Αξιζει εαν κανεις πολλες βολτες στο βουνο και θες πολυ φθηνα να ανεβεις μια κατηγορια πιο πανω σε εμποδια. Τωρα αν το εχεις για μεσα στην πολη να περνας σε στενα δρομακια και να ψαχνεις για θεση parking μπορει να σε κουρασει.
Κοίταξε να δεις,ενα κολλημένο διαφορικο με ενα κουτί ηλεκτρόδια ειναι απαγορευτικό να πας άσφαλτο,δεν στρίβει δεν παρκάρει και παρά παρά πολλα αλλα ΔΕΝ.ειχα lock right και ξέρω.επισης στο βουνό σε πλαγιές κλίσεις,χιόνι κτλ δεν ειναι καλό..ειναι φτηνή πατέντα και θα εχεις πιο πολλα προβλήματα παρά καλα.επισης απίστευτη καταπόνηση σε όλο σύστημα μετάδοσης κτλ.θα το πρότεινα μονο αν πήγαινε το αμάξι στο βουνό πάνω σε τρέιλερ..
το κυκλοφορουσα μεσα στο περιστερι με κολημενο διαφορικο. προσωπικα μου αρεσε γιατι μπορει να ειχε πιο βαρυ τιμονι αλλα ειχε γαματη επαναφορα.στο δρομο θελει προσοχη μονο στο βρεγμενο και αν δεν εχεις λαστιχα. στο βουνο ολα τα μπλοκε ειναι ιδια.ολα.100% μπλοκε.
και ολα εξαρτονται απο τον οδηγο και τα γουστα του.
το καλυτερο ειναι μπλοκε αερα. αλλα τα 800 ευρω που χρειαζονται ειναι πολλα.οχι για αυτο που προσφερει, ειναι πολλα σαν νουμερο σημερα. αν μπορεις να τα διαθεσεις τοτε πασο.
ας υπάρχει το πίσω σταθερά 100% να ξέρεις οτι εχεις μπλοκέ και αν θες μετά βάζεις και έναν αέρα μπροστά... επειδή φοράω και γω κολλημένο... στον δρόμο λίγη προσοχή στην στροφη με βρεγμένη άσφαλτο, σταθερό γκάζι και καλά λάστιχα και μην φοβάσαι τίποτα. Για το παρκάρισμα, λίγη δύναμη παραπάνω. Την ιστορία του αέρα ας μην την ανοίξω τώρα γιατί δεν παίζει να τελειώσω ποτέ...
ότι και να κάνεις είναι δική σου απόφαση γιατί όλοι έχουμε και μια άποψη που μπορεί να διαφέρει λίγο πολύ και να διαμορφώνεται ανάλογα με το βάθος της τσέπης μας.
Προσωπικα ειχα και εγω για 2 χρονια πισω κολλημενο και αργοτερα για 1 χρονο και το μπροστα. Το μονο προβλημα που αντιμετωπισα ηταν οτι πηγαινα παντου και απο το πολυ θαρος εφερνα το αμαξι στο πλαι .
Το μονο που θελει ειναι λιγο εξασκηση ναμην μπαινεις με φορα στα εμποδια και φας τα μουτρα σου.
καλησπέρα ξεκίνησα σήμερα το πρωί να βάλω το μπλοκέ γκρούπ στο σαμουραι μου έβγαλα το μακρύ ημιαξόνιο άνετα,παω να βγάλω και το κοντό δεν μπορώ να το βγάλω με τίποτα είναι σαν να έχει κολλήσει αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει να λυθεί το πρόβλημα