Αγαπητέ Κυριάκο Αθανασίου Μέλος της ΑΟΕ4Χ4 σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.κυριακος αθανασιου wrote:πρωτο μας τροφυ...απιστευτη εμπειρια...πολλα μικροπροβληματα δυστυχως αλλα περασαμε τελεια!!!
1000 μπραβο στα αδερφια απο την κρητη που ηπιαν παλι κρασι στην κουπα του νικητη,οπως και σε ολους τους φιλους παλιους και νεους..(αλεμαο και στεφανε χαρηκα πολυ !!)
δεν εχω εμπειρια για να ξερω αν η διοργανωση ηταν σωστη αλλα εμεις περασαμε τελεια και θα ξαναερθουμε πιο ετοιμοι!!!
ευχαριστουμε για ολα!!
αθανασιου-σιακουλης
2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
μπραβο σε ολους σας
στους αγωνιζομενους που τιμησαν και στηριξαν με την παρουσια τους αυτον τον αγωνα
σε ολοι την ομαδα αοε για την μεγαλη προσπαθεια που εκαναν στο να καταφερουν να διοργανωσουν αυτον τον αγωνα
και φυσικα στους σπονσορες του αγωνα
μακρινε και ζαουρι ειστε τεραστιοι και μοναδικοι σε αυτο που κανετε
μετα απο επικοινωνια που ειχα με καποιους συναθλητες μου που πηραν μερος στον αγωνα
εμαθα τα εξης
το roadbook ηταν τελειο
οι ειδικες ηταν αρκετα σκληρες οπως αλλοστε αρμοζει σε εναν τετοιο αγωνα
η φιλοξενεια της αοε αψογη
το μονο που με στεναχωρησε ηταν οτι καποιοι ενιωσαν αδικημενοι
και εαν ισχυουν οσα μου ανεφεραν προσωπικη μου γνωμη εχουν δικιο
στο πρωτο εβοια τροφυ στο οποιο ημουν παρων καποιοι ειχαν χαρακτηρησει τον αγωνα gay
σε αυτον τον αγωνα που ηταν αρκετα σκληρος και μερικα κομματια ηταν αρκετα δυσκολα και θα εκριναν πολλα μερικοι αποφυγανε το εμποδιο κανοντας παρακαμψη και περνωντας ελαχιστο χρονο ποινης και καποιοι αλλοι διαλεξαν να περασουν το κομματι με αποτελεσμα να βρεθουν και πισω στο χρονο
επιλογη του καθενος ειναι να κανει παρακαμψη αλλα οχι να φυγει και ατσαλακωτος .ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι η οργανωση επρεπε να εχει περισοτερο χρονο ποινης ετσι ωστε να μην νιωθει κανενα πληρωμα αδικημενο
και παλι μπραβο σε ολους σας
στους αγωνιζομενους που τιμησαν και στηριξαν με την παρουσια τους αυτον τον αγωνα
σε ολοι την ομαδα αοε για την μεγαλη προσπαθεια που εκαναν στο να καταφερουν να διοργανωσουν αυτον τον αγωνα
και φυσικα στους σπονσορες του αγωνα
μακρινε και ζαουρι ειστε τεραστιοι και μοναδικοι σε αυτο που κανετε
μετα απο επικοινωνια που ειχα με καποιους συναθλητες μου που πηραν μερος στον αγωνα
εμαθα τα εξης
το roadbook ηταν τελειο
οι ειδικες ηταν αρκετα σκληρες οπως αλλοστε αρμοζει σε εναν τετοιο αγωνα
η φιλοξενεια της αοε αψογη
το μονο που με στεναχωρησε ηταν οτι καποιοι ενιωσαν αδικημενοι
και εαν ισχυουν οσα μου ανεφεραν προσωπικη μου γνωμη εχουν δικιο
στο πρωτο εβοια τροφυ στο οποιο ημουν παρων καποιοι ειχαν χαρακτηρησει τον αγωνα gay
σε αυτον τον αγωνα που ηταν αρκετα σκληρος και μερικα κομματια ηταν αρκετα δυσκολα και θα εκριναν πολλα μερικοι αποφυγανε το εμποδιο κανοντας παρακαμψη και περνωντας ελαχιστο χρονο ποινης και καποιοι αλλοι διαλεξαν να περασουν το κομματι με αποτελεσμα να βρεθουν και πισω στο χρονο
επιλογη του καθενος ειναι να κανει παρακαμψη αλλα οχι να φυγει και ατσαλακωτος .ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι η οργανωση επρεπε να εχει περισοτερο χρονο ποινης ετσι ωστε να μην νιωθει κανενα πληρωμα αδικημενο
και παλι μπραβο σε ολους σας
VALAWRAS
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Κατ αρχην θελω να ευχαριστησω τους κυριους Νικο Μανωλη και Αλεκο Αποστολιδη που προσφεραν το χρονο τους για να στηριξουν μονο και μονο τον αγωνα.
Τον κυριο Νικο Κοτρωναρο που κι αυτος προσφερε το χρονο του για να μας <<συμμαζεψει>> εκδίδοντας αγωνιστικες ταυτότητες στα αυτοκινητα που ελεγξε υπομονετικα με το φακο για ωρες στο παρκινγκ του ξενοδοχείου.
Τους συμμετέχοντες που μας τιμησαν με την παρουσια τους.
Τους χορηγούς μας.
Τη λεσχη Ευριπου που επανδρωσε τα ΣΕΔ και εδωσε αμεσα τη λυση σε οποιο πρόβλημα παρουσιαστηκε.
Το JPF που διεθεσε αυτοκινητα απεγκλωβισμου .
Τους εθελοντες δασοπυροσβέστες Ψαχνων.
Τους εθελοντες σαμαρειτες Χαλκιδας.
Το συνεργειο των αδερφων Ματρακα που προσφερε την εργασια του όπως σε κάθε αγωνα μας για να τρεξουν ολοι και τις 3 μερες.
Τους θεατες που ηρθαν ακομα κι από Αργος ,Κω,Κρητη,Ναυπλιο και μας τιμησαν κι αυτοι με την παρουσια τους.
Το Off-Road .gr που μας διεθεσε τα τρακερς , συνεβαλε στην ασφαλεια των αγωνιζομενων μ αυτόν τον τροπο και διελυσε κάθε αμφιβολια για πιθανο <<κλεψιμο>> διαδρομης.
Χωρις ολους εσας ο αγωνας αυτος που χαροπαλευε λογω συμμετοχων ως την τελευταια στιγμη και που ακομα και τωρα που σας γραφω δεν εχουμε κανει λογαριασμο στα οικονομικα μας δεν θα γινοταν πραγματικοτητα.
Τον κυριο Νικο Κοτρωναρο που κι αυτος προσφερε το χρονο του για να μας <<συμμαζεψει>> εκδίδοντας αγωνιστικες ταυτότητες στα αυτοκινητα που ελεγξε υπομονετικα με το φακο για ωρες στο παρκινγκ του ξενοδοχείου.
Τους συμμετέχοντες που μας τιμησαν με την παρουσια τους.
Τους χορηγούς μας.
Τη λεσχη Ευριπου που επανδρωσε τα ΣΕΔ και εδωσε αμεσα τη λυση σε οποιο πρόβλημα παρουσιαστηκε.
Το JPF που διεθεσε αυτοκινητα απεγκλωβισμου .
Τους εθελοντες δασοπυροσβέστες Ψαχνων.
Τους εθελοντες σαμαρειτες Χαλκιδας.
Το συνεργειο των αδερφων Ματρακα που προσφερε την εργασια του όπως σε κάθε αγωνα μας για να τρεξουν ολοι και τις 3 μερες.
Τους θεατες που ηρθαν ακομα κι από Αργος ,Κω,Κρητη,Ναυπλιο και μας τιμησαν κι αυτοι με την παρουσια τους.
Το Off-Road .gr που μας διεθεσε τα τρακερς , συνεβαλε στην ασφαλεια των αγωνιζομενων μ αυτόν τον τροπο και διελυσε κάθε αμφιβολια για πιθανο <<κλεψιμο>> διαδρομης.
Χωρις ολους εσας ο αγωνας αυτος που χαροπαλευε λογω συμμετοχων ως την τελευταια στιγμη και που ακομα και τωρα που σας γραφω δεν εχουμε κανει λογαριασμο στα οικονομικα μας δεν θα γινοταν πραγματικοτητα.
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
συνχαρητηρια για τον αγωνα που κανατε πολυ καλος με ωραια δυσκολα κοματια αλλα με gay αγωνιζομενους και αγωνιζομενους που σκεφτονται πουστικα για ενα κυπελο.στον αγωνα αυτο τελικα μπορουσες να κανεις χρηση εξωτερικης βοηθειας απο το να φτιαξεις ενα τιμονι να σου φερουνε βενζινη ακομα και να φτιαξεις ενα ψυγειο.ο αλυταρχης αφαντος σε ποινες για τετοια θεματα απλος εκλεισε τα ματια του.ο μεγαλος αδικιμενος σε αυτο τον αγωνα ο alexelis που τελικα ητανε μαλακας να ψαχνει νερο στο ποταμι απο το να παρει ενα τηλεφωνο να του φερουνε για το ψυγειο .
τελικα ποσο ξεφτιλες μπορειτε να γινετε για ενα κυπελο τον 10ευρο.να χαλατε μια περιουσια σε αμαξια για να αποδειξετε τι ?
τελικα ποσο ξεφτιλες μπορειτε να γινετε για ενα κυπελο τον 10ευρο.να χαλατε μια περιουσια σε αμαξια για να αποδειξετε τι ?
Last edited by bisba on Mon Apr 07, 2014 20:52, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1
- Joined: Mon Apr 07, 2014 14:13
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Καλησπέρα σε όλους!
Θέλω να ευχαριστήσω Μακρινό,Ζαουρη,Αγγελου και ολα τα παιδιά που βοήθησαν για να γίνει αυτός ο αγωνας γιατι πραγματικά χορτασα το βουνο.τα κομμάτια ηταν ολα απίστευτα!
Επισης θέλω να πω ενα μεγάλο ευχαριστω στο πολυ καλο μου φίλο τον Χρυσολωρα και την παρέα του(νικηφορος-νικος)
που με βοήθησαν να ετοιμασουμε το αυτοκινητο αλλα κ να το κρατήσουμε ζωντανό αυτές τις 3 μέρες!
Υ.Γ. Δεν εχω μεγάλη εμπειρία αλλα θα συμφωνήσω με τον φιλο μου το bisba κ καλα θα κάνουν να τα σκεφτούν ολοι ολα αυτα για να μην βρεθούν στο τέλος να κάνουν αγώνες με 5 συμμετοχές
Θέλω να ευχαριστήσω Μακρινό,Ζαουρη,Αγγελου και ολα τα παιδιά που βοήθησαν για να γίνει αυτός ο αγωνας γιατι πραγματικά χορτασα το βουνο.τα κομμάτια ηταν ολα απίστευτα!
Επισης θέλω να πω ενα μεγάλο ευχαριστω στο πολυ καλο μου φίλο τον Χρυσολωρα και την παρέα του(νικηφορος-νικος)
που με βοήθησαν να ετοιμασουμε το αυτοκινητο αλλα κ να το κρατήσουμε ζωντανό αυτές τις 3 μέρες!
Υ.Γ. Δεν εχω μεγάλη εμπειρία αλλα θα συμφωνήσω με τον φιλο μου το bisba κ καλα θα κάνουν να τα σκεφτούν ολοι ολα αυτα για να μην βρεθούν στο τέλος να κάνουν αγώνες με 5 συμμετοχές
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Και τωρα στο θεμα που μας απασχολησε το Σαββατο στο επιμαχο ΣΕΔ 2.
Ένα δυσκολο τροφαδικο περασμα που σχεδιασε ο Γιαννης Ζαουρης με πολύ ψαξιμο, εγινε αφορμή για σχολια, ενώ δεν υπηρχε λογος.
Η επιμαχη τουλιπα που εδινε αναβαση 150 μετρα στις 181 μοιρες με το ΣΕΔ στην κορυφη, ηταν κατά τη γνωμη μας σωστα σχεδιασμενη και ειχε ακομα και σημαδι με σπρευ για διευκολυνση των συνοδηγών.
Στην κορυφη υπηρχε δρομος τον οποιο η αναβαση του ρεματος ετεμνε στις 181 μοιρες.
Αρα ο τροπος διέλευσης για να δικαιούσαι σφραγιδα ΣΕΔ ηταν ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τη λιγη γεωμετρια που εμαθα στο σχολειο.
Ακουσαμε ότι γινοταν φασαρια ,οτι καποιοι ζητησαν ασφαλεια, που κατά τη γνωμη μου ηταν περιττη,αλλα παρολα αυτά την εγκαταστήσαμε αμεσα .
Φυσικα από την παρακαμψη μπορουσε κατά την ΑΟΕ4χ4 να παει οποιος ηθελε ειτε γιατι δεν ειχε εμπιστοσυνη στο σκοινι του εργατη του (μιλαω για συγκεκριμενο οδηγο ) ειτε για οποιονδηποτε άλλο λογο,αλλα θα χρεωνοταν με 2 ωρες ποινη.
Πολύ φιλολογια λοιπον για ένα απολυτα κατανοητο πραγμα.
Οπως καταλαβαίνετε δεν υπηρχε θεμα χασιματος για να το συζητάμε,αφου οση ωρα σε νεκρο χρονο συζητούσαμε το αυτονοητο ,4 αυτοκίνητα ειχαν ηδη ανεβει αντρικια και παλληκαρισια αξίζοντας τη σφραγιδα του ΣΕΔ, ενώ οι αλλοι εβλεπαν από κατω.
Και για την ιστορια Αντωνιου,Σαραντοπουλος,Ψιστακης,Στεργιου με τους ηρωικούς συνοδηγούς τους.
Όταν οι αλλοι ο καθενας για του λογους του που σεβομαστε ειχαν ηδη παει από την παρακαμψη,
οι Τζιαλλας και Αλεμαο προς τιμην τους και με πολύ χειροκρότημα ανεβηκαν σωστα στο ΣΕΔ.
Αυτή είναι η αληθεια και δε νομιζω οτι χρειαζεται να γραφτει κατι άλλο,απλα επρεπε να πω κατι για τα 6 πληρωματα που εκαναν αυτά τα 150 μετρα παραπανω στο 2ο Evia Trophy.
Ένα δυσκολο τροφαδικο περασμα που σχεδιασε ο Γιαννης Ζαουρης με πολύ ψαξιμο, εγινε αφορμή για σχολια, ενώ δεν υπηρχε λογος.
Η επιμαχη τουλιπα που εδινε αναβαση 150 μετρα στις 181 μοιρες με το ΣΕΔ στην κορυφη, ηταν κατά τη γνωμη μας σωστα σχεδιασμενη και ειχε ακομα και σημαδι με σπρευ για διευκολυνση των συνοδηγών.
Στην κορυφη υπηρχε δρομος τον οποιο η αναβαση του ρεματος ετεμνε στις 181 μοιρες.
Αρα ο τροπος διέλευσης για να δικαιούσαι σφραγιδα ΣΕΔ ηταν ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τη λιγη γεωμετρια που εμαθα στο σχολειο.
Ακουσαμε ότι γινοταν φασαρια ,οτι καποιοι ζητησαν ασφαλεια, που κατά τη γνωμη μου ηταν περιττη,αλλα παρολα αυτά την εγκαταστήσαμε αμεσα .
Φυσικα από την παρακαμψη μπορουσε κατά την ΑΟΕ4χ4 να παει οποιος ηθελε ειτε γιατι δεν ειχε εμπιστοσυνη στο σκοινι του εργατη του (μιλαω για συγκεκριμενο οδηγο ) ειτε για οποιονδηποτε άλλο λογο,αλλα θα χρεωνοταν με 2 ωρες ποινη.
Πολύ φιλολογια λοιπον για ένα απολυτα κατανοητο πραγμα.
Οπως καταλαβαίνετε δεν υπηρχε θεμα χασιματος για να το συζητάμε,αφου οση ωρα σε νεκρο χρονο συζητούσαμε το αυτονοητο ,4 αυτοκίνητα ειχαν ηδη ανεβει αντρικια και παλληκαρισια αξίζοντας τη σφραγιδα του ΣΕΔ, ενώ οι αλλοι εβλεπαν από κατω.
Και για την ιστορια Αντωνιου,Σαραντοπουλος,Ψιστακης,Στεργιου με τους ηρωικούς συνοδηγούς τους.
Όταν οι αλλοι ο καθενας για του λογους του που σεβομαστε ειχαν ηδη παει από την παρακαμψη,
οι Τζιαλλας και Αλεμαο προς τιμην τους και με πολύ χειροκρότημα ανεβηκαν σωστα στο ΣΕΔ.
Αυτή είναι η αληθεια και δε νομιζω οτι χρειαζεται να γραφτει κατι άλλο,απλα επρεπε να πω κατι για τα 6 πληρωματα που εκαναν αυτά τα 150 μετρα παραπανω στο 2ο Evia Trophy.
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
+100000000000000000000panos110 wrote:Και τωρα στο θεμα που μας απασχολησε το Σαββατο στο επιμαχο ΣΕΔ 2.
Ένα δυσκολο τροφαδικο περασμα που σχεδιασε ο Γιαννης Ζαουρης με πολύ ψαξιμο, εγινε αφορμή για σχολια, ενώ δεν υπηρχε λογος.
Η επιμαχη τουλιπα που εδινε αναβαση 150 μετρα στις 181 μοιρες με το ΣΕΔ στην κορυφη, ηταν κατά τη γνωμη μας σωστα σχεδιασμενη και ειχε ακομα και σημαδι με σπρευ για διευκολυνση των συνοδηγών.
Στην κορυφη υπηρχε δρομος τον οποιο η αναβαση του ρεματος ετεμνε στις 181 μοιρες.
Αρα ο τροπος διέλευσης για να δικαιούσαι σφραγιδα ΣΕΔ ηταν ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τη λιγη γεωμετρια που εμαθα στο σχολειο.
Ακουσαμε ότι γινοταν φασαρια ,οτι καποιοι ζητησαν ασφαλεια, που κατά τη γνωμη μου ηταν περιττη,αλλα παρολα αυτά την εγκαταστήσαμε αμεσα .
Φυσικα από την παρακαμψη μπορουσε κατά την ΑΟΕ4χ4 να παει οποιος ηθελε ειτε γιατι δεν ειχε εμπιστοσυνη στο σκοινι του εργατη του (μιλαω για συγκεκριμενο οδηγο ) ειτε για οποιονδηποτε άλλο λογο,αλλα θα χρεωνοταν με 2 ωρες ποινη.
Πολύ φιλολογια λοιπον για ένα απολυτα κατανοητο πραγμα.
Οπως καταλαβαίνετε δεν υπηρχε θεμα χασιματος για να το συζητάμε,αφου οση ωρα σε νεκρο χρονο συζητούσαμε το αυτονοητο ,4 αυτοκίνητα ειχαν ηδη ανεβει αντρικια και παλληκαρισια αξίζοντας τη σφραγιδα του ΣΕΔ, ενώ οι αλλοι εβλεπαν από κατω.
Και για την ιστορια Αντωνιου,Σαραντοπουλος,Ψιστακης,Στεργιου με τους ηρωικούς συνοδηγούς τους.
Όταν οι αλλοι ο καθενας για του λογους του που σεβομαστε ειχαν ηδη παει από την παρακαμψη,
οι Τζιαλλας και Αλεμαο προς τιμην τους και με πολύ χειροκρότημα ανεβηκαν σωστα στο ΣΕΔ.
Αυτή είναι η αληθεια και δε νομιζω οτι χρειαζεται να γραφτει κατι άλλο,απλα επρεπε να πω κατι για τα 6 πληρωματα που εκαναν αυτά τα 150 μετρα παραπανω στο 2ο Evia Trophy.
για όσους νομίζουν ότι μας κορόιδεψαν αύριο θα ανεβάσω το roadbook για να το δούμε ......



Οσον αφορά τον Νικομανώλη είμαι μαζί του όλες αυτές τις ημέρες και ακόμα και τώρα είμαι μαζί του, το πρωί μου είπε βάλε το σεδ στην μέση όμως το μυαλό μου δεν το έπιασε... Νικό ακόμα και εγώ που εγραψα το roadbook πλανήθηκα για λίγο όμως τελικά είναι σωστό


Last edited by eangelou on Mon Apr 07, 2014 20:59, edited 1 time in total.
Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Σε όλους τους αγώνες που έχω συμμετάσχει μέχρι στιγμής , υπάρχουν πάντα 3 νικητές !!! οι υπόλοιποι είναι αδικημένοι ............................................................................................................................................................................






Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014
Αν νομίζετε ότι αποκρύπτοντας την αλήθεια και γράφοντας επιθετικά θα με αποσυντονίσετε για να βγω εκτός εαυτού και να αρχίσω τις αγαπημένες μου ατάκες είστε γελασμένοι !!!!
Χρόνια τώρα , όσοι τρέχουμε Trophy γνωρίζουμε καλά ότι όταν έχω τουλίπα με πυξίδα , επιλέγω τον γρηγορότερο και ασφαλέστερο τρόπο να φτάσω στο σημείο που μου υποδεικνύει (checkpoint) ,το αν υπάρχει ΣΕΔ στο checkpoint δεν το γνωρίζω και φυσικά κανένας αγωνιζόμενος δεν το γνωρίζει αφού τα ΣΕΔ είναι κρυφά .
Παρ όλα αυτά χρειάστηκε μέχρι και η βοήθεια του αγωνοδίκη του αγώνα (ήρθε επί τόπου ) ο οποίος επιβεβαίωσε μπροστά σε όλους την ερμηνεία της συγκεκριμένης τουλίπας .
Περιμένω από την οργάνωση να ανεβάσει σε Photo την συγκεκριμένη τουλίπα όπως επίσης και την τελευταία τουλίπα της προηγούμενης ημέρας !
Υγ.
Ο Μανώλης ο Νταής είναι ο άνθρωπος που δεν έχει αναμιχθεί ποτέ σε αγωνιστικές ίντριγκες και ότι έχει κερδίσει ποτε , το έχει κερδίσει με το σπαθί του .... είναι ντροπή σας να γράφετε και να υπονοείτε πονηριές γι αυτόν ....αν διαβάστε στα αποτελέσματα ημέρας θα δείτε ότι παρότι τερμάτισε , είναι DNF (13 ώρες και κάτι ποινής ! ) και είναι DNF γιατί δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του !!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια τώρα , όσοι τρέχουμε Trophy γνωρίζουμε καλά ότι όταν έχω τουλίπα με πυξίδα , επιλέγω τον γρηγορότερο και ασφαλέστερο τρόπο να φτάσω στο σημείο που μου υποδεικνύει (checkpoint) ,το αν υπάρχει ΣΕΔ στο checkpoint δεν το γνωρίζω και φυσικά κανένας αγωνιζόμενος δεν το γνωρίζει αφού τα ΣΕΔ είναι κρυφά .
Παρ όλα αυτά χρειάστηκε μέχρι και η βοήθεια του αγωνοδίκη του αγώνα (ήρθε επί τόπου ) ο οποίος επιβεβαίωσε μπροστά σε όλους την ερμηνεία της συγκεκριμένης τουλίπας .
Περιμένω από την οργάνωση να ανεβάσει σε Photo την συγκεκριμένη τουλίπα όπως επίσης και την τελευταία τουλίπα της προηγούμενης ημέρας !
Υγ.
Ο Μανώλης ο Νταής είναι ο άνθρωπος που δεν έχει αναμιχθεί ποτέ σε αγωνιστικές ίντριγκες και ότι έχει κερδίσει ποτε , το έχει κερδίσει με το σπαθί του .... είναι ντροπή σας να γράφετε και να υπονοείτε πονηριές γι αυτόν ....αν διαβάστε στα αποτελέσματα ημέρας θα δείτε ότι παρότι τερμάτισε , είναι DNF (13 ώρες και κάτι ποινής ! ) και είναι DNF γιατί δεν κρύβετε πίσω από το δάχτυλο του !!!!!!!!!!!!!!!!