αντιγράφοντας καποια πραγματα απ το J που οντος είναι σοβαρα και χρήσιμα...ποιος όμως θα ασχοληθει με αυτό?
μεσα στους κηβερνοντες δεν υπαρχει καποιος να είναι πραγματικα για το εκτος δρομου..ειμαστε σαν 4χ4 εντελος εξω απ τον χορο τους και μας χορεύουν όπως θελουν απλος ακουμε και κανουμε....ισως ειμαστε η μικροτερη μεριδα στους αγωνες αλλα και από μας εισπράττουν οποτε εχουμε διακαίομα να απετησουμε κατι...
φωναζουν ασφαλεια ασφαλεια ασφαλεια...λογικο....πριν απ αυτό όμως τι.....
το να τα λεμε εδώ μεσα εννοείται ότι μας γειωνουν κανονικα....υπαρχει καποιος υπεύθυνος να μπορεσει να δει πως θα βελτιωθουν όλα από την ριζα?
το γεγονος ότι πειραμε ολοι μια ηλεκτροκοληση και φτιαξαμε ένα αμαξι μεχρι το πηγαμε σε έναν μηχανικο και μας το έφτιαξε δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι εχουμε το καλυτερο οπλο....γι αυτό λοιπον από καπου πρεπει να ξεκινήσουμε...
προσωπικα θα πω ότι για την κατασκευη που εχω εχω μελετησει πολλα πραγμτα πριν την κανω....είναι πολλα που χρειαζομαι ακομα αλλα ελα όμως που τα εγκεκριμένου τύπου FIA δεν μου κανουν! τι γινεται μετα από αυτό?αν παρω αμερικανικο ντεπόζιτο καυσίμου ας πουμε του χρονου θα με κοψουνε γιατι δεν είναι FIA...γνωστος φιλος και του χορου μας μαλιστα κανει πυροσβέσεις πυρασφάλειες σε κτηρια που εχει να κανει με κοσμο σε πλοια σε ετσι σε αλλιως αλλα δεν εχει το δικαιομα να κανει πυροσβεση στ αμαξι του γιατι δεν είναι FIA.....h FIA μεχρι τωρα το μονο 4χ4 που γνωριζει είναι το EVO και το SUBARU...γι αυτό κουνηθητε λιγο να ξεκινησει πρωτα από αλλου το θεμα μας και μετα παμε και στα πιο λεπτομερή όπως ο διαχωρισμος...
παρεμπίπτοντος το κρανος μου το πειρα FIA και εχει και βασεις για HANS.....θα μας το ζητησουν και αυτό δεν μπορει.....


