Κι εγω συμφωνω κι ακολουθω.Isidoros Dedes wrote:Εγω θα συνεχισω να τρεχω (σε οποια κατηγορια μου επιτρεψετε ακομα και αν η μ.ω ειναι 10 χιλ/ωρα) χωρις cage και ζωνες διοτι το αυτοκινητο μου ειναι οικογενειακο και οχι αγωνιστικο.
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-
- Posts: 107
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
- Location: Βουλα - Αττικη
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ηλιας Νικολαου
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Στις μπλε τις πρασινες τις θαλασιες τις χαντρεςstavrosd wrote:Γιάννης Αθανασίου wrote:...
1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rallyμήπως υπερβάλλουμε? Απο τη στιγμή που θα υπάρχει roll cage θα πρέπει να έχουμε κράνη, καθίσματα, ζώνες. Οπότε μένει μόνο η πυρόσβεση.Σωστό και αυτό αλλά για κάποιον που θα είναι τοτε στη Νορμαλ και θα θέλει να πάει στην Open θα είναι κάτι επιπλέον. Δεν είμαι κάθετος απλά λέω....
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.Δηλαδή? Ανάρτηση μέχρι 5 εκατοστά, λάστιχα, ποδιές, συστήματα ασφαλείας. Τίποτε άλλο.όπως έχω ξαναγράψει δε θεωρώ οτι οι βελτιώσεις σε κινητήρες και αμορτισερ που κάνουν οι περισσότεροι, κάνουν τη διαφορ.Οπότε θα έλεγα να είναι πολύ μεγαλύτερες οι ανοχές αφου πλέον εκδρομικά αυτοκίνητα είναι πιο βελτιωμένα απο τα δικά μας!
Δικά μου τα μπλέ
να προσθεσω ή μαλλων να ρωτησω κατι ( Γιαννη που το προτεινες)
Για να ελενξω αν εχει ψηλωσει εως 5 ποντους ενα αυτοκινητο θα πρεπι να ξερω και το υψος του εργαστασιακα, και μαλιστα σε ΠΟΙΟ σημειο αυτο εχει μετρηθει..
Και γενικά καλο και χρησιμο ειναι οι κανονισμοι να ειναι ξεκαθαροι και "ελενξιμοι" σε λογικό χρονο. Γιατι αν για καθε αυτοκινητο θες ενα τεταρτο, χαιρεται την εχασες την μπαλα..
Φυσικά και δεν αναφερομαι σε θεματα που μονο με "ενσταση και στο ζεμπιλι" μπορεις να τα δεις αλλα πιο πρακτικά
Μηπως τελικά το Δελτιο Ταυτοτητας οχηματος γιναιται ολο και πιο χρησιμο????
Για ολους τους εμπλεκώμενους καθοτι ο ΤΕ θα γινεται σε χρονο DT ( Αφου τον θελετε ξημερωματα


- electrocar
- Posts: 7
- Joined: Mon Jul 27, 2009 10:21
- Location: Γερακας
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
φωκιων μια χαρα τα λες και συμφωνω με τα λεγομενα σου.
ετσι αν το καθε αυτοκινητο που θα τρεχει εχει δελτιο ταυτοτητας θα ειναι και ποιο ευκολο το εργο του τεχνικου εφορου και θα λιγοστεψουν τα παραπονα για μαιμουδιες.
ετσι αν το καθε αυτοκινητο που θα τρεχει εχει δελτιο ταυτοτητας θα ειναι και ποιο ευκολο το εργο του τεχνικου εφορου και θα λιγοστεψουν τα παραπονα για μαιμουδιες.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το βιβλίο το έχουμε προτείνει ουκ ολίγες φορές.
Πιστεύω οτι είμαστε κοντά...
Πιστεύω οτι είμαστε κοντά...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αυτό το δελτίο ταυτότητας τί ακριβώς είναι?
Πώς βγαίνει και ενημερώνεται?
Έχει κόστος?
Γενικά είναι κάτι εύκολο? γιατί αναφερόμαστε στη νορμαλ κατηγορία που είναι απλά ένα βήμα πάνω απο την Entry.
Και αν εγώ που έχω φίλο τον Σταύρο και με ψήσε να δοκιμάσω στον αγώνα που γίνεται την άλλη εβδομάδα με το εκδρομικό μου αυτοκίνητο που έχω body lift +3 cm και αναρτησούλα +4 cm με τον εργάτη μου και το μπλοκέ διαφορικό μου πίσω πού θα τρέξω?
Εννοήτε οτι roll cage δεν έχω, αλλά ένα κράνος και ένα καλοδεμένο πυροσβεστήρα μπορώ να έχω.
Πώς βγαίνει και ενημερώνεται?
Έχει κόστος?
Γενικά είναι κάτι εύκολο? γιατί αναφερόμαστε στη νορμαλ κατηγορία που είναι απλά ένα βήμα πάνω απο την Entry.
Και αν εγώ που έχω φίλο τον Σταύρο και με ψήσε να δοκιμάσω στον αγώνα που γίνεται την άλλη εβδομάδα με το εκδρομικό μου αυτοκίνητο που έχω body lift +3 cm και αναρτησούλα +4 cm με τον εργάτη μου και το μπλοκέ διαφορικό μου πίσω πού θα τρέξω?
Εννοήτε οτι roll cage δεν έχω, αλλά ένα κράνος και ένα καλοδεμένο πυροσβεστήρα μπορώ να έχω.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Περιληπτικά καθοτι δεν μπορεσα να βρω τα σχετικά ειναι ενα βιβλιαρακι για καθε αυτοκινητο οπου εκτός απο φωτο και τα τεχνικά χαρακτιριστικά του εχει παρατηρησεις του τυχον εγιναν απο τον τεχνικο εφορο σε καθε αγωνα, μετατροπες που μπορει να εγιναν στο ενδιαμεσο μετα απο δηλωση του οδηγου ας πουμε, καποιο σοβαρο ατυχημα που μπορει να ειχε ωστε να ελεγχθει καλυτερα στον επομενο αν εχει μεινει κουσουρι κ.λ.π.
Κατι το οποιο "καλη τη πιστη" παντα θα επιταχυνε εξαιρετικά τις διαδικασιες του τεχνικου ελεγχου + οτι θα αποφευγονταν οι προστριβες με τους ΤΕ καθοτι παρατηρηση που δεν διορθωθηκε απο προηγουμενο αγωνα..... και οχι τα σου το ειχα πει οχι δε μου το ειπες ε στο λεω τωρα καλα στον επομενο αγωνα και ποιος θυμαται τι υποθηκε...
αυτα οπως ειπα εν ολιγοις..
Κατι το οποιο "καλη τη πιστη" παντα θα επιταχυνε εξαιρετικά τις διαδικασιες του τεχνικου ελεγχου + οτι θα αποφευγονταν οι προστριβες με τους ΤΕ καθοτι παρατηρηση που δεν διορθωθηκε απο προηγουμενο αγωνα..... και οχι τα σου το ειχα πει οχι δε μου το ειπες ε στο λεω τωρα καλα στον επομενο αγωνα και ποιος θυμαται τι υποθηκε...
αυτα οπως ειπα εν ολιγοις..
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εχω την αισθηση πως στην νορμαλ κατηγορια εντασσεται το αυτοκινητο με συνολικη ανυψωση 5 cm.Δηλ αναρτηση + λαστιχα.Τα συστηματα ρυμουλκησης καθωσ και προστατευτικες ποδιες δεν επιρεαζουν την κατηγορια,οπως και τα συστηματα ασφαλειας,καθισματα και ζωνες.Το παραδειγμα που ανεφερες παει στα modified.stavrosd wrote:Αυτό το δελτίο ταυτότητας τί ακριβώς είναι?
Πώς βγαίνει και ενημερώνεται?
Έχει κόστος?
Γενικά είναι κάτι εύκολο? γιατί αναφερόμαστε στη νορμαλ κατηγορία που είναι απλά ένα βήμα πάνω απο την Entry.
Και αν εγώ που έχω φίλο τον Σταύρο και με ψήσε να δοκιμάσω στον αγώνα που γίνεται την άλλη εβδομάδα με το εκδρομικό μου αυτοκίνητο που έχω body lift +3 cm και αναρτησούλα +4 cm με τον εργάτη μου και το μπλοκέ διαφορικό μου πίσω πού θα τρέξω?
Εννοήτε οτι roll cage δεν έχω, αλλά ένα κράνος και ένα καλοδεμένο πυροσβεστήρα μπορώ να έχω.
Ο τεχνικος εφορος πιστευω πως θα ειναι καποιος με γνωσεις.Γνωριζει λοιπον με το που βλεπει το αυτοκινητο και την αναρτηση ποσους ποντους υψος επηρε σε σχεση με το νορμαλ.Οπως επισης και ποση διαφορα εχει το μαμα λαστιχο που εχει στην αδεια κυκλοφοριας με αυτο που φορα.Δεν νομιζω να το μετρανε το αυτοκινητο πουθενα στον κοσμο.Ισως το δελτιο που προαναφερθηκε να σωζει την κατασταση.
Last edited by JOHNVOR on Tue Sep 22, 2009 11:44, edited 1 time in total.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Επειδη δε μου ειναι ευκολο αυτη τη στιγμη να το ελενξω για κοιτα το bodylift επιτρεπεται???
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
εχω την αισθηση πως προσμετραται στο συνολικο υψος του αυτοκινητου.Αν ξεπερνα τους 5 ποντους τοτε παει στα modified.....Κ.Αθανασιου δωστε τα φωτα σας......Φωκίων wrote:Επειδη δε μου ειναι ευκολο αυτη τη στιγμη να το ελενξω για κοιτα το bodylift επιτρεπεται???
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Δημητριάδης Σταύρος