Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

Post by St. Tselios »

Για να γυρισουμε στο θεμα μας:
Ενα ειναι σιγουρο...και κανονας για αυτους που πανε καμια βολτα στα βουνα...(οχι για τους "τετρακινητους" της πολης)
Δεν υπαρχει αξονας,ημιαξονια,αξονες μεταδοσης κλπ. που δεν σπανε...
Απλα αλλοι πιο ενισχυμενοι θα αργησουν να σπασουν απο τους ''νορμαλ'' ...αλλα σιγουρα καποτε θα σπασουν...
Απο την στιγμη που βαζεις μεγαλυτερα λαστιχα και αναρτησεις και αρχιζεις τις "ταρζανιες"...ολα να τα περιμενεις...
Και μην αρχιζεις μετα και βριζεις το ΠαλιοΑμερικανοΙαπωνικοΓερμανοΡωσικο τζιπ σου...γιατι εσυ θα φταις και οχι αυτο...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:
Αυτο το τελευταιο ειναι για τον ΠροεδροΚαγκουρα...
Image
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ

Post by kostas654 »

Nicolas wrote: Κώστα, μιας και τα λέμε, δεν αλλάζεις και κορωνοπήνια να φέρεις και το βήμα σου
στα ίσια του, να είναι και λίγο πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
Και αλήθεια, μπροστά τί θα κάνεις?
33άρια είναι αυτά και πλησιάζει και η καγκουροσυνάντηση... :mrgreen:
Αλλαζω και κορωνοπινια,βαζω alloy 4.56 οπως και τα ημιαξονια alloy με c-clip, απλα επειδη τα λαστιχα ειναι bogger και τα ψιλοφοβαμαι μην μου κανουν καμια ζημια και ειπα να κρατησω και τα παλια σε περιπτωση αναγκης,πισω εχω παρει ΟΧ,τωρα οσο για μπροστα για φετος δεν κανω τιποτα γιατι ξηλωνω ολο το αμαξι και εχω μεινει ταπι και ψυχραιμος.αν βαλω και μπλοκε μπροστα του χρονου παλι με τον ιδιο τροπο με πισω!
Σε ολα αυτα προσθεσε και 4αρα αναρτηση φτερα bushwaker kai ζαντες mickey thompson
και το γελιο ειναι οτι μεχρι τωρα δεν εχω κανει τιποτα και θα τα παω του μηχανικου ολα μαζι :D :D :D :D
Κώστας Γκιαούρης
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ

Post by XJ ''The Doctor'' »

kostas654 wrote:[

Αλλαζω και κορωνοπινια,βαζω alloy 4.56 οπως......

Ααααααααααααα, θα μας ερθεις ετοιμοπολεμος :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ

Post by kostas654 »

XJ ''The Doctor'' wrote:
kostas654 wrote:[

Αλλαζω και κορωνοπινια,βαζω alloy 4.56 οπως......

Ααααααααααααα, θα μας ερθεις ετοιμοπολεμος :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Το ελπιζω αν μπορεσω και ξεμπερδεψω με τα τελωνεια,τα μισα ειναι αεροδρομιο και τα αλλα μισα πειραια και εχω υπογραψει ενα σωρο χαρτια και ακομα μου ζητανε,τα ιδια χαρτια τα εχω στειλει και σε αλλες παραγγελιες που εκανα αλλα τωρα παραγινε το κακο
Κώστας Γκιαούρης
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

Post by XJ ''The Doctor'' »

Υπομονη...την γνωριζω τη διαδικασια - καλο εκτελωνιστη χρειαζεσαι!
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

Post by kostas654 »

XJ ''The Doctor'' wrote:Υπομονη...την γνωριζω τη διαδικασια - καλο εκτελωνιστη χρειαζεσαι!
μεχρι τα 800 δολαρια τα εκτελωνιζα μονος μου αλλα μου ειπαν οτι απο εκει και πανω χρειαζεται εκτελωνιστης για την διαδικασια αλλα επειδη δεν εχω κανεναν με ρωτησαν αν ειναι να βαλουν αυτοι καποιον,στο αεροδρομιο για φτερα ημιαξονια κλπ δεν νομιζω οτι προλαβαινω αλλα για λαστιχα και ζαντες στο λιμανι σημερα μιλησα με την εταιρια,ξερεις κανεναν να τα παρω και γρηγοροτερα τα πραγματα?ειμαστε και τρεις οχι μονο εγω
Κώστας Γκιαούρης
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

Post by XJ ''The Doctor'' »

Παρε με αυριο πρωι ( 6944 333 123 ) να σου δωσω το τηλ της εκτελωνιστριας μου εαν αναλαμβανει....
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς

Post by kostas654 »

οκ θα σε παρω αυριο,ευχαριστω πολυ!
Κώστας Γκιαούρης
loutrokampines
Posts: 74
Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17

Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ

Post by loutrokampines »

St. Tselios wrote:Διαβαζω που γραφετε για τον πισω αξονα.ημιαξονια κλπ....
Ειδατε πολλά αυτοκινητα να κοβουν ημιαξονιο πισω και να μπορουν να πηγαινουν κανονικα μετα...
Καλα αυτα με τα C-Clip σου βγαινει το ημιαξονιο και το κοιτας με χαρη (και λες μ@κ@κια εκανα?)
Τα υπολοιπα ομως που στην ουσια κρατιουνται απο μια μεταλλικη φλατζα (περιπου 4mm) ειναι καλυτερα?
Για σκεφτείτε που θα στηρίζεται όλο το ημιαξόνια μετά?
Στο ρουλεμάν του άκρου του άξονα και μόνο εκεί.
Και αν κανείς το λάθος και το περπατήσεις πολύ έτσι τρως και το ρουλεμάν.
Άρα αν σε κοπεί το πίσω ημιαξονιο. Το βγάζεις το αυτοκίνητο από το σημείο που έγινε η ζημιά και περιμένεις για οδική βοήθεια.
Όσο για τα C-Clip αν έχεις δισκοφρενα πίσω δεν σου φεύγει αμέσως το ημιαξόνιο (το κρατάει η δαγκάνα)
Άρα και εκεί μπορείς να μετακινηθείς για λίγα μέτρα.
Μ’αυτά και μ’αυτά όμως πρέπει να γνωρίζουμε πως τα πίσω ημιαξόνια με την βαφή που έχουν δεν σπανέ εύκολα, αλλά στραβώνουν....
Κάτι αντίστροφο με τα μπροστινά...
Αυτο σημαινει πως αν ειναι να τοποθετησουμε ημιαξονια για λογους βελτιωσης ειναι ποιο σωστο να ξεκινησουμε με τα εμπρος :?: καταπονουνται περισσοτερο απο τα πισω :?:
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ

Post by kostas654 »

loutrokampines wrote:Αυτο σημαινει πως αν ειναι να τοποθετησουμε ημιαξονια για λογους βελτιωσης ειναι ποιο σωστο να ξεκινησουμε με τα εμπρος :?: καταπονουνται περισσοτερο απο τα πισω :?:

Εξαρταται που θα βαλεις το μπλοκε γιατι συνηθως αυτη η αλλαγη παει με μαζι με μπλοκε,αλλα πρωτα βαζουν ολοι πισω και μετα μπροστα!
Τα μπροστα ημιαξονια δεν φευγουν με την ροδα αν σπασουν!
Κώστας Γκιαούρης
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”