ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
apnea
Posts: 49
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:20
Location: athens - kalamaki
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by apnea »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Σωστός ο Νικόλας: "σιδερώνουμε" την αδυναμία μας να προλάβουμε, να σχεδιάσουμε.

Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:

1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.

Η συνολική μου πρόταση είναι:

1. Στην open από το 2010
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτων

και παράλληλα

1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rally
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.


+1000 :!: :!:
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το συναισθημα που προσφερει η πραγματοποιηση καποιας μεγαλης επιθυμιας
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Elias Nicolaou »

Γιάννης Αθανασίου wrote:...

Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:

1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
...
...


Η συνολική μου πρόταση είναι:

1. Στην open από το 2010
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτων
...
Εδω βλεπω μια "ασυνεπεια", ισως κανω λαθος.



Τωρα, οσον αφορα τους αγωνες Αντοχης.
Αν ο καθε Νικολαου ειναι ανοητος και δεν μπορει να καταλαβει οτι δεν μπορει να πηγαινει οπως πηγαινει με το αμαξι που εχει, κανενας Αθανασιου, ή Δουκερης, ή οποιος, αλλος δεν μπορει να του βαλει μυαλο.
Ο ιδιος Νικολαου εχει υπογραψει δηλωση οτι δεν εχει απαιτησεις απο τον οργανωτη σε περιπτωση που παθει ατυχημα (τουλαχιστον σε κανα δυο αγωνες που εχω λαβει μερος εχω υπογραψει ετσι)
Ετσι λοιπον αν ο Νικολαου παθει ατυχημα εξ’ αιτιας της ανοησιας του τοτε μπορει να παει να ... γ.... βολευτει.
Αν λογω τυχης δεν παθει ατυχημα, αλλα υπαρχουν αποχρωσες ενδειξεις για την ανοησια του, τοτε να μην ξανατρεξει σε κανενα αγωνα.
Εκτος και αν αυτη η παραιτηση απαιτησεων προς το οργανωτη δεν στεκει, και υπαρχουν και νομικα ζητηματα.


Εχει κανεις σκεφτει οτι το Roll Cage μπορει να επιφερει αυτο που οι αγγλοι λενε “risk compensation”, ή επι τω ελληνικωτερον «αντισταθμιση κινδυνου»;
Λες «... δεν ..."αυτωνει", θα με κρατησει το κλουβι» και του τα χωνεις κανονικα.Το εχω βιωσει, οχι με 4χ4, αλλα με Starlet full GrA.
Ηλιας Νικολαου
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Σωστός ο Νικόλας: "σιδερώνουμε" την αδυναμία μας να προλάβουμε, να σχεδιάσουμε.

Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:

1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.

Η συνολική μου πρόταση είναι:

1. Στην open από το 2010 +1000
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες γιατί να μήν παραμείνει το ίδιο και μετά?και αν κάποιος θέλει περισσότερα να πάει στην Open?
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτωνΝα παραμείνει entry με εκδρομικό χαρακτήρα

και παράλληλα

1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rallyμήπως υπερβάλλουμε?
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.Δηλαδή?
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.
Αυτά φαντάζομαι αναφέρονται μόνο στο "σιδέρωμα" γιατί κράνοι καθίσματα ζώνες θα μπορούσαν να έχουν ευρύτερη εφαρμογή
Elias Nicolaou wrote:Αν ο καθε Νικολαου ειναι ανοητος και δεν μπορει να καταλαβει οτι δεν μπορει να πηγαινει οπως πηγαινει με το αμαξι που εχει, κανενας Αθανασιου, ή Δουκερης, ή οποιος, αλλος δεν μπορει να του βαλει μυαλο.
Ο ιδιος Νικολαου εχει υπογραψει δηλωση οτι δεν εχει απαιτησεις απο τον οργανωτη σε περιπτωση που παθει ατυχημα (τουλαχιστον σε κανα δυο αγωνες που εχω λαβει μερος εχω υπογραψει ετσι)
Ετσι λοιπον αν ο Νικολαου παθει ατυχημα εξ’ αιτιας της ανοησιας του τοτε μπορει να παει να ... γ.... βολευτει.
Αν λογω τυχης δεν παθει ατυχημα, αλλα υπαρχουν αποχρωσες ενδειξεις για την ανοησια του, τοτε να μην ξανατρεξει σε κανενα αγωνα.
Εκτος και αν αυτη η παραιτηση απαιτησεων προς το οργανωτη δεν στεκει, και υπαρχουν και νομικα ζητηματα.


Εχει κανεις σκεφτει οτι το Roll Cage μπορει να επιφερει αυτο που οι αγγλοι λενε “risk compensation”, ή επι τω ελληνικωτερον «αντισταθμιση κινδυνου»;
Λες «... δεν ..."αυτωνει", θα με κρατησει το κλουβι» και του τα χωνεις κανονικα.Το εχω βιωσει, οχι με 4χ4, αλλα με Starlet full GrA.
Εν μέρη έχεις δίκιο.
Δηλαδή όντως θα πρέπει να έχουμε απο μόνοι μας τα σωστά κριτήρια, αλλά που το έχεις δεί αυτό.
Δυστυχώς εδω κάνουμε καγκουριές στη καθημερινότητα μας, στις εκδρομές και όπου αλλού στο ξεκούδουνο.
Η πραγματικότητα είναι οτι όλοι παρασυρόμαστε απο την αδρεναλίνη και ούτως ή άλλως το ατύχημα θα συμβεί όταν εξορισμού έχουμε κάνει μακακία και ξεπεράσαμε τα όρια που εμείς με το αυτοκίνητο έχουμε.
Και το θέμα για εμένα δεν είναι νομικό!
Προσωπικά δε δίνω δεκάρα τί θα με υποχρεώσουν να κάνω και τί όχι! Εγώ θα κάνω αυτά που, λόγω εμπειρίας, νομίζω οτι θα πρέπει να κανω.
Απλά έχω και την ηθική υποχρέωση να μεταφέρω αυτή μου την άποψη και εμπειρίαστο σύνολο απο τη στιγμή που νοιάζομαι για τους συναθλητές μου όσο καγκουριδες και αν είναι ;)
Και όσο αφορά την άποψη οτι επειδή έχω Roll Cage δε φοβάμαι και πάω τάπα, πιστεύω οτι ισχύει μόνο σε αυτούς που και να γυρίσουν τουμπα στα αρχ@@ια τους αφού ο σπόνσορας θα του το αλλάξει. Ξέρει κανέναν τέτοιο στο χώρο μας?
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

stavrosd wrote: Και όσο αφορά την άποψη οτι επειδή έχω Roll Cage δε φοβάμαι και πάω τάπα, πιστεύω οτι ισχύει μόνο σε αυτούς που και να γυρίσουν τουμπα στα αρχ@@ια τους αφού ο σπόνσορας θα του το αλλάξει. Ξέρει κανέναν τέτοιο στο χώρο μας?[/b][/color]
Κάποια στιγμή φιλαράκι,
αυτή η ψυχολογική ανάταση αρκούσε να σε αλλάξει κατηγορία :mrgreen:
Ανεξαρτήτως χορηγών.



(Κάτι με καθίσματα και ζώνες ήταν αν θυμάμαι καλά...)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

:mrgreen: Ελπίζω οτι αυτό τουλάχιστον θα αλλάξει...


μόνο το κάθισμα του οδηγού....
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

stavrosd wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:Σωστός ο Νικόλας: "σιδερώνουμε" την αδυναμία μας να προλάβουμε, να σχεδιάσουμε.

Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:

1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.

Η συνολική μου πρόταση είναι:

1. Στην open από το 2010 +1000
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες γιατί να μήν παραμείνει το ίδιο και μετά?και αν κάποιος θέλει περισσότερα να πάει στην Open? Καμία αντίρρηση
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτωνΝα παραμείνει entry με εκδρομικό χαρακτήρα Ακριβώς

και παράλληλα

1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rallyμήπως υπερβάλλουμε? Απο τη στιγμή που θα υπάρχει roll cage θα πρέπει να έχουμε κράνη, καθίσματα, ζώνες. Οπότε μένει μόνο η πυρόσβεση.
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.Δηλαδή? Ανάρτηση μέχρι 5 εκατοστά, λάστιχα, ποδιές, συστήματα ασφαλείας. Τίποτε άλλο.
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.
Αυτά φαντάζομαι αναφέρονται μόνο στο "σιδέρωμα" γιατί κράνοι καθίσματα ζώνες θα μπορούσαν να έχουν ευρύτερη εφαρμογή Ακριβώς
Δικά μου τα κόκκινα

ΥΓ.
stavrosd wrote: :mrgreen: Ελπίζω οτι αυτό τουλάχιστον θα αλλάξει...
Αν δεν επέμβουν πάλι οι "γνωστοί - άγνωστοι" ίσως και να αλλάξει...
Isidoros Dedes
Posts: 20
Joined: Fri Jul 03, 2009 12:06

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Isidoros Dedes »

Εγω θα συνεχισω να τρεχω (σε οποια κατηγορια μου επιτρεψετε ακομα και αν η μ.ω ειναι 10 χιλ/ωρα) χωρις cage και ζωνες διοτι το αυτοκινητο μου ειναι οικογενειακο και οχι αγωνιστικο.
Τα κοκκινα γραμματα του Αθανασιου με βρισκουν απολυτα συμφωνο.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

souki wrote:Το προβλημα δεν ειναι η γευση για μενα αλλα η συνταγη
πως σε 10 λεξεις μαζευονται 50 σελιδες....
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:...
1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rallyμήπως υπερβάλλουμε? Απο τη στιγμή που θα υπάρχει roll cage θα πρέπει να έχουμε κράνη, καθίσματα, ζώνες. Οπότε μένει μόνο η πυρόσβεση.Σωστό και αυτό αλλά για κάποιον που θα είναι τοτε στη Νορμαλ και θα θέλει να πάει στην Open θα είναι κάτι επιπλέον. Δεν είμαι κάθετος απλά λέω....

2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.Δηλαδή? Ανάρτηση μέχρι 5 εκατοστά, λάστιχα, ποδιές, συστήματα ασφαλείας. Τίποτε άλλο.όπως έχω ξαναγράψει δε θεωρώ οτι οι βελτιώσεις σε κινητήρες και αμορτισερ που κάνουν οι περισσότεροι, κάνουν τη διαφορ.Οπότε θα έλεγα να είναι πολύ μεγαλύτερες οι ανοχές αφου πλέον εκδρομικά αυτοκίνητα είναι πιο βελτιωμένα απο τα δικά μας!

Δικά μου τα μπλέ
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
tazmania
Posts: 25
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:07

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by tazmania »

JOHNVOR wrote:
mbg wrote:
friar wrote:Κώστα καλέ μου φίλε
ξέρω ότι το λές για αστείο αλλά ούτε για αστείο δεν μιλάμε έτσι
Είναι αλήθεια ότι τα λεφτά δεν μας περισσεύουν αλλά ούτε οι φίλοι μας περισσεύουν
Δεν θέλω να δω κανένα να κτυπάει ούτε το μικρό του δακτυλάκι
κσι τέτοιες κουβέντες αγάπη μου ούτε για αστείο δεν θέλω να ξανακούσω
ούτε και να δω τους φίλους μου να κλαίνε, εντάξει???

επαναλαμβάνω
καταλαβαίνω ότι το κάνεις για αστείο αλλά ούτε για αστείο δεν μιλάμε έτσι

και τέτοιες φωτό να τις βλέπουμε για να καταλαβαίνουμε
και για να θυμόμαστε ότι η χαρά πάει χέρι χέρι με την λύπη.
Δυστυχως φιλε Σταθη δεν το λεω για αστειο. Προσπαθω σατυριζοντας να δειξω το μεγεθος του λαθους με τα ημιμετρα στα μεσα ασφαλειας. Και για να καταλαβεις τον λογο της επιμονης μου μπες στο YOUTUBE χτυπα kanimas(αγγλικα) και θαυμασε 7 υπεροχες τουμπες που εκανα στο trophy του Εβρου. Η ταχυτητα μου εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι 4.5 χλμ. Το κλουβι στραβωσε σε δυο σημεια ελαφρως. Ευτυχως που στραβωσε αυτο και οχι το κεφαλι μου και της κυρα Δημητρας(συνοδηγος και συζυγος). Και αντε συζυγο βρισκεις αλλη. Καλο συνοδηγο που να βρεις την σημερον ημερα.
Δεν εχω κανενα λογο να κινδυνολογησω. Δεν εχω και κανενα λογο να αντιπαρατιθεμαι και να δημιουργω εντασεις. Ισως με λιγη διαιτα και ενα κλουβι στο αυτοκινητο προλαβω να παρω συνταξη.ΚΑΛΟ ΕΕΕΕΕ!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Νομιζω πως η αληθεια ειναι καπου στην μεση.Και τα παραδειγματα ειναι λιγο ατυχη,και εξηγω:Απο την μια ο φιλος με τους αγωνες trail, η τουμπα παραμονευει με το που ξεκινας το τερραιν,γι αυτο ειναι συνηθες φαινομενο, και η φωτο του φιλου με το αγωνιστικο rally 106.Οι ταχυτητες που επιασε το 106 και εφυγε απο το δρομο δεν νομιζω κανενα 4χ4 ουτε και σε αγωνες rally raid να τις πιανει.Οσο για τους αγωνες 4χ4 τυπου 24Ωρου οι πιθανοτητες τουμπας πιστευω οτι ειναι υπαρκτες μονο σε περιπτωση πτωσης σε γκρεμο.Και αν μιλαμε ετσι γενικα εχω δει φιλων αυτοκινητα να τουμπαρουν μπροστα μου απο βολτα στον Ταυγετο και να τα ξανα γυρναμε και να φευγουν χωρις το παραμικρο προβλημα.Τωρα απο ταχυτητες προσκρουσης πιστευω πως πανω απο 60-70 χλιομετρα αποκλειεται να εχουμε.Και μιλαω για τον πιο θερμοαιμο οδηγο.Ποιος ειναι αυτος που γεμιζει τριτες σε εναν 24ωρο;Και μιλαω συνεχεια οχι για λιγα μετρα.Πιστευω λοιπον οτι το roll cage για τις ταχυτητες ενος τετοιου αγωνα δεν ειναι απαραιτητο.Ειναι ενα παραπανω μετρο ασφαλειας αλλα οχι απαραιτητο.Για πιο λογο θα πρεπει ολοι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ, να εχουν ενα αγωνιστικο αυτοκινητο.Νομιζα πως η φιλοσοφια αυτων των αγωνων ειναι να μπεις και να δοκιμασεις.Και δεν με προβληματιζει το τρυπημα του ταμπλο οσο η νομιμοτητα του αυτοκινητου, στο οποιο απογορευεται roll gage σε αυτοκινητο καθημερινης κυκλοφοριας.Ακομα και αυτοι που ειναι οι πιο θερμοι υποστηρικτες αυτων των αγωνων ξεκινησαν με νοικιαρικο....

Φίλε μου θα σου πω μόνο ότι εγώ προσωπικά αλλά και άλλοι συναγωνιστές μου που ξέρω, έχουμε τρέξει πολλές φορές σε αγώνα 4Χ4 με μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτή που έφυγε το 106!!! Δεν είναι καθόλου άτομο το παράδειγμα.

Γιάννη, προσωπικά δεν ξεχνάω τα άλλα ζητήματα ασφαλείας στους αγώνες, απλά το θέμα ξεκίνησε μιλώντας για τα cage. Εσύ που έχεις τρέξει και σε rally, ξέρεις ότι στο συγκεκριμένο ατύχημα δεν είχαμε θύματα όχι μόνο γιατί υπήρχε το cage αλλά και για περισσότερους από τους λόγους που αναφέρεις παραπάνω ...
"Ideas are bulletproof"

http://www.facebook.com/StrategoTeam
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”