Εκτός από ελάχιστα με εξωτερικό κλωβό που και πάλι δεν τους έχω κάνει έλεγχο, δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο που να δένει τον κλωβό στην σκάλα.
Ούτε έχω κάνει ποτέ ΤΕ σε wt.
Αυτό που οι προδιαγραφές του κλωβού είναι διαφορετικές για δυό είδη αγώνων 4x4, δεν το είχα πιάσει...
Δηλαδή, τόσα χρόνια σε όλους τους αγώνες ο κλωβός έπρεπε να είναι στο αμάξωμα ενώ στα wt στη σκάλα?
Δηλαδή βάση κανονισμού κανένα αυτοκίνητο δεν περνούσε τεχνικό έλεγχο στα wt, ούτε τώρα περνάει
ενώ κανένα αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να τρέξει και στα δύο είδη αγώνων?
Και το άφησαν έτσι και αυτή τη φορά?
Τρελές επιτυχίες!
























Τέλος πάντως το θέμα είναι κυρίως νομικό και όχι τόσο ασφαλείας αφού συμφωνώ με τον Μανώλη πως στα wt όπου η διαδρομή είναι κλειστή, έχεις λιγότερους κινδύνους γενικότερα.