Βαιε..................
Αυτα τα μοτερ στα ΤΖΙΠ ειναι σχεδιασμενα να ειναι πολυ ανθεκτικα και τρομερα αξιοπιστα. Εαν τα φτιαξεις απο την αρχη καλα δεν χαλανε μετα!!! Εχουν πολυ ροπη και ειναι πολυ ελαστικα!!!
Αυτα τωρα τα σιδερενια πραγματα που εβαλαν στα λαμαρινενια πραγματα τα Μ151. Καινε βενζινη και τα ονομαζουν κινητηρες εσωτερικης καυσης. Βγαζουν ολο προβληματα π.χ πολλαπλες εισαγωγης και εξαγωγης και γενικα δεν εχουν καμια σχεση με τα αυτα τo go-devil. Δεν το ονομασαν τυχαια ετσι. Σαν τον διαβολο παει!!!!!
Αντε,βλεπω ο Γιαννης το παει ζεστα το θεμα. Για εμενα εκει και στο σαζμαν-διαφορικα ειναι ολη η ανακατασκευη. Εαν γινουν αυτα καλα εχεις ενα σωστο αμαξι για ΠΟΛΛΑ χρονια. Οι λαμαρινες και να μην γινουν "σιδερο" δεν θα σε αφησουν στο δρομο.Να ξερεις οτι τα λεφτα που θα φυγουν θα ειναι σε αυτα που πιανουν στο σασι.μηχανη,σαζμαν,διαφορικα,φρενα,τιμονι. Να τα φτιαξεις ΣΩΣΤΑ χωρις τσιγκουνιες. ΜΙΑ φορα και σωστα.Και μετα εχεις γτο κεφαλι σου ησυχο. Τα υπολοιπα μπορεις να τα φτιαχνεις σαν μερεμετια. Αλλα δεν μπορεις και δεν θα εχεις την υπομονη να ανοιγεις π.χ σαζμαν καθε 3μηνο
