ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Θελω να τονισω εδω..οτι με αυτο το ποστ μου δεν κανω τον δικαστη ουτε εδω ειναι δικαστηριο..Αλλα ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ τις ζημιες που επαθα και θετω ερωτησεις στον συγκεκριμενο επαγγελματια..Θα μπορουσα να τις ειχα κανει με προσωπικο μηνυμα και μετα να γραψω τι τον ρωτησα και τι μου απαντησε.Ή να ενημερωσω δια τηλεφωνου 50-100 φιλους.και αυτοι που διαβαζουν και δεν ειναι φιλοι μου δεν εχουν δικαιωμα στην ενημερωση?Οποτε δινω τη δυνατοτητα στον κ .Τσουκα να απαντησει στις ερωτησεις μου και να καλυφθουν οι περισσοτερες αποριες που εχω εγω και αλλοι πολλοι..Η σχεση πελατη συνεργειου δεν ειναι αμφιδρομη..αλλα μονοδρομη Σου εμπιστευομαι την περιουσια μου για να μου την κανεις ισαξια ή καλυτερη αποτι ηταν πριν..και πληρωνω γιαυτο ..Αρα απαιτω τα υψηλα στανταρτς που απαιτουνται στη δουλεια να τα απολαμβανω. Ιδιαιτερα οταν η ζωη μου και η ασφαλεια των επιβαινοντων κρεμονται απο τα χερια του μαστορα..Η ρυθμιση ενος διαφορικου δεν ειναι project..Ειναι μια δυσκολη εργασια στα πλαισια της γνωσης του τεχνικου..Οταν η πιατσα ζηταει 150 στη ρυθμιση ..δε γινεται να μου ζητας 600..Να στα δωσω ομως αν με διαβεβαιωνεις οτι θα κανεις καλη δουλεια..Ουτε επιτρεπεται να λεει ο επαγγελματιας στον πελατη θελω να παρεις το αμαξι αππ τη ραμπα γιατι θελω να βαλω αλλο επανω..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
sfwrangler wrote:Μπράβο για ότι έγραψες και αναλυτικά περιέγραψες. Από τα κείμενα σου καταλαβαίνει κανείς ότι γνωρίζεις απόλυτα μηχανολογία και απευθύνθηκες σε όσους οίκους έπρεπε, για να τεκμηριώσεις τα γραφόμενα σου.
Κλείνοντας σου στέλνω την εκτίμηση μου και συγχαρητήρια που τεκμηριωμένα τόλμησες.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
kacos wrote:πές τα Χρυσόστομε :Tchris lc90 wrote:...Η σχεση πελατη συνεργειου δεν ειναι αμφιδρομη..αλλα μονοδρομη
Σου εμπιστευομαι την περιουσια μου για να μου την κανεις ισαξια ή καλυτερη αποτι ηταν πριν..και πληρωνω γιαυτο ..
Αρα απαιτω τα υψηλα στανταρτς που απαιτουνται στη δουλεια να τα απολαμβανω.
Ιδιαιτερα οταν η ζωη μου και η ασφαλεια των επιβαινοντων κρεμονται απο τα χερια του μαστορα....
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
m.miskis wrote:Επειδή ο Τσούκας είναι και συμφορουμίτης,
εγω θα ήθελα να δώ και μια επίσημη απάντησή του
επι των θεμάτων που αναφέρει ο Χ. Ζάχαρης.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

vretos wrote:Αγαπητε κ.Ζαχαρη ,
Δεν θα ηθελα να συνεχισω αυτές τις ερωτοαπαντησεις δίχως τέλος
Θα απαντήσω στα μέχρι τώρα ερωτήματα όμως .
Για την μπαταρία
Μετα από 18 μηνες χρήσης και εκτός εγγύησης η εταιρεία μας σε κάλυψε με μια καινούρια μπαταρία και στην αντικατέστησε , δεν μπορω να καταλάβω τι ακριβώς ζητάς μετά από 4 χρόνια .
Για το κορωνοπήνιο
Καινούριο κορονωπήνιο δεν σου έχουμε τοποθετήσει εμείς , από όσο θυμάμαι μας έφερες ένα μεταχειρισμένο γκρουπ και σου τοποθετήσαμε το ARB , μετα από 4 μήνες που έσπασε το αυτοκινητό σου , μας το έφερες και μας είπες ότι έσπασε στην πίστα του Attart ενώ το σήκωσες στον αέρα και έκασε το αυτοκινητο κάτω .
Κατόπιν της αλλαγής του πίσω διαφορικού (σε μεταχειρισμένο 3rd member και κορονωπήνιο) σε ενημερώσαμε να μην κινείς το αυτοκίνητο διότι ήταν και το εμπρός κορονωπήνιο σπασμένο . Ίσως έχεις μπερδευτεί , εμείς δεν σου έχουμε αλλάξει 4 φορές κορονωπήνιο
Θελετε να μιλησουμε για επαγγελματισμο?
Όταν καποιος παει να κανει ένα τσεκαπ..ο γιατρος του δινει από την προηγουμενη ένα χαρτι για το τι πρεπει να φαει και τι όχι μεχρι να γινουν οι εξετασεις..καθε φορα που κανει το τσεκαπ..
Εσεις δε μεν ενημερωσατε ποτε για το στρωσιμο του διαφορικου ουτε για το ποτε να αλλαξω λαδια..το θεωρουσατε δεδομενο ότι το ξερω..παρα μονο στην τελευταια..ο παυλος.
Όταν εσπασα τον οκτωβρη του 2012 το πισω διαφορικο,σας ειπα να μου αλλαξετε και επι τη ευκαιρια όλα τα λαδια..δηλαδη και του μπροστινου και του κιβωτιου αλλα και του βοηθητικου..
Για τα 2 τελευταια δεν ξερω αν τα κανατε..ακομη δε τα εχω ανοιξει..
Αλλα για το μπροστινο που το ανοιξα,βρεθηκαν μεσα μαυρες επικαθησεις-καμμενο λαδι επανω στο εσωτερικο του κελυφους κατι που μαρτυρα ότι τα λαδια ειτε ότι δεν αλλαχτηκαν ειτε ότι ηταν λιγοστα..και στις 2 περιπτωσεις δεν τσεκαριστηκε από το προσωπικο σας..
Θα λεγα ότι μπορει να κανω λαθος ως προς τον ισχυρισμο μου αυτόν..αλλα υπαρχει και άλλος πελατης σας που ηρθε για αλλαγη λαδιων και πηρε το σασμαν στο χερι ..
Ουδέποτε έχεις κάνει Service λίπανσης στο κατάστημά μας , ούτε και έχεις χρεωθεί για κάτι τέτοιο . Η μοναδική χρέωση που σου έγινε τελευταία ήταν 100 ευρω για την αλλαγή του πίσω διαφορικού που
Βγάλαμε το μεταχειρισμένο γκρούπ από τον μεταχειρισμένο άξονα που μας έφερες και σου τοποθετήσαμε το ARB στον άξονα του αυτποκινήτου σου .
Το μπροστινό σου διαφορικό είχε σπάσει κορονωπήνιο .
Θεωρείς ο τι είμαστε κλέφτες ? Χρεώνουμε λάδια και δεν τα αλλάζουμε ?
επρεπε να φτασω στην arb αυστραλιας για να μου το αλλαξει
δεν ακουσα ποτε ουτε καν απο τριτο προσωπο να λεει οτι βγηκε απο το στομα σας η ακουλουθη φραση:" ελα να το δουμε, μπορει να φταιξαμε και εμεις στο μαγαζι ,κανεις δεν ειναι αλαθητος" αλλα αντιθετα εσεις..ξερετε την αδιαλλακτη λεξη: " το ζορισες"
Έγινε η επικοινωνία με την ARB στην Αυστραλία και σου στείλαμε και τις απαντήσεις που λάβαμε , στη συνέχεια , ενώ στην αρχή δεν ήθελαν να το περάσουν εγγύηση όπως διάβασες , άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν να το καλύψουν , θα έρθει εντός ολίγων ημερών , σου είπαμε να φέρεις το διαφορικό και αρνήθηκες , έφερες μόνο το καπάκι .
Σαν δεύτερος μηχανικός που είσαι θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αν χτυπήσεις μια κορώνα με σφυρί , θα σπάσει εκείνη την ώρα .
Σε κάθε περίπτωση θα χαρούμε πολύ να σου δώσουμε οποιαδήποτε διευκρίνιση από κοντά όταν θα έρθεις να παραλάβεις το ανταλλακτικό της εγγύησης .
Καλό Μήνα
Βρεττός Θεόδωρος
Πτυχιούχος Μηχανικός Αυτοκινήτων
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:καλο μηνα Κ.Βρετε
για την μπαταρια δεν ζηταω τιποτε..απλα αναφερω το γεγονος που εγινε στο μαγαζι σας οτι εγινε κακη τοποθετηση στο μαγαζι σας και οχι συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη..
αν η μπαταρια ελιωνε οχι μετα απο 18 μηνες αλλα μετα 48 μηνες παλι θα φταιγατε..αφου η εγκατασταση ηταν λαθος και θα επρεπε να την αλλαξετε..
η κακη τοποθετηση δεν παει με τους μηνες εγγυησης εκτος και ετσι το τοποθετειτε εσεις..
οσον αφορα το κορωνοπηνιο μου το εχετε τοποθετησει 3 φορες το πισω..
το πρωτο ηταν μεταχειρισμενο μεσα σε αξονα και βαλατε ολοκληρο τον αξονα..ομως για να μου βαλετε το arb locker επρεπε να το ξεμονταρετε..το δεσιμο ομως δεν ξερω αν εγινε στα στανταρτς που προετεινει η τογιοτα
το δευτερο κορωνοπηνιο ηταν ολοκαινουριο το οποιο σας το εφερα αθικτο ..παλι ομως επρεπε να ξεμονταρετε και να ξαναδεσετε..
το τριτο κορωνοπηνιο ηταν παλι ολοκαινουριο μεσα σε αξονα τοποθετημενο αλλα αδουλευτο ..δεν ειχε κανει ουτε ενα μετρο..απλα τοποθετηθηκε μεσα στον αξονα για μελλοντικη χρηση και οταν χρειαστηκε εβγαλε το 3rd member για να σας το φερω..
τα 2 τελευταια κορωνοπηνια ηταν αγορασμενα μεσα απο την τογιοτα ολοκαινουρια
κρινοντας απο την τοποθετηση που εκανε ο μαριος την τελευταια φορα και ζοριστηκε ωσπου τον βοηθησατε εσεις..και εγινε οτι εγινε..
μετα το κατεβασμα απο την ραμπα σας διαπιστωθηκε οτι και το μπροστινο ειναι σπασμενο..οποτε και αφαιρεθηκε ολοκληρο
εκ τοτε το αμαξι εκανε 12 χλμ και μπηκε στους τακους..το διαφορικο ξανακατεβηκε και πηγε σε αλλο μαστορα..εκει η γνωματευση ηταν..
"στο ρυθμισε αλλα θα ξανασπασει"
γιατι" ? τον ρωτησα
γιατι εχει κανει μονο μια απο τις 13 μετρησεις ρυθμισεις που χρειαζεται και που λεει η τογιοτα
και τα καβαλετα σου εχουν τοποθετηθει αναποδα..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:ετσι εξηγειται και η δυσκολια του μαριου να βιδωσει τις βιδες στα bearing caps..
οταν μιλησα με τη nitro gear να αναλαβει αυτη την τοποθετηση του διαφορικου μου στην αμερικη η απαντηση της ηταν σαν σωστος επαγγελματιας
: " ανν δουμε γρατσουνισμενο ή ταλαιπωρημενο ενα απο τα ρουλεμαν δεν θα δεχτουμε να σας κανουμε τη ρυθμιση και θα πρεπει να αγορασετε και αυτα..
αν δουμε οτι ο φορεας του arb ειναι ταλαιπωρημενος δεν θα δεχτουμε να σας ρυθμισουμε το κορωνοπηνιο που αγορασατε απο μας..
και αυτο για τον απλουστατο λογο: αν τυχον σπασετε να μην μπορειτε να ισχυριστειτε οτι εσπασε το κορωνοπηνιο της nitro gear (αφου στην ουσια θα ειχατε προβληματικα ρουλεμαν και φορεα)
θελανε να εκμηδενισουνε την πιθανοτητα να μη γινει σωστη η ρυθμιση λογω αλλων αιτιων ..
οποτε και γω παρηγγειλα οτι ακριβως χρειαζοταν..δεν ειχα προβλημα να πληρωσω αρκει να ασχοληθει καποιος με το προβλημα μου και να μου το λυσει..
επισης για το μπροστινο διαφορικο μου ειπανε οτι : ΙF SET UP PROPERLY ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..
Ριχνουν το βαρος στην τοποθετηση..
οταν πηγα στο μαστορα ειδαμε οτι οι ροδελες που αγορασα απο το μαστερ install της νιτρο δεν ηταν αρκετες για τη σωστη ρυθμιση..ενημερωσα τον εδω αντιπροσωπο και αφου δε βρηκε παρηγγειλα απο το βελγιο αλλες..50..ολο το σετ που δινει η τογιοτα για να γινει η σωστη επιλογη μεταξυ των διαφορων μεγεθων..
ο φορεας του arb μετρηθηκε αλλα ηταν μεσα στα ανεκτα ορια οποτε και εμεινε ο ιδιος
σε εσας δεν ειδα να γινεται κατι απο ολα αυτα..
ουτε μετρησεις ουτε ενημερωση του πελατη step by step..
για το μπροστινο διαφορικο δεν ειπα οτι φταιγατε εσεις..
στο μπροστινο διαφορικο ομως υπηρχε μια ανωμαλια που δεν γινεται να γινει απο λαθος χρηση ..παρα μονο απο κακη τοποθετηση..
αν το σπασιμο ομως μπορει να προηλθε οταν αντι για τη σωστη τοποθετηση στο 100% εγινε τοποθετηση στο 70% σε ποιοτητα στα ορια των ανοχων και γω με αυτο που εσεις λετε ζορισμα το εκανα στο 75% ενω αυτο αν ειχε τοποθετειθει σωστα θα αντεχε αλλο 25% πριν σπασει..
ρωτωντας λοιπον μηχναικους και μηχανολογους του χωρου αλλα και εκτος ελλαδος ολοι ειπανε bad preload..
η arb αυστραλιας στα 2 πρωτα email λεει γενικοτητες και περιγραφει αυτο που βλεπουμε ολοι μας..αλλα δε λεει αποτι μπορει να προηλθε..
και τελικα οι μηχανικοι της παρατηρησαν οτι φταιει το housing της τογιοτα για την μη επαρκη λιπανση του λοκερ..
μα η arb επρεπε να φτιαξει το λοκερ της βασει του housing Που βρηκε ..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:εσεις δεν μπορουσατε να διαγνωσετε αυτο που ολοι οι αλλοι δεγνωσαν σαν πρωτη αιτια βλαβης?
κακη προφορτιση δηλαδη...
δεν ειπα οτι ειστε κλεφτες ουτε οτι χρεωνετε λαδια που δε βαζετε..
ομως οταν εσπασα τον οκτωβρη του 2012 το πισω σας ειπα ευκαιρια αφου θα αλλαξουμε τα λαδια του πισω να αλλαχθουν ολα τα λαδια..
τωρα γιατι εσεις δεν τα αλλαξατε δεν ξερω..δεν τα σημειωσατε για να γινουν..
πολλες φορες μπορει να τυχει π.χ να βγαλει ο μαστορας την ταπα για να τα αλλαξει να στραγγιξουν και στο μεταξυ να κανει αλλη δουλεια..μετα να παει ο ιδιος ή αλλος μαστορας και να ταπωσει και να κλεισει..
οταν λεω οτι χτυπας με σφυρι την κορωνα .. εννοω για να καταλαβει και ο κοσμος οτι χρησιμοποιεις ματσολα ,λαστιχοσφυρο ή ξυλοσφυρο
ομως το θεμα δεν ειναι αυτο..ειναι οτι πριν απο το χτυπημα της για την τοποθετηση προϋποθεση ειναι να ζεσταθει με εμβαπτιση σε ζεστο νερο συμφωνα με το Manual της τογιοτα..κατι το οποιο ουδεποτε ειδα να γινεται..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
sfwrangler wrote:JPF wrote:@sfwrangler:
Περιοριστείτε στα γεγονότα και μόνο σε αυτά, χωρίς χαρακτηρισμούς, συμπεράσματα, προσωπικές κρίσεις κλπ. Just the facts.
Επίσης, η αναφορά /πρόταση άλλου επαγγελματία στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συζήτησης, είναι άστοχη και περιττή.
Παρακαλώ αναθεωρήστε την δημοσίευσή σας αναλόγως.
Ευχαριστώ.
Αγαπητοί φίλοι του forum,
Ότι αναγράφω είναι απόλυτα γεγονότα και μέσα από μία πολύχρονη εμπειρία στον χώρο της τετρακίνησης. Από τα αναγραφόμενα μου δεν έθιξα την συγκεκριμένη επιχείρηση, στη οποία αναφέρεται ο Κος Ζάχαρης, παρά το γεγονός ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί του.
Όσον αφορά τον χαρακτηριμό "λαμόγια" που λυμαίνονται τους αδαείς (όπως υπήρξα και εγώ), θα μου επιτρέψεται να μην το διορθώσω. Οι νέοι θα πρέπει να προφυλαχθούν, άλλωστε ένας από του σκοπούς του forum είναι και αυτός.
Τέλος μου ζητάτε να μην αναφέρομαι σε άλλη επιχείρηση, όταν άλλα μέλη του forum, το κάνουν επισταμένως.
Οι απόψεις μου παραμένουν, όσα αναγράφω είναι πραγματικά γεγονότα και δεν προτίθεμαι να αλλάξω ή να διορθώσω κάτι.
Αν το επιθυμείτε και για τους λόγους που εσείς νομίζεται, διαγράψτε τα αναγραφόμενα μου.
Μετά τιμής,
Σταύρος Ι. Φριτζαλάς.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:Κυριε Βρετε..καλο θα ηταν να μην περασουν καποια πραγματα στο ντουκου..
Γιατι πολλοι εχουν τις αποριες που εχω εγω..
Σε ενα μαγαζι μεσα επιβαλλετσι δια νομου να ειναι ανηρτημενα τα διπλωματα των τεχνητων του,οι αδειες εξασκησεως και αν το μαγαζι θελει να εχει μια καλη εικονα προς τον πελατη αναρτει κσι τα επιμορφωτικα σεμιναρια..
Το τελευταιο πραγμα που κοιταω σε ενα μαγαζι ειναι τα εφεντζιδικα διπλωματα και κυπελλα αγωνων που παιρνουν ολοι..
Πηγα στη bosch τις προαλλες για μια επισκευη αντλιας πετρελαιου..
Ο προισταμενος ειχε στο γραφειο του ανηρτημενα ολα τα διπλωματα τις αδειες εξασκησεως ολων των τεχνιτων καθως τα σεμιναρια που ειχαν παρει ολοι τους απο εξειδικευση στην επισκευη αντλιων πετρελαιου στη γερμανια..και οχι σε ηλεκτροκατσαβιδα bosch..
Αυτο τον κερδιζει τον πελατη..οτι αφηνεται σε καλα χερια..
Ποτε δε σας ζητησα λεφτα πισω ..καλυτερη ποιοτητα εργασιων ζητησα..
Οταν ομως εμπλεκομαι σε ενα προβλημα και σπαταλω χρονο και χρημα και διαθεση απαιτω ( ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ) οταν ζηταω κατι ειτε απο σας ειτε απο αλλους και στη μεση μπαινει μια επικοινωνια με χωρα του εξωτερικου να μου κοινοποιουνται τα οσα στελνω εγω μαζι με τη μεταφραση που κανει ο αντιπροσωπος..για να ξερουμε τι γραφεται..
Ο κυριος Τσουκας και παλαιοτερα οταν του ζητηθηκε απο τον αμεσα ενδιαφερομενο να κοινοποιηθουν οι μεταφρασεις ουδεποτε το επραξε..
Και σας ξαναλεω..αν δεν εβαζε αυτος το σερτιφικατ που αποκτησε για τα αμορτισερ μονος του δημοσια εγω δε θα ζητουσα να δω και τα υπολοιπα χαρτια που οριζει ο νομος και περιμενω..
Ετσι θα ξερει και ολος ο κοσμος οτι το συνεργειο πληρει τις προδιαγραφες..
Ελπιζω οταν ερθω να παραλαβω το ανταλλακτικο μου αν ειμαι στην ελλαδα να με ξεναγησετε στον τοιχο με τα διπλωματα..
Αααα και κατι τελευταιο υποθετικο..
Αν αντι για τη μπαταρια που πηρε φωτια στο αμαξι μου
Ειχε μεινει ο κεντρικος αξονας μεταδοσης ασφιχτος χωρις παξιμαδια και ο σταυρος επεφτε στην ασφαλτο σε ωρα οδηγησης ..τι θα γινοταν ..?
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks