Women Racing Tetrakinisi
Re: Women Racing Tetrakinisi
Τα συγχαρητηρια για την ομαδα και το αυτοκινητο.Μια ερωτηση για μας τους κατοχους Νavara D40.Μπορουμε να βαλουμε και εμεις το κιτ με τους 230 ιππους;οχι τιποτα αλλο, αλλα μηπως σταματησουμε να ζηλευουμε!!!
Re: Women Racing Tetrakinisi
Καρπενήσι, A-Adventure Marathon.
Εξόρμηση πέμπτη της ομάδας, με τα κορίτσια να δείχνουν πιο δυνατά από ποτέ. Θα είναι και αγώνας αντοχής, οπότε το μακρύ, δυνατό Navara θα έχει περισσότερες πιθανότητες από ότι στα enduro. Απογοήτευση πρώτη; Ο αγώνας ήταν ένα απλό enduro. Ευτυχώς που ο Αλέκος Αποστολίδης ξέρει να διαλέγει απλές και το παιχνίδι δε παίχτηκε μόνο στην – αρκετά σφιχτή για μεγάλο αυτοκίνητο – ειδική διαδρομή του Σαββάτου. Της Κυριακής δεν την είδαμε…

Για δεύτερη φορά φέτος η σειρά εκκίνησης ήταν – επιτέλους – δίκαιη, με όσους ξεκινούσαν εμπρός από το Navara να είναι ικανοί, πολύ ικανοί θα έλεγε κάποιος. Νο 12 και δωδέκατη επίδοση στην πρώτη ειδική, ανάμεσα στα 18 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν. Επίδοση πολύ καλή, αν σκεφτεί κανείς ότι το σημείο αναφοράς, το Pathfinder των Βασιλόπουλου/Δελή, σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με το Navara των κοριτσιών είναι 7 δεύτερα πιο αργό.
Η έκπληξη έρχεται μετά το 3ο ΣΕΧ. Μία ματιά στην προσωρινή κατάταξη φέρνει τα κορίτσια του WRT στην 3η θέση της γενικής. Μιλάμε για μεγάλες στιγμές. Μόλις 17 δευτερόλεπτα τις χωρίζουν από τη 2η θέση! Έχει έρθει η στιγμή τους; Για να δούμε… Οι επιδόσεις στα επόμενα ΣΕΧ δεν είναι το ίδιο κορυφαίες, αλλά η επαφή με την κορυφή παραμένει. Η 2η ειδική είναι το αποκορύφωμα της προσπάθειας: όγδοος χρόνος, αρκετό θέαμα και πολύ χειροκρότημα από τους οπαδούς της WRT! H καλύτερη επίδοση της ομάδας δε δείχνει μακριά.

Πρέπει όμως να σε θέλει και η τύχη. Από το ΣΕΧ 8 στον τερματισμό της πρώτης μέρας είναι κάποια 35 χιλιόμετρα. Λίγο μετά το σημείο, ο εμπρός αριστερός εσωτερικός μπιλιοφόρος παραδίδει το πνεύμα. Τα τηλέφωνα παίρνουν φωτιά: «… υπάρχει; Που υπάρχει; Ποιος μπορεί να τον αλλάξει;…». Και το service car να κατευθύνεται προς το αυτοκίνητο. Λίγο το άγχος από την καλή επίδοση μέχρι στιγμής, λίγο η δυσκολία της επι τόπου επισκευής, λίγο απ΄ όλα και η ομάδα υπερεκτιμά την ζημιά, υποεκτιμά το χρόνο που απομένει και αποφασίζει την εγκατάλειψη από τον αγώνα.

Τι έμεινε; Η καλή επίδοση στις ειδικές, η απίστευτη στις απλές, το σκαρφάλωμα μέχρι και την 3η θέση, με όλους μέσα, σε έναν αγώνα που έκρινε ο πρωτάθλημα. Δεν είναι λίγο να έχεις πίσω σου, έστω και για λίγο, Κουτσουμπό, Γκορόγια και Ελεφάντη και να παίζεις – σχεδόν στα ίσια – με τον πρωταθλητή! Για την ομάδα βέβαια, αφού στην τελική καταμέτρηση, μόνο τα αποτελέσματα μετρούν. Τουλάχιστον κερδήθηκαν κάποιοι οπαδοί, που δε πίστευαν ότι τα κορίτσια μπορούν να κινηθούν τόσο γρήγορα.

Εξόρμηση πέμπτη της ομάδας, με τα κορίτσια να δείχνουν πιο δυνατά από ποτέ. Θα είναι και αγώνας αντοχής, οπότε το μακρύ, δυνατό Navara θα έχει περισσότερες πιθανότητες από ότι στα enduro. Απογοήτευση πρώτη; Ο αγώνας ήταν ένα απλό enduro. Ευτυχώς που ο Αλέκος Αποστολίδης ξέρει να διαλέγει απλές και το παιχνίδι δε παίχτηκε μόνο στην – αρκετά σφιχτή για μεγάλο αυτοκίνητο – ειδική διαδρομή του Σαββάτου. Της Κυριακής δεν την είδαμε…

Για δεύτερη φορά φέτος η σειρά εκκίνησης ήταν – επιτέλους – δίκαιη, με όσους ξεκινούσαν εμπρός από το Navara να είναι ικανοί, πολύ ικανοί θα έλεγε κάποιος. Νο 12 και δωδέκατη επίδοση στην πρώτη ειδική, ανάμεσα στα 18 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν. Επίδοση πολύ καλή, αν σκεφτεί κανείς ότι το σημείο αναφοράς, το Pathfinder των Βασιλόπουλου/Δελή, σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με το Navara των κοριτσιών είναι 7 δεύτερα πιο αργό.
Η έκπληξη έρχεται μετά το 3ο ΣΕΧ. Μία ματιά στην προσωρινή κατάταξη φέρνει τα κορίτσια του WRT στην 3η θέση της γενικής. Μιλάμε για μεγάλες στιγμές. Μόλις 17 δευτερόλεπτα τις χωρίζουν από τη 2η θέση! Έχει έρθει η στιγμή τους; Για να δούμε… Οι επιδόσεις στα επόμενα ΣΕΧ δεν είναι το ίδιο κορυφαίες, αλλά η επαφή με την κορυφή παραμένει. Η 2η ειδική είναι το αποκορύφωμα της προσπάθειας: όγδοος χρόνος, αρκετό θέαμα και πολύ χειροκρότημα από τους οπαδούς της WRT! H καλύτερη επίδοση της ομάδας δε δείχνει μακριά.

Πρέπει όμως να σε θέλει και η τύχη. Από το ΣΕΧ 8 στον τερματισμό της πρώτης μέρας είναι κάποια 35 χιλιόμετρα. Λίγο μετά το σημείο, ο εμπρός αριστερός εσωτερικός μπιλιοφόρος παραδίδει το πνεύμα. Τα τηλέφωνα παίρνουν φωτιά: «… υπάρχει; Που υπάρχει; Ποιος μπορεί να τον αλλάξει;…». Και το service car να κατευθύνεται προς το αυτοκίνητο. Λίγο το άγχος από την καλή επίδοση μέχρι στιγμής, λίγο η δυσκολία της επι τόπου επισκευής, λίγο απ΄ όλα και η ομάδα υπερεκτιμά την ζημιά, υποεκτιμά το χρόνο που απομένει και αποφασίζει την εγκατάλειψη από τον αγώνα.

Τι έμεινε; Η καλή επίδοση στις ειδικές, η απίστευτη στις απλές, το σκαρφάλωμα μέχρι και την 3η θέση, με όλους μέσα, σε έναν αγώνα που έκρινε ο πρωτάθλημα. Δεν είναι λίγο να έχεις πίσω σου, έστω και για λίγο, Κουτσουμπό, Γκορόγια και Ελεφάντη και να παίζεις – σχεδόν στα ίσια – με τον πρωταθλητή! Για την ομάδα βέβαια, αφού στην τελική καταμέτρηση, μόνο τα αποτελέσματα μετρούν. Τουλάχιστον κερδήθηκαν κάποιοι οπαδοί, που δε πίστευαν ότι τα κορίτσια μπορούν να κινηθούν τόσο γρήγορα.

Re: Women Racing Tetrakinisi
Bravo,
στα άξια κορίτσια που έδειξαν ότι μπορούν να "παίξουν" στα ίσια με τους πρωτοπόρους
στα άξια κορίτσια που έδειξαν ότι μπορούν να "παίξουν" στα ίσια με τους πρωτοπόρους

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ !
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!
Re: Women Racing Tetrakinisi
Kαλημερα σε ολους!
Θα θελα εγω και η Ευα να ευχαριστησουμε τον Γιαννη και την Κωνσταντινα για την υποστηριξη τους, οπως επισης και τους χορηγους μας. Το navara ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και απεδειξε οτι μπορει να παει παντου, χωρις να εχει να ζηλεψει τιποτα απο αλλα τετρακινητα.Προσωπικα θα ηθελα να πω και ενα μπραβο στην οδηγο μου, που αν και μπηκε φετος στο χωρο μας, εδειξε πως μπορει να παιξει στα ισα παρολο τον ογκο του αυτ/του αλλα και την εμπειρια της στο χωρο μας.Η μορφη των ειδικων για ακομα μια φορα δεν ταιριαζε στο navara, αλλα προσπαθησαμε να κανουμε εναν ικανοποιητικο χρονο χωρις να βγαλουμε ζημια....
Και παλι ευχαριστουμε ολους αυτους που στηριξαν αυτη τη συμμετοχη!
Souki...
Θα θελα εγω και η Ευα να ευχαριστησουμε τον Γιαννη και την Κωνσταντινα για την υποστηριξη τους, οπως επισης και τους χορηγους μας. Το navara ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και απεδειξε οτι μπορει να παει παντου, χωρις να εχει να ζηλεψει τιποτα απο αλλα τετρακινητα.Προσωπικα θα ηθελα να πω και ενα μπραβο στην οδηγο μου, που αν και μπηκε φετος στο χωρο μας, εδειξε πως μπορει να παιξει στα ισα παρολο τον ογκο του αυτ/του αλλα και την εμπειρια της στο χωρο μας.Η μορφη των ειδικων για ακομα μια φορα δεν ταιριαζε στο navara, αλλα προσπαθησαμε να κανουμε εναν ικανοποιητικο χρονο χωρις να βγαλουμε ζημια....
Και παλι ευχαριστουμε ολους αυτους που στηριξαν αυτη τη συμμετοχη!
Souki...
Re: Women Racing Tetrakinisi
Η δράση συνεχίζεται εδώ