- elist.jpg (564.29 KiB) Viewed 4047 times
Rally greece off Road
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Rally greece off Road
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Rally greece off Road
Ολοκληρώθηκε χθες ο Τεχνικός έλεγχος (με παρουσία Τεχνικών Εφόρων Α' και Β') για τα ελληνικά πληρώματα στις εγκαταστάσεις της INTERAMERICAN. Με έλαχιστες παρατηρήσεις για μικρο-βελτιώσεις σε ορισμένα αυτοκίνητα, όλα πέρασαν με επιτυχία το Τεχνικό έλεγχο ενώ συμπληρωματικός έλεγχος θα γίνει αύριο στο Διακοφτό ( για πληρώματα εκτός Αθήνας και ξένους).
Σήμερα επιθεωρήθηκαν όλες οι διαδρομές και έως τώρα (20:00) συνεχίζεται η οριοθέτηση και το κλείσιμο των Ειδικών διαδρομών. Έχουν χρησιμοποιηθεί ως τώρα 5-6 χιλιομετρα κορδέλας και 200-250 μετρα πορτοκαλι πλέγματος για τη σήμανση κατεύθυνσης και διασταυρώσεων.
Συνεχίζεται η διαδικασία αυτή ώστε οι αγωνιζόμενοι να τρέξουν σε ασφαλές περιβάλλον.
Σας περιμένουμε όλους στα Καλάβρυτα !
Σήμερα επιθεωρήθηκαν όλες οι διαδρομές και έως τώρα (20:00) συνεχίζεται η οριοθέτηση και το κλείσιμο των Ειδικών διαδρομών. Έχουν χρησιμοποιηθεί ως τώρα 5-6 χιλιομετρα κορδέλας και 200-250 μετρα πορτοκαλι πλέγματος για τη σήμανση κατεύθυνσης και διασταυρώσεων.
Συνεχίζεται η διαδικασία αυτή ώστε οι αγωνιζόμενοι να τρέξουν σε ασφαλές περιβάλλον.
Σας περιμένουμε όλους στα Καλάβρυτα !
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Rally greece off Road
Τα αποτελέσματα του RALLY GREECE OFFROAD θα δημοσιεύονται στις ιστοσελίδες www.rallygreeceoffroad.gr και www.offroadteam.gr. Τα αποτελέσματα θα δημοσιεύονται ανά Ειδική Διαδρομή καθώς και Προσωρινή Γενική Κατάταξη.
Παράλληλα στο www.my-track.gr θα μπορείτε να παρακολουθείτε online την εξέλιξη των Ειδικών μέσω του GPS TRACKING system.
Παράλληλα στο www.my-track.gr θα μπορείτε να παρακολουθείτε online την εξέλιξη των Ειδικών μέσω του GPS TRACKING system.
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Rally greece off Road
Το RALLY GREECE OFFROAD ξεκίνησε !
Αποτελέσματα των Ειδικών Διαδρομών μπορείτε να παρακολουθείτε εδώ:
http://baja.gr/index.php/race/results
Αποτελέσματα των Ειδικών Διαδρομών μπορείτε να παρακολουθείτε εδώ:
http://baja.gr/index.php/race/results
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Rally greece off Road
Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες σε αυτό τον αγώνα που είδαν στα μάτια τους ξενους συμμετέχοντες και στους Δημητριάδη και Σιούτη εύχομαι πάντα τέτοια. αα
Re: Rally greece off Road
Συγχαρητήρια και από εμένα σε όλους τους συμμετέχοντες και τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και ήρθαν να συμμετάσχουν αφήνωντας πίσω οικονομικές δυσκολίες και την κατήφια της εποχής μας.
Ετσι το RALLY GREECE OFFROAD έγινε ο πρώτος αγώνας που προσμέτρησε στο φετινό Πρωτάθλημα 4x4 για τη Ζ1 και τη Ζ2 κατηγορίες ενώ ο ανταγωνισμός στη πρώτη κατηγορία αυξήθηκε με την παρουσία και ξένων πληρωμάτων.
Τι να πρωτοπούμε !
Ο Δημητριάδης νίκησε πανάξια και επιβεβαίωσε ότι θα είναι ο πρωταγωνιστής του φετινού Πρωταθλήματος. Ο Σιούτης δευτέρος, απλά μου χρωστάει πολλά lexotanil για να ηρεμήσω βλέπωντας το αεροπορικό του οδήγημα. Ο Ιταλός Busseni τρίτος, γρήγορος με φοβερό αυτοκίνητο αλλά πάνω από όλα ένας γνήσιος τζεντλεμαν, παραδέχθηκε την ανωτερότητα των δύο προηγούμενων. Ο Ιταλός Bertoni, τέταρτος, δεν βολευθηκε με το φαρδύ L200 στα στενά κομμάτια των ειδικών αλλά ήταν απίστευτα γρήγορος στα πατημένα. Ο Κυπριανού, πέμπτος, ταίριαξε αμέσως με το νέο του απόκτημα (KIA SPORTAGE) και το μοτέρ ξύριζε ! Ο Πανταζόπουλος από τη Πάτρα, έκτος, έκανε ένα αγώνα απροβλημάτιστο και σε κάποια κομμάτια που τον είδα πέρναγε εγκάρσια χαντάκια του δρόμου πιο γρήγορα από όλους ! Ο Ιταλός Zabai, εβδομος, έφυγε με "πολλά" σε κατηφορικά πατημένα και έχασε πολύ χρόνο.
Με λύπησε η εγκατάλειψη του Παλάσκα που ήρθε από τη Γερμανία για να μας τιμήσει. Ανανέωσε όμως από τώρα το ραντεβού του για του χρόνου. Για το Σούλη τι να πω ! έφτιαξε μέσα σε 2 μήνες ένα Niva από την αρχή και ήρθε και αυτός να μας τιμήσει με τη παρουσία του έχοντας ήδη το τίτλο του Πρωταθλητή 3 φορές ! Για το Κουτσουμπό ο λόγος που εγκατέλειψε με έκανε να λυπηθώ πολύ. Ξενύχτησε να επισκευάσει το αυτοκίνητο και τελικά το επισκεύασε αλλά ο συνοδηγός απείχε τον καθηκόντων του !
Οργανωτικά ο αγώνας πήγε καλά, περιθώρια βελτίωσης πολλά, αγκάλιασαν όμως πρώτα οι έλληνες και μετά οι ξένοι την θέληση μας να κάνουμε και πάλι Ειδικές Διαδρομές κλειστές στη κυκλοφορία.
Μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και τους Χρήστου και Μάδη που εκτάτως δεν κατάφεραν να τρέξουν ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή αλλά στήριξαν ένθερματην προπάθεια μας.
Επίσης η απουσία του Αττάρτ, που τόσο πολύ ήθελε να συμμετάσχει, ήταν εμφανείς για το συναγωνισμό. Στέφανε του χρόνου δεν έχει δικαιολογίες!
Και η είδηση :
Ξεκινήσαμε από σήμερα την προετοιμασία του RALLY GREECE OFFROAD 2014 και θα ενημερώνουμε συνέχεια.
Καλή αγωνιστική χρονιά λοιπόν !
Ετσι το RALLY GREECE OFFROAD έγινε ο πρώτος αγώνας που προσμέτρησε στο φετινό Πρωτάθλημα 4x4 για τη Ζ1 και τη Ζ2 κατηγορίες ενώ ο ανταγωνισμός στη πρώτη κατηγορία αυξήθηκε με την παρουσία και ξένων πληρωμάτων.
Τι να πρωτοπούμε !
Ο Δημητριάδης νίκησε πανάξια και επιβεβαίωσε ότι θα είναι ο πρωταγωνιστής του φετινού Πρωταθλήματος. Ο Σιούτης δευτέρος, απλά μου χρωστάει πολλά lexotanil για να ηρεμήσω βλέπωντας το αεροπορικό του οδήγημα. Ο Ιταλός Busseni τρίτος, γρήγορος με φοβερό αυτοκίνητο αλλά πάνω από όλα ένας γνήσιος τζεντλεμαν, παραδέχθηκε την ανωτερότητα των δύο προηγούμενων. Ο Ιταλός Bertoni, τέταρτος, δεν βολευθηκε με το φαρδύ L200 στα στενά κομμάτια των ειδικών αλλά ήταν απίστευτα γρήγορος στα πατημένα. Ο Κυπριανού, πέμπτος, ταίριαξε αμέσως με το νέο του απόκτημα (KIA SPORTAGE) και το μοτέρ ξύριζε ! Ο Πανταζόπουλος από τη Πάτρα, έκτος, έκανε ένα αγώνα απροβλημάτιστο και σε κάποια κομμάτια που τον είδα πέρναγε εγκάρσια χαντάκια του δρόμου πιο γρήγορα από όλους ! Ο Ιταλός Zabai, εβδομος, έφυγε με "πολλά" σε κατηφορικά πατημένα και έχασε πολύ χρόνο.
Με λύπησε η εγκατάλειψη του Παλάσκα που ήρθε από τη Γερμανία για να μας τιμήσει. Ανανέωσε όμως από τώρα το ραντεβού του για του χρόνου. Για το Σούλη τι να πω ! έφτιαξε μέσα σε 2 μήνες ένα Niva από την αρχή και ήρθε και αυτός να μας τιμήσει με τη παρουσία του έχοντας ήδη το τίτλο του Πρωταθλητή 3 φορές ! Για το Κουτσουμπό ο λόγος που εγκατέλειψε με έκανε να λυπηθώ πολύ. Ξενύχτησε να επισκευάσει το αυτοκίνητο και τελικά το επισκεύασε αλλά ο συνοδηγός απείχε τον καθηκόντων του !
Οργανωτικά ο αγώνας πήγε καλά, περιθώρια βελτίωσης πολλά, αγκάλιασαν όμως πρώτα οι έλληνες και μετά οι ξένοι την θέληση μας να κάνουμε και πάλι Ειδικές Διαδρομές κλειστές στη κυκλοφορία.
Μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και τους Χρήστου και Μάδη που εκτάτως δεν κατάφεραν να τρέξουν ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή αλλά στήριξαν ένθερματην προπάθεια μας.
Επίσης η απουσία του Αττάρτ, που τόσο πολύ ήθελε να συμμετάσχει, ήταν εμφανείς για το συναγωνισμό. Στέφανε του χρόνου δεν έχει δικαιολογίες!
Και η είδηση :
Ξεκινήσαμε από σήμερα την προετοιμασία του RALLY GREECE OFFROAD 2014 και θα ενημερώνουμε συνέχεια.
Καλή αγωνιστική χρονιά λοιπόν !
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Rally greece off Road
Την έκανα την πατάτα ! μέσα στη κούραση ξέχασα να γράψω για το καλό μου φίλο και ένθερμο υποστηρικτή του RALLY GREECE OFFROAD που έδωσε ψυχή και σώμα (και πολύ τσέπη) για να συμμετάσχει στον αγώνα. Ποιός άλλος ο φίλος Ρουμελιώτης που τερμάτισε 8ος με το TALOS που προετοίμασε ο Στέφανος Αττάρτ.
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Rally greece off Road
Copy περιγραφή AfricaTwin.
RALLY GREECE OFF ROAD 2013 – ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους….
Δευτέρα 27-05-2013 και νοιώθω τη σκόνη μέσα μου παντού…
Ρισκάρω να γράψω με το καλημέρα και εν θερμό αλλά δεν έχω άλλη επιλογή… πρέπει να εκτονωθώ, για να μπορέσω να επανέλθω στην καθημερινότητά μου.
Παρασκευή πρωί, και ενώ είχα δουλειές να τελειώσω, πακετάρω και βουρρρ για του Κουτσουμπού…. εκεί βρίσκω ένα συνεργείο σε οργασμό, όλα τα παιδιά εκεί, ο Φώτης με τον Γιώργο πάνω (και κάτω) στα αμάξια ο Θοδωρής από κοντά, αμέσως από πίσω έρχεται και ο Σταύρος με τον Κώστα, μέχρι και ο Νίκος ήρθε και βοήθαγε….. οργανωμένα πράγματα… εγώ βέβαια έκανα τα περισσότερα, αλλά ας μη περιαυτολογήσω….
Με το καλό και αργοπορημένοι ξεκινάμε το ταξίδι στα …..Καλάβρυτα
Φτάνουμε στην έξοδο και με το roadbook οδηγούμαστε σε μια υπέροχη ρεματιά με πολύ νερό, πλατάνια και σκιά… υπέροχο μέρος για πικ νικ. Λίγο σαν το κρυφό σχολειό ένοιωσα αλλά ήμουν γοητευμένος από το τοπίο. Τελικά είχαμε πάει νωρίς και περιμέναμε τους υπόλοιπους, ησύχασα όταν είδα τον Θεολόγη με τους Ιταλούς και αγωνιούσα να αρχίσουμε…
Πέμπτοι στη σειρά, θέση στην εκκίνηση και γυρνώ να δω τον Σταύρο…. τελικά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, μπορεί να ναι και τα μάτια του Σταύρου…
-είμαστε σε καλό δρόμο, είπα (από μέσα μου). Τόσο μεγάλη η καψούρα που δεν μπορούσε να βρει το λεβιέ… (έχετε δει διψασμένο όταν του δίνουν νερό;)
Δύο δεύτερα και προσαρμόστηκε… και πάνω που ‘χει καρφώσει την 5η και καλπάζει, κάποιος θεατής, μας κάνει νόημα να κόψουμε…
-Όχι ρε πού@@η μου, μη μου τον κόβετε πάνω που ζεστάθηκε. Έψαχνε ο Σταύρος να βρει τον λάκκο στη φάβα, μάταια δεν φαινόταν τίποτα το περίεργο.
–Πάτα ρε… πάτα, ακούστηκε στο video και ο Σταύρος άναψε πάλι, σε λίγο περνάμε και ένα στενό γεφύρι, που να ξέραμε ότι από κάτω ήταν το 12 ανάσκελα μέσα στο νερό… ευτυχώς το πλήρωμα από την Ιταλία είχε βγει έγκαιρα και σώο από μέσα.
Σφιχτό και ενδιαφέρον το κομμάτι του προλόγου, κρίμα ήταν λίγο… περί τα μέσα της ειδικής μυρίσαμε σκόνη, πόσο μου άρεσε αυτή η μυρωδιά… (που να ‘ξερα ότι μετά από δυό μέρες θα τη σιχαινόμουν).
Και κάπου στο 11 χλμ να ‘σου το L200 που θαύμαζε το τοπίο εν κινήσει…. άντε πέρνα τον τώρα μέσα στο στενωπό και με τον κύριο Δημητριάδη στο τιμόνι (σιγά μην του χάλαγε τον περίπατο)… -Ώρα για τσιγάρο (σκέφτηκα). Αυτά τα δύο τελευταία χλμ μου φάνηκαν αιώνες… -Δεν πειράζει, πάμε για την 5άδα (είπα).
Ξέχασα να αναφέρω, ότι εγώ μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό του προλόγου ήμουν μια φιλική συμμετοχή, κάτι σαν έρμα, μοίρασμα στο βάρος, δεν ξέρω… αφού ούτε το GPS δεν μπορούσα να διαβάσω, που έδειχνε πάντα στο βορρά, και γύρναγε γύρω γύρω το ρημάδι…
Ψέματα, βοήθησα και εγώ με το…
-Μπράβο Σταύρο… -Πάμε αγόρι μου… -Ωραίος… -Έτσι …. έτσι, και πολλά άλλα τέτοια.
Όταν είδα πως είμαστε 2οι, κάτι τίποτα πίσω από τον Παλάσκα, αναθάρρεψα... και άρχισα τα… –Φτου σου γα@@το… -Θα μπορούσαμε και πρώτοι… ανικανοποίητος ο Έλληνας… και ψιλοαχόρταγος (από το λίγο αχόρταγος, γιατί ετυμολογικά δεν μου το βγάζει το Word )…
[Μέσα στην εφορία της μέρας με στενοχώρησε (αλήθεια) η ζημιά του Φώτη που μέχρι το βράδυ δεν ξέραμε αν επιδιορθώνεται, κάτι για χρυσούς «δίσκους» και αν ανέβει στο «πλατό» λέγανε… Αγώνας χωρίς τον Κουτσουμπό είναι μισός αγώνας.
Και πάνω που ο «σκύλος» επισκεύασε την βλάβη του (με την σημαντική βοήθεια του Θοδωρή), μέχρι τα ξημερώματα μαχόντουσαν, του σκάει το παραμύθι ο Σταμάτης…
-Ξέρεις Φώτη, δεν θα σε αντέξω, λυπάμαι…
-Πες μου σε παρακαλώ, τι πρόλαβες να του δείξεις του παιδιού στα δύο χλμ ειδικής που κάνατε…;
Πέρα από τα αστεία, τρελάθηκα…
Ειδικά όταν είδα το βλέμμα του Φώτη που μου ‘λεγε (–Τι έφταιξα, τι δεν έκανα καλά;)
Τίποτα φίλε μου… καλύτερα να σου βγει το μάτι… στον προγκίξανε οι φίλοι σου, με τα σχόλια τους.
Αν δεν σου βρω συνοδηγό δεν θα ησυχάσω… αρκεί να μου υποσχεθείς ότι θα κόψεις λίγο από ταχύτητα… να σε προλαβαίνουμε κιόλας.]
Μετά από την σημαντική παρένθεση «Κουτσουμπός»….
…………..συνεχίζεται.....
RALLY GREECE OFF ROAD 2013 – ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους….
Δευτέρα 27-05-2013 και νοιώθω τη σκόνη μέσα μου παντού…
Ρισκάρω να γράψω με το καλημέρα και εν θερμό αλλά δεν έχω άλλη επιλογή… πρέπει να εκτονωθώ, για να μπορέσω να επανέλθω στην καθημερινότητά μου.
Παρασκευή πρωί, και ενώ είχα δουλειές να τελειώσω, πακετάρω και βουρρρ για του Κουτσουμπού…. εκεί βρίσκω ένα συνεργείο σε οργασμό, όλα τα παιδιά εκεί, ο Φώτης με τον Γιώργο πάνω (και κάτω) στα αμάξια ο Θοδωρής από κοντά, αμέσως από πίσω έρχεται και ο Σταύρος με τον Κώστα, μέχρι και ο Νίκος ήρθε και βοήθαγε….. οργανωμένα πράγματα… εγώ βέβαια έκανα τα περισσότερα, αλλά ας μη περιαυτολογήσω….
Με το καλό και αργοπορημένοι ξεκινάμε το ταξίδι στα …..Καλάβρυτα
Φτάνουμε στην έξοδο και με το roadbook οδηγούμαστε σε μια υπέροχη ρεματιά με πολύ νερό, πλατάνια και σκιά… υπέροχο μέρος για πικ νικ. Λίγο σαν το κρυφό σχολειό ένοιωσα αλλά ήμουν γοητευμένος από το τοπίο. Τελικά είχαμε πάει νωρίς και περιμέναμε τους υπόλοιπους, ησύχασα όταν είδα τον Θεολόγη με τους Ιταλούς και αγωνιούσα να αρχίσουμε…
Πέμπτοι στη σειρά, θέση στην εκκίνηση και γυρνώ να δω τον Σταύρο…. τελικά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, μπορεί να ναι και τα μάτια του Σταύρου…
-είμαστε σε καλό δρόμο, είπα (από μέσα μου). Τόσο μεγάλη η καψούρα που δεν μπορούσε να βρει το λεβιέ… (έχετε δει διψασμένο όταν του δίνουν νερό;)
Δύο δεύτερα και προσαρμόστηκε… και πάνω που ‘χει καρφώσει την 5η και καλπάζει, κάποιος θεατής, μας κάνει νόημα να κόψουμε…
-Όχι ρε πού@@η μου, μη μου τον κόβετε πάνω που ζεστάθηκε. Έψαχνε ο Σταύρος να βρει τον λάκκο στη φάβα, μάταια δεν φαινόταν τίποτα το περίεργο.
–Πάτα ρε… πάτα, ακούστηκε στο video και ο Σταύρος άναψε πάλι, σε λίγο περνάμε και ένα στενό γεφύρι, που να ξέραμε ότι από κάτω ήταν το 12 ανάσκελα μέσα στο νερό… ευτυχώς το πλήρωμα από την Ιταλία είχε βγει έγκαιρα και σώο από μέσα.
Σφιχτό και ενδιαφέρον το κομμάτι του προλόγου, κρίμα ήταν λίγο… περί τα μέσα της ειδικής μυρίσαμε σκόνη, πόσο μου άρεσε αυτή η μυρωδιά… (που να ‘ξερα ότι μετά από δυό μέρες θα τη σιχαινόμουν).
Και κάπου στο 11 χλμ να ‘σου το L200 που θαύμαζε το τοπίο εν κινήσει…. άντε πέρνα τον τώρα μέσα στο στενωπό και με τον κύριο Δημητριάδη στο τιμόνι (σιγά μην του χάλαγε τον περίπατο)… -Ώρα για τσιγάρο (σκέφτηκα). Αυτά τα δύο τελευταία χλμ μου φάνηκαν αιώνες… -Δεν πειράζει, πάμε για την 5άδα (είπα).
Ξέχασα να αναφέρω, ότι εγώ μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό του προλόγου ήμουν μια φιλική συμμετοχή, κάτι σαν έρμα, μοίρασμα στο βάρος, δεν ξέρω… αφού ούτε το GPS δεν μπορούσα να διαβάσω, που έδειχνε πάντα στο βορρά, και γύρναγε γύρω γύρω το ρημάδι…
Ψέματα, βοήθησα και εγώ με το…
-Μπράβο Σταύρο… -Πάμε αγόρι μου… -Ωραίος… -Έτσι …. έτσι, και πολλά άλλα τέτοια.
Όταν είδα πως είμαστε 2οι, κάτι τίποτα πίσω από τον Παλάσκα, αναθάρρεψα... και άρχισα τα… –Φτου σου γα@@το… -Θα μπορούσαμε και πρώτοι… ανικανοποίητος ο Έλληνας… και ψιλοαχόρταγος (από το λίγο αχόρταγος, γιατί ετυμολογικά δεν μου το βγάζει το Word )…
[Μέσα στην εφορία της μέρας με στενοχώρησε (αλήθεια) η ζημιά του Φώτη που μέχρι το βράδυ δεν ξέραμε αν επιδιορθώνεται, κάτι για χρυσούς «δίσκους» και αν ανέβει στο «πλατό» λέγανε… Αγώνας χωρίς τον Κουτσουμπό είναι μισός αγώνας.
Και πάνω που ο «σκύλος» επισκεύασε την βλάβη του (με την σημαντική βοήθεια του Θοδωρή), μέχρι τα ξημερώματα μαχόντουσαν, του σκάει το παραμύθι ο Σταμάτης…
-Ξέρεις Φώτη, δεν θα σε αντέξω, λυπάμαι…
-Πες μου σε παρακαλώ, τι πρόλαβες να του δείξεις του παιδιού στα δύο χλμ ειδικής που κάνατε…;
Πέρα από τα αστεία, τρελάθηκα…
Ειδικά όταν είδα το βλέμμα του Φώτη που μου ‘λεγε (–Τι έφταιξα, τι δεν έκανα καλά;)
Τίποτα φίλε μου… καλύτερα να σου βγει το μάτι… στον προγκίξανε οι φίλοι σου, με τα σχόλια τους.
Αν δεν σου βρω συνοδηγό δεν θα ησυχάσω… αρκεί να μου υποσχεθείς ότι θα κόψεις λίγο από ταχύτητα… να σε προλαβαίνουμε κιόλας.]
Μετά από την σημαντική παρένθεση «Κουτσουμπός»….
…………..συνεχίζεται.....
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Rally greece off Road
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
28 Μαΐου 2013
Rally Greece Off Road 2013
Ένας μοναδικό αγώνας ολοκληρώθηκε με επιτυχία στα
Καλάβρυτα 24-26 Μαΐου, το Rally Greece Off Road 2013!
Ένας ιδιαίτερος αγώνας που μας θύμισε παλιότερες
εποχές, αφού μετά από πολλά χρόνια επανήλθαν οι κλειστές
χωμάτινες ειδικές διαδρομές!
Η πολύ καλή συνδιοργάνωση από τη συνεργασία Off Road Team,
Triple “A” Adventures και Atlas Team σε συνδυασμό με την παρουσία
των Ιταλικών πληρωμάτων της Mitsubishi Rally Art Italia με την
συνεργασία της DrivEvent έδωσαν ένα ξεχωριστό χρώμα στους αγώνες 4Χ4 τα τελευταία χρόνια.
Ο αγώνας στον οποίο συμμετείχαν 20 πληρώματα αυτοκινήτων, άρχισε με μια Υπερειδική την Παρασκευή το απόγευμα από το Διακοφτό προς την Κερνίτσα, όπου είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη ενός ιταλικού πληρώματος. Νικητής του Προλόγου ήταν οι Θανάσης Παλάσκας – Γιώργος Πετρόπουλος με Mitsubishi Pajero 3.2, με μικρή διαφορά από τους Σταύρο Δημητριάδη – Παναγιώτη Κάλφα με Mitsubishi Pajero επίσης.
Οι επόμενες ημέρες ανήκαν στους Έλληνες πρωταθλητές, που κέρδισαν συνολικά τις 6 από τις 7 ειδικές διαδρομές, ακολουθούμενους από τους θεαματικότατους Πέτρο Σιούτη – Γιώργο Μακρή με Suzuki Jimny 1.8, ενώ το 3ο πλήρωμα Claudio Busseni – Rudi Briani της ιταλικής ομάδας Ralliart ανέβηκε στην 3η θέση παραδεχόμενο – υποκλινόμενο στην ανωτερότητα των Ελλήνων πρωταγωνιστών!
Σημαντική ήταν και η παρουσία πολλών παλιών θρύλων του είδους αυτού των αγώνων, που δήλωσαν κατενθουσιασμένοι και υποσχέθηκαν συστηματική αγωνιστική επανεμφάνιση!
Στην κατηγορία Ζ2 όπου είχε καθημερινά και μία ακόμη μεγάλη ειδική τύπου regularity, νίκησαν οι Βαγγέλης Μπερσής – Γιώργος Τσαταλάς με Jeep Cherolee 2.5
Στις μοτοσυκλέτες νικητής ήταν ο Αλέξανδρος Σούγιαννης με Husqvarna TE 250, ενώ στα Quad ο Τάκης Ιωνάς ανέβηκε στο 1ο σκαλί του βάθρου οδηγώντας ένα Kawasaki KFX 400.
Η φιλόξενη πόλη των Καλαβρύτων στάθηκε με τον καλύτερο τρόπο αρωγός του αγώνα, και της οφείλουμε ένα πολύ μεγάλο «ευχαριστώ».
Ευελπιστούμε σε μια ανάλογη συνέχεια, με ακόμη μεγαλύτερη παρουσία Ελλήνων και ξένων οδηγών και πληρωμάτων, στην προσπάθεια αναβίωσης ενός σημαντικού θεσμού στο κόσμο του μηχανοκίνητου Sport.
Αναλυτικότερα αποτελέσματα και υπέροχες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του αγώνα www.rallygreeceoffroad.gr και στα: www.baja.gr, www.offroadteam.gr
Για το Off-Road Team
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος
Fax: 2105127532 Tel: 6984643643
Email: trail@trailride.gr
Web: www.offroadteam.gr
28 Μαΐου 2013
Rally Greece Off Road 2013
Ένας μοναδικό αγώνας ολοκληρώθηκε με επιτυχία στα
Καλάβρυτα 24-26 Μαΐου, το Rally Greece Off Road 2013!
Ένας ιδιαίτερος αγώνας που μας θύμισε παλιότερες
εποχές, αφού μετά από πολλά χρόνια επανήλθαν οι κλειστές
χωμάτινες ειδικές διαδρομές!
Η πολύ καλή συνδιοργάνωση από τη συνεργασία Off Road Team,
Triple “A” Adventures και Atlas Team σε συνδυασμό με την παρουσία
των Ιταλικών πληρωμάτων της Mitsubishi Rally Art Italia με την
συνεργασία της DrivEvent έδωσαν ένα ξεχωριστό χρώμα στους αγώνες 4Χ4 τα τελευταία χρόνια.
Ο αγώνας στον οποίο συμμετείχαν 20 πληρώματα αυτοκινήτων, άρχισε με μια Υπερειδική την Παρασκευή το απόγευμα από το Διακοφτό προς την Κερνίτσα, όπου είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη ενός ιταλικού πληρώματος. Νικητής του Προλόγου ήταν οι Θανάσης Παλάσκας – Γιώργος Πετρόπουλος με Mitsubishi Pajero 3.2, με μικρή διαφορά από τους Σταύρο Δημητριάδη – Παναγιώτη Κάλφα με Mitsubishi Pajero επίσης.
Οι επόμενες ημέρες ανήκαν στους Έλληνες πρωταθλητές, που κέρδισαν συνολικά τις 6 από τις 7 ειδικές διαδρομές, ακολουθούμενους από τους θεαματικότατους Πέτρο Σιούτη – Γιώργο Μακρή με Suzuki Jimny 1.8, ενώ το 3ο πλήρωμα Claudio Busseni – Rudi Briani της ιταλικής ομάδας Ralliart ανέβηκε στην 3η θέση παραδεχόμενο – υποκλινόμενο στην ανωτερότητα των Ελλήνων πρωταγωνιστών!
Σημαντική ήταν και η παρουσία πολλών παλιών θρύλων του είδους αυτού των αγώνων, που δήλωσαν κατενθουσιασμένοι και υποσχέθηκαν συστηματική αγωνιστική επανεμφάνιση!
Στην κατηγορία Ζ2 όπου είχε καθημερινά και μία ακόμη μεγάλη ειδική τύπου regularity, νίκησαν οι Βαγγέλης Μπερσής – Γιώργος Τσαταλάς με Jeep Cherolee 2.5
Στις μοτοσυκλέτες νικητής ήταν ο Αλέξανδρος Σούγιαννης με Husqvarna TE 250, ενώ στα Quad ο Τάκης Ιωνάς ανέβηκε στο 1ο σκαλί του βάθρου οδηγώντας ένα Kawasaki KFX 400.
Η φιλόξενη πόλη των Καλαβρύτων στάθηκε με τον καλύτερο τρόπο αρωγός του αγώνα, και της οφείλουμε ένα πολύ μεγάλο «ευχαριστώ».
Ευελπιστούμε σε μια ανάλογη συνέχεια, με ακόμη μεγαλύτερη παρουσία Ελλήνων και ξένων οδηγών και πληρωμάτων, στην προσπάθεια αναβίωσης ενός σημαντικού θεσμού στο κόσμο του μηχανοκίνητου Sport.
Αναλυτικότερα αποτελέσματα και υπέροχες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του αγώνα www.rallygreeceoffroad.gr και στα: www.baja.gr, www.offroadteam.gr
Για το Off-Road Team
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος
Fax: 2105127532 Tel: 6984643643
Email: trail@trailride.gr
Web: www.offroadteam.gr
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Rally greece off Road
Μέρος Δεύτερο: Copy απο Africa Twin
ΜΕΡΑ 2η Σάββατο….
8.00 πρωινή και μόλις έχω ξυπνήσει ακούγεται το τηλ., ήταν ο Σταύρος, δεν ξέρω αν του λείπω, αλλά κάθε πρωί μου κάνει τηλ., μάλλον δεν με εμπιστεύεται στο ξύπνημα (δεν καταλαβαίνω γιατί…). Ήμουν μάλλον αγουροξυπνημένος γιατί δεν άγγιξα στο φαί, έναν ελληνικό μέτριο για να ανοίξει το μάτι. Στο τραπέζι όλα τα παιδιά της παρέας, όλα φυσιολογικά, μόνο «καλό αγώνα» δεν είπα στον Σταμάτη και στον Φώτη, που να ‘ξερα τι είχε ειπωθεί πρωινιάτικα (δεν ξέρω από πού βγαίνει), μου το σφύριξε αργότερα ο Θοδωρής (- ξέρεις ο Φώτης δεν θα τρέξει). Στο τελείωμα και όταν σχεδόν όλοι έχουν σηκωθεί από το τραπέζι μάλλον ξύπνησα… γιατί πήγα και έβαλα ένα μπολ με γιαούρτι και φρούτα…. δεν άντεξα… Το ότι δεν χλαπάκισα τα αυγά και τα ψωμιά μου βγήκε σε καλό, συνήθως τα πρώτα 50 χλμ της ειδικής χωνεύω το πρωινό…
Αν και λίγο άυπνος (λόγω αγωνίας) είχα πολύ όρεξη και «πρεμούρα» να ξεκινήσουμε, (αυτό είναι το καλό με μένα, κάθε φορά είναι σαν την πρώτη φορά, έτσι πάντα το ‘φχαριστιέμαι…).
-Σταύρο, είναι 31 χλμ περίπου, δεν σε έχω τίποτε να μου πιάσεις τον Παλάσκα, … και έταξα τις γνωστές μπύρες. Φυσικά βέβαια και δεν περίμενα να προσπεράσουμε μέσα σε 30 χλμ, αλλά ξέροντας το Σταύρο έπρεπε να του βάλω κάπου ψηλά τον πήχη…
Η εκκίνηση έγινε σπινάροντας, και αυτό μ’ άρεσε… εγώ έδωσα όλη μου την προσοχή στο να διαβάζω το δρόμο, παρά στο road book, και σε μια πίσω δεξιά κοπάνα, την διάβασα σαν απλή στροφή, με αποτέλεσμα ο Σταύρος να πάει ευθεία… χάσιμο κάποιων δεύτερων και ο Σταύρος….
-έλα δε πειράζει, πάμε… μέσα στα δικά μου (-@%@@&@»/@#......sorry).
Πέραν αυτού του συμβάντος στην αρχή, όλα κυλούσαν όμορφα και «γρήγορα», αν και λίγο σκληρά, αποτέλεσμα αυτού ήταν να μυρίσω σκόνη (η σκόνη είναι από τα λίγα που οσφραίνομαι), είχαν βέβαια περάσει αρκετά χλμ από την εκκίνηση και ο Σταύρος θα έχανε τις μπύρες σίγουρα.
«0:37:57», καλός χρόνος, για την ακρίβεια ο καλύτερος.
Πίσω στο service park…, ο Θοδωρής πάνω στο «τουτού» και εγώ έψαχνα να μάθω τα αποτελέσματα. 20 λεπτά ξεκούρασης … (δεν τα είχα ανάγκη). Μάθαμε τους χρόνους και την θέση μας και αυτό με έκανε ακόμα πιο ανυπόμονο… (που ‘ναι οι παλιές «καλές» εποχές που οι χρόνοι έβγαιναν την επόμενη, μετά από τις απονομές και μέσα στις γκρίνιες….).
Παρένθεση,
-που ‘ναι ο Κουτσομπός ; (ρώτησα)
-έχει πάρει ένα track και τρέχει μόνος του… χαχαχα (κωμικοτραγικό). Τον είδα στις φωτό των καραφλών αργότερα, χωρίς κράνος στην θέση του συνοδηγού.
Μου πέρασε και από το μυαλό…
-λες να κάνει ‘κανα χρόνο περίεργο και να μας κάνει ρεζίλι;
- μπααα δεν νομίζω …. ελπίζω.
Είμαστε στην εκκίνηση της 2ης ειδικής, πάλι πίσω από τον Παλάσκα (και Πετρόπουλο εννοείται)… γιατί όταν αναφέρονται μόνο στον οδηγό με στενοχωρεί, τώρα τους καταλαβαίνω ότι το κάνουν για λόγους συντομίας και όχι γιατί μας υποτιμούν εμάς τους συνοδηγούς…
-Σ’ αυτή Σταύρο πρέπει να περάσουμε, είναι ο Πέτρος από πίσω και έρχεται με φόρα, δεν πρέπει να κοντοσταθούμε στιγμή.
Την χάρη μας την έκανε το λάστιχο του Θανάση, που τον πρόδωσε, περίπου στο 1/3 της διαδρομής. Το πεδίο ελεύθερο μπροστά και δεν είχαμε δικαιολογία για καθυστερήσεις, ούτε σκόνη ούτε τίποτα.
Αυτή η ειδική ήταν πολύ γρήγορη και λιγότερο σκληρή από την 1η. Βέβαια στο τέλος η μέση ταχύτητά της ήταν κατά λίγο μικρότερη της 1ης, αυτό οφειλόταν στο εκτός δρόμου κομμάτι που οι ταχύτητες ήταν οι ελάχιστες, αφού χρειάστηκαν και στιγμές φρένου για να βρούμε τις κορδέλες … (ούτε απόκριες να ήταν… το στολίσανε το βουνό… ).
Πάλι πίσω στο service park και εκεί μας περίμεναν δύο μηχανικοί …. ήταν και ο Φώτης εκεί και είχε ήδη χωνέψει την «ατυχία» του, είχε επικεντρωθεί στον φίλο και συμπαίχτη Σταύρο…
-πάμε παιδιά, το πάτε πολύ καλά είστε πρώτοι…(αυτοί ήξεραν τα πάντα, την θέση, τους χρόνους, τις ατυχίες….)
Βρίσκω και τον Παλάσκα,
-δεν θα συνεχίσουμε δυστυχώς , χάσαμε την ειδική λόγω μιας εξόδου που μας καθήλωσε και δεν μπορούσαμε να κινηθούμε, μου λέει.
-έλα βρε Θανάση δεν πειράζει, πάρε την ποινή σου και συνέχισε, έχει πολύ παιχνίδι ακόμα, του λέω. –άσε που κάθε ειδική έχει το ενδιαφέρον της ξεχωριστά…
-τράβηξα και τον ώμο μου σε μία πέτρα, τέλος…. εκεί τον πίστεψα, το είδα στα μάτια του. Κρίμα γιατί ήταν καλός αντίπαλος, είχε καλούς χρόνους, και όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά για μένα… Ήταν μέσα στο παιχνίδι όμως ο Πέτρος και αυτό μου έφτανε για να μην αφαιρεθώ…
Τώρα πάμε για μία από τα ίδια… αλλά «διαβασμένοι», όχι «γραμμένοι» πάντως.
- λέω να μη σου διαβάζω road book και να επικεντρωθώ στο GPS,.
- όχι…. όχι, διάβαζε μου κανονικά, και GPS φυσικά…
Ξέρετε… αριστερή κλειστή προς ημίκλειστη… κλπ κλπ (αηδίες δικές μας που μάλλον μας βοηθάνε…).
Αααα, για να μη το ξεχάσω, από γράψιμο στις δύο prima vista ειδικές είχα τρία σημεία γρήγορα που δεν φαινόντουσαν, και απ’ αυτά δεν έβγαζα τι έγραφα ... Δεν ξέρω πως κατάφερε ο Rudi να γράψει σελίδες ολόκληρες και να μπορεί μετά να τις διαβάζει κιόλας… μάλλον όμως δεν του χρησίμευσαν αν δούμε τους χρόνους τους…
Η 2η γύρα ήταν βούτυρο στο ψωμί… σαν πίστα που έχεις τερματίσει, σε βιντεοπαιχνίδι, και την ξανακάνεις. Οι χρόνοι που βγήκαν ήταν κάτι λιγότερο από δύο λεπτά καλύτερος για την πρώτη και ενάμιση λεπτό περίπου καλύτερος για την 2η !!! Το μόνο αξιοσημείωτο ήταν η φθορά των ελαστικών που, αν και άντεξαν σαν υπόστρωμα (ευτυχώς) , δεν άντεξε η γόμα της αναγόμωσης, (κούρεμα και ξύρισμα μαζί) και χρειάστηκε να αλλάξουμε την 4άδα στο διάλειμμα μεταξύ 3ης και 4ης ειδικής. Δύο 4άδες κουβαλάγαμε και έπρεπε να βγάλουμε το υπόλοιπο του αγώνα, τρεις σήμερα και δύο αύριο, πέντε ειδικές με μια τετράδα… χλωμό… είχαμε βέβαια και την 4άδα του Φώτη «spear».
Ο Πέτρος, με την ολοκλήρωση του 2ου γύρου, κρατούσε την 2η θέση 4:36 λεπτά πίσω μας. Στην 2η ειδική ακολουθούσε παρά πόδας αλλά στην 1η που ήταν πιο σκληρή και ανηφορική έμενε λίγο πίσω, … τον καταλαβαίνω απόλυτα, όλα αυτά τα χρόνια με το JIMNY παρακαλάγαμε για τεχνικά κατηφορικά έως ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια για να είμαστε στο παιχνίδι… και «προς Θεού» όχι σκληρά.
3ο , και 39 δεύτερα πίσω από τον Πέτρο και τον Γιώργο, το πλήρωμα του 25, το οποίο ήταν και το πιο γρήγορο από τα Ιταλικά πληρώματα… πιστεύω ότι οι πιο γρήγοροι ήταν το 12 που τερμάτισαν τον αγώνα τους άδοξα μέσα στο ποτάμι… έτσι όπως τους είδα και στο Video του πρόλογου.
Περιμένοντας την εκκίνηση για την 5η ειδική μας πληροφορούν ότι θα έχουμε καθυστέρηση μισής ώρας περίπου για τον αγρότη που σταμάτησε τον τελευταίο Ιταλό μέσα στην 4η ειδική και του ζήταγε να πληρώσει για την νύφη που την π@@@ξαν άλλοι… Σιγά σιγά μαζευτήκαμε σχεδόν όλοι στην αφετηρία και απλώσαμε τα ήδη κουρασμένα κορμιά μας στην άκρη του δρόμου κάτω από την σκιά των δένδρων, -δεν βγάζουμε και καμιά φωτογραφία;…. Νάσου και ο κος Μανώλης, ήταν αυτός που μας επιβεβαίωσε την καθυστέρηση. Μετά από λίγο και ο Θεολόγης, αυτός μας είπε και τις λεπτομέρειες της πληρωμής…. (για την νύφη λέω). Πάνω στην αναμονή γίναμε μια ωραία μεγάλη παρέα και μπούρου μπούρου περνούσε ευχάριστα. Ειδικά όταν ο κος Μανώλης μας είπε πως είχαμε μία μόνο ειδική και τέρμα, αναθαρρέψαμε όλοι, ακόμα και αυτοί που κυνηγούσαν πιστεύω πως είχαν κορεστεί από την μέρα. Είχα και την ευκαιρία να ξεσκονίσω τα Ιταλικά μου… Βέβαια μου την «έσπασαν» οι φίλοι μου οι Ιταλοί, όλο για τον Πέτρο μου μιλάγανε…
-καλοί είσαστε και σεις… αλλά αυτό το Jimny πως πάει έτσι!!! Μας έ@@σε την παράσταση ο Πέτρος αλλά το άξιζε..!!!
Πάνω στο απόλυτο χαλάρωμα λέμε, και εκεί που όλοι είχαμε ξεχάσει τον αγώνα, ήρθε ένα καθυστερημένο αμάξι…
-Πάρε του την καρτέλα και δες τον χρόνο του… ακούστηκε η χαρακτηριστική φωνή του κου Μανώλη. Σαν χαστούκι που με ξύπνησε…
-ο «αθεόφοβος», δεν χαλαρώνει πουθενά; (σκέφτηκα).
–δεν παίζεται ο «τύπος»… για αυτό είναι καλός σ’ αυτό που κάνει…
Η ειδική διαδικαστική, ένας χρόνος ούτε κρύο ούτε ζέστη για όλους…. ή μάλλον για τους πιο πολλούς, γιατί ο Σιούτης κατέβασε ένα λεπτό τον χρόνο του από το προηγούμενο γρηγορότερο πέρασμα του, απομυθοποιώντας την θεωρία ότι στα σκληρά ανηφορικά δεν μπορούσε να ακολουθήσει…
-Αν έχεις το αγγούρι στον κ@@ο τελικά πας γρήγορα… χαχαχα. Ήταν τα 39’’ που είχε από τον Ιταλό πολύ λίγα για να χαλαρώσει, έτσι έκανε την υπέρβαση και με τον χρόνο που έκανε του πήρε άλλα 7’’.
Με το καλό γυρίσαμε στα pits και παραδώσαμε το «τουτού» στην κουβερνάντα, (λίγο μπρουτάλ για νταντά, και με πολλές τρίχες, αλλά στην δουλειά «της» άψογη), πέρα από τα αστεία, ο Θοδωρής ολοκληρώνει ένα πολύ καλό πακέτο και είναι κομμάτι της επιτυχίας μας.
Άνοιξα το σακούλι για να δω τι μαζέψαμε… πολύ καλή συγκομιδή… πέντε στις πέντε ειδικές πήραμε, καλύτερα μάλλον δεν γινόταν, και λέω μάλλον γιατί ο συνολικός χρόνος μας δεν είναι αυτός που θα μας εφησύχαζε για την Κυριακή, μισό λάστιχο και πάει η πρωτιά….
……….to be continued….
ΜΕΡΑ 2η Σάββατο….
8.00 πρωινή και μόλις έχω ξυπνήσει ακούγεται το τηλ., ήταν ο Σταύρος, δεν ξέρω αν του λείπω, αλλά κάθε πρωί μου κάνει τηλ., μάλλον δεν με εμπιστεύεται στο ξύπνημα (δεν καταλαβαίνω γιατί…). Ήμουν μάλλον αγουροξυπνημένος γιατί δεν άγγιξα στο φαί, έναν ελληνικό μέτριο για να ανοίξει το μάτι. Στο τραπέζι όλα τα παιδιά της παρέας, όλα φυσιολογικά, μόνο «καλό αγώνα» δεν είπα στον Σταμάτη και στον Φώτη, που να ‘ξερα τι είχε ειπωθεί πρωινιάτικα (δεν ξέρω από πού βγαίνει), μου το σφύριξε αργότερα ο Θοδωρής (- ξέρεις ο Φώτης δεν θα τρέξει). Στο τελείωμα και όταν σχεδόν όλοι έχουν σηκωθεί από το τραπέζι μάλλον ξύπνησα… γιατί πήγα και έβαλα ένα μπολ με γιαούρτι και φρούτα…. δεν άντεξα… Το ότι δεν χλαπάκισα τα αυγά και τα ψωμιά μου βγήκε σε καλό, συνήθως τα πρώτα 50 χλμ της ειδικής χωνεύω το πρωινό…
Αν και λίγο άυπνος (λόγω αγωνίας) είχα πολύ όρεξη και «πρεμούρα» να ξεκινήσουμε, (αυτό είναι το καλό με μένα, κάθε φορά είναι σαν την πρώτη φορά, έτσι πάντα το ‘φχαριστιέμαι…).
-Σταύρο, είναι 31 χλμ περίπου, δεν σε έχω τίποτε να μου πιάσεις τον Παλάσκα, … και έταξα τις γνωστές μπύρες. Φυσικά βέβαια και δεν περίμενα να προσπεράσουμε μέσα σε 30 χλμ, αλλά ξέροντας το Σταύρο έπρεπε να του βάλω κάπου ψηλά τον πήχη…
Η εκκίνηση έγινε σπινάροντας, και αυτό μ’ άρεσε… εγώ έδωσα όλη μου την προσοχή στο να διαβάζω το δρόμο, παρά στο road book, και σε μια πίσω δεξιά κοπάνα, την διάβασα σαν απλή στροφή, με αποτέλεσμα ο Σταύρος να πάει ευθεία… χάσιμο κάποιων δεύτερων και ο Σταύρος….
-έλα δε πειράζει, πάμε… μέσα στα δικά μου (-@%@@&@»/@#......sorry).
Πέραν αυτού του συμβάντος στην αρχή, όλα κυλούσαν όμορφα και «γρήγορα», αν και λίγο σκληρά, αποτέλεσμα αυτού ήταν να μυρίσω σκόνη (η σκόνη είναι από τα λίγα που οσφραίνομαι), είχαν βέβαια περάσει αρκετά χλμ από την εκκίνηση και ο Σταύρος θα έχανε τις μπύρες σίγουρα.
«0:37:57», καλός χρόνος, για την ακρίβεια ο καλύτερος.
Πίσω στο service park…, ο Θοδωρής πάνω στο «τουτού» και εγώ έψαχνα να μάθω τα αποτελέσματα. 20 λεπτά ξεκούρασης … (δεν τα είχα ανάγκη). Μάθαμε τους χρόνους και την θέση μας και αυτό με έκανε ακόμα πιο ανυπόμονο… (που ‘ναι οι παλιές «καλές» εποχές που οι χρόνοι έβγαιναν την επόμενη, μετά από τις απονομές και μέσα στις γκρίνιες….).
Παρένθεση,
-που ‘ναι ο Κουτσομπός ; (ρώτησα)
-έχει πάρει ένα track και τρέχει μόνος του… χαχαχα (κωμικοτραγικό). Τον είδα στις φωτό των καραφλών αργότερα, χωρίς κράνος στην θέση του συνοδηγού.
Μου πέρασε και από το μυαλό…
-λες να κάνει ‘κανα χρόνο περίεργο και να μας κάνει ρεζίλι;
- μπααα δεν νομίζω …. ελπίζω.
Είμαστε στην εκκίνηση της 2ης ειδικής, πάλι πίσω από τον Παλάσκα (και Πετρόπουλο εννοείται)… γιατί όταν αναφέρονται μόνο στον οδηγό με στενοχωρεί, τώρα τους καταλαβαίνω ότι το κάνουν για λόγους συντομίας και όχι γιατί μας υποτιμούν εμάς τους συνοδηγούς…
-Σ’ αυτή Σταύρο πρέπει να περάσουμε, είναι ο Πέτρος από πίσω και έρχεται με φόρα, δεν πρέπει να κοντοσταθούμε στιγμή.
Την χάρη μας την έκανε το λάστιχο του Θανάση, που τον πρόδωσε, περίπου στο 1/3 της διαδρομής. Το πεδίο ελεύθερο μπροστά και δεν είχαμε δικαιολογία για καθυστερήσεις, ούτε σκόνη ούτε τίποτα.
Αυτή η ειδική ήταν πολύ γρήγορη και λιγότερο σκληρή από την 1η. Βέβαια στο τέλος η μέση ταχύτητά της ήταν κατά λίγο μικρότερη της 1ης, αυτό οφειλόταν στο εκτός δρόμου κομμάτι που οι ταχύτητες ήταν οι ελάχιστες, αφού χρειάστηκαν και στιγμές φρένου για να βρούμε τις κορδέλες … (ούτε απόκριες να ήταν… το στολίσανε το βουνό… ).
Πάλι πίσω στο service park και εκεί μας περίμεναν δύο μηχανικοί …. ήταν και ο Φώτης εκεί και είχε ήδη χωνέψει την «ατυχία» του, είχε επικεντρωθεί στον φίλο και συμπαίχτη Σταύρο…
-πάμε παιδιά, το πάτε πολύ καλά είστε πρώτοι…(αυτοί ήξεραν τα πάντα, την θέση, τους χρόνους, τις ατυχίες….)
Βρίσκω και τον Παλάσκα,
-δεν θα συνεχίσουμε δυστυχώς , χάσαμε την ειδική λόγω μιας εξόδου που μας καθήλωσε και δεν μπορούσαμε να κινηθούμε, μου λέει.
-έλα βρε Θανάση δεν πειράζει, πάρε την ποινή σου και συνέχισε, έχει πολύ παιχνίδι ακόμα, του λέω. –άσε που κάθε ειδική έχει το ενδιαφέρον της ξεχωριστά…
-τράβηξα και τον ώμο μου σε μία πέτρα, τέλος…. εκεί τον πίστεψα, το είδα στα μάτια του. Κρίμα γιατί ήταν καλός αντίπαλος, είχε καλούς χρόνους, και όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά για μένα… Ήταν μέσα στο παιχνίδι όμως ο Πέτρος και αυτό μου έφτανε για να μην αφαιρεθώ…
Τώρα πάμε για μία από τα ίδια… αλλά «διαβασμένοι», όχι «γραμμένοι» πάντως.
- λέω να μη σου διαβάζω road book και να επικεντρωθώ στο GPS,.
- όχι…. όχι, διάβαζε μου κανονικά, και GPS φυσικά…
Ξέρετε… αριστερή κλειστή προς ημίκλειστη… κλπ κλπ (αηδίες δικές μας που μάλλον μας βοηθάνε…).
Αααα, για να μη το ξεχάσω, από γράψιμο στις δύο prima vista ειδικές είχα τρία σημεία γρήγορα που δεν φαινόντουσαν, και απ’ αυτά δεν έβγαζα τι έγραφα ... Δεν ξέρω πως κατάφερε ο Rudi να γράψει σελίδες ολόκληρες και να μπορεί μετά να τις διαβάζει κιόλας… μάλλον όμως δεν του χρησίμευσαν αν δούμε τους χρόνους τους…
Η 2η γύρα ήταν βούτυρο στο ψωμί… σαν πίστα που έχεις τερματίσει, σε βιντεοπαιχνίδι, και την ξανακάνεις. Οι χρόνοι που βγήκαν ήταν κάτι λιγότερο από δύο λεπτά καλύτερος για την πρώτη και ενάμιση λεπτό περίπου καλύτερος για την 2η !!! Το μόνο αξιοσημείωτο ήταν η φθορά των ελαστικών που, αν και άντεξαν σαν υπόστρωμα (ευτυχώς) , δεν άντεξε η γόμα της αναγόμωσης, (κούρεμα και ξύρισμα μαζί) και χρειάστηκε να αλλάξουμε την 4άδα στο διάλειμμα μεταξύ 3ης και 4ης ειδικής. Δύο 4άδες κουβαλάγαμε και έπρεπε να βγάλουμε το υπόλοιπο του αγώνα, τρεις σήμερα και δύο αύριο, πέντε ειδικές με μια τετράδα… χλωμό… είχαμε βέβαια και την 4άδα του Φώτη «spear».
Ο Πέτρος, με την ολοκλήρωση του 2ου γύρου, κρατούσε την 2η θέση 4:36 λεπτά πίσω μας. Στην 2η ειδική ακολουθούσε παρά πόδας αλλά στην 1η που ήταν πιο σκληρή και ανηφορική έμενε λίγο πίσω, … τον καταλαβαίνω απόλυτα, όλα αυτά τα χρόνια με το JIMNY παρακαλάγαμε για τεχνικά κατηφορικά έως ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια για να είμαστε στο παιχνίδι… και «προς Θεού» όχι σκληρά.
3ο , και 39 δεύτερα πίσω από τον Πέτρο και τον Γιώργο, το πλήρωμα του 25, το οποίο ήταν και το πιο γρήγορο από τα Ιταλικά πληρώματα… πιστεύω ότι οι πιο γρήγοροι ήταν το 12 που τερμάτισαν τον αγώνα τους άδοξα μέσα στο ποτάμι… έτσι όπως τους είδα και στο Video του πρόλογου.
Περιμένοντας την εκκίνηση για την 5η ειδική μας πληροφορούν ότι θα έχουμε καθυστέρηση μισής ώρας περίπου για τον αγρότη που σταμάτησε τον τελευταίο Ιταλό μέσα στην 4η ειδική και του ζήταγε να πληρώσει για την νύφη που την π@@@ξαν άλλοι… Σιγά σιγά μαζευτήκαμε σχεδόν όλοι στην αφετηρία και απλώσαμε τα ήδη κουρασμένα κορμιά μας στην άκρη του δρόμου κάτω από την σκιά των δένδρων, -δεν βγάζουμε και καμιά φωτογραφία;…. Νάσου και ο κος Μανώλης, ήταν αυτός που μας επιβεβαίωσε την καθυστέρηση. Μετά από λίγο και ο Θεολόγης, αυτός μας είπε και τις λεπτομέρειες της πληρωμής…. (για την νύφη λέω). Πάνω στην αναμονή γίναμε μια ωραία μεγάλη παρέα και μπούρου μπούρου περνούσε ευχάριστα. Ειδικά όταν ο κος Μανώλης μας είπε πως είχαμε μία μόνο ειδική και τέρμα, αναθαρρέψαμε όλοι, ακόμα και αυτοί που κυνηγούσαν πιστεύω πως είχαν κορεστεί από την μέρα. Είχα και την ευκαιρία να ξεσκονίσω τα Ιταλικά μου… Βέβαια μου την «έσπασαν» οι φίλοι μου οι Ιταλοί, όλο για τον Πέτρο μου μιλάγανε…
-καλοί είσαστε και σεις… αλλά αυτό το Jimny πως πάει έτσι!!! Μας έ@@σε την παράσταση ο Πέτρος αλλά το άξιζε..!!!
Πάνω στο απόλυτο χαλάρωμα λέμε, και εκεί που όλοι είχαμε ξεχάσει τον αγώνα, ήρθε ένα καθυστερημένο αμάξι…
-Πάρε του την καρτέλα και δες τον χρόνο του… ακούστηκε η χαρακτηριστική φωνή του κου Μανώλη. Σαν χαστούκι που με ξύπνησε…
-ο «αθεόφοβος», δεν χαλαρώνει πουθενά; (σκέφτηκα).
–δεν παίζεται ο «τύπος»… για αυτό είναι καλός σ’ αυτό που κάνει…
Η ειδική διαδικαστική, ένας χρόνος ούτε κρύο ούτε ζέστη για όλους…. ή μάλλον για τους πιο πολλούς, γιατί ο Σιούτης κατέβασε ένα λεπτό τον χρόνο του από το προηγούμενο γρηγορότερο πέρασμα του, απομυθοποιώντας την θεωρία ότι στα σκληρά ανηφορικά δεν μπορούσε να ακολουθήσει…
-Αν έχεις το αγγούρι στον κ@@ο τελικά πας γρήγορα… χαχαχα. Ήταν τα 39’’ που είχε από τον Ιταλό πολύ λίγα για να χαλαρώσει, έτσι έκανε την υπέρβαση και με τον χρόνο που έκανε του πήρε άλλα 7’’.
Με το καλό γυρίσαμε στα pits και παραδώσαμε το «τουτού» στην κουβερνάντα, (λίγο μπρουτάλ για νταντά, και με πολλές τρίχες, αλλά στην δουλειά «της» άψογη), πέρα από τα αστεία, ο Θοδωρής ολοκληρώνει ένα πολύ καλό πακέτο και είναι κομμάτι της επιτυχίας μας.
Άνοιξα το σακούλι για να δω τι μαζέψαμε… πολύ καλή συγκομιδή… πέντε στις πέντε ειδικές πήραμε, καλύτερα μάλλον δεν γινόταν, και λέω μάλλον γιατί ο συνολικός χρόνος μας δεν είναι αυτός που θα μας εφησύχαζε για την Κυριακή, μισό λάστιχο και πάει η πρωτιά….
……….to be continued….