xeilas wrote:
Όλες ο βάσεις είναι με διπλές πλάκες ,η μια κολλημένη στην καμπίνα και η άλλη στο κλουβί και συνδέονται μεταξύ τους με βίδες (οπός τα παραδείγματα του j ) .
Τα σημεία στηριξεις στο προσιτά και στα μεσαία είναι ακριβός πάνω από το σημείο που δένετε η καμπίνα με το σασί όπου ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει να δεχτή όλα τα φορτία πρόσκρουσης σε κάποιο ατύχημα. Το πίσω στο ύψος του ελατήριου αλλά πάνω από το σασί και όχι του ελατηρίου που είναι πιο εσωτερικά. Οπότε σε μια φόρτισή του σημείου αυτό μεν θα παραμορφωθεί αλλά θα κοντράρει στο σασί.
Άρα όλα τα φορτία μεταφέρονται στο σασί οπος τα έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής να τα δεχτεί σε μια πρόσκρουση.
Αλλά και οπος λέτε παραπάνω η καμπίνα απολωλαθεί λόγο σφοδρής σύγκρουσης από την σκάλα του σασί ( που με τα χιλιόμετρα που κινείτε ένα αυτοκίνητο σε τραιλ ,τροφι ,ουαιλ
Τερεν που συμμετέχω αποκλείετε !) το κλουβί μαζί με την καμπίνα θα επιβιώσουν γιατί και τα κύρια τοξυλεία του κατασκευαστή έχουν υπολογιστή να δεχτούν τα φορτία πρόσκρουσής σχεδόν εκεί .
Και μη νομίζετε πως από μ@λ@κι@ ο κατασκευαστής κρατάει την καμπίνα σε 8 βίδες ,ακριβός γιαυτο κάνει ! για να μπορεί να παραμορφωθεί ευκολότερα σε μια σφοδρή σύγκρουση και να εκτονωθούν τα φορτία προστατεύοντας το πλήρωμα .
Αλλιώς τι θα γινόταν αν η καμπίνα με τα καθίσματα μετακινιόνταν προς κάπου… αλλά το κλουβί κολλημένο στην σκάλα έμενε εκεί ?
Δεν νομίζω πως πρέπει να το αναλύσουμε ε?
Απο αυτο που γραφεις συμπεραινω οτι το κλουβι εδραζεται στην καμπινα.
Αν εχω καταλαβει καλα λοιπον λεμε το ιδιο.
Το θεμα ξεκινησε απο το οτι το κλουβι πρεπει να εδραζεται στην σκαλα.
Γι αυτο σου ζητησα την φωτο απο κατω να δω τι κ πως.
Παμε στο θεμα fia κ ΟΜΑΕ τωρα.
Επειδη λογικα αυτα που ρωτατε και ειναι πανω κατω αυτα που εχω ρωτησει κι εγω οι απαντησεις ειναι οι εξης:
Υπαρχει θεμα νομιμοτητας με τους αγωνες.
Τι θα γινει σε περιπτωση ατυχηματος;
Για να ειμαστε ΟΛΟΙ εξασφαλισμενοι πρεπει να εφαρμοσουμε κατι ετοιμο παγκοσμιως αποδεκτο.
Αυτο ειναι οι κανονισμοι fia.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ναι πρεπει να υπαρχει ενας κανονας.
Οντως αλλοι εχουνε ηδη ανακαλυψει τον τροχο, ας τον παρουνε εμεις ετοιμο.
Οταν ομως εχουμε (εχουμε οντως;;;) εναν ετοιμο κανονισμο, ας κοιταξουμε να τον εφαρμοσουμε σωστα κ πληρως κ οχι κατα τα μετρα του πως βολευεται ο καθενας.
Δεν μπορει δλδ να μιλαμε για κλουβι J κ εμενα να μου μετρανε τις μοιρες της καθετοτητας με μοιρογνωμονιο αν ειναι 8(αποδεκτο) η 11(μη αποδεκτο) ωστε να αποφανθουμε αν περναει η οχι (και ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ) ενω απο την αλλη βγαζει ΔΤΤ αμαξι χωρις καθολου διαγωνια στοιχεια στο κεντρικο τοξυλιο......
Υ. Γ. Το τεραστειο κατ εμενα προβλημα ειναι οτι δεν ειμαστε ικανοι ουτε ετοιμο να το παρουμε.....