσχη Χανίων 4x4
5) Λέσχη Κομοτηνής 4x4
6) Λέσχη 4x4 Ιωαννίνων
7) Action off road Ορεστιάδα
8) Σ.ΤΕ.Β.Ε
9) Λέσχη 4X4 Γρεβενών
10)Λέσχη 4χ4 ΚΟΝΙΤΣΑΣ
11)Λέσχη Λασιθίου 4Χ4

Ανεξάρτητοι Λεσχών:

Γιασσημάκος Χρήστος
Νταής Μανώλης
Image
User avatar
xomateros
Posts: 572
Joined: Mon Nov 16, 2009 14:35

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by xomateros »

Να δω Ψιστακη και Κατσουλα τωρα που ξεσηκωσατε τοσο κοσμο τι θα κανετε :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

θα βαλετε και στον κορφο σας χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by samisnow »

xomateros wrote:Να δω Ψιστακη και Κατσουλα τωρα που ξεσηκωσατε τοσο κοσμο τι θα κανετε :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

θα βαλετε και στον κορφο σας χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
οταν βαλουμε ολες τις λεσχες στο παιχνιδι και μαθουν οτι ετοιμαζουμε την συναντηση στο SUPER PARADISE ΣΤΗΝ Μυκονο δεν νομιζω να εχουμε πολλα προβληματα....
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
User avatar
xomateros
Posts: 572
Joined: Mon Nov 16, 2009 14:35

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by xomateros »

samisnow wrote:
xomateros wrote:Να δω Ψιστακη και Κατσουλα τωρα που ξεσηκωσατε τοσο κοσμο τι θα κανετε :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

θα βαλετε και στον κορφο σας χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
οταν βαλουμε ολες τις λεσχες στο παιχνιδι και μαθουν οτι ετοιμαζουμε την συναντηση στο SUPER PARADISE ΣΤΗΝ Μυκονο δεν νομιζω να εχουμε πολλα προβληματα....
Κοιτα φιλε τωρα που ειπες το μερος δεν θα εχουμε προβλημα με τους συμμετεχοντες αλλα με καποιους παραθεριστες ισως.....
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by katsulas »

Αγαπητοί φίλοι,
μετά από μια "διαδικτυακή" συνάντηση που είχαμε κάποιοι αποφασίσαμε να δημοσιεύσουμε τις κύριες ενστάσεις προς τον τεχνικούς κανονισμούς Wild Terrain και Trophy.

Θα αναφέρουμε μόνο τα άρθρα καθώς και τους λόγους της "ένστασης" στο συγκεκριμένο άρθρο του κανονισμού.
Θα παρακαλούσαμε να μην γίνει εκτενής αναφορά από μεμονομένα άτομα ή μη εμπλεκόμενους με τους αγώνες επί του κάθε άρθρου αλλά να τα δούνε με σκέψη τα σωματεία και να εκφράσουν και εκείνα τις τυχόν επιπλέων επισημάνσεις τους στην επερχόμενη συνάντηση μας.

Θα σας ενημερώσουμε πως υπήρξε μια πρώτη επικοινωνία με άνθρωπο της ΟΜΑΕ και σε κάποια σημεία σημειώσαμε πως υπάρχουν κάποιες μη σωστές διατυπώσεις που όντως χρειάζονται αλλαγή. Θα υπάρξει αναφορά παρακάτω.


Προτάσεις για αλλαγές ΤΚ
————————————

Τεχνικός Κανονισμός Wild Terrain

2.2.2 Μη επισκευή του σχοινιού του εργάτη εντός του σκέλους. Να επιτρέπεται και να έχει το πλήρωμα τον χρόνο για την αντικατάσταση του στο διάστημα για τη συμμετοχή του στο επόμενο σκέλος. Δεν υπάρχει λόγος να λαμβάνει το πλήρωμα τις ποινές του σκέλους στη περίπτωση που κοπεί το σχοινί. Εκεί μιλάμε για αγώνα τύχης και όχι Wild Terrain.

Απάντηση ΟΜΑΕ: ο κανονισμός απαγορεύει την χρήση του εργάτη που έχει κοπεί το σχοινί , μπορείς να το αντικαταστήσεις εντός της ειδικής, επίσης μπορείς είτε να συνεχίσεις με τον πίσω εργάτη στο εμπόδιο είτε να το παίξεις στα ίσια χωρίς εργάτη. Ενημερώσαμε πως όλοι έχουμε καταλάβει ότι αν δεν αντικαταστήσεις το σχοινί παίρνεις τις ποινές και βγαίνεις εκτός. Θα κάνουν εκεί διευκρίνηση στον κανονισμό για να είναι κατανοητό.

---
2.2.3 (σαν παρένθεση ποιος είναι ο λόγος που να μην επιτρέπεται το σχοινί να είναι ξετυλιγμένο σε ειδικές βάσεις - stinger-.). Θα χρειαστεί δηλαδή σε 10 μέτρα που είναι το επόμενο εμπόδιο να μαζέψει τον εργάτη και να τον ξετυλίξει αμέσως ουσιαστικά. Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για αγώνα με τον ποιο γρήγορα εργάτη

---

2.4.1 Είναι σχεδόν αδύνατη η αντικατάσταση του παρ-πριζ εντός ενός Σαββατοκύριακου του αγώνα. Θεωρείται δεδομένο πως αυτό δεν μπορεί να γίνει και κατά συνέπεια προσφεύγουμε στη λύση Fullface κράνους ή γυαλιά moto cross

Απάντηση ΟΜΑΕ :Για την entry θα το δουνε, Για την WT36 & open δεν είναι απαραίτητη η χρήση παρ-πριζ γενικά


---

2.5 Πως είναι δυνατόν να είναι “ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ KAI ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΧΤΥΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” και όχι μη FIA (οικονομικότερα κατά το 1/3 της τιμής) και να γίνονται δεκτά δίχτυα κατασκευασμένα με άγνωστης προελεύσεως υλικά..

---

4.1 Για ποιο λόγο η entry κατηγορία δέχεται καθίσματα backet και ζώνες εκτός κατασκευαστή μη αναγνωρισμένων και δεν υπάρχει μια ελαστικότητα στις μεγάλες WT κατηγορίες για έστω και 5ετής λήξη τις πιστοποίησης. Τι μπορεί να χαλάσει ή να αλλοιωθεί σε ένα κάθισμα και σε μια ζώνη. Επίσης να τοποθετηθεί παράγραφος για τα ιδιαίτερα καθίσματα (τύπου KIRKEY) χωρίς πιστοποίηση fia αλλά με την μέγιστη κατασκευαστική ποιότητα και καθίσματα που χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο οι Αμερικάνοι (είναι χαζοί αυτοί?) πχ. SRRS

Απάντηση ΟΜΑΕ: Μας ενημέρωσαν πως αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το ταμπελάκι και πως ο J αναφέρει ότι δέχονται καθίσματα και ζώνες ληγμένα έως 5ητία.

---

4.6 Καμία προστασία από φωτιά. Τα περισσότερα είναι αρκετά τροποποιημένα οχήματα και έτσι υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς. Θεωρείται αδιανόητο να μην είναι στα απαραίτητα ένας πυροσβεστήρας 2kg σκόνης

Απάντηση ΟΜΑΕ: Το δέχθηκαν

---------


Τεχνικός Κανονισμός Trophy

2.1 Επιπλέων μετρήσιμα στοιχεία όπως Coilover, αλλαγές στο βασικό αμάξωμα (εκτός των φτερών).

Απάντηση ΟΜΑΕ: Θεωρούν την Hobby αγώνα (βέβαια αναφερθήκαμε πως από τη στιγμή που εντάσεται σε μια αγωνιστική διοργάνωση και περνάει από την ΟΜΑΕ και χρειάζεται άδεια αθλητού είναι αγώνας). Επέμειναν πως μπορούν να είναι άλλα τα μετρήσιμα σημεία (πχ παιχνίδι χαμένου θησαυρού).

---
3.2.2 Ποιος ο λόγος χρήσης κουβέρτας ασφαλείας σε σχοινί?

Απάντηση ΟΜΑΕ: Θα διορθωθεί

---
3.2.3 Στην κατηγορία Hobby ο εργάτης να μπορεί να είναι και λίγο μικρότερος. Πολλά ελαφριά οχήματα έχουν 6500lbr τα οποία ίσως να θέλουν να τρέξουν και βάση της ελκτικής απαίτησης της δύναμης του εργάτη βγαίνουν αυτόματα εκτός.

---

3.11 Είναι σχεδόν αδύνατη η αντικατάσταση του παρ-πριζ εντός ενός Σαββατοκύριακου του αγώνα. Θεωρείται δεδομένο πως αυτό δεν μπορεί να γίνει και κατά συνέπεια προσφεύγουμε στη λύση Fullface κράνους ή γυαλιά moto cross

---
3.16 Θεωρούμε πως η ύπαρξη κλάξον είναι αρκετή χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες που είναι σχεδόν αδύνατον να μετρηθούν

Απάντηση ΟΜΑΕ: Προφανώς θα διορθωθεί


---
3.17 Ποιο είναι το ερμητικό μονωτικό κάλυμμα που πρέπει να καλυφθεί η μπαταρία όταν μεταφερθεί μέσα στη καμπίνα?

Απάντηση ΟΜΑΕ: Πρακρικά θέλουν ένα κάλλυμα το οποίο να αποτρέπει σε περίπτωση ανατροπης την επαφή μεταλλικών αντικειμένων με τους πόλους. Θέλουν με λίγα λόγια μια κατασκευή κουτί που να απομονώνει την μπαταρία

---
3.19 Πως είναι δυνατόν να είναι “ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ KAI ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΧΤΥΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” και όχι μη FIA (οικονομικότερα κατά το 1/3 της τιμής) και να γίνονται δεκτά δίχτυα κατασκευασμένα με αγνώστης προελεύσεως υλικά.

---
3.20.2 Θεωρούμε πως δεν υπάρχουν πολλά ελλαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου

---
4.2 Να είναι απαραίτητη η χρήση κράνους σε όλες τις κατηγορίες ακόμα και την hobby και όχι να συνίσταται. Αφορά την ασφάλεια και μην ξεχνάμε πως είναι κατηγορία hobby αλλά δεν παύει να είναι αγώνας

Απάντηση ΟΜΑΕ: Το θέσαμε σαν απαράβατο κανόνα και φυσικά το δέχθηκαν
---
4.8 Ποιός ο λόγος ύπαρξης συστήματος αυτόματης πυρόσβεσης στην κατηγορία pro?

Απάντηση: εδώ μας ενημέρωσαν πως ο λόγος είναι γιατί στην κατηγορία trophy οι συμμετοχές είναι με ζευγάρια αυτοκινήτων και έτσι και στο ένα πλήρωμα να συμβεί κάτι το άλλο θα μπορέσει να τρέξει να βοηθήσει. Στην pro είναι μονές συμμετοχές και έτσι σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος πρέπει να μπορεί να σβήσει άμεσα η φωτιά. Επίσης δέχονται μόνο FIA σύστημα πυρόσβεσης. Δηλαδή κατασκευή δεν είναι αποδεκτό


Επίσης μια σοβαρή πρόταση μας (και κάτι που το θέλουν οι περισσότεροι) είναι να ξαναγίνει ένα πρωτάθλημα Ελλάδας και όχι δύο έπαθλα. Σε αυτό το πρωτάθλημα να υπάρχουν πχ 6 αγώνες με απαραίτηση υποχρέωση για κάποιον που ακολουθεί το πρωτάθλημα να έχει συμετάσχει στους 5.
Αυτός θα ήταν και ένας σοβαρός λόγος να αυξηθούν και οι συμμετοχές και όχι να έχουμε 2 διοργανώσεις με 20+ συμμετοχές και οι υπόλοιπες να προσπαθούν για διψήφιο αριθμό συμμετοχών. Ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας πως υπάρχει σε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό πολύ καλό κλίμα μεταξύ των αγωνιζομένων των Wild Terrain και Trophy και πως σε πολλούς αγώνες τρέχουμε αγνοοόντας το έπαθλο αλλά γιατί θέλουμε να τρέξουμε στο συγκεκριμένο μέρος.


Και για να το κάνουμε λίγο ποιο το θέμα θα το αναφέρω σαν ένα παράδειγμα: Αν κάνουμε έναν αγώνα πχ Εύβοια στηριζόμαστε στις Κρητικές συμμετοχές για να υπάρχει επιτυχία και συμμετοχή στον αγώνα. Έτσι αντίστοιχα και το Ρέθυμνο στηρίζεται στις συμμετοχές της κεντρικής Ελλάδας (πχ) για να κάνει και εκείνο ένα επιτυχιμένο αγώνα.

Τα παραπάνω παραδείγματα είναι τυχαία απλά για να αναφέρουμε τι θέλουμε.


Όλες οι παραπάνω προτάσεις και "συστάσεις" εκπροσωπούν τις Λέσχες: Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4Χ4, Λέσχη Πάτρας skarta100 και ΜΑΡΣ 4Χ4.
Θα θέλαμε και τις υπόλοιπες λέσχες να κάνουν τις προτάσεις τους με την παραπάνω μορφή (επί ποιου κανονισμού και σε ποιο άρθρο αναφέρονται) αλλά σαφώς και οποιαδήποτε άλλη πρόταση που θα καλυτερεύσει τον χώρο μας.

Όλες οι προτάσεις και μαζευτούν για να συζητηθούν στην συνάντηση μας

Περιμένουμε να λάβετε ενεργά μέρος όλοι...

(συγνώμη για το μακρύ post αλλά δεν γινόταν αλλιώς)
Image
iron sideris

Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Post by iron sideris »

Καλημέρα σε όλους.
Προ ημερών συναντήθηκα με τον φίλο Κατσούλα στο πλαίσιο της συμμετοχής-προετοιμασίας της συνάντησης. Συζητήσαμε πράγματι για όλα όσα αναφέρει στο προηγούμενο ποστ και σκοπός ήταν να γίνει κατανοητή η λογική πίσω από κάθε άρθρο κανονισμού που εκ πρώτης φαίνεται "περίεργο".

Στην διατύπωση στο ποστ, οι απαντήσεις της ΟΜΑΕ ειναι ιδιαίτερα περιληπτικές και για παράδειγμα στην περίπτωση των καθισμάτων ειναι αποπροσανατολιστικές. Σαφώς δεν ενδιαφέρει μονο το ταμπελάκι. Η συγκεκριμένη διατύπωςη δημιουργεί λάθος εντυπώσεις.

Δεν ειναι δυνατόν οι κανονισμοί όπου ένα κόμμα ή μία λέξη να αλλάζει το νόημα τους, να συζητούνται τόσο επιφανειακά.

Παρακαλώ να μην λάβετε υπόψη σας καμία από τις δημοςιευμένες εδώ απαντήςεις ως θέση της ΟΜΑΕ. Θέση της ΟΜΑΕ μπορεί να είναι μόνο γραπτή όχι για τυπικούς λόγους αλλά για ουσιαστικούς. Για να είναι σαφής και πλήρης.

Θεωρώ ότι ο σκοπός της συνάντησης έχει ουσία και ότι μόνο σε καλό αποτέλεσμα θα καταλήξει. Απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος για παρεξηγήσεις εκεί που δεν υπάρχουν.

Όπως προκύπτει ΔΕΝ μπόρεσα να βοηθήσω στην προεργασία και λυπάμαι πολύ γι αυτό. Θα προσπαθήσω να βρεθώ στη συνάντηση ελπίζοντας ότι θα συμβάλω κι εγώ μαζί με όλους στην επόμενη μέρα του αθλήματός μας.

Παναγιώτης Σιδέρης
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”