M601 Dodge brake system - M37 dodge brake system
- TheoM151A2
- Posts: 114
- Joined: Sat Oct 16, 2010 10:49
- Location: LA CIOTAT FRANCE
M601 Dodge brake system - M37 dodge brake system
Γιατί ρε παιδιά το 601 είχε σερβώ και το Μ37 όχι, αν και νεώτερο;
Last edited by XAΡΙΔΗΜΟΣ on Fri Mar 21, 2014 11:06, edited 1 time in total.
Reason: ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Reason: ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Θοδωρής
M151A2 FORD 1970, Ε.Σ 222014
M416A1 USMC 1967, εισαγωγή από US
M37B1 DODGE 1962, E.Σ 44198
M101A2 USAF 1990, εισαγωγή από Γερμανία
+30-6955661499

M151A2 FORD 1970, Ε.Σ 222014
M416A1 USMC 1967, εισαγωγή από US
M37B1 DODGE 1962, E.Σ 44198
M101A2 USAF 1990, εισαγωγή από Γερμανία
+30-6955661499
Re: M601 Dodge brake system - M37 dodge brake system
Θοδωρή εάν θέλεις δώσε περισσότερες λεπτομέρειες και τεχνικά στοιχεία, και , εάν είναι δυνατόν, και καμιά φωτογραφία, γιατί πολλοί από εμάς είμαστε ...αγράμματοι 

Re: M601 Dodge brake system - M37 dodge brake system
To M601 είναι νεότερο από το Μ37...
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
- TheoM151A2
- Posts: 114
- Joined: Sat Oct 16, 2010 10:49
- Location: LA CIOTAT FRANCE
Re: M601 Dodge brake system - M37 dodge brake system
Αν δεν κανω λαθος το Μ601 ειναι το dodge της κατηγοριας 5 (ενος τοννου) και ειναι αυτο που δεν εχει πορτες στην καμπινα, ξυλινη επενδυση στο πατωμα της καροτσας και το καπω της μηχανης ανοιγει απο τα πλαγια. Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα το Μ37 ειναι απο το 51 και μετα κατηγορια 4 (3/4 τοννου) μεχρι και το 68. το δικο μου με τη ρεζερβα στην πορτα του οδηγου Μ37 Β1 (G 741) ειναι του 67. Δεν εχει σερβω ενω το 601 ειχε.
Νομιζω οτι (ισως και να ειμαι λαθος σε αυτο) οτι α) επειδη ειναι πιο βαρι οχημα και β) επειδη δεν ειχε τη δυνατοτητα του fording οπως το Μ37. Το σερβω σαν υποβοηθηση χρησιμοποιει την υποπιεση και δεν βοηθα το νερο αν δεν εχει τις προδιαγραφες.
Οταν εψαχνα για αγορα Μ37 ο φιλος μας ο Στελιος βοηθησε και το βρηκα απο αγγελια στα Χανια, Το πρωι πεταξα και το βραδυ ηταν στο καραβι για Πειραια, μετα απο δυο χρονια ερασιτεχνικης απασχολησης και συνγκεντρωσης ανταλλακτικων απο εμενα εδω και τρεις μηνες ξαναγιεννιεται απο τον Λεωνιδα με οτι βοηθεια μπορω να δωσω εγω οπως και ο αδελφικος μου φιλος ο Αλεκος απο τον Ωρωπο. Και φυσικα στα χρωματα του ΕΣ. Πρεπει καποιος να μου πει πως βαζουμε φωτος ρε παιδια γιατι δεν το εχω.
Νομιζω οτι (ισως και να ειμαι λαθος σε αυτο) οτι α) επειδη ειναι πιο βαρι οχημα και β) επειδη δεν ειχε τη δυνατοτητα του fording οπως το Μ37. Το σερβω σαν υποβοηθηση χρησιμοποιει την υποπιεση και δεν βοηθα το νερο αν δεν εχει τις προδιαγραφες.
Οταν εψαχνα για αγορα Μ37 ο φιλος μας ο Στελιος βοηθησε και το βρηκα απο αγγελια στα Χανια, Το πρωι πεταξα και το βραδυ ηταν στο καραβι για Πειραια, μετα απο δυο χρονια ερασιτεχνικης απασχολησης και συνγκεντρωσης ανταλλακτικων απο εμενα εδω και τρεις μηνες ξαναγιεννιεται απο τον Λεωνιδα με οτι βοηθεια μπορω να δωσω εγω οπως και ο αδελφικος μου φιλος ο Αλεκος απο τον Ωρωπο. Και φυσικα στα χρωματα του ΕΣ. Πρεπει καποιος να μου πει πως βαζουμε φωτος ρε παιδια γιατι δεν το εχω.
Θοδωρής
M151A2 FORD 1970, Ε.Σ 222014
M416A1 USMC 1967, εισαγωγή από US
M37B1 DODGE 1962, E.Σ 44198
M101A2 USAF 1990, εισαγωγή από Γερμανία
+30-6955661499

M151A2 FORD 1970, Ε.Σ 222014
M416A1 USMC 1967, εισαγωγή από US
M37B1 DODGE 1962, E.Σ 44198
M101A2 USAF 1990, εισαγωγή από Γερμανία
+30-6955661499