Συγχαρητήρια στην λέσχη της Πάτρας .
Συγχαρητήρια στους αλυτάρχες και τους κριτές του αγώνα.
Πανέμορφο μέρος , ζεστή φιλοξενία και άψογη διοργάνωση.
Οι ειδικές του Σαββάτου ,δύσκολες , έξυπνες ,είχαν απ όλα , το απολαυσα πραγματικά,
Της Κυριακής πολύ καλή διαδρομή με θέαμα .
Συγχαρητήρια στους νικητές ενός από τους καλύτερους αγώνες που έχω τρέξει μέχρι τώρα.
Επειδή όμως πιστεύω ότι πρέπει να ακούγονται και τα καλά και τα στραβά, πάντα καλοπροαίρετα θα αναφέρω ως αγωνιζόμενος τις παρατηρήσεις μου ,με σκοπό να βελτιωθεί παραπάνω ο τρόπος που αγωνιζόμαστε και όχι να μειώσω το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου αγώνα..
Τον τελευταίο καιρό συζητήθηκε πολύ το ελαστικό και η λέσχη Πάτρας τόλμησε να κάνει την αρχή, με τον διαχωρισμό του ελαστικού.
Το αποτέλεσμα ήταν 2 αγώνες με μια κατάταξη γενικής που μετράει στο πρωτάθλημα ,αδίκησε ορισμένους η σειρά διέλευσης των εμποδίων που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα το δεχόταν κανένας .
Με τους μεν να ανοίγουν της δύσκολες διαδρομές και τους δεν να τις περνάνε.
Σε μια προσπάθεια βελτίωσης τις κατάστασης έγινε και η αντιστροφή της σειράς διέλευσης στο 3 και 4 εμπόδιο που όμως δεν άλλαξε τίποτα στο συγκεκριμένο θέμα.
Αν και οι κανονισμοί είναι για όλους το ίδιο , δεν είχα ξαναπάρει ποινή 10λεπτων σε άλλο αγώνα , δεν νομίζω να κερδίζει κανείς 10 λεπτά απλά ακουμπώντας το σχοινί του εργάτη η μη βάζοντας στο βράχο ιμάντα η μη δένοντας πριν ξεκινήσει την ζώνη του ο συνοδηγός , σίγουρα και στις 3 περιπτώσεις είναι θέμα ασφάλειας και σωστά δίνεται ποινή , διαπίστωσα όμως ότι είναι «λίγο» δύσκολο να καλύψεις ένα τέτοιο νούμερο προσπαθώντας να μαζέψεις χρόνο όταν όλος ο αγώνας είναι 1 ώρα και κάτι.
Και πάλι συγχαρητήρια σε αγωνιζομένους και διοργανωτές.
Υ.Γ.1. GENERAL το ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ με ένα Κ…
Υ.Γ.2. Διαμαντή συνοδηγοπλανε…..
