δεν είναι εύκολο να κρατάω τη βάση της πανάρ στη θέση της και τη βέργα με το κλινόμετρο και να βγάζω μαζί και φωτογραφίες. Τί είμαι? χταπόδι?

μόλις μπούν στη θέση τους θα σου βγάλω όσες φωτό θές.
πρός το παρόν, έχω γωνία τιμονιού 11,9μοίρες, γωνία πανάρ 10,6μοίρες, μήκος τιμονιού 91εκ. και΄μήκος πανάρ 81εκ.
απότι φαίνεται δεν θα αντιμετωπίσω προβλήματα.
ακόμα και αν χρειαστώ να κάνω την πανάρ στις 11,9 μοίρες να είναι ακριβώς όπως το τιμόνι, έχω χώρο να τρυπίσω σε νέα θέση στη βάση της πανάρ πάνω στο σασί. μειώνοντας έτσι και την πίεση πάνω στη βάση μιάς και θα έρθει πιό κοντά στο σασί.
το άλλο καλό είναι ότι η μπάρα του τιμονιού βρίσκεται ακριβώς μπροστά και παράλληλα με τη βάση την μπάρα της πανάρ.
όλα αυτά μας λένε ότι έχω πέσει μέσα και στα 3 κριτήρια για ένα καλό τιμόνι.
γωνίες ίδιες (η διαφορά της 1,5 μοίρας είναι πολύ μικρή)
μήκος σωστό (περίπου 10 εκ. διαφορά είναι η ίδια διαφορά που έχει και το εργοστασιακό)
παράλληλες οι μπάρες μεταξύτους και η μία πίσω απο την άλλη, όχι η μία πάνω απο την άλλη.
το τελικό τόξο κίνησης των δύο μπαρών είναι ακριβώς το ίδιο και αυτό σημαίνει ποοοοοολά.
Σωστά Doc?
...
....
....
και να μην ξεχάσω... ένα ευχαριστώ πρέπει να πώ στο Βραζιλιάνο που έκατσε και άκουσε τον πόνο μου και επιβεβαίωνε τις σκέψεις μου, μιάς και δεν εχω ξαναφτιάξει πανάρ και τιμόνι και ήθελα κάπου να λέω τις σκέψεις μου
