Ναι εβαλε τον κυβισμο που αντιστοιχουσε στα +25% και επειδη βιαζομουνα να παρω επιτοπου την καινουργια αδεια , με το αζημιωτο φυσικα,την πηρα οσπου να πιω εναν καφεmanos77 wrote:Πως; Ο μηχανολόγος έδωσε άλλα στοιχεία;vagelis wrote:μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.
ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Φίλε Jim δηλαδή εγώ που έχω το wrangler 2.5L και θέλω να το κάνω 4.0L γίνεται;Jim wrote:>Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, >μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το >4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη >αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου >θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν >περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο
Η συγκεκριμενη αλλαγη εχει γινει πολλες φορες και υπαρχει και η μελετη του μηχανολογου οποτε δεν χρειαζεσαι να βγαλεις νεα.Και να γινεται "αξιοκρατικα".
Για το ΚΙΑ δυστυχως δεν εχω εμπειρια.
ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας"..
Προσωπικη εμπειρια : VW φορτηγακι επιβατικο : κυβικα 1300 δηλωση 2000 κ.ε. (911 μοτερ) και μετα 2400 κ.ε. (παλι 911)
Δυστυχως εδω ειναι Ελλαδα και το "λογικα" πολλες φορες απλα δεν υφισταται
Υπάρχει ήδη τέτοια μελέτη και πως το βρίσκουμε;
Και κάτι άλλο:
Το δικό μου wrangler που είναι 2.5L και είναι μοντέλο 1998 το οποίο θέλω να το κάνω επαγγελματικό μου είπαν οτι δεν έχει μια έγκριση τύπου. Αντίθετα ενός φίλου με ενα wrangler 2.4L μοντέλο 2003 έχει εγκριση τύπου και μπορεί να γίνει επαγγελματικό!
Μήπως ξέρεις τι παίζει με αυτές τις εγκρίσεις τύπου;
Ευχαριστώ!

- Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
- Posts: 1925
- Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
- Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Τελικα μαθαμε τι συμβαινει με τη φορολογια αν βαλεις μικροτερο κινητηρα κ απο νεοτερο μοντελο π.χ. 2006???
My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Εσύ θες και δύσκολα πράγματα!Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:Τελικα μαθαμε τι συμβαινει με τη φορολογια αν βαλεις μικροτερο κινητηρα κ απο νεοτερο μοντελο π.χ. 2006???


Αλλα ναι και εγώ θέλω να ξέρω τι γίνεται έχει ενδιαφέρον.
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
- Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
- Posts: 1925
- Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
- Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ENNOHTAI!!!!!!!!
AN EINAI NA TO KANEI KAPOIOS NA TO KANEI SWSTA!!!!!
NA HSYXASEI TO KEFALI TOY APO OLA!!!!!!!!

AN EINAI NA TO KANEI KAPOIOS NA TO KANEI SWSTA!!!!!



NA HSYXASEI TO KEFALI TOY APO OLA!!!!!!!!








My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Αν δηλωσεις τον κινητηρα η φορολογια παει βαση του νεου κινητηρα.
Ο κινητηρας δηλωνεται σαν τον παλιο,αν εχεις χωρις καταλητη πρεπει και ο νεος να ειναι χωρις ,κουφο ,αλα ετσι ειναι δυστυχως ,οπως επισης αν ο παλιος ειναι βενζινης δεν μπορεις να βαλεις πετρελαιο.
Ο κινητηρας δηλωνεται σαν τον παλιο,αν εχεις χωρις καταλητη πρεπει και ο νεος να ειναι χωρις ,κουφο ,αλα ετσι ειναι δυστυχως ,οπως επισης αν ο παλιος ειναι βενζινης δεν μπορεις να βαλεις πετρελαιο.
- Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
- Posts: 1925
- Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
- Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Γινεται απλα θα φενεται σαν παλιας τεχνολογιας.
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Κράτησε μας ενήμερους για ότι κάνεις.Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Μην κοιταξεις απλα τον νεοτερο.Υπαρχουν εταιρειες που εχουν σχετικα μεγαλους τετρακυλινδρους,2lt-2,3lt,με πολυ περισσοτερη δυναμη απο τον 1,8 και εμφανισιακα ειναι σχεδον ιδιοι.Το μονο που θα χρειαστεις θα ειναι ενας "νονος" που να βαφτισει τον 2,3 1,8!!Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
Επισης υπαρχει η αλλη οδος,που ομως κοστιζει.Υπερκυβισμος.Εξηγω,κλασικο παραδειγμα οι κινητηρες της bmw για τους οποιους υπαρχουν κιτ υπερκυβισμου.Παιρνεις (π.χ. αφου μιλαμε για κατω απο 2000 κ.ε.) εναν Μ44 που ειναι 1.9 16v 143ps και στον κανουν 2.3 16v 193ps και με τελειως αλλον χαρακτηρα.Απο screamer γινεται απιστευτα ροπατος απο το 0.Βεβαια μιλαμε για ενα κοστος της ταξης των 5.000 ευρω μονο για τον υπερκυβισμο.Εχεις ομως καινουργιο μοτερ και το γνησιο μπλοκ με τους αριθμους του 1.9.