Πριν σταματήσω το αυτοκίνητο από κυκλοφορία παρατήρησα τα παρακάτω συμπτώματα:
1. Άσπρο καπνο περιοδικά στην εξάτμηση
2. Καφέ λάσπη στα νερά του ψυγείου
3. Πίεση λαδιού λίγο κάτω από το κανονικό
4. Ελαφριά "σαπουνάδα" στα λάδια
Μετά από λίγη έρευνα στο διαδίκτυο και αρκετό διάβασμα κατέληξη στο συμπέρασμα πως ο πιθανότερος υπαίτιος είναι μία καμμένη φλάντζα κεφαλής, οπότε πήρα την απόφαση να ανοίξω τον κινητήρα. Εφόσον δε τον άνοιξα ήταν και ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια των εμβόλων και τα κουζινέτα των διοστήρων. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες από το λύσιμο του κινητήρα...
